Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    vyksta popieriniai darbai , jei ne šiemet tai kitamet prasidės ir fiziniai (matomi pašaliečiams) darbai
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      Tunelį atidarė



      P.S. šiandienos foto
      Autoturistai

      Comment


        Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
        Tunelį atidarė

        Atvaizdas


        P.S. šiandienos foto
        Kažkaip nesinori tikėti...
        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.24, 19:32.

        Comment


          Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
          Tunelį atidarė

          Atvaizdas


          P.S. šiandienos foto
          Tunelio atidaryti dar negalejo,ten tik nuvyksta traukiniai netoli tunelio is stoties Kaunas-1,kuri laika ten stovi ir pervaziuoji i kita kelia.
          "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

          Comment


            Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
            Tunelį atidarė

            Atvaizdas


            P.S. šiandienos foto
            Tunelyje dar išmontuoti bėgiai.
            Nuo viaduko kitame tunelio gale matyti.
            Nuotraukoje matyti keleivius Kaunas1 stotelėje išlaipinęs traukinys grįžimui važiuoja prie tunelio persirikiuoti į lyginį kelią arba jau persirikiavęs važiuoja į stotelę Kaunas1.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Tunelyje dar išmontuoti bėgiai.
              Nuo viaduko kitame tunelio gale matyti.
              Nuotraukoje matyti keleivius Kaunas1 stotelėje išlaipinęs traukinys grįžimui važiuoja prie tunelio persirikiuoti į lyginį kelią arba jau persirikiavęs važiuoja į stotelę Kaunas1.
              Jo, užtat su šypsenėle ir parašiau. Tuo metu kai fotografavau, važiavo persirikiuot, ir grįžo atgal. Su šuniu panemunės šile lakstėm, tai ir nupleškinau
              Autoturistai

              Comment


                Sekmadienį pagaliau pavyko išsiruošti išbandyti naujo traukinio.

                Iš Kauno iki Kaišiadorių pavažiavau senu modernizuotu traukiniu. Salonas visai patrauklus:


                Bet durys vis pačios atsidaro ir pasidaro gan triukšminga:


                Per 9 minutes, kol reikėjo laukti naujo traukinio pravažiavo krovininis:


                O štai ir naujasis traukinys atvyksta į Kaišiadoris:


                Verslo klasės salonas. Užmest akį galima ir su antros klasės bilietu. Nesimato, bet buvo 2 keleiviai


                Durys atidaromos sensoriniais mygtukais. Matosi ir stovintis kavos aparatas:


                Laiptai į antrą aukštą


                Vidurinio vagono antras aukštas visas man vienam:


                Tarpinis aukštas. Visas traukinys labai švarus. Be konduktoriaus, jame dirbo ir valytoja



                Visi traukinio keleiviai. Kažkodėl jiems labiau patiko pirmas aukštas


                Jau Kaune
                kaip?

                Comment


                  Reikėjo tą gražuolį dviaukštį traukinį įamžinti dar šiame fone:
                  Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
                  Naujoji Kauno geležinkelio stotis "Kaunas - 1"

                  Atvaizdas

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Reikėjo tą gražuolį dviaukštį traukinį įamžinti dar šiame fone:
                    Kad nuvažiuoja jis


                    Manau daug geresni kadrai gautųsi nuo pėščiųjų tilto ar iš kito Nemuno kranto.
                    kaip?

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Per 9 minutes, kol reikėjo laukti naujo traukinio pravažiavo krovininis:
                      Atvaizdas
                      Va už šitą nuotrauką skirsiu įvertį. 2x2M62M. Vienas rezervu?
                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.28, 00:40.

                      Comment


                        Beja,jau sausis eina i pabaiga,o antrasis dviaukstis dar neeksplotuojamas?Gal kas zinot,kas ten per situacija? Ir zinant,kad oro uoste mazas keleiviu srautas,ar viena automatrise nebus nuimta?Ir kaip Jus manote,kokiems marsrutams ji tiktu,pvz kaunas-vilnius,kiek realu,91 sedima vieta joje?Aciu,uz atsakymus.
                        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                        Comment


                          Į oro uostą važinėja viena motrisė, jei nebent sumažins reisų skaičių ir viskas. O kad leisti Kaunas - Vilnius Pesa motrise tai manau nelogiška, juk ji labai lėtai važiuos visą kelią, bei gali susirinkti žmonių daugiau negu 91, tuomet visai nebus kur sėstis. Nesinorėtų dvi valandas važiuoti stovint.
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Suprantu,bet yra reisu,kai vos 1-2 zmones vagone vaziuoja.O kiek jos greitis maksimalus?
                            "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                            Comment


                              Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                              Suprantu,bet yra reisu,kai vos 1-2 zmones vagone vaziuoja.O kiek jos greitis maksimalus?
                              Niekas jos ten neleis, nes ruožas elektrifikuotas. Duos patį seniausią ER9M ir viskas.

                              PESA 620M eksploatacinis greitis - 120 km/h

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Va už šitą nuotrauką skirsiu įvertį. 2x2M62M. Vienas rezervu?
                                to traukinio nr 2613
                                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                Comment


                                  Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                  to traukinio nr 2613
                                  Gal pats ir prie "vairo" buvai?

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Į oro uostą važinėja viena motrisė, jei nebent sumažins reisų skaičių ir viskas. O kad leisti Kaunas - Vilnius Pesa motrise tai manau nelogiška, juk ji labai lėtai važiuos visą kelią, bei gali susirinkti žmonių daugiau negu 91, tuomet visai nebus kur sėstis. Nesinorėtų dvi valandas važiuoti stovint.
                                    Manau, vakare paskutiniu reisu iš Vilniaus į Kauną ir pirmutiniu rytą iš Kauno į Vilnių užtektų pilnai.
                                    Taip įsitikinau vieną ankstų vasaros rytą tą traukinį matydamas Vievio geležinkelio stotyje. Iki tol jis buvo sustojęs Palemone, Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose. Kiek keleivių padaugėjo Baltamiškyje, Lazdėnuose, Rykantuose, Sausiuose, Kariotiškėse, galima spėlioti. O nuo lentvaruio traukinių į Vilnių yra daugiau - prisideda važiuojantys iš Rūdiškių, Varėnos, Trakų.
                                    Dažnai stoviniuojančiam traukiniui didelio konstrukcinio greičio nė nereikia.
                                    Taip pat manau, kad panašiai apibūdinamų mažai keleivių vežančių "lėtųjų" Vilniaus-Kauno ir Kauno-Vilniaus traukinių būtų galima atrasti daugiau.
                                    O jei ne, tai PESA automotrisa tikrai tiktų maršrute Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai(kur šiuo metu dažniausiai važiuoja tik iš dviejų motorinių vagonų susidedantis D1), gal dar iš Šiaulių į Mažeikius.

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Kad nuvažiuoja jis
                                      Atvaizdas


                                      Manau daug geresni kadrai gautųsi nuo pėščiųjų tilto ar iš kito Nemuno kranto.
                                      Dėl kadrų kokybės nesiginčiju.

                                      Vienok, Petrašiūnuose dabar esančią stotelę Kaunas 1 nuo rudens gali tekti minėti kaip išnykusią stotį (apie tokias ir išnykusius geležinkelio ruožus yra atskira tema). Todėl joje užfiksuoti video ir foto kadrai ateityje turės istorinę vertę.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Dėl kadrų kokybės nesiginčiju.

                                        Vienok, Petrašiūnuose dabar esančią stotelę Kaunas 1 nuo rudens gali tekti minėti kaip išnykusią stotį (apie tokias ir išnykusius geležinkelio ruožus yra atskira tema). Todėl joje užfiksuoti video ir foto kadrai ateityje turės istorinę vertę.
                                        Bet ne didelę. Kuo ji ypatinga? Mano manymu tik tiek, kad laikina. Ir kitas dalykas: ar tikrai ją naikins? Aš įtariu, kad bus palikta tiesiog kaip "sustojimo punktas". Vietoj to galėtų naikinti Amalių sustojimą.

                                        Comment


                                          Galetu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
                                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                          - Rusija su Amerika kariauja.
                                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                          - O amerikiečiai?
                                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X