Na tai aš kalbu apie traukinius iš Kauno, o jūs apie traukinius iš Vilniaus. Traukinys, kuriuo aš turėjau važiuoti, yra EJV814, kuris važiuoja visomis dienomis iš KAUNO.
EJV814 09:55 10:54 00:59
Traukinyje yra 23 1 klasės sėdimos vietos. 1 klasės vienkartinio bilieto kainos: Vilnius-Kaišiadorys arba atgal – 12,80 Lt; Kaišiadorys-Kaunas1 arba atgal – 7,60 Lt; Vilnius-Kaunas1 arba atgal – 17,90 Lt.
Tai gal jie tėsiog neleido važiuoti traukinio nes turėjo viską gerai apžiūrėti, juk techninė būklė turi būti nepriekaištinga, o jei sugestų tarkim stabdžiai bevažiuojant..... Turiu omenį gal jie ruošiasi savaitgalį neleisti į reisus šio dviaukščio ir jį tikrinti (KOL NĖRA ANTRO TOKIO TRAUKINIO)....?
Suprantu tokį dalyką, kad traukinio techninės būklės standartas tai ne automobilio standartai ir tas standartų taikytojas ne koks pijokas kaimo šoferis.
Visai neblogai pasisakyta buvo šeštadienio Lietrytyje (regis) čekų gamintojų atstovo, kad traukinys - tai ne dviratis, atsisėdęs nenuvažiuosi iškart.
O šiaip gaila, kad nevažiavo dviaukštis, gaila.
Beje dėl modernizuotojo, jame tikrai vėsoka. Dyzeliukas, kuriuo važiavau pirmyn buvo kur kas šiltesnis.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
LG elgiasi nelabai logiskai, pradedama greituosius marsurtus i Kauna, turedami tik viena traukini.
Siaip, manau, normaliam ir uztikrintam greituju traukiniu susisiekimui tarp Vilniaus ir Kauno reikia bent triju traukiniu: du reisuose, trecias stovi rezerve arba remontuojamas.
LG elgiasi nelabai logiskai, pradedama greituosius marsurtus i Kauna, turedami tik viena traukini.
Siaip, manau, normaliam ir uztikrintam greituju traukiniu susisiekimui tarp Vilniaus ir Kauno reikia bent triju traukiniu: du reisuose, trecias stovi rezerve arba remontuojamas.
Sutinku, tik pakoreguočiau. Taip, reikia 3 traukinių, bet jei trečiasis bus tik remontuojamas arba rezerve, tai jau bus prabanga, kuri vėlgi guls ant vartotojų kišenės. Tas trečiasis dviaukštis gali važiuoti (iš anksto to neskelbiant) ir ne greitaisiais Vilnius-Kaunas arba Naujoji Vilnia-Trakai maršrutais.
O kuom tas dviaukštis greitasis yra greitesnis už paprastą elektrinį stojanti tik Kaišiadoryse ?
Šiaip kadangi jie važiuoja tiek pat laiko, tai nėra prasmės ar reikalo rezerve laikyt vieną naują traukinį tik ekstra atvejams, kai jį gali pakeist vienas iš daugelio kitų ER9M.
O kuom tas dviaukštis greitasis yra greitesnis už paprastą elektrinį stojanti tik Kaišiadoryse ?
Šiaip kadangi jie važiuoja tiek pat laiko, tai nėra prasmės ar reikalo rezerve laikyt vieną naują traukinį tik ekstra atvejams, kai jį gali pakeist vienas iš daugelio kitų ER9M.
Šiandien E817 į Kauną atvažiavo 17:38 vietoj 17:28. Rytinis EJV815 važiavo ne dviaukštis, bet vėlavo 4-5 min.
Sutinku, tik pakoreguočiau. Taip, reikia 3 traukinių, bet jei trečiasis bus tik remontuojamas arba rezerve, tai jau bus prabanga, kuri vėlgi guls ant vartotojų kišenės. Tas trečiasis dviaukštis gali važiuoti (iš anksto to neskelbiant) ir ne greitaisiais Vilnius-Kaunas arba Naujoji Vilnia-Trakai maršrutais.
/\ Prie progos ir aš norėjau paklausti. Kodėl neretai vėluoja traukiniai? Visi žinom, kad autobusai vėluoja dėl kamščių gatvėse, netobulų šviesoforų, avarijų (dėl to neretai susidaro kamščiai), bet kodėl traukiniai? Ir vėluoja ne tik LG, bet net tarptautiniai reisai... Na gal tarptautinis traukinys turėjo nesklandumų muotinėje (rado kokių narkotikų), bet kodėl vėluoja traukiniai Vilnius-Klaipėda, arba štai net Vilnius-Kaunas???
/\ Prie progos ir aš norėjau paklausti. Kodėl neretai vėluoja traukiniai? Visi žinom, kad autobusai vėluoja dėl kamščių gatvėse, netobulų šviesoforų, avarijų (dėl to neretai susidaro kamščiai), bet kodėl traukiniai? Ir vėluoja ne tik LG, bet net tarptautiniai reisai... Na gal tarptautinis traukinys turėjo nesklandumų muotinėje (rado kokių narkotikų), bet kodėl vėluoja traukiniai Vilnius-Klaipėda, arba štai net Vilnius-Kaunas???
O kodel manai, kad traukiniu eismas buna idealus? Paminesiu kelias preizastis, kodel gali veluoti:
buna atvejai, kai daug vagonu tempiantis silumvezis neislaiko eigos, kitaip sakant nepatraukia sastato taip greitai, kaip numatyta grafike (o grafikas pvz traukiniui Vilnius- Klaipeda labai itemptas), ypac tai jauciasi greitejant po sustojimu arba ikalnese;
ne taip retai silumveziai genda - smulku gedima masinistai pasalina patys (taciau jau velavimas garantuotas, nes praktiskai kiek laiko prastovejo remontuodami, tiek ir paveluos, nes grafikas kaip minejau labai itemptas ir pavyti galima kelias ar keliolika minuciu). Esant rimtiems gedimams, reikia kabinti kita lokomotyva (toliau nuo depu tai padaryti galima tik palikus krovinini traukini ir to traukinio silumvezis tokiau tempia keleivini). Kito lokomotyvo atvarymas gali uzimti nuo keliolikos minuciu iki 2-3 val. priklausomai kaip arti yra lokomotyvas, kuri galima atvaryti. Tad siuo atveju velavimas daznai buna labai didelis, be to krovininis lokomotyvas dar nuolat velavima didina, nes jo greitis iki 100 km/h (isksyrus Siemensa);
Kita galima velavimo priezastis - sugenda kitas traukinys. Kol jis bus parvilktas i stoti, keleivini teks leisti netaisyklinguoju keliu (tam papildomai prireikia apie 5-15 min), o jei ruozas vienkelis - teks laukti, kol kaip minejau tarpstotis bus atlaisvintas. Tokias atvejais taip pat paprastai velavimas solidus buna.. Maziau paveluojama, jei priekyje esantis kitas traukinys (arba vienkelyje tuoze priespriesinis) siek tiek uzsilaiko (neislaiko nusustyto greicio). Tokiu atveju kol kelias bus palaisvintas, keleivinis traukinys laukdamas augins velavima.. Jei tarpstotis vienkelis, vienas neislaikantis greicio traukinys visame ruoze gali sukelti mazesni ar didesni chaosa, nes ivyksta grandinine reakcija, nkai suplanuoti prasilenkimai neivyksta ir reikia traukiniu eismo tvarkdariui viska ekspromtu perplanuoti (ivertinant traukiniu svarba pagal pirmuma, nepamirstatnt ilguju, negabaritiniu ir kitu traukiniu, kurie prasilenkti ne kiekvienoje stotyje gali).
Taip pat neretai (ypac ziema) nepersiveda iesmai, buna, kad jie (iesmai) praranda kontrole ir siaip buna dar visokiausiu automatikos irenginiu ir keliu ukio gedimu).
Kitas veiksnys lemiantis dazna velavima - eismo pertraukos. Esant joms, daznai traukiniui tenka vaziuoti netaisyklinguoju keliu, neretai eisma tvarkant telefonu, o tai uzima daug laiko - leidimu masinistui israsymas, nunesimas ir t.t. Del itempto grafiko pasivyti kaip minejau nelabai pavyksta..;
Traukinio asiraciu ikaciu aptikimo irenginiu suveikimas. Suveikus siems irenginiams traukinys stabdomas ir asis, kuriai uzfiksuotas kaitimas apziurima. Tai paprastai uztrunka nemazai laiko (5-30 min.). Po to sprendziama ar vykti, ar atkabinti vagona. Dazniausiai tokios problemos buna su prekiniais traukiniais, taciau ir jie gali kaip auksciau minejau "ismusti" keleivini is grafiko.;
Neretas atvejis, kai vaziuojant dideliam skaiciui keleiviu, neuztenka grafike numatyto laiko ilaipinimui ir islaipinimui. Jei taip yra kiekvienoje stoteleje, traukinys gali paveluoti 5-25 min.;
Ivykiai pervazose, taip pat kiti atvejai, kai tenka panaudoti staiguji stabdyma;
Policijos ar greitosios pagalbos iskvietimas. Traukinys siuo atveju taip pat paveluoja, kol teikiama pagalba;
Karstos vasaros dienomis keleiviniu traukiniu greitis ribojamas iki 80 km/h (tiksliai nepamenu) - cia taip par garantuotas gana solidus velavimas.
Cia velavimai, kurie i galva atejo ekspromtu, o sarasa sita galima butu testi ir testi..
Kažkoks totalus apsi***mas iš LG pusės. 4 dienas pavažinėjo traukinys ir sugedo???
Taigi aiskino tau, kad tam ir testavo ta traukini du menesius kad isitikintu, kad nesuges. Turbut reikejo kokio pusmecio ar metu testavimui, visgi kazkoki nekondicini ten pirko. Arba 2 menesius naujus metus LG svente vietoj testavimo... jiems kas, pasakys kad tas keleiviu vezimas vieni nuostoliai, va patys matot, traukiniai blogi, zmones bilietus grazina...
Karstos vasaros dienomis keleiviniu traukiniu greitis ribojamas iki 80 km/h (tiksliai nepamenu) - cia taip par garantuotas gana solidus velavimas.
Cia velavimai, kurie i galva atejo ekspromtu, o sarasa sita galima butu testi ir testi..
Įdomu, ačiū už info. O kodėl kai karšta apriboja greitį? Dėl perkaitimo kokių nors agregatų?
Įdomu, ačiū už info. O kodėl kai karšta apriboja greitį? Dėl perkaitimo kokių nors agregatų?
Apriboja ne dėl agregatų perkaitimo, bet dėl paties kelio bėgių perkaitimo. Dėl šios priežasties galimas taip vadinamas "kelio išmetimas", kai bėgis nuo karščio taip išlinksta, kad jo neišlaiko bėgvinės.
Comment