Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    deformuotas nes is dalies "perstatytas" o siauras nes tik 1 veze eis. Dabar nepamenu kas ta vidurine?
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Citata:

      "Baigus remontą, tuneliu važiuojantys traukiniai galės pasiekti iki 120 km/h greitį. Be to, bus sustiprintas eismo saugumas ir kartu - sumažintos eksploatacinės išlaidos", - vardija projekto vadovas, "Lietuvos geležinkelių" Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vyriausiasis inžinierius Gediminas Tuganauskas.

      Info: http://www.esparama.lt/ES_Parama/san...s/final_LT.pdf

      Papildymas:

      1285 m geležinkelio tuneliu, kaip ir iki šiol, eis vienas kelias ir jis bus visiškai suremontuotas.

      Info: Lijana Cibulskienė, žurnalas "Veiklos kryptis" www.kaunotiltai.lt/index.php?cid=414
      Paskutinis taisė Metropolis; 2008.11.03, 11:59.

      Comment


        greitis ten bus ribojamas 40-50 visgi stotis ir man regis iesmai tokie kad greit vazuot negalima
        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
        - Rusija su Amerika kariauja.
        - Ir ką, kaip ten reikalai?
        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
        - O amerikiečiai?
        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

        Comment


          Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
          greitis ten bus ribojamas 40-50 visgi stotis ir man regis iesmai tokie kad greit vazuot negalima
          Tai gal iešmus pakeis į 1/18, kurie leidžia 80 km/h važiuot...

          Comment


            neteko girdet, taciau kas tokiu greiciu vazuos? Pasikartosiu vis delto stotis, nori nenori greiti teks mazint
            - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
            - Rusija su Amerika kariauja.
            - Ir ką, kaip ten reikalai?
            - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
            - O amerikiečiai?
            - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

            Comment


              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Šiandien visai atsitiktinai teko būti liudininku, kaip testuojamas naujasis čekų gamybos elektrinis traukinys, kuris 14.30 išvažiavo iš Naujosios Vilnios ir važiavo iki Palemono. Na, įspūdžio ypatingo nepaliko, tik kiek nustebino, kad labai tyliai važiuoja.
              O kokio ispudžio tikėjaisi ??

              Comment


                Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                1976 m. dėl sugriuvusios vandens nutekinimo sistemos, esančios po bėgiais tunelio viduryje, traukinių greitis apribotas iki 40 km/val.
                Kaip matyti, traukinių greitis tuneliu buvo apribotas 1976 m. dėl įvykusios avarijos. Šiuo metu tunelis rekonstruojamas (t.y. šalinami ir tos avarijos padariniai), todėl greitis tikrai nebus tas pats.

                Kadangi, tunelio rekonstrukcijos projekto vadovas G. Tuganauskas teigia, jog tuneliu važiuojantys traukiniai galės pasiekti iki 120 km/h greitį, tai reiškia, kad traukiniai nebūtinai šiuo greičiu ir lėks tuneliu, bet jų greitis tuneliu tikrai viršys buvusį prieš rekonstrukciją (40 km/h).

                Comment


                  Teoriskai gales bet praktiskai:
                  1) Reiketu perkelt Kauno gelezinkelio stoti norint tokiu greiciu vazinet. (120 km/h)
                  2) Keleiviniai ir prekiniai traukiniai mazins greiti pries stoti tad 40-60km/h maksimum
                  3) Iesmai neleis tokiu greiciu vazuot man regis maksimaliausias greitis pe iesmus Kauno stotije yra 60km/h (jei klystu pataisykit)
                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                  - Rusija su Amerika kariauja.
                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                  - O amerikiečiai?
                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                  Comment


                    Kaunas -1







                    Comment


                      grazu, bet dar graziau jei butu dviaukstis. Kada jie prades vazinet?
                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                      - Rusija su Amerika kariauja.
                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                      - O amerikiečiai?
                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                      Comment


                        Beje, stebiuosi, kaip sutrumpinus reisus iki Kaunas-1 (dėl ko prarandama tikrai nemažai keleivių), LG rugsėjo mėnesį sugebėjo vežti 5-iais procentas daugiau keleivių nei pernai metų rugsėjy.

                        Comment


                          Logika paprasta - daliai keleivių stotis Kaunas-1 dar arčiau, nei centre, kitai daliai kelionė iki Kaunas-1 stoties trunka tiek pat laiko. Bet svarbiausia priežastis - autobusų kainos kilo, o traukinių arba nekilo, arba kilo nedaug.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            o laiko sugaismimas kelioneje ir gi mazai skiriasi gal net greiciau
                            - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                            - Rusija su Amerika kariauja.
                            - Ir ką, kaip ten reikalai?
                            - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                            - O amerikiečiai?
                            - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                            Comment


                              Lyginant su autobusais ir trukmė ir kaina skiriasi traukinių naudai. O kai atidarys tunelį liks ši stotelė ar ją naikins?
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Lyginant su autobusais ir trukmė ir kaina skiriasi traukinių naudai. O kai atidarys tunelį liks ši stotelė ar ją naikins?
                                Kiek girdėjau tai ją kuriam laikui paliks, ir jei pasiteisins, tai ji ir toliau egzistuos.
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                  Kiek girdėjau tai ją kuriam laikui paliks, ir jei pasiteisins, tai ji ir toliau egzistuos.
                                  Manau, kad ji patogesnėje vietoje nei Amaliai...

                                  Comment


                                    Aš irgi manau, kad gera vieta stotelei. Netoli gyvenamųjų namų rajonai.

                                    Comment


                                      Senuose zemelapiuose - tarpukaryje - yra tokia stotele kaip Petrasiunai. Tikriauiais ir buvo kazkur netoli dabartines Kaunas-1. Yra ir Amaliai.
                                      Manau, kad Kaunas-1 turetu po tunelio remonto tapti Petrasiunais. Tikrai nevertetu naikinti.

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Lietuvoje yra (ir bus) kaimų, kur jokiu transportu iš didmiesčio kitaip nepasieksi, kaip tik traukiniu.
                                        Ne tik kaimų.
                                        Kad ir Vilniaus miesto dalis Paneriai (prie Panerių geležinkelio stoties). Kiek žinau, autobusas į stoties prieigas neatvažiuoja joks – nei miesto, nei užmiestinis. Stoties prieigų gyventojams į artimiausią miesto autobusą (kiek žinau) yra pakankamai toli (tiesa, nežinau takelių, kaip į jį ir į kokią kokio maršruto stotelę arčiausia nueiti).Tiems žmonėms ko gero vienintelis susisiekimas su miesto centru yra keleivinis traukinys.
                                        Gal dėl šitos mano minties kažkas paprieštaraus, o gal kažkas Vilniaus apylinkes už mane geriau žinantis papildys.
                                        Karijotiškių stotelė yra Trakų rajone. Bet jos prieigose jokios autobusų stotelės neradau. Iš rajono centro į čia autobuso maršruto nerodo ir http://www.trakuautobusai.lt .
                                        Aišku, joks autobusas nevažiuoja Grigiškių-Kariotiškių-Rykantų žvyrkeliu pro Sausių geležinkelio stotelę.
                                        Pilypiškių, Alesninkų ir tolesnių vietovių gyventojams Vievio geležinkelio stotis taip pat yra gerokai arčiau negu prie automagistralės įsikūrusi Vievio autobusų stotis(ar stotelė?). Vietinio ausisiekimo autobusas į Kazokiškes važiuoja retai. Į Kaugonių gyvenvietę autobusas iš Kaišiadorių atvažiuoja dvi dienas per savaitę.
                                        Žaslių geležinkelio stoties gyvenvietė plentu Jonava-Mijaugonys išsiplėtusi nemažai, autobusų stotelė yra. Bet tvarkaraštis joje rodo tik po porą reisų kasdien į Vilnių(per Vievį) ir Kauną(per Ruklą, Jonavą), taip pat po porą darbo dienomis į Kaišiadoris ir Gilučius.
                                        Pro Pamierio stotelę (Kaišiadorių r.) einančiu prastoku žvyrkeliu Pravieniškės –Pašuliai taip pat joks autobusas nevažiuoja. Karčiupio stotelėje sustojantys elektriniai traukiniai Aleksandruvkos ir aplinkinių kaimų gyventojams ko gero yra geriausia susisiekimo priemonė ne tik su Kaunu, bet ir savo rajono centru Kaišiadorimis.
                                        Paminėjau tik vietoves, atitinkančias temą tarp Vilniaus ir Kauno...
                                        Toliau būtų verta atkreipti dėmesį į Jūrės miestelį prie Jūrės geležinkelio stoties (iki 2002 m. gyvenvietė taip ir vadinosi). Kažkiek metų iš Kauno per Jūrės miestelį važinėjo autobusai iš Kauno į Kazlų Rūdą, vasarą - papildomai į netoliese esančius sodus, nuo 2007m. spalio 1 d. vienintelis Jūrės miestelio gyventojų susisiekimas su Kaunu ir savo savivaldybės centru Kazlų Rūda yra traukiniai.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.08, 11:40.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Ne tik kaimų.
                                          Kad ir Vilniaus miesto dalis Paneriai (prie Panerių geležinkelio stoties). Kiek žinau, autobusas į stoties prieigas neatvažiuoja joks – nei miesto, nei užmiestinis. Stoties prieigų gyventojams į artimiausią miesto autobusą (kiek žinau) yra pakankamai toli (tiesa, nežinau takelių, kaip į jį ir į kokią kokio maršruto stotelę arčiausia nueiti).Tiems žmonėms ko gero vienintelis susisiekimas su miesto centru yra keleivinis traukinys.
                                          Gal dėl šitos mano minties kažkas paprieštaraus, o gal kažkas Vilniaus apylinkes už mane geriau žinantis papildys.
                                          Karijotiškių stotelė yra Trakų rajone. Bet jos prieigose jokios autobusų stotelės neradau. Iš rajono centro į čia autobuso maršruto nerodo ir http://www.trakuautobusai.lt . Aišku, joks autobusas nevažiuoja Grigiškių-Kariotiškių-Rykantų žvyrkeliu pro Sausių geležinkelio stotelę.
                                          Pilypiškių, Alesninkų ir tolesnių vietovių gyventojams Vievio geležinkelio stotis taip pat yra gerokai arčiau negu prie automagistralės įsikūrusi Vievio autobusų stotis(ar stotelė?). Vietinio ausisiekimo autobusas į Kazokiškes važiuoja retai. Į Kaugonių gyvenvietę autobusas iš Kaišiadorių atvažiuoja dvi dienas per savaitę.
                                          Žaslių geležinkelio stoties gyvenvietė plentu Jonava-Mijaugonys išsiplėtusi nemažai, autobusų stotelė yra. bet tvarkaraštis joje rodo tik po porą reisų per kasdien į Vilnių(per Vievį) ir Kauną(per Ruklą, Jonavą), taip pat po porą darbo dienomis į Kaišiadoris ir Gilučius.
                                          Pro Pamierio stotelę (Kaišiadorių r.) einančiu prastoku žvyrkeliu Pravieniškės –Pašuliai taip pat joks autobusas nevažiuoja. Karčiupio stotelėje sustojantys elektriniai traukiniai Aleksandruvkos ir aplinkinių kaimų gyventojams ko gero yra geriausia susisiekimo priemonė ne tik su Kaunu, bet ir savo rajono centru Kaišiadorimis.
                                          Paminėjau tik vietoves, atitinkančias temą tarp Vilniaus ir Kauno...
                                          Toliau būtų verta atkreipti dėmesį į Jūrės miestelį prie Jūrės geležinkelio stoties (iki 2002 m. gyvenvietė taip ir vadinosi). Kažkiek metų iš Kauno per Jūrės miestelį važinėjo autobusai iš Kauno į Kazlų Rūdą, vasarą - papildomai į netoliese esančius sodus, nuo 2007m. spalio 1 d. vienintelis Jūrės miestelio gyventojų susisiekimas su Kaunu ir savo savivaldybės centru Kazlų Rūda yra traukiniai.
                                          Jei siuo metu autobuso nera, nereiskia, kad negalima i reikiama vieta sukurti marsruto. Del kitu paminetu vietu nezinau, bet i Paneriu gelezinkelio stoti uzsuka pakankamai daug miesto autobusu - 8 (ir dar kazkokie) is vienos gelezinkelio puses, is kitos taip pat vaziuoja (16 ar 3 ar dar kitoks - nepamenu).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X