„Fima" už 159 mln. litų modernizuos geležinkelio linijas
Per ketverius metus bendrovė „Fima" už 159 mln. litų modernizuos vadinamąjį IX D koridorių, tai yra, atnaujins Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginius.
Darbus bendrovė atliks kartu su partneriu čekų bendrove „AŽD Praha".
IX D geležinkelio koridorius yra viena iš pagrindinių geležinkelio arterijų, jungianti Rusijos federaciją su Kaliningrado sritimi, o „Fima" planuojama atlikti modernizacija pagerins šio svarbaus geležinkelio ruožo patikimumą ir saugumą.
Visame Kauną, Kybartus bei valstybės sieną su Rusijos Federacijos Kaliningrado sritimi jungiančiame geležinkelio ruože numatyta įdiegti šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą. Ji padės iš Vilniaus eismo valdymo centro kontroliuoti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km ilgio elektros tiekimo sistemos įrangą bei valdyti traukinių judėjimą.
Ši nauja moderni traukinių eismo valdymo technologija ateityje traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
Projekto išskirtinumas - projekto suma, už kurią bus atliekami darbai, yra didžiausia per visą ligšiolinę „Fima" istoriją. Lietuvoje šis projektas yra išskirtinis savo apimtimi ir inžinerinių sprendimų sudėtingumu.
Kaunodiena.lt
Per ketverius metus bendrovė „Fima" už 159 mln. litų modernizuos vadinamąjį IX D koridorių, tai yra, atnaujins Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginius.
Darbus bendrovė atliks kartu su partneriu čekų bendrove „AŽD Praha".
IX D geležinkelio koridorius yra viena iš pagrindinių geležinkelio arterijų, jungianti Rusijos federaciją su Kaliningrado sritimi, o „Fima" planuojama atlikti modernizacija pagerins šio svarbaus geležinkelio ruožo patikimumą ir saugumą.
Visame Kauną, Kybartus bei valstybės sieną su Rusijos Federacijos Kaliningrado sritimi jungiančiame geležinkelio ruože numatyta įdiegti šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą. Ji padės iš Vilniaus eismo valdymo centro kontroliuoti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km ilgio elektros tiekimo sistemos įrangą bei valdyti traukinių judėjimą.
Ši nauja moderni traukinių eismo valdymo technologija ateityje traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
Projekto išskirtinumas - projekto suma, už kurią bus atliekami darbai, yra didžiausia per visą ligšiolinę „Fima" istoriją. Lietuvoje šis projektas yra išskirtinis savo apimtimi ir inžinerinių sprendimų sudėtingumu.
Kaunodiena.lt
Comment