Atvarys is Vilniaus koks, o Kaune gales issinuomuoti CityBee dvirati iskarto isrjes is traikinio ir vazinetis po visa miesta
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Bus galima iš Vilniaus atsivežt dviratį ir pasistatyt aikštelėje Kaune? Įdomu!
Tos saugyklos kaio tik skirtos bus tiems, kurie į stotį atvyks dviračiu, bet jo traukiniu nesiveš.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kam vežtis dviratį, kad pastatytum saugykloje? Jei vežiesi tai tam, kad važinėti ir atvykimo mieste.
Tos saugyklos kaio tik skirtos bus tiems, kurie į stotį atvyks dviračiu, bet jo traukiniu nesiveš.
Comment
-
Parašė Loidas Rodyti pranešimąVakar bevažiuodamas sugedo paskutinis traukinys iš Kauno į Vilnių. Panerių stotelėje stovėjo 40 minučių kol atvažiavo lokomotyvas iš Vilniaus ir nutempė į miestą. Vidurnaktį pasiekėme Vilniaus stotį.
Comment
-
„Lietuvos geležinkelių“ planas – važiuoti 160 km/val. greičiu
http://www.alfa.lt/straipsnis/502196...km-val-greiciu
Comment
-
Trijų mergelių tiltu į Panemunės šilą žygiuojantys kauniečiai šiuo metu gali stebėti istorinius infrastruktūros darbus. Nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties ruošiamasi tiesti europinę vėžę „Rail Baltica“ bei rekonstruoti dalį senųjų bėgių. Dėl statybų veikiai bus uždarytas ir geležinkelio tunelis, o gyventojams teks kuriam laikui keisti kelionės įpročius. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/04/...daryti-tuneli/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąČia ne visai į tą temą. Čia yra "Vilnius - Kaunas".
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąTrijų mergelių tiltu į Panemunės šilą žygiuojantys kauniečiai šiuo metu gali stebėti istorinius infrastruktūros darbus. Nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties ruošiamasi tiesti europinę vėžę „Rail Baltica“ bei rekonstruoti dalį senųjų bėgių. Dėl statybų veikiai bus uždarytas ir geležinkelio tunelis, o gyventojams teks kuriam laikui keisti kelionės įpročius. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/04/...daryti-tuneli/
Jau norėtųsi galvoti apie įpročių keitimą rudeniui, bet geležinkelio atkarpos rekonstrukcijoje padaryta mažai, dirbama vangiai, todėl ir neišvengiamas uždarymo pratęsimas...
Tunelis uždarytas - nuo Kauno stoties bėgiai į jį išimti. Ties Amalių pervaža bėgius link miesto centro kerta tvora (gal tai požeminės pėsčiųjų perėjos aptvėrimas).Paskutinis taisė Vitas; 2019.08.23, 12:53.
- 1 patinka
Comment
-
„Matome riziką, kad rangovas gali vėluoti užbaigti darbus. Sieksime, kad rangovas darbus baigtų ir eismas būtų atnaujintas ne vėliau nei iki spalio pabaigos“, – sakė K. Sankovski.
Comment
-
Atkarpos Vilnius-Kaunas modernizacija pratęsiama iki Spalio pabaigos, nusitęsia dviem mėnesiam patogesnis važiavimas.( Vienintelė paguoda, kad šiek tiek palaukus, kelionė tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų bus trumpesnė nei 1 valanda, bent jau taip deklaruoja LG. Žymus šuolis į priekį, kai tam tikromis valandomis traukiniai važiuodavo ir pusantros valandos (gėda)
Comment
-
Parašė AAAA Rodyti pranešimąVienintelė paguoda, kad šiek tiek palaukus, kelionė tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų bus trumpesnė nei 1 valanda, bent jau taip deklaruoja LG. Žymus šuolis į priekį, kai tam tikromis valandomis traukiniai važiuodavo ir pusantros valandos (gėda)
Comment
-
Pirma, norint pasiekti keleiviniui traukiniu 59 min. kelionės trukmę reikia atsižvelgti į daugelį faktorių: pirmas - nepriekaištingas ir tikslus eismo organizavimas. Kadangi, maršrutas tęsiasi intensyviausia linija nuo Vilniaus (vaidotų) iki pat Kaišiadorių, todėl eismas turi būti kruopščiai organizuojamas, nes kliūtis yra prekiniai traukiniai - darbuotojai turi nepriekaištingai suorganizuoti prasilenkimas, apsilenkimo maršrutus, o važiavimo grafikas turi būti ir rezervinis - palikta atitinkamai rezervinių minučių, kad keleivinis dėl tam tikrų kliūčių galėtų suspėti įtilpti į minutes, kaip teigia LG. Jeigu tai pasiteisins - tada puiki, jeigu ne, tada priežastys aiškios. Bet iš patirties galiu pasakyti, kad bus tikrai visokių niuansų
Comment
Comment