vyksta popieriniai darbai , jei ne šiemet tai kitamet prasidės ir fiziniai (matomi pašaliečiams) darbai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Kadafis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.24, 19:32.
Comment
-
Parašė Kadafis Rodyti pranešimą"Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
Nuo viaduko kitame tunelio gale matyti.
Nuotraukoje matyti keleivius Kaunas1 stotelėje išlaipinęs traukinys grįžimui važiuoja prie tunelio persirikiuoti į lyginį kelią arba jau persirikiavęs važiuoja į stotelę Kaunas1.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTunelyje dar išmontuoti bėgiai.
Nuo viaduko kitame tunelio gale matyti.
Nuotraukoje matyti keleivius Kaunas1 stotelėje išlaipinęs traukinys grįžimui važiuoja prie tunelio persirikiuoti į lyginį kelią arba jau persirikiavęs važiuoja į stotelę Kaunas1.
Comment
-
Sekmadienį pagaliau pavyko išsiruošti išbandyti naujo traukinio.
Iš Kauno iki Kaišiadorių pavažiavau senu modernizuotu traukiniu. Salonas visai patrauklus:
Bet durys vis pačios atsidaro ir pasidaro gan triukšminga:
Per 9 minutes, kol reikėjo laukti naujo traukinio pravažiavo krovininis:
O štai ir naujasis traukinys atvyksta į Kaišiadoris:
Verslo klasės salonas. Užmest akį galima ir su antros klasės bilietu. Nesimato, bet buvo 2 keleiviai
Durys atidaromos sensoriniais mygtukais. Matosi ir stovintis kavos aparatas:
Laiptai į antrą aukštą
Vidurinio vagono antras aukštas visas man vienam:
Tarpinis aukštas. Visas traukinys labai švarus. Be konduktoriaus, jame dirbo ir valytoja
Visi traukinio keleiviai. Kažkodėl jiems labiau patiko pirmas aukštas
Jau Kaune
kaip?
Comment
-
Reikėjo tą gražuolį dviaukštį traukinį įamžinti dar šiame fone:
Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąReikėjo tą gražuolį dviaukštį traukinį įamžinti dar šiame fone:
Manau daug geresni kadrai gautųsi nuo pėščiųjų tilto ar iš kito Nemuno kranto.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPer 9 minutes, kol reikėjo laukti naujo traukinio pravažiavo krovininis:
Atvaizdas
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.28, 00:40.
Comment
-
Beja,jau sausis eina i pabaiga,o antrasis dviaukstis dar neeksplotuojamas?Gal kas zinot,kas ten per situacija? Ir zinant,kad oro uoste mazas keleiviu srautas,ar viena automatrise nebus nuimta?Ir kaip Jus manote,kokiems marsrutams ji tiktu,pvz kaunas-vilnius,kiek realu,91 sedima vieta joje?Aciu,uz atsakymus."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Į oro uostą važinėja viena motrisė, jei nebent sumažins reisų skaičių ir viskas. O kad leisti Kaunas - Vilnius Pesa motrise tai manau nelogiška, juk ji labai lėtai važiuos visą kelią, bei gali susirinkti žmonių daugiau negu 91, tuomet visai nebus kur sėstis. Nesinorėtų dvi valandas važiuoti stovint.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė ehnaton Rodyti pranešimąSuprantu,bet yra reisu,kai vos 1-2 zmones vagone vaziuoja.O kiek jos greitis maksimalus?
PESA 620M eksploatacinis greitis - 120 km/h
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVa už šitą nuotrauką skirsiu įvertį. 2x2M62M. Vienas rezervu?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąĮ oro uostą važinėja viena motrisė, jei nebent sumažins reisų skaičių ir viskas. O kad leisti Kaunas - Vilnius Pesa motrise tai manau nelogiška, juk ji labai lėtai važiuos visą kelią, bei gali susirinkti žmonių daugiau negu 91, tuomet visai nebus kur sėstis. Nesinorėtų dvi valandas važiuoti stovint.
Taip įsitikinau vieną ankstų vasaros rytą tą traukinį matydamas Vievio geležinkelio stotyje. Iki tol jis buvo sustojęs Palemone, Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose. Kiek keleivių padaugėjo Baltamiškyje, Lazdėnuose, Rykantuose, Sausiuose, Kariotiškėse, galima spėlioti. O nuo lentvaruio traukinių į Vilnių yra daugiau - prisideda važiuojantys iš Rūdiškių, Varėnos, Trakų.
Dažnai stoviniuojančiam traukiniui didelio konstrukcinio greičio nė nereikia.
Taip pat manau, kad panašiai apibūdinamų mažai keleivių vežančių "lėtųjų" Vilniaus-Kauno ir Kauno-Vilniaus traukinių būtų galima atrasti daugiau.
O jei ne, tai PESA automotrisa tikrai tiktų maršrute Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai(kur šiuo metu dažniausiai važiuoja tik iš dviejų motorinių vagonų susidedantis D1), gal dar iš Šiaulių į Mažeikius.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąKad nuvažiuoja jis
Atvaizdas
Manau daug geresni kadrai gautųsi nuo pėščiųjų tilto ar iš kito Nemuno kranto.
Vienok, Petrašiūnuose dabar esančią stotelę Kaunas 1 nuo rudens gali tekti minėti kaip išnykusią stotį (apie tokias ir išnykusius geležinkelio ruožus yra atskira tema). Todėl joje užfiksuoti video ir foto kadrai ateityje turės istorinę vertę.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąDėl kadrų kokybės nesiginčiju.
Vienok, Petrašiūnuose dabar esančią stotelę Kaunas 1 nuo rudens gali tekti minėti kaip išnykusią stotį (apie tokias ir išnykusius geležinkelio ruožus yra atskira tema). Todėl joje užfiksuoti video ir foto kadrai ateityje turės istorinę vertę.
Comment
-
Galetu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
Comment