Parašė Kirvelis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Oho vienas traukinys vakare! ir tai tik penkt. šešt. ir sekm. Abribotas greitis labai sumažina pralaidumą į Kauno stotį.Paskutinis taisė suduvietis; 2019.12.05, 21:37.
Comment
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąOho vienas traukinys vakare! ir tai tik penkt. šešt. ir sekm. Abribotas greitis labai sumažina pralaidumą į Kauno stotį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad traukiniai į Šiaulius bus nuo kito penktadienio (13 d.), nes tvarkaraštis jau yra paieškoje.
O padėtis su signalizacija tarp Kauno ir Palemono gal užsitęs kaip 1435mm kelyje nuo 2015 metų tęsiasi tarp Kauno ir Šeštokų?Paskutinis taisė Vitas; 2019.12.06, 11:29.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąGali kas nors paaiškinti kokia yra prasmė iš vieną kartą per dieną kursuojančio traukinio? Ir tai tik savaitgalias?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠeštadieninis orą vežios. Kam jo prireikė?
Comment
-
Vienas traukinys su autobusais negali konkuruoti. Penktadienį ir sekmadienį daug keleivių yra tik viena kryptimi. Deja, bet tokia realybė. Tokie traukinių greičiai, kokie yra Lietuvoje tik kai kuriuose maršrutuose konkurencingi su autobusais, o jei autobusas dar ir tiesiau važiuoja nei traukinys, tai traukinys turi mažiau šansų. Pavyzdžiui, nutiesus tarp Kauno ir Marijampolės autostradą su 110/130 km/h traukiniai su 70-80 km/h visiškai nekonkurencingi su mikrobais, kurie gali važiuoti 110/130 km/h. Aš jau nekalbu apie nuosavus automobilius... Ką LG daro? Vaizduoja, kad nieko neįvyko.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTraukinys į Šiaulius absolučiai konkurencingas.
Autobusas lėtesnis ir net apie 70proc ( !!! ) brangesnis.
Sunkiai įsivaizduojamas žmogaus tipas, kuris traukinio važiavimo metu rinktųsi autobusą. Turbūt tik toks, kuris apie traukinį nežino.
Daugumai žmonių traukinio reikia tada, kada jiems reikia, o ne kada gali LG. Studentams tinka, tai ir važinėja jie. Važiuotų penktadieniais ryte iš Kauno, tai vežtų 10-15 keleivių ir viskas. Kažkas pasikeistų, jei LG Kaunas - Šiauliai paleistų bent 5 poras traukinių kasdien. Bet automotrisės tam netinka. Komforto lygis per žemas.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.07, 08:43.
Comment
-
aParašė Al1 Rodyti pranešimąVienas traukinys su autobusais negali konkuruoti. Penktadienį ir sekmadienį daug keleivių yra tik viena kryptimi. Deja, bet tokia realybė. Tokie traukinių greičiai, kokie yra Lietuvoje tik kai kuriuose maršrutuose konkurencingi su autobusais, o jei autobusas dar ir tiesiau važiuoja nei traukinys, tai traukinys turi mažiau šansų. Pavyzdžiui, nutiesus tarp Kauno ir Marijampolės autostradą su 110/130 km/h traukiniai su 70-80 km/h visiškai nekonkurencingi su mikrobais, kurie gali važiuoti 110/130 km/h. Aš jau nekalbu apie nuosavus automobilius... Ką LG daro? Vaizduoja, kad nieko neįvyko.
O traukinio Kaunas-Marijampolė konkurencingumui su autobusu įsitikinti tereikia pavaskare nuvažiuoti nuo Kauno autobusų stoties iki Garliavos, įdėmiau pasižvalgant Europos prospekte. Panašiai atrodytų autobusu iki "Kalniečių".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Vienas traukinys ir dar tik atskiromis dienomis mažai kam reikalingas. Juo gali naudotis tik tam tikra tikslinė keleivių grupė. Šiuo atveju studentai. Net ir kasdien 1 kartą per dieną toks traukinys tai tas pats kas nieko. Kai autobusų yra apie 16 kasdien ir dar kelis atskiromis dienomis. Trumpesnis laikas ir kaina mažai ką reiškia. Tuo labiau, kad traukinys turi šiuos privalumus tik važiuojantiems į Radviliškį ir Šiaulius. Į Kėdainius jau privalumo nėra, o apie Jonavą iš viso galima nekalbėti. Stotis užkampyje, į miestą dar reikia nusigauti. Kaip ten su miesto autobusais - neaišku. Ar prie visų traukinių yra priderinti reisai ir kiek jie laukia vėluojant traukiniui. Visokios Dotnuvos, Gimbogalos iš viso mažai kam reikalingos, nes stotys yra toli nuo miestelių ar kaimų. Studentus dar tėvai gali atvažiuoti pasiimti, o patys žmonės važiuos autobusais, nes jų irgi virš 10 per dieną važiuoja.
Daugumai žmonių traukinio reikia tada, kada jiems reikia, o ne kada gali LG. Studentams tinka, tai ir važinėja jie. Važiuotų penktadieniais ryte iš Kauno, tai vežtų 10-15 keleivių ir viskas. Kažkas pasikeistų, jei LG Kaunas - Šiauliai paleistų bent 5 poras traukinių kasdien. Bet automotrisės tam netinka. Komforto lygis per žemas.
Aš sakau, kad TUO METU jeigu reikia į Šiaulius, rinksies tik traukinį, ir tai bus ne tik, kad konkurencingas, bet net ir triuškinančiai.
O stotis tikrai ne užkampyje, vos 10 pėstute iki autobusų stoties- Saulės miesto.
Comment
-
Šiaip gal du miestus išvardinčiau į kuriuos traukiniu vykčiau iš Kauno, tai Kaišiadorys ir Kazlų Rūda, nors gyvenu žymiai arčiau Kalniečių autobusų sustojimo negu Stoties rajono.
Tarp kitko, pagalvojus apie tą Kalniečių sustojimą, tai Kaunas-Jonava, panašu, ten karaliauja. Maršrutas kursuoja pastebimai dažniau nei dauguma Kauno miesto VT maršrutų.Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.07, 23:17.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąa
Mikrobų iš Kauno į Marijampolę likę nedaug...
O traukinio Kaunas-Marijampolė konkurencingumui su autobusu įsitikinti tereikia pavaskare nuvažiuoti nuo Kauno autobusų stoties iki Garliavos, įdėmiau pasižvalgant Europos prospekte. Panašiai atrodytų autobusu iki "Kalniečių".
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Prie ko čia "kada reikia"? Tai aišku, kad jei reikia vienu metu, teks važiuoti autobusu, kur aš rašiau, kad jei reiks 12 val jie važiuos 17 val? Tokios nesamonės niekas net nesugalvotų teigti
Aš sakau, kad TUO METU jeigu reikia į Šiaulius, rinksies tik traukinį, ir tai bus ne tik, kad konkurencingas, bet net ir triuškinančiai.
O stotis tikrai ne užkampyje, vos 10 pėstute iki autobusų stoties- Saulės miesto.
Autobusai į Jonavą važiuoja, kaip PoDV rašo, dažniau nei kai kurie Kauno miesto autobusai. Ir kokia konkurenciją sudarys traukinys? Jokios. Dar ir stotis miesto užkampyje. Jonavos stotį turėjau omenyje, ne Šiaulių.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.08, 17:37.
Comment
Comment