Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Esama vėžė 104 km. Jei važiuoja 200km/h, tai 30 min. Jei važiuotų didžiausiu skelbiamu greičiu (234km/h), būtų mažiau nei 30min (27 min). 27 vs 36 min man didelis skirtumas
    kam taip sudėtingai ir netiksliai skaičiuoti, reikia lyginti atstumus.
    tarp Žaslių ir Kauno skirtumas tarp senos ir naujos trasos bus 4.5 km, 234 greičiu 1min9s ilgiau nauja trasa jei atkarpa įveikiama maksimaliu greičiu.
    Bet toje atkarpoje yra vienas posūkis kur traukinys prilėtins iki 160, vidutinis greitis bus apie 200, bus prarasta daugiau apie 1min21s.
    Senos trasos posūkio radijusas prie Kauno link Palemono mažesnis kur reiktų prilėtinti iki 100.
    Laiko praradimas su letėjimais greitėjimais 10s.
    Atėmus gaunasi 1min11s.
    Labai toli nuo (36-29) 7 min

    Comment


      Parašė jan Rodyti pranešimą

      kam taip sudėtingai ir netiksliai skaičiuoti, reikia lyginti atstumus.
      tarp Žaslių ir Kauno skirtumas tarp senos ir naujos trasos bus 4.5 km, 234 greičiu 1min9s ilgiau nauja trasa jei atkarpa įveikiama maksimaliu greičiu.
      Bet toje atkarpoje yra vienas posūkis kur traukinys prilėtins iki 160, vidutinis greitis bus apie 200, bus prarasta daugiau apie 1min21s.
      Senos trasos posūkio radijusas prie Kauno link Palemono mažesnis kur reiktų prilėtinti iki 100.
      Laiko praradimas su letėjimais greitėjimais 10s.
      Atėmus gaunasi 1min11s.
      Labai toli nuo (36-29) 7 min
      Iš Jūsų posto reiktų suprasti, kad trasos nusukimas pro Kauno oro uostą kelionę prailgina viso labo 1min ir 10s?

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Iš Jūsų posto reiktų suprasti, kad trasos nusukimas pro Kauno oro uostą kelionę prailgina viso labo 1min ir 10s?
        Manau, kad TIKRAI atsiras priežasčių didesniam kelionės prailginimui. Dar 1975 metais rėksmingai pranašauta, kad kelionė iš sostinės į Kauną elektriniu traukiniu (barškančiu ir jau atgyventu ER9M) užtruks TIK 50 minučių. Tuo tarpu šiandieninio tvarkaraščio "rekordas" yra 1 val.8 min., ir tai ne dviaukščiu elektriniu, o PESA-630M

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Iš Jūsų posto reiktų suprasti, kad trasos nusukimas pro Kauno oro uostą kelionę prailgina viso labo 1min ir 10s?
          taip lyginant jei greitasis traukinys važiuotų sena trasa toje atkarpoje.
          Nauja trasa ilgesnė 4.5km, kad tokiam atstume prarasti 7min reikia jį įveikti lėčiau nei 40km/h greičiu.
          Tiek prailginti galėtų nebent sustojimas jeigu ekspresas stos oro uoste kai atsiras naujas terminalas

          Comment


            Parašė jan Rodyti pranešimą

            taip lyginant jei greitasis traukinys važiuotų sena trasa toje atkarpoje.
            Nauja trasa ilgesnė 4.5km, kad tokiam atstume prarasti 7min reikia jį įveikti lėčiau nei 40km/h greičiu.
            Tiek prailginti galėtų nebent sustojimas jeigu ekspresas stos oro uoste kai atsiras naujas terminalas
            Mano nuomone, labai tikėtina, kad nemaža dalis stos (priešingu atveju skųsis oro uosto keleiviai), todėl tokia trasa taps rakštis norintiems vykti Vilnius - Kaunas greitai (ekspresų be sustojimo bus mažuma). Vilniaus pusėje situacija daug geresnė.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą

              Manau, kad TIKRAI atsiras priežasčių didesniam kelionės prailginimui. Dar 1975 metais rėksmingai pranašauta, kad kelionė iš sostinės į Kauną elektriniu traukiniu (barškančiu ir jau atgyventu ER9M) užtruks TIK 50 minučių. Tuo tarpu šiandieninio tvarkaraščio "rekordas" yra 1 val.8 min., ir tai ne dviaukščiu elektriniu, o PESA-630M
              Kodėl nepavyko pasiekti užsibrėžtų 50 min.?
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Kodėl nepavyko pasiekti užsibrėžtų 50 min.?
                2011 - ais metais dviaukšis iš Vilniaus į Kauną nuvažiuodavo per 58 minutes. Ir tai pukiai veikė.

                Comment


                  Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

                  2011 - ais metais dviaukšis iš Vilniaus į Kauną nuvažiuodavo per 58 minutes. Ir tai pukiai veikė.
                  Ne visiškai. Gal ir klystu, tačiau tuo metu važiavo tik iki Palemono. Taip, per 58 min.grafiku

                  Comment


                    Važiavo iki Kauno, stodavo tik Kaišiadoryse, bet šis “ekspermentas” gana trumpai gyvavo.

                    Comment


                      BNS / VZ.lt 2023.11.06
                      Stabdomas traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno – pastebėtas infrastruktūros gedimas
                      Dėl infrastruktūros gedimo pirmadienį sutriko traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno – atšaukiami visi reisai, pranešė valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.
                      „Pirmadienio popietę geležinkelio atkarpoje Vievis-Žasliai įvyko techninis geležinkelio infrastruktūros gedimas. Dėl to keičiamas traukinių eismas maršrutais Vilnius–Klaipėda–Vilnius, Vilnius–Šiauliai–Vilnius ir Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Vilnius-Mockava-Varšuva organizavimas. Siekiant kuo mažiau paveikti klientų planus bei užtikrinti būtinąjį susisiekimą, kol vyks infrastruktūros kontaktinio tinklo taisymo darbai, traukinių eismas bus sustabdytas“, – savo tinklapyje paskelbė bendrovė.
                      „Šiuo metu dėl infrastruktūros gedimo sustabdytuose traukiniuose esantys keleiviai bus pervežami specialiai užsakytais autobusais“, – teigia „LTG Link“.

                      Portalas „LRT.lt“ skelbia, kad problemos kilo galimai ant bėgių nuvirtus kontaktiniam tinklui

                      https://www.vz.lt/transportas-logist...kturos-gedimas
                      Šį kartą turbūt bus viršyta vėluojančių reisų 3% riba.

                      Comment


                        LRT yra kur kas išsamesnis straipsnis

                        LRT.lt 2023.11.06
                        Sutriko traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno: galimai ant bėgių nuvirto kontaktinis tinklas, atšaukiami visi reisai
                        „Informuojame, kad lapkričio 6 d. dėl nenumatytų aplinkybių ruože Vievis–Žasliai laikinai stabdomas traukinių eismas. Numatomi traukinių: Nr. 23, Nr. 845, Nr. 832 ir Nr. 17 užlaikymai. Galimas traukinių vėlavimas apie 90 min.“, – skelbė „LTG Link“.
                        Vėliau „LTG Link“ pati patikslino, kad lapkričio 6 d. dėl nenumatytų aplinkybių ruože Vievis–Žasliai laikinai stabdomas traukinių, kursuojančių maršrutais Vilnius–Kaunas–Vilnius, Vilnius–Klaipėda–Vilnius ir Vilnius–Mockava, eismas. (...)

                        Anot bendrovės "LTG Link" , siekiant kuo mažiau paveikti klientų planus bei užtikrinti būtinąjį susisiekimą, kol vyks infrastruktūros kontaktinio tinklo taisymo darbai, traukinių eismas bus sustabdytas. Šiuo metu dėl infrastruktūros gedimo sustabdytuose traukiniuose esantys keleiviai bus pervežami specialiai užsakyti autobusais.
                        Taip pat ruošiamasi pradėti įvykusio infrastruktūros gedimo – pažeisto ir traukinių eismą sutrikdžiusio kontaktinio tinklo – šalinimui. Tikimasi, kad dyzeliniai, maršrutais Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Šiauliai ir Vilnius–Mockava, kursuojantys traukiniai įprastai kursuoti galės po 3–5 val., elektrinių, maršrutu Vilnius–Kaunas kursuojančių traukinių eismą tikimasi atstatyti iki ryt.

                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...mi-visi-reisai

                        Comment


                          Dalies traukinių eismą „Lietuvos geležinkeliai“ atnaujino: vėlavimai gali siekti iki dviejų valandų
                          Preliminariais duomenimis, incidentas įvyko geležinkelio ruožo Vilnius-Kaunas 54 kilometre dėl šalia bėgių rangovo vykdytų žemės kasimo darbų. Detalios įvykio priežastys ir padaryta žala bus nustatyta po vidinio tyrimo.

                          Comment


                            Subrangovui apgadinus geležinkelio infrastruktūrą, LTG grupė patyrė daugiau kaip 21 tūkst. Eur žalą
                            Vidinis tyrimas parodė, kad incidentą sukėlė neatsargus subrangovo „Kaslita” darbas vikšriniu ekskavatoriumi geležinkelio apsaugos zonoje – jis, dirbdamas geležinkelio apsaugos zonoje, nesilaikė saugos reikalavimų ir neatsargiais veiksmais pažeidė kontaktinio tinklo atramą. Dėl to teko skubiai atšaukti 3 keleivinius traukinius, dar 3 keleiviniai traukiniai nebaigė kelionės, 14 keleivinių traukinių vėlavo atvykti į galinę stotį (vėlavimai svyravo nuo 12 min. iki 1 val. 48 min.). Be to, teko dirbti ir naktį, kol buvo suremontuota kontaktinio tinklo atrama.

                            Comment

                            Working...
                            X