Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Bet ne didelę. Kuo ji ypatinga? Mano manymu tik tiek, kad laikina. Ir kitas dalykas: ar tikrai ją naikins? Aš įtariu, kad bus palikta tiesiog kaip "sustojimo punktas". Vietoj to galėtų naikinti Amalių sustojimą.
    Is tiesu. Dabar Amaliuose stoja 7 traukiniai - 3 is Kauna ir 4 i Kauna. Daugiausiai piko metu. Sudarydami spusti ties pervaza...

    Comment


      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
      Galetu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
      Tai kad nera tu keleiviu nei Amaliuose, nei Garliavoje. 2-3 ilipa ir islipa...

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Manau, vakare paskutiniu reisu iš Vilniaus į Kauną ir pirmutiniu rytą iš Kauno į Vilnių užtektų pilnai.
        Taip įsitikinau vieną ankstų vasaros rytą tą traukinį matydamas Vievio geležinkelio stotyje. Iki tol jis buvo sustojęs Palemone, Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose. Kiek keleivių padaugėjo Baltamiškyje, Lazdėnuose, Rykantuose, Sausiuose, Kariotiškėse, galima spėlioti. O nuo lentvaruio traukinių į Vilnių yra daugiau - prisideda važiuojantys iš Rūdiškių, Varėnos, Trakų.
        Dažnai stoviniuojančiam traukiniui didelio konstrukcinio greičio nė nereikia.
        Taip pat manau, kad panašiai apibūdinamų mažai keleivių vežančių "lėtųjų" Vilniaus-Kauno ir Kauno-Vilniaus traukinių būtų galima atrasti daugiau.
        O jei ne, tai PESA automotrisa tikrai tiktų maršrute Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai(kur šiuo metu dažniausiai važiuoja tik iš dviejų motorinių vagonų susidedantis D1), gal dar iš Šiaulių į Mažeikius.
        Manau geriau lakyti tas motrises Vilniuje, bent kol kas ir leisti maršrutais: Vilnius - Kena - Vilnius, Vilnius - Stasyklos - Vilnius bei Vilnius - oro uostas - Vilnius. Jei kuri sugenda pakeisti į DR1A. Žinoma važiuojančios į oro uostą palikti naują. Leisti motrises tik tada, kada keleivių srautas nedidelis. Piko metu turbūt būtų nelabai gerai leisti, juk nemažai žmonių stovėtų, bet gal nieko tokio būtų krizės metu, pastovėtų keleiviai. LG sutaupytų begalę pinigų.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
          Galetu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
          Kad aptarnauti maršrutą Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava, traukinys turėtų važiuoti maršrutu Palemonas-Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava-Mauručiai. Nes geležinkelyje bėgiai dveji, Amaliai, ir Garliava tėra stotelės, ir jose iš vienų bėgių į kitus traukinys nepersirikiuos, o "prieš eismą" nevažinės.
          Kad vienas-kitas iš Vilniaus arba į Vilnių važiuojantis traukinys stabteltų Amaliuose ir Kaunas1, ir kad į Kybartus bei Marijampolę važiuojantys stoja Garliavoje, yra gerai. Papildomo traukinuko važinėjimo prasmės nelabai matau, nes keleivių tikrai nebūtų.
          Dėl nuotraukų su Kauans1 stotelės istorinės vertės dydžio perdaug nesiginčiju, apie ją užsiminiau matydamas stropiai fiksuojamas kitų relikvijų liekanas. Tegul stotelė Kaunas1 išliks, bet dviaukštis greitasis elektrinis traukinys joje tikrai nestos.

          Comment


            Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
            Galetu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
            Na prieš skelbdamas tokią idėją, būtum geriau žemėlapį pasinagrinėjęs... Stotelė, kad ir parašyta Garliava, tačiau iki pačios Garliavos ten dar 5 km. Tai va toks būtų atsakymas...

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Na prieš skelbdamas tokią idėją, būtum geriau žemėlapį pasinagrinėjęs... Stotelė, kad ir parašyta Garliava, tačiau iki pačios Garliavos ten dar 5 km. Tai va toks būtų atsakymas...
              Yra truputėlį arčiau... Apie 2,5 km
              Pavaikštau ten pėsčias.
              Praktikavau prasiblaškymo maršrutą į Jiesios slėnį. Nuvažiuoti traukiniu, grįžti 6 maršruto autobusu. Arba priešingai.
              Nuo traukinio stotelės "Garliava" iki paskutinės 6 maršruto autobuso stotelės yra 1,5 km. Ties ta stotele kelyje Garliava-Kauno HE yra Garliavos gyvenvietės riboženklis. Kuria gatve beeitum toliau (į kairę iki šviesosoro, ar tiesiai), iki centrinės miestelio gatvės susidarys apie kilometras.
              Vienok, tas mano pamatavimas yra menka paguoda - iš Garliavos seknamiesčio(abipus bažnyčios) į Kauną traukiniu niekas nevažiuos. Gal būt dėl greičio traukiniu susivilioja tik gyvenantys pakelėje tarp Garliavos geležinkelio stotelės ir 6 maršruto autobuso paskutinės stotelės.
              Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.31, 10:53.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Manau, vakare paskutiniu reisu iš Vilniaus į Kauną ir pirmutiniu rytą iš Kauno į Vilnių užtektų pilnai.
                Dyzeliniai traukiniai maršrutu Vilnius-Kaunas ir atgal dabar yra leidžiami tik dėl persiuntimo. Taip, kad vien automotrisių šiais maršrutais leisti nėra galimybės. Juk kaip ir buvo sakyta - elektrifikuotais ruožais dyzeliniai traukiniai važinėja tik išimtiniais atvejais. Būtent tai ir yra toks atvejis.

                Tarp kitko, nelogiškas sprendimas yra leisti AR2 automotrisę į Varėną. Būna nemažai stovinčių.

                Comment


                  Bet ją, automotrisą galima juk leisti būtų į Keną, kitą naują leisti į Stasyklas. o dar vieną naują palikti maršrutu važineti į oro uostą. Jie kuri sugenda reisuose į Keną ar Stasyklas, pakeičiama į DR1A.
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Dyzeliniai traukiniai maršrutu Vilnius-Kaunas ir atgal dabar yra leidžiami tik dėl persiuntimo. Taip, kad vien automotrisių šiais maršrutais leisti nėra galimybės. Juk kaip ir buvo sakyta - elektrifikuotais ruožais dyzeliniai traukiniai važinėja tik išimtiniais atvejais. Būtent tai ir yra toks atvejis.
                    ...
                    Anot liaudiškos išminties, nėra taisyklės be išimties . Taigi, naudingą išimtį rasi visada.
                    Kažkam pradeda nepatikti mano parašomi prisiminimai arba radiniai iš praeities. (Taip nutiko temoje apie traukinuką į Oro uostą, kur netrūksta rašinėtojų norinčių šio maršruto išnykimo).
                    Galėsiu jų nerašinėti, archyvuose ir kitoje literatūroje neieškinėti, jei ten kažkuriam egoistui bus geriau ir jei forumo adminai palaikys jį, bet čia dar porą parašau.

                    1. Dar netaip seniai apie vidudienį būdavo traukinys Kaunas-Kaišiadorys-Kaunas. Kodėl jis nevažiuodavo iki Vilniaus, spręsti ne man (tikriausiai dėl laiko lango remonto darbams kažkur už Kaišiadorių). Tuo reisu važinėjo (iš Kauno išvykdavo ~12:50h, į Kauną grįždavo ~14:20-14:30h) ne ER9M, o AR2. Dyzelinės automotrisos reisas vykdavo elektrifikuotu geležinkeliu !
                    2. 2008m. birželio 16 d. 15:00h. vienas naujos kartos traukinių pristatyme dalyvavęs RA2 pakeitė elektrinį traukinį ir išvažiavo reisu į Kauną (nuo 2008-12-24 tvarkaraštis kitas).

                    Iš Vilniaus 20:42, iš Kauno 4:14 h dyzelinis traukinys važiuoja tikslu persiųsti techninėms reikmėms į Vilnių. Bet jei tokių reikmių nė vienam D1, DR1A , RA2 tuo metu nereikia (ypatingi remonto darbai tikriausiai nevykdomi per ilguosius savaitgalius?), kodėl naktiniam reisui nevaryti AR2 arba PESA?
                    Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.01, 21:15.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Anot liaudiškos išminties, nėra taisyklės be išimties Taigi, naudingą išimtį rasi visada.
                      Kažkam pradeda nepatikti mano parašomi prisiminimai arba radiniai iš praeities. (Taip nutiko temoje apie traukinuką į Oro uostą, kur netrūksta rašinėtojų norinčių šio maršruto išnykimo).
                      Galėsiu jų nerašinėti, archyvuose ir kitoje literatūroje neieškinėti, jei ten kažkuriam egoistui bus geriau ir jei forumo adminai palaikys jį, bet čia dar porą parašau.

                      1. Dar netaip seniai apie vidudienį būdavo traukinys Kaunas-Kaišiadorys-Kaunas. Kodėl jis nevažiuodavo iki Vilniaus, spręsti ne man (tikriausiai dėl laiko lango remonto darbams kažkur už Kaišiadorių). Tuo reisu važinėjo (iš Kauno išvykdavo ~12:50h, į Kauną grįždavo ~14:20-14:30h) ne ER9M, o AR2. Dyzelinės automotrisos reisas vykdavo elektrifikuotu geležinkeliu !
                      2. 2008m. birželio 16 d. 15:00h. vienas naujos kartos traukinių pristatyme dalyvavęs RA2 pakeitė elektrinį traukinį ir išvažiavo reisu į Kauną (nuo 2008-12-24 tvarkaraštis kitas).

                      Iš Vilniaus 20:42, iš Kauno 4:14 h dyzelinis traukinys važiuoja tikslu persiųsti techninėms reikmėms į Vilnių. Bet jei tokių reikmių nė vienam D1, DR1A , RA2 tuo metu nereikia (ypatingi remonto darbai tikriausiai nevykdomi per ilguosius savaitgalius?), kodėl naktiniam reisui nevaryti AR2 arba PESA?
                      Vitai, rašinėkit ir nekreipkit dėmesio į tuos, kam nepatinka. Juk visada nepatinkančių pranešimų galima neskaityti.

                      Comment


                        Užsilaukia naujojo traukinio į Kauną
                        „Pinigus atiduočiau ir iš savo kišenės. Reikia džiaugtis, kad iš viso duodame kitą traukinį“, – sakė A.Paulionis.
                        Man atrodo šitas sakinys viską pasako apie Lietuvos geležinkelių požiūrį į keleivių vežimą: "reikia tik džiaugtis, kad dar traukiniai jus veža, nes jūs nenešat jokio pelno ir jei kažkas nepatinka mes jūsų išvis nevešime"

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Užsilaukia naujojo traukinio į Kauną


                          Man atrodo šitas sakinys viską pasako apie Lietuvos geležinkelių požiūrį į keleivių vežimą: "reikia tik džiaugtis, kad dar traukiniai jus veža, nes jūs nenešat jokio pelno ir jei kažkas nepatinka mes jūsų išvis nevešime"
                          Aš kažkiek abejoju, ar laikraštis tą pasakymą pacitavo tiksliai, nors situaciją kai vietoje dviaukščio elektrinio traukinio į Kauną išvažiuoja ER9M, teisinti ar kažkaip pridengti nesiruošiu.
                          Ko gero, tas pareigūnas pasidžiaugė, kad tuo metu operatyviai pasisekė paruošti kitą traukinį, kad traukinys išvyko pagal tvarkaraštį.
                          Vėl kažkam nepatiks mano prisiminimai, bet vėl nesusilaikau.
                          Elektriniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną reguliariai važinėti pradėjo 1976 metais. Bet tais ir dar 1977 metais netrūko nutikimų, kada Kaune laukiant iš Vilniaus atvykstančio elektrinio iš tunelio išnirdavo D1. Taip pat pasitaikydavo skelbimų stotyse, kad atitinkamą dieną dėl kelio darbų nurodyti elektriniai traukiniai keičiami dyzeliniais.
                          Abiem atvejais vietoje aštuonių vagonų ER9P arba ER9M važiuodavo dvigubi D1.
                          Kartą mane šokiravo skelbimas, pamatytas Kauno autobusų stotyje. Atseit, vietoje didelio autobuso gali važiuoti mikriukas, vietoje mikriuko - didelis autobusas (taip "apsidraudė" UAB "Kautra"). Mano kelionių autobusais tikslai dažnai būna tokie, kurių mikriukai netenkina.

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Užsilaukia naujojo traukinio į Kauną


                            Man atrodo šitas sakinys viską pasako apie Lietuvos geležinkelių požiūrį į keleivių vežimą: "reikia tik džiaugtis, kad dar traukiniai jus veža, nes jūs nenešat jokio pelno ir jei kažkas nepatinka mes jūsų išvis nevešime"
                            Truputuka perlenkė atstovas spaudai su savo žodžiais. Maždaug "Jūs džiaukitės, kad mes gražiai iš jūsų pavagiam po 3lt ir nebūkite smulkmeniški, nes kokia palaima, kad LG yra tokie geri ir suteikia paslaugą už kurią yra sumokėta."

                            Comment


                              Tiesiog supyko valdininkas, kad žmonės rėkauja ir burbtelėjo... Šiaip jau negražiai elgiasi...

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Aš kažkiek abejoju, ar laikraštis tą pasakymą pacitavo tiksliai, nors situaciją kai vietoje dviaukščio elektrinio traukinio į Kauną išvažiuoja ER9M, teisinti ar kažkaip pridengti nesiruošiu.
                                Ko gero, tas pareigūnas pasidžiaugė, kad tuo metu operatyviai pasisekė paruošti kitą traukinį, kad traukinys išvyko pagal tvarkaraštį.
                                Vėl kažkam nepatiks mano prisiminimai, bet vėl nesusilaikau.
                                Elektriniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną reguliariai važinėti pradėjo 1976 metais. Bet tais ir dar 1977 metais netrūko nutikimų, kada Kaune laukiant iš Vilniaus atvykstančio elektrinio iš tunelio išnirdavo D1. Taip pat pasitaikydavo skelbimų stotyse, kad atitinkamą dieną dėl kelio darbų nurodyti elektriniai traukiniai keičiami dyzeliniais.
                                Abiem atvejais vietoje aštuonių vagonų ER9P arba ER9M važiuodavo dvigubi D1.
                                Kartą mane šokiravo skelbimas, pamatytas Kauno autobusų stotyje. Atseit, vietoje didelio autobuso gali važiuoti mikriukas, vietoje mikriuko - didelis autobusas (taip "apsidraudė" UAB "Kautra"). Mano kelionių autobusais tikslai dažnai būna tokie, kurių mikriukai netenkina.
                                Na as pritarsiu Vito minciai, kad vargiai atstovas spaudai galejo tokius zodzius pasakyti.. Siaip spauda as asmeniskai (kaip dauguma pilieciu pagal visuomenes nuomoniu tyrimu duomenis) nelabai linkes aklai tiketi.
                                O kita vertus, ka daryti, jei traukinys is tikruju sugedo? Isvis vietoje jo neleisti jokio kito? Beje, apie tuos tris litus nekalbu - cia kita tema..
                                Kita vertus, atvaromas modernizuotas, o ne senas kledaras su apsilupusiu ir barskanciu salonu, tad labai skustis isties nereiketu..
                                Esu vaziaves modernizuotu ir nemodernizuotu - skirtumas isties itin didelis.
                                Siaip DL galetu tuos tris litus imti (arba 3 lt pigiau vezti nemodernizuotais) is visu, vaziuojanciu ir dviauksciais ir modernizuotais traukiniais, tada 3 litu problemos sioje vietoje neliktu. Taciau lazda turi 2 galus - gal kiltu kitokiu problemu..
                                Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.02, 14:33.

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Siaip DL galetu tuos tris litus imti (arba 3 lt pigiau vezti nemodernizuotais) is visu, vaziuojanciu ir dviauksciais ir modernizuotais traukiniais, tada 3 litu problemos sioje vietoje neliktu. Taciau lazda turi 2 galus - gal kiltu kitokiu problemu..
                                  Tai taip ir padarė - modernizuotus traukinius pervadino į antrą klasę ir paprasto bilieto kaina jais nesiskiria. Problema tik su pirmos klasės bilietus nusipirkusiais keleiviais.
                                  Modernizuotų traukinių vieną vagonų pavadinti pirma klase turbūt būtų jau per žiauru
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Kadangi siek tiek esu susijes su ziniasklaida, todel nesusilaikysiu nepakomentaves minetos publikacijos.

                                    1. Štai prie ko priveda informacijos netikslumas. Cia pasigendu ir redaktoriaus atsakomybes.
                                    1.1 LG atstovas spaudai yra Algis Palionis, ne Paulionis. Pavardę galima psitikslinti ir internete.
                                    1.2 "jis turėtų kreiptis į Keleivių direkciją." Tiesiogine citata paversta faktu. Keleiviu direkcijos nera, yra tik keleiviu vezimo direkcija. Nors veliau publikacijoje rasome jau 'Keleiviu vezimo direkcija".
                                    1.3 "Jos teigimu, šiuo metu šis traukinys per dieną veža 62 proc. keleivių, apie 500 žmonių per dieną." Visu pirma, neaisku kuris dviaukscio traukinio reisas (o gal visi?). Pasakyta visiska nesamone, nes neaisku, ar modernizuotu traukiniu bendras uzpildomumas yra 62 proc, ar cia kazkurio reiso uzpildomumas, ar cia apskritai is visu marsrutu Vilnius - Kaunas-1 pervezamu keleiviu tiek pervezama siuo traukiniu.

                                    Isvada - straipsnis parasytas neatsakingai. Pateiksiu kolegoms ji, kaip nereikia daryti.
                                    Paskutinis taisė 2Pack; 2009.02.03, 13:13.

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Tai taip ir padarė - modernizuotus traukinius pervadino į antrą klasę ir paprasto bilieto kaina jais nesiskiria. Problema tik su pirmos klasės bilietus nusipirkusiais keleiviais.
                                      Modernizuotų traukinių vieną vagonų pavadinti pirma klase turbūt būtų jau per žiauru
                                      Na ir nezinojau, kad modernizuoti antros klases skaitosi - retai vazineju traukiniais
                                      O kita vertus jeigu modernizuotame traukinyje viename vagone irengti dar geresnes sedynes (ar dar ka nors), kodel gi jis negaletu buti pirmosios klases vagonas..
                                      Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.05, 12:27.

                                      Comment


                                        Man asmeniskai nemodernizuoti senieji tarukiniai zymiai labiau patinka. Gali uzsikelti kojas ant suolu, isidrebti atsigulti ar panasiai isitaisyti.. Vasara labai smagu pro pravira langa atsiremti i palange ir spoksoti vejui puciant.. Vaziuojant modenizuotu, tos "egzotikos" nelieka..

                                        Comment


                                          Užtat be egzotikos jaučiasi truputis konforto.
                                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X