Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ta sausio 23 ir tai tikriausiai šakėm ant vandens rašyta dar. Pradės mazintis, kad šalčiai neleidžia dirbt. Duok dieve kad tilptų visas projektas į 12 mėn. Kiek jie ten žadėjo pradžioje, 3 su trupučiu mėnesio? A-ha.

    Comment


      Ne, bus lapkričio 16-gruodžio 8 d., kažkur tame intervale. Tačiau atidarius ruožą ne iki galo bus išbaigta signalizacija, todėl traukinių greitis bus mažesnis, bet jie važiuos.

      Comment


        Šiandien nagrinėdamas grafiką, pastebėjau kad nėra Sausių stotelės. Čia seniai? Ir ar visam laikui likviduota?

        Comment


          Dar ir Pagirių nebėr.

          Comment


            Baltamiškį irgi buvo išnaikinę, bet žmonės skundų prirašė ir paliko 3 sustojimus per dieną "srautams ištirti". Kaip sekėsi ištirti, bus matyti nuo 12-08, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.

            Comment


              Įdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Įdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
                Taigi Kaugonys yra erzac-Elektrėnų geležinkelio stotis, taip niekada ja ir netapusi.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
                  Tai, o kaip kitaip Rožytei nuvažiuoti î Vilnių?

                  Comment


                    Tai kad žiemos sezonui Sausiuose ir Pagiriuose jau ne pirmi metai kaip naikinamas sustojimas. Taip pat ir Žeimenoje ar dar kažkurioje kitoje stotelėje Turmanto ruože.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai kad žiemos sezonui Sausiuose ir Pagiriuose jau ne pirmi metai kaip naikinamas sustojimas. Taip pat ir Žeimenoje ar dar kažkurioje kitoje stotelėje Turmanto ruože.
                      Turmanto ruože nuėma nuo daugumos traukinių tris stoteles iš mažųjų. Vis tiek visos lieka su traukiniais, tik mažiau stoja.

                      Comment


                        Sausiai jau ir pernai žiemą tikrai buvo be traukinių...

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Tai, o kaip kitaip Rožytei nuvažiuoti î Vilnių?
                          Palikti traukinius, kuriais ji važiuoja į Vilnių ir grįžta atgal, o kitiems Kaugonyse stoti nevertėtų... Nors, tiesą sakant, aš ne kartą važiavęs iš Kauno į Kaugonis, paskui nuėjęs į Elektrėnus, Paparčius arba prie Zelvos ežero. .

                          Comment


                            Kaugonyste ir be Rožytės yra keleivių. Kiek ten tų traukinių stoja? Vievyje ir tai dažnai niekas neįlipa ir neišlipa, nes absoliuti dauguma važiuoja autobusais, kurie ir arčiau ir dažniau važiuoja. Tai gal naikiname sustojimus Vievyje? Su tokia politika LG ir praras keleivius.

                            Comment


                              Ar praras ar kaip tik gaus daugiau. Kam svarbu laikas ir greitis, tik apsidziaugs sutrumpejusia kelione. O tokiu 99%

                              Comment


                                Priklausomai nuo dienos Kaugonys sugeneruoja apie 20-30 keleivių per dieną. Ar verta stabdyti traukinį dėl 1-2 keleivių - diskusijų klausimas, bet žmonių čia būna. Dar net ir 1 klase važiuoja

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Ar praras ar kaip tik gaus daugiau. Kam svarbu laikas ir greitis, tik apsidziaugs sutrumpejusia kelione. O tokiu 99%
                                  Va jei bus nutiesta RB tarp Vilniaus ir Kauno, tai galėsite džiagtis. Kituose miestuose ir stotyse traukinių neliks. Taip visą Lietuvą jau sušiko "racionalizatoriai", pachierinę viešąjį transportą. Jau net ir tarp Vilniaus bei Kauno autobusai pustuščiai, krūvos mikrobų. Nes važiuoti VT dar apsimoka ir yra kaip tik didmiesčių gyventojams, o kaimų ir rajonų gyventojams vienintelė reali alternatyva tik nuosavas automobilis, nes arba VT iš viso nėra, arba jis važiuoja tokiu laiku, kuris tinka tik pensininkams...

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
                                    Kaugonyse buna keleiviu. Viena ju Vida Gumbyte

                                    Comment


                                      Aš irgi gyvendamas vienkemyje norėčiau traukinio stoties šalia, bet kas iš to mano noro? Gyvenimas kaime yra prabanga ir nieko nebepadarysi.

                                      Comment


                                        Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
                                          Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X