Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kur tu antra matai?
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Žiūrėkit ką mačiau...

      Atvaizdas


      Tikiuosi, kad man nesivaidena - jie tikrai du.
      Rimtai kad du,nu cia tai geras

      Comment


        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
        kur tu antra matai?


        abu stovi viename kelyje, vienas paskui kitą. Apvedžiau vietą kur jie yra sujungti. O tarpus tarp vagonų, deja, užstoja elektros stulpai

        Comment


          ale zek tikrai idomu kada abu paleis
          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
          - Rusija su Amerika kariauja.
          - Ir ką, kaip ten reikalai?
          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
          - O amerikiečiai?
          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

          Comment


            Jau kelintoj nuotraukoj matos, kad kairės pusės apatiniai led'ai nedega. Kaži kas per brokas tokio naujo daikto.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              Jau kelintoj nuotraukoj matos, kad kairės pusės apatiniai led'ai nedega. Kaži kas per brokas tokio naujo daikto.
              Tai jie tikriausiai ir neturi degt. Čia matyt kažkoks specializuotas signalas, nes toki nesimetriška raudonų šviesų išdėstymą jau senokai esu pastebėjas ant daugelio traukinių.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Tai jie tikriausiai ir neturi degt. Čia matyt kažkoks specializuotas signalas, nes toki nesimetriška raudonų šviesų išdėstymą jau senokai esu pastebėjas ant daugelio traukinių.
                Keleivinio traukinio gale dega 3 raudoni signalai - 2 viršuje, vienas apačioje.

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  www.litrail.lt sako:
                  Dviaukštis elektrinis traukinys 08:20 (815), Galioja nuo 2008-12-24. Traukinyje yra 23 1 klasės sėdimos vietos. 1 klasės vienkartinio bilieto kainos: Vilnius-Kaišiadorys arba atgal – 12,80 Lt; Kaišiadorys-Kaunas1 arba atgal – 7,60 Lt; Vilnius-Kaunas1 arba atgal – 17,90 Lt.
                  Apie pokyčius poilsio dienomis neužsimenama.

                  TAČIAU, šiandien apie 8:20 pamačiau štai ką:

                  Atvaizdas
                  Teko ir man smarkiai nusivilti, kai buvau priverstas važiuoti pirmyn ir atgal tuo, ko nesitikėjau ir dar už tokią kainą, o kur dar vėlavimas 4-6 min. tiek į Kauną, tiek atgal. O jau šiandien tai vėl važiavo 16:30 iš Vilniaus...
                  Paskutinis taisė Mettal; 2008.12.30, 20:18.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Kas šiandien važiavo? dviaukštis ar vienaaukštis modernizuotas?
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Keleivinio traukinio gale dega 3 raudoni signalai - 2 viršuje, vienas apačioje.
                      Kaip keleiviniuose traukiniuose nežinau, bet šilumvežiai turi atskirą jungiklį kiekvienai lempai. Man atrodo visur turi būti taip, nes manevrams reikalinga vienokia šviesų signalizacija, magistralėje - kitokia...

                      Comment


                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                        Kas šiandien važiavo? dviaukštis ar vienaaukštis modernizuotas?
                        Šiandien dviaukštis, pats važiavau.

                        Comment


                          Parašė John
                          Butu idomu isgirsti daugiau ispudziu (apie komforta, garso izoliacija, sedyniu patoguma, ventiliacija ir t.t.).
                          Ateis vasara, pažiūrėsim ar jie netaps pirtim...

                          Comment


                            Parašė mettal
                            Teko ir man smarkiai nusivilti, kai buvau priverstas važiuoti pirmyn ir atgal tuo, ko nesitikėjau ir dar už tokią kainą, o kur dar vėlavimas 4-6 min. tiek į Kauną, tiek atgal. O jau šiandien tai vėl važiavo 16:30 iš Vilniaus...
                            O tai nejaugi važiuojant tuo "modernizuotu" klaustrofobiškai įrengtu traukiniu su įkyriomis lempomis salone kaina yra 16.30? Juk tikrai ten nepavadintum antra klase, jei trečia klasė su erdviai išdėstytom sėdynėm yra patogesnė..

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Ateis vasara, pažiūrėsim ar jie netaps pirtim...
                              Jei kondicionieriai veiks kaip reikiant tai taip netūrėtų būti
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė John
                                Butu idomu isgirsti daugiau ispudziu (apie komforta, garso izoliacija, sedyniu patoguma, ventiliacija ir t.t.).
                                Sake kad garsa izoliuoja labai gerai,beveik nieko nesigirdi viduje.

                                Comment


                                  Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                                  Sake kad garsa izoliuoja labai gerai,beveik nieko nesigirdi viduje.
                                  Beto pirmame aukšte tamsinti stiklai, vienoj vietoj rašė ne sekanti {kas jau blogai}, bet "sekanty" stotis.

                                  Comment


                                    O kada jau prades vaziuoti ir antrasis dviaukstis traukinys?Ir kokiam reisui jis bus skirtas,nes LG sake,kai paskelbe,kad bus naujas dviaukstis,sake jie vaziuos vilnius-kaunas, ir vilnius-trakai?Ar jis vyks i kauna ar i trakus?
                                    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                    Comment


                                      Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                                      O kada jau prades vaziuoti ir antrasis dviaukstis traukinys?Ir kokiam reisui jis bus skirtas,nes LG sake,kai paskelbe,kad bus naujas dviaukstis,sake jie vaziuos vilnius-kaunas, ir vilnius-trakai?Ar jis vyks i kauna ar i trakus?
                                      Gal taip bus "kaip aš supratau", bet kiek žinau antrasis dviaukštis traukinys bus paleistas sausio gale, abu važinės iš Vilniaus į Kauną, o vasarą vienas iš jų dar ištaikęs laiko tarpą suspės ir į Trakus nuvažiuoti. Dabar, kai netrukus sulauksime abiejų dviaukščių, beliks laukti Kauno tunelio atidarymo...
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Butu idomu isgirsti daugiau ispudziu (apie komforta, garso izoliacija, sedyniu patoguma, ventiliacija ir t.t.).
                                        Taigi...

                                        Važiavau pirma klase sykį, įspūdžiai: visai tylus, šiek tiek net neįprasta, sėdint antrame aukšte kai prasilenkiama su kokiu kroviniu traukinius vos vos tepasigirsta kažkoks švilpimas. Didžiulis skirtumas su tuo, kaip senuose traukiniuose, kur net iš miegų pažadinti gali prasilenkiantis traukinys (jei išvis pavyks užmigti...).

                                        Aj, reikėtų pradėti nuo įlipimo: žiauriai patogu, lyginant su bet kokiais kitais Lietuvoje eksploatuojamais traukiniais: tėra nedidelis laiptelis įlipti, nereikia kopti metro į aukštį. Iškart įlipus pirmo aukšto vietos yra stepless (nors dabar galvoju, gal ir yra koks vienas laiptelis). Į antrą aukštą reikia lipti, bet tai kur kas patogiau nei iš lauko tiesiai kopti į vagonus.

                                        Antroje klasėje yra keturios sėdynės vienoje eilėje, pirmoje - trys. Krėslai platūs, patogūs, žinoma, kojoms vietos per akis. Daugelis sėdynių išdėstytos ta pačia kryptimi ir tik prie durų sėdynės išdėstytos kaip prie stalo - tai galima mažas vaišes pasiorganizuoti Prie daugelio sėdynių nėra elektros prievado, tik prie tų, kur "stalai" yra

                                        Išvažiuojant iš Vilniaus šiek tiek pakrato, kol per visus iešmus pravažiuoja traukinys, vėliau tai išnyksta ir ilgą kelionės dalį nėra jokių kratymų. Visgi, tai nėra traukinys kur vibracijos visai nėra - vibracija, nors ir nedidelė, visos kelionės metu yra lengvai jaučiama.

                                        Kiekviename vagone yra info-screenai, normalūs tualetai. Trumpai apibendrinčiau taip: įlipimas jėga, krėslų patogumas jėga, vibracija - room for improvement, tvarkaraštis - taip pat. Manau traukinių laukia puikūs laikai, kai traukinių tvarkaraštis pasidarys reguliarus (kas valandą pradžiai, galbūt kada nors ir kas pusvalandį), nes dabar norint nuvažiuoti dieną į Kauną, reikia gerai paieškoti traukinio.

                                        Comment


                                          Dekui uz pasakojima. Atrodo LG isigijo gera pirkini ir sekmingai pamazu keicia linijos Vilnius-Kaunas ivaizdi.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X