Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nusileisi nuo VI forto kalno, lauk is troleibuso

    Comment


      Parašė eron Rodyti pranešimą
      Tai kiek supratau reikia šokti į 5 troleibusą ir važiuoti... O kokioje stotelėje lipti? Gal stotelėje "pardotuvė"?

      Dėkui žmones, kad padedate.
      Ne visai. Reikia išlipti stotelėje "Laikinoji gel. stotis". Tai ta pati Parduotuvė, tik kad įgarsinta kitu pavadinimu. Visokiuose žemėlapiuose tikriausiai bus Parduotuvė.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė eron Rodyti pranešimą
        Sveiki. Jei pataikiau ne čia, tai labai nepykite.
        Iš Vilniaus į Kauna atvyksta mano draugė, todėl noriu ją pasitikti. Šiaip esu ne kaunietis, todėl miesto gerai nepažįstu. Žinau, kad draugė atvyks naujuoju traukinuku, kuris stoja Kauno stotyje - Kaunas-1. Kiek suprantu ši stotis nėra pagrindinė, centrinė esanti miesto prie autobusų stoties, todėl norėčiau pasiteirauti, kaip būtų galima nusigauti iki tos stoties Kaunas-1 nuo autobusų stoties. Kokie trolebusai ar autobusai važiuoja pro tą stotį (Kaunas-1) ar iki jos? Kokiam sustojime reikia lipti ir kokia kryptimi eiti, jog pasiekti tą traukinių stotį Kaunas-1. Būsiu labai dėkingas, jei kas parašys trumpą maršruto eigą. Ačiū iš anksto.
        Dar nuo autobusų stoties važiuoja ir 39 autobusas, taigi 5 troleibusas ir 39 autobusas. Išlipsi stotelėje "Parduotuvė" arba "Laikinoji geležinkelio stotis" (tai ta pati stotelė), pereisi per gatvę, kokį 100 metrų paeisi atgal ir į dešinę pusę bus didelė rodyklė "Kaunas-1", na ir užkilsi į geležinkelio pylimą.

        Comment


          Iš senosios Kauno stoties traukiniais į Vilnių

          Kaip čia forume informuoja žinantys, Kauno tunelis dar bus uždarytas bent iki vasaros pabaigos. Interneto svetainėje traukinio į Vilnių (taip pat Jonavą, Radviliškį, Šiaulius) ieškant tenka nepamiršti stoties Kaunas 1. Atsiranda balsų, kad ši svetainė nerodo persėdimų. Kad ji rodo, jau kartą rašiau (tereikia įrašyti kelionės datą, galima dar tokias „smulkmenas“ kaip norimą išvykimo laiko intervalą, minimalų laiką persėdimui, maksimalią kelionės trukmę).
          Pabandykime sąmoningai „suklysti“ Kauno stotyse. Ieškome traukinio iš Kauno (ne Kaunas1) į Vilnių. Ir gauname atsakymą: iš senosios Kauno stoties išvažiuoti traukiniu Nr.695 Kaunas-Kybartai, jis 15:47 h. Atveš į Jūrę, iš Jūrės 16:15h. Išvažiuosime traukiniu Nr.194 Šeštokai-Vilnius, į Vilnių jis atveš 17:56h.
          Šitokią kelionę gal bus tikslinga atlikti vasarą (ar bent pavasarį) pramogai, kad pro traukinio langą pasigrožėti Kauno mariomis (t.y. – pamatyti šį vaizdelį http://www.youtube.com/watch?v=Cm3H1WFZC_c ). Nes kai tunelį atidarys, traukinys iš Vilniaus į Šeštokus vėl važinės per jį.

          Comment


            Pasaka vaizdas nuo HES Kai važiuoji su mašina, tai geležinkelio pylimas užstoja ir nieko nematai, o jei vairuoji tai ir nėra kaip dairytis Beje, kartais lb smagu palenktyniaut su traukinuku, tik reikia dabotis, ba ten apie 70 spaudžia.

            Comment


              Kai ministerija bus perkelta is Vilniaus i Kauna tai padauges keliaujanciu Tik nezinau ar nuo stoties veza iki zemkes
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                Sveiki,

                šiandien ryte 8.20 iš Vilniaus išvažiavęs traukinys vėl buvo ne dviaukštis. Geležinkelio stotyje pranešė, jog vėl dėl gedimo dviaukštis nevažiuos, vietoj jo - atnaujintas. Tačiau jau vakare, 17.56 iš Kauno važiavo dviaukštis. Tad tokie pastebėjimai.

                Comment


                  Parašė mnis Rodyti pranešimą
                  Sveiki,

                  šiandien ryte 8.20 iš Vilniaus išvažiavęs traukinys vėl buvo ne dviaukštis. Geležinkelio stotyje pranešė, jog vėl dėl gedimo dviaukštis nevažiuos, vietoj jo - atnaujintas. Tačiau jau vakare, 17.56 iš Kauno važiavo dviaukštis. Tad tokie pastebėjimai.
                  Ir taip dar ilgai bus... Kiek laiko buvo vykdomi bandymai, bet realiai visi minusai išryškėja tik eksploatuojant...

                  Comment


                    Ankščiau buvo šaltis, o dabar šlapdriba...

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Ir taip dar ilgai bus... Kiek laiko buvo vykdomi bandymai, bet realiai visi minusai išryškėja tik eksploatuojant...
                      Be abejo. Teks pakentėti.

                      Comment


                        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                        Kai ministerija bus perkelta is Vilniaus i Kauna tai padauges keliaujanciu Tik nezinau ar nuo stoties veza iki zemkes
                        Pro abi geležinkelio stotis (ir dar pro Amalius ir Palemoną) iš Ringaudų per LŽŪU miestelį į Neveronis važiuoja 56 maršruto mikriukai.
                        Iš senosios geležinkelio stoties į LŽŪU važiuoja 18 autobusas.

                        Comment


                          Techninis, o gal retorinis ar filosofinis klausimas. Kodėl taip susiklostė technologijos, kad traukinys yra tiek nežmoniškai neaprėpiamai sudėtingesnis kūrinys už autobusą? Kad vieną nusipirkai, sėdai ir važiuoji, o kitą reikia bandyt kaip lėktuvą, lyg ten būtų aviacinaiai ar reaktyviai varikliai, lyg ten būtų kažkokios kosminės technologijos.
                          Tuo labiau kad judėjimo greitis čia turbūt neviršyja nei autobuso eksploatacinių galimybių, nei realaus autobuso greičio šiame maršrute.

                          Tai ar mūsų Vilnius-Kaunas bėginė sistema kažkokia netobula, nors lyg ir atnaujinta, bet vakarietiška technika neataiko. Ar nauji traukiniai išrieda iš gamyklos tiesiai klientui be jokių bandymų? O gal vis dėlto bėda sovietinėse tarpinėse, kad vis kažkokios eksploatavimo problemos? Gal konstruktoriai nežinojo, kad Europoje kartais ir sninga? O gal įsigijame pačius naujausius išradimus, kad dar niekas nežino kas jiem gali nutikti? Tad mūsų mašinistai bandytojai keletą mėnesių daro bandomuosius skrydžius, o po to dar su bandomaisiais triušiais važiuoja ir toliau taiso konstruktorių neišbaigtą kūrinį?
                          Tai galima pasidžiaugti, kad po mūsų, traukinių pirkėjai jau įsigys išbandytą ir ištobulintą įrenginį be bugų

                          Suprantu, kad apie traukinius neišmanau, bet niekas man neįrodys, kad 110 km/h bėgiais judantis aparatas gali lygiuotis į aviaciją Bet ir aviacijoje, turbūt nusipirkę naują lėktuvą jau bus garantuoti, kad gamykla ištestavo ir atiduoda klientui veikianti aparatą
                          Paskutinis taisė Rimas_OK; 2009.01.10, 00:40.

                          Comment


                            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                            Techninis, o gal retorinis ar filosofinis klausimas. Kodėl taip susiklostė technologijos, kad traukinys yra tiek nežmoniškai neaprėpiamai sudėtingesnis kūrinys už autobusą? Kad vieną nusipirkai, sėdai ir važiuoji, o kitą reikia bandyt kaip lėktuvą, lyg ten būtų aviacinaiai ar reaktyviai varikliai, lyg ten būtų kažkokios kosminės technologijos.
                            Tuo labiau kad judėjimo greitis čia turbūt neviršyja nei autobuso eksploatacinių galimybių, nei realaus autobuso greičio šiame maršrute.

                            Tai ar mūsų Vilnius-Kaunas bėginė sistema kažkokia netobula, nors lyg ir atnaujinta, bet vakarietiška technika neataiko. Ar nauji traukiniai išrieda iš gamyklos tiesiai klientui be jokių bandymų? O gal vis dėlto bėda sovietinėse tarpinėse, kad vis kažkokios eksploatavimo problemos? Gal konstruktoriai nežinojo, kad Europoje kartais ir sninga? O gal įsigijame pačius naujausius išradimus, kad dar niekas nežino kas jiem gali nutikti? Tad mūsų mašinistai bandytojai keletą mėnesių daro bandomuosius skrydžius, o po to dar su bandomaisiais triušiais važiuoja ir toliau taiso konstruktorių neišbaigtą kūrinį?
                            Tai galima pasidžiaugti, kad po mūsų, traukinių pirkėjai jau įsigys išbandytą ir ištobulintą įrenginį be bugų

                            Suprantu, kad apie traukinius neišmanau, bet niekas man neįrodys, kad 110 km/h bėgiais judantis aparatas gali lygiuotis į aviaciją Bet ir aviacijoje, turbūt nusipirkę naują lėktuvą jau bus garantuoti, kad gamykla ištestavo ir atiduoda klientui veikianti aparatą
                            tiek automobilius, tiek autobusus irgi testuoja ir sertifikuoja. vėliau masinėje gamyboje naudojama išdirbta technologija, tačiau kas kelintas automobilis išimamas ir pabandomas. su traukiniai ir lokomotyvai irgi išbandomi setifikuojami tik pirmieji. skirtumas tarp traukinių ir lokomotyvų yra tame, kad traukinių eisme aktyvų vaidmenį atlieka ir infrastruktūra, tiksliau saugos sistemos, kurios instaliuojamos tiek lokomotyve, tiek infrastruktūroje. todėl perkant naują traukinį (net jeigu jis yra senai gaminamas ir labai sėkmingai ekspluotuojamas kitokios sistemos geležinkeliuose) reikia išbandyti, kaip lokomotyve esanti saugos sistema susišnekės su naujoje infrastruktūroje esančia. ir tiesa sakant ne tik tai bando. dėl skirtingų vėžės pločių kitaip išsidėsto atraminiai taškai, automatiškai kitaip veikia jėgos ir etc.

                            P.S. kai pirkau iš salono automobilį jis buvo ką tik atvežtas (dar visas celofanuose ir neišpakuotas), o juo jau buvo pravažiuoti 24 km. išvada viena - kažkokie bandomieji važiavimai gamykloje (nors žinoma gali būti ir kitkas, tačiau aš nesugalvoju )
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Sveiki, norėjau paklausti gal kas iš jūsų važiuoja nauju dviaukščiu traukiniu kas diena? Labai įdomu dėl to tilto prie Kauno per Nerį avarijos, juk Ten didelis trafikas dabar, ir kelione automobiliu tarp Vilniaus ir Kauno pailgėja. Ar nepastebėjote ar padidėjo traukinių užpildymas traukiniuose dėl to trafiko?
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Sveiki, norėjau paklausti gal kas iš jūsų važiuoja nauju dviaukščiu traukiniu kas diena? Labai įdomu dėl to tilto prie Kauno per Nerį avarijos, juk Ten didelis trafikas dabar, ir kelione automobiliu tarp Vilniaus ir Kauno pailgėja. Ar nepastebėjote ar padidėjo traukinių užpildymas traukiniuose dėl to trafiko?
                                Vargu, nes tuo tiltu iš Vilniaus dažniausiai važinėja tie, kurie važiuoja link Klaipėdos arba Marijampolės. Geležinkeliui Vilnius-Kaunas tai įtakos, manau, neturi.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  nu gal kokie 2-3 perseda Padauges kai ministerija perkels i Kauna
                                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                  - Rusija su Amerika kariauja.
                                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                  - O amerikiečiai?
                                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                  Comment


                                    Nejau jus tokie naivus ir tikit, kad ministerijos darbuotojai vazines traukiniais?

                                    Comment


                                      Ne visi tokie turtingi
                                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                      - Rusija su Amerika kariauja.
                                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                      - O amerikiečiai?
                                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                      Comment


                                        Apie ministerijas tęsiame čia: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=7395
                                        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                        Comment


                                          Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                          tiek automobilius, tiek autobusus irgi testuoja ir sertifikuoja. vėliau masinėje gamyboje naudojama išdirbta technologija, tačiau kas kelintas automobilis išimamas ir pabandomas. su traukiniai ir lokomotyvai irgi išbandomi setifikuojami tik pirmieji. skirtumas tarp traukinių ir lokomotyvų yra tame, kad traukinių eisme aktyvų vaidmenį atlieka ir infrastruktūra, tiksliau saugos sistemos, kurios instaliuojamos tiek lokomotyve, tiek infrastruktūroje. todėl perkant naują traukinį (net jeigu jis yra senai gaminamas ir labai sėkmingai ekspluotuojamas kitokios sistemos geležinkeliuose) reikia išbandyti, kaip lokomotyve esanti saugos sistema susišnekės su naujoje infrastruktūroje esančia. ir tiesa sakant ne tik tai bando. dėl skirtingų vėžės pločių kitaip išsidėsto atraminiai taškai, automatiškai kitaip veikia jėgos ir etc.

                                          P.S. kai pirkau iš salono automobilį jis buvo ką tik atvežtas (dar visas celofanuose ir neišpakuotas), o juo jau buvo pravažiuoti 24 km. išvada viena - kažkokie bandomieji važiavimai gamykloje (nors žinoma gali būti ir kitkas, tačiau aš nesugalvoju )

                                          Esme dar ir tame, kad konkretaus modelio tiek lokomotyvu, tiek ir, tarkim, dyz, ar elektriniu traukiniu, yra gaminama desimtimis kartu maziau, nei kad ir konkretaus modelio autobusu, ir, nepalyginamai maziau, nei lengvuju automobiliu. Vieno modelio lokomotyvu geriausiu atveju yra pagaminama tukstantis, du tukstanciai vienetu. Tai cia apie nusisekusi modeli, kuris pralenkia savo gamybos pradzioje laika ir yra gaminamas desimtmeti ar daugiau. O siaip dazniausiai serijine gamyba siekia tik desimtis ar simtus vienetu. Tai ko noreti, kai konstrukcijos tobulinimas ir dadirbimas vyksta vos ne kiekviename gaminamame lokomotyve.
                                          Dabar del dyz. ar elektriniu traukiniu. Vieno modelio traukiniu irgi pagaminama tik desimtys ar keli simtai. Daugiausiai pasaulyje vieno modelio dyz. traukiniu
                                          buvo pagaminta Ganz-Mavag gamykloje. Tai D1 traukiniai, 605 vnt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X