Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Pagal šitą "klipą" nepavadinčiau to stotimi...
    O ko tikėjais? Juk tai laikinoji stotis. Jei vėliau ir bus naudojama kaip nuolatinė, tai ji viso labo tranzitinė stotelė. Nors tiesą sakant prikibčiau prie vieno - tos pavėsinės stiklinės, tai grynai kaip nuo paprastų miesto stotelių. Labai neskoningai ir pigiai atrodo. Aišku, stogas būtų kainavęs dvidešimt kartų daugiau.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      spirit:
      Na, turint omenyje, kad prieš tai toje dalyje nebuvo visiškai nieko, tai galima įvertinti LG darbą:
      Sutvarkytas išvažiavimas iš pagrindinės R. Kalantos gatvės;
      Išasfaltuotas kelias įkalnėje link laikinosios stoties (buvo siauras žvyrkeliukas);
      Padarytas peronas žmonėms išlipti/įlipti;
      Pastatytos šiokios tokios pavėsinės nuo lietaus. Pataisykite mane jei klystu, bet man rodos Amalių stotelėje buvo tik medinukas stogas, ir tas toli nuo vietos, kur realiai keleiviai būdavo išlaipinami?
      Kaip laikinai stočiai - manau tai tikrai daug.

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Oficialiam gamintojo puslapyje rašo jog "City Elefant" konstrukcinis greitis yra 160km/h, o PR'iniuose straipsniuse mes skaitom, kad "žaibišku greičiu" "švilpsiantį 160 km/val"... Tai kaip čia dabar yra? Plius daug kas sako jog tokiam greičiui netinka esanti infrastruktūra. Kaip yra iš tiesų? Ar nebus taip, kad realiai "žaibo greičiu, švilpsim" ~120km/h.
        LT-1, gali pakomentuoti? Dar kažkur buvo paminėtos 45 min...

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          LT-1, gali pakomentuoti? Dar kažkur buvo paminėtos 45 min...
          sunku pasakyti, kokios ten savybes to cekisko traukinio, bet kol kas ruozo maksimalus greitis yra 120 km/h. Kad ji didinti, reikia daug darbu nuveikti - didinti atstumus tarp tarpstocio sviesoforu (nes stabdymo kelias negali buti ilgesnis uz atstuma tarp sviesoforu), tiesinti kreives, netgi keisti pati kelia - virsutine ir apatine konstrukcija. Tad manau, kad 160km/h reikes dar ilgai laukti.. Atlike realius bandymus, nebent greiti pakeltu iki 140 km/h, bet tas cekiskas traukinys bandymu metu turetu parodyti tam reikiamas savybes. Tai va, bent jau man taip atrodo del to greicio..
          Beje yra traukiniu, kurie posukiuose pasvyra i rekiama puse, tad tokiems traukiniams gali buti ir mazesnio spindulio kreives, bet nemanau, kad tokios sistemos yra tame cekiskame traukinyje..
          Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.13, 10:22.

          Comment


            Kauniečiai skuba traukiniu į darbą Vilniuje

            Mantas Tomkūnas, "Kauno diena"
            2008 sausio mėn. 23 d.

            Rytiniu traukiniu į darbą Vilniuje kasdien skubantys kauniečiai vieni kitus pažįsta iš veido. Nuolatiniai keleiviai juokauja, kad jau galėtų kurti saviškių partiją. Nors vis daugiau žmonių į darbą sostinėje vyksta automobiliais ir autobusais, vis dar pigiausias būdas pasiekti Vilnių – elektriniai traukiniai ....
            Parašas :)

            Comment


              Idomu, kokia yra marsruto Vilnius-Kaunas savikaina? Kiek turetu bilietas kainuoti, kad vazuojant tarkim 100 keleiviu reisas butu nenuostolingas?
              Great is Ok, but Amazing would be Great

              Comment


                Yra pasakymas - batsiuvys be batu, gydytojas be sveikatos, siuvejas - apdriskes
                Panasiai galima pasakyti (mano atveju) - gelezinkelininkas nevazineja traukiniu
                Taciau vakar po ilgo laiko sumasciau nuvykti traukiniu i kauna (is vilniaus). Vaziuodamas atkreipiau demesi kaip buvo laikomasi grafiko (vaziavau ne vienas, tad pas masinista nejau), ziurejau kaip stotys pro traukinio langa atrodo, kaip darbuotojai dirba, zodziu, ziurejau tai, kas man idomu. Ir vaziavimo laikas visai neblogas (greitasis elektrinis vaziavo apie 1 val. ir 10 min.). Taciau jau pati masina (elektricka) tai tragedija Salonas senas, dermantininis, lubos besilupancios, pro langus vejas pute, salone salta, vaziuojant triuksmas didelis, siubavo pastoviai visas vagonas i salis ir t.t. Zodziu, vaizdelis nekoks.. Na bet vaziuoja zmones ir su tokiu pasirodo Na jei rimtai, tai juokas pro asaras, bet dar teks kuri laika pakenteti, nes modernizuoti salonai tik berods 3 traukiniu. Taciau po vienu kitu metu tokiu lauzu tikrai neliks, vieni i metalo lauza nukeliaus, kitu bus vidus modernizuotas. Tad kantrybes siek tiek..
                Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.01, 19:32.

                Comment


                  Tunelio šeimininkais tapo statybininkai

                  Geležinkelio tunelis jau uždarytas, todėl tarp Vilniaus ir Kauno važinėjantys traukiniai stoja Petrašiūnuose.

                  Iš Vilniaus į Kauną vakar 22 valandą atvykęs traukinys buvo paskutinysis, pervažiavęs tunelį. Išleidęs keleivius jis grįžo į Palemoną. Paskui geležinkelininkai pasirašė oficialų aktą, kuriuo tunelį perdavė bendrovės „Kauno tiltai“ žinion ir oficialiai uždarė traukinių eismą. Čia darbininkai šeimininkaus iki kitų metų rugpjūčio.

                  „Nuo šiandien traukiniai į sostinę važiuoja iš stoties Petrašiūnuose, ten pat jie baigia kelionę iš sostinės“, – pasakojo „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros Kauno filialo direktorius Olegas Slepakovas.

                  Pakeistas ir maršrutas Vilnius-Šeštokai-Vilnius. Juo važiuojantys traukiniai aplenks Kauno geležinkelio stotį. Norintieji iš Kauno soties nukakti į Šeštokus turės nuvykti į Marijampolę ir ten persėsti į šio maršruto traukinį. Suvalkijos sostinėje nepamiršti išlipti turės ir iš Šeštokų vykstantys kauniečiai.

                  Naujoje stotelėje „Kaunas-1“ stos ir traukiniai, važinėjantys tarp Vilniaus ir Šiaulių. Laikinojoje stotyje „Kaunas-1“ įrengtos bilietų kasos, peronai, stogeliai nuo lietaus. Ji įsikūrė prie R.Kalantos gatvės, netoli geležinkelio viaduko. Geležinkelininkai neatmeta galimybės, kad naujoji stotis liks ir baigus tunelio remontą.

                  Autobusų stotį valdančios bendrovės „Kautra“ rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas tikisi, kad uždarius tunelį sąmyšis nekils.

                  „Pasirengėme padėti kauniečiams kasdien greitai ir patogiai nuvykti į Vilnių. Tam įsigijome šešis naujus vokiškus ilgus modernius autobusus, kurie kas 15-20 minučių išvyksta iš Kauno autobusų stoties, įsikūrusios šalia senosios Geležinkelio stoties“, – aiškino G.Pakusas.

                  Tie, kurie nenorės važiuoti į Petrašiūnus ir ten persėsti į traukinį, galės rinktis autobusus. „Vešime, kaip įprasta, iš Kauno autobusų stoties į Vilniaus stotį. Taip pat galima į tuos pačius autobusus įlipti stotelėje prie buvusio „Kauno“ kino teatro“, – aiškino pašnekovas.
                  nu va ir ce jau pradeti darbai

                  http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=54870

                  Pridėjau nuorodą.
                  Paskutinis taisė Eimantas; 2008.02.01, 19:59.

                  Comment


                    Tunelio šeimininkais tapo statybininkai
                    Gal laikas ir Kauno stoti modernizuoti, vistiek dabar be darbo liko....?

                    Comment


                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                      Gal laikas ir Kauno stoti modernizuoti, vistiek dabar be darbo liko....?
                      Senai jau atnaujinama.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        /\ vat ir as sakau senai... gal laikas naujai..?

                        Comment


                          Nu jo, čia jis padarė klaidą, bet vis tiek supratai. Seniai atnaujinama Jos vidus jau atnaujintas, išorė, bijau sumeluot, rodos į pabaigą. Bent nuo Vytauto pr. pusės.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            aisku supratau... bet noretusi matyti stoti visiskai naujai, kaip Rygoje... ten dauguma ateina i stoti visu pirma kaip i prekybos centra... o jau po to kaip keleiviai..

                            Comment


                              O dabar jau pats padarei klaidą. Matyti ne kaip, bet kokią "naują". Matyti naujai galima, pvz., nauju požiūriu, nauju žvilgsniu.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                /\ filologas esi?

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  /\ filologas esi?
                                  Ne, aš dar tik dvyliktokas filologo duoda manęs nevilioja. Mažos algos, o mokytis reikia daug.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                    Nu radai ka lyginti. Autobuse (ypac mikriuke) i tualeta nenueisi, pasivaikscioti irgi vargiai gali, laptopo irgi vaziuodamas i darba neissitrauksi, jau nekalbant apie sauguma (siuo atzvilgiu traukiniai yra viena saugiausiu transporto priemoniu). ...
                                    Kol renovacijai nebuvo uždarytas Kauno tunelis, elektrinis traukinys iš Kauno geležinkelio stoties į Palemoną nuvažiuodavo per10-12 minučių. Pažiūrėję į saitą http://www.marsrutai.lt/kaunas/?a=p....5&t=xhtml&l=lt , įsitikinsime kad Kauno miesto 39 maršruto autobusas tarp šių stočių važiuoja visą pusvalandį. Ar toks traukinio privalumas nenaudingas? O nuosavu automobiliu taip pat pavargsti miesto gatvių ir sankryžų kamščiuose, padrebini kinkas, kad neužkabinti kitą automobilį,pasisaugoti kad nekabinti užsimiegojusio draiverio vairuojamas kitas.
                                    Traukinio privalumą išvažiuojant iš miesto dar lengviau galima pastebėti Vilniuje.
                                    Studijų laikas važinėdamas traukiniu puikiausiai įstengdavau aprašyti laboratorinį darbą, parašyti referatą, straipsnį ir kt. Važiudamas autobusu to nepadarysi, nuosavą autiką vairuodamas tam nė minčių nesukaupsi...

                                    Comment


                                      Parašė John

                                      Kazko as nesuprantu... juk ir su dabartiniais traukiniais siandien is Vilniaus i Kauna be problemu butu galima nuvaziuoti per 50 minuciu (ar net greiciau), jei nebutu stojama tarpinese stotelese).
                                      Na, nevisai. Tarkim važiuojant greituoju traukiniu, kuris stoja tik Kaišiadoryse, kelionė trunka 1:06 - 1:08 val. Tad, be sustojimo esamomis sąlygomis traukinys Vilnius-Kaunas nuvažiuotų greičiausiai per 1 val.
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2008.02.13, 10:28.

                                      Comment


                                        Per 50 minučių įmanoma budavo nuvažiuoti jau prieš 70 metų, regresuojam - dabar greičiausias traukinys važiuoja 1 h 17 min...
                                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                        Comment


                                          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                          Per 50 minučių įmanoma budavo nuvažiuoti jau prieš 70 metų, regresuojam - dabar greičiausias traukinys važiuoja 1 h 17 min...
                                          Na 16:26 traukinys iš Vilniaus (sustoja Vievyje ir Kaišiadoryse) dabar į Kauną-1 atvyksta per 1:07 val.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X