Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
spirit:
Na, turint omenyje, kad prieš tai toje dalyje nebuvo visiškai nieko, tai galima įvertinti LG darbą:
Sutvarkytas išvažiavimas iš pagrindinės R. Kalantos gatvės;
Išasfaltuotas kelias įkalnėje link laikinosios stoties (buvo siauras žvyrkeliukas);
Padarytas peronas žmonėms išlipti/įlipti;
Pastatytos šiokios tokios pavėsinės nuo lietaus. Pataisykite mane jei klystu, bet man rodos Amalių stotelėje buvo tik medinukas stogas, ir tas toli nuo vietos, kur realiai keleiviai būdavo išlaipinami?
Kaip laikinai stočiai - manau tai tikrai daug.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąOficialiam gamintojo puslapyje rašo jog "City Elefant" konstrukcinis greitis yra 160km/h, o PR'iniuose straipsniuse mes skaitom, kad "žaibišku greičiu" "švilpsiantį 160 km/val"... Tai kaip čia dabar yra? Plius daug kas sako jog tokiam greičiui netinka esanti infrastruktūra. Kaip yra iš tiesų? Ar nebus taip, kad realiai "žaibo greičiu, švilpsim" ~120km/h.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąLT-1, gali pakomentuoti? Dar kažkur buvo paminėtos 45 min...
Beje yra traukiniu, kurie posukiuose pasvyra i rekiama puse, tad tokiems traukiniams gali buti ir mazesnio spindulio kreives, bet nemanau, kad tokios sistemos yra tame cekiskame traukinyje..Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.13, 10:22.
Comment
-
Kauniečiai skuba traukiniu į darbą Vilniuje
Mantas Tomkūnas, "Kauno diena"
2008 sausio mėn. 23 d.
Rytiniu traukiniu į darbą Vilniuje kasdien skubantys kauniečiai vieni kitus pažįsta iš veido. Nuolatiniai keleiviai juokauja, kad jau galėtų kurti saviškių partiją. Nors vis daugiau žmonių į darbą sostinėje vyksta automobiliais ir autobusais, vis dar pigiausias būdas pasiekti Vilnių – elektriniai traukiniai ....Parašas :)
Comment
-
Yra pasakymas - batsiuvys be batu, gydytojas be sveikatos, siuvejas - apdriskes
Panasiai galima pasakyti (mano atveju) - gelezinkelininkas nevazineja traukiniu
Taciau vakar po ilgo laiko sumasciau nuvykti traukiniu i kauna (is vilniaus). Vaziuodamas atkreipiau demesi kaip buvo laikomasi grafiko (vaziavau ne vienas, tad pas masinista nejau), ziurejau kaip stotys pro traukinio langa atrodo, kaip darbuotojai dirba, zodziu, ziurejau tai, kas man idomu. Ir vaziavimo laikas visai neblogas (greitasis elektrinis vaziavo apie 1 val. ir 10 min.). Taciau jau pati masina (elektricka) tai tragedija Salonas senas, dermantininis, lubos besilupancios, pro langus vejas pute, salone salta, vaziuojant triuksmas didelis, siubavo pastoviai visas vagonas i salis ir t.t. Zodziu, vaizdelis nekoks.. Na bet vaziuoja zmones ir su tokiu pasirodo Na jei rimtai, tai juokas pro asaras, bet dar teks kuri laika pakenteti, nes modernizuoti salonai tik berods 3 traukiniu. Taciau po vienu kitu metu tokiu lauzu tikrai neliks, vieni i metalo lauza nukeliaus, kitu bus vidus modernizuotas. Tad kantrybes siek tiek..Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.01, 19:32.
Comment
-
Tunelio šeimininkais tapo statybininkai
Geležinkelio tunelis jau uždarytas, todėl tarp Vilniaus ir Kauno važinėjantys traukiniai stoja Petrašiūnuose.
Iš Vilniaus į Kauną vakar 22 valandą atvykęs traukinys buvo paskutinysis, pervažiavęs tunelį. Išleidęs keleivius jis grįžo į Palemoną. Paskui geležinkelininkai pasirašė oficialų aktą, kuriuo tunelį perdavė bendrovės „Kauno tiltai“ žinion ir oficialiai uždarė traukinių eismą. Čia darbininkai šeimininkaus iki kitų metų rugpjūčio.
„Nuo šiandien traukiniai į sostinę važiuoja iš stoties Petrašiūnuose, ten pat jie baigia kelionę iš sostinės“, – pasakojo „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros Kauno filialo direktorius Olegas Slepakovas.
Pakeistas ir maršrutas Vilnius-Šeštokai-Vilnius. Juo važiuojantys traukiniai aplenks Kauno geležinkelio stotį. Norintieji iš Kauno soties nukakti į Šeštokus turės nuvykti į Marijampolę ir ten persėsti į šio maršruto traukinį. Suvalkijos sostinėje nepamiršti išlipti turės ir iš Šeštokų vykstantys kauniečiai.
Naujoje stotelėje „Kaunas-1“ stos ir traukiniai, važinėjantys tarp Vilniaus ir Šiaulių. Laikinojoje stotyje „Kaunas-1“ įrengtos bilietų kasos, peronai, stogeliai nuo lietaus. Ji įsikūrė prie R.Kalantos gatvės, netoli geležinkelio viaduko. Geležinkelininkai neatmeta galimybės, kad naujoji stotis liks ir baigus tunelio remontą.
Autobusų stotį valdančios bendrovės „Kautra“ rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas tikisi, kad uždarius tunelį sąmyšis nekils.
„Pasirengėme padėti kauniečiams kasdien greitai ir patogiai nuvykti į Vilnių. Tam įsigijome šešis naujus vokiškus ilgus modernius autobusus, kurie kas 15-20 minučių išvyksta iš Kauno autobusų stoties, įsikūrusios šalia senosios Geležinkelio stoties“, – aiškino G.Pakusas.
Tie, kurie nenorės važiuoti į Petrašiūnus ir ten persėsti į traukinį, galės rinktis autobusus. „Vešime, kaip įprasta, iš Kauno autobusų stoties į Vilniaus stotį. Taip pat galima į tuos pačius autobusus įlipti stotelėje prie buvusio „Kauno“ kino teatro“, – aiškino pašnekovas.
http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=54870
Pridėjau nuorodą.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.02.01, 19:59.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąGal laikas ir Kauno stoti modernizuoti, vistiek dabar be darbo liko....?
Comment
-
Nu jo, čia jis padarė klaidą, bet vis tiek supratai. Seniai atnaujinama Jos vidus jau atnaujintas, išorė, bijau sumeluot, rodos į pabaigą. Bent nuo Vytauto pr. pusės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O dabar jau pats padarei klaidą. Matyti ne kaip, bet kokią "naują". Matyti naujai galima, pvz., nauju požiūriu, nauju žvilgsniu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą/\ filologas esi?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąNu radai ka lyginti. Autobuse (ypac mikriuke) i tualeta nenueisi, pasivaikscioti irgi vargiai gali, laptopo irgi vaziuodamas i darba neissitrauksi, jau nekalbant apie sauguma (siuo atzvilgiu traukiniai yra viena saugiausiu transporto priemoniu). ...
Traukinio privalumą išvažiuojant iš miesto dar lengviau galima pastebėti Vilniuje.
Studijų laikas važinėdamas traukiniu puikiausiai įstengdavau aprašyti laboratorinį darbą, parašyti referatą, straipsnį ir kt. Važiudamas autobusu to nepadarysi, nuosavą autiką vairuodamas tam nė minčių nesukaupsi...
Comment
-
Parašė John
Kazko as nesuprantu... juk ir su dabartiniais traukiniais siandien is Vilniaus i Kauna be problemu butu galima nuvaziuoti per 50 minuciu (ar net greiciau), jei nebutu stojama tarpinese stotelese).Paskutinis taisė Perfect; 2008.02.13, 10:28.
Comment
-
Per 50 minučių įmanoma budavo nuvažiuoti jau prieš 70 metų, regresuojam - dabar greičiausias traukinys važiuoja 1 h 17 min...„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąPer 50 minučių įmanoma budavo nuvažiuoti jau prieš 70 metų, regresuojam - dabar greičiausias traukinys važiuoja 1 h 17 min...
Comment
Comment