Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Žiūrėjau šiandien šį vaizdelį tunelio link. Tie "dubeltavi" bėgiai (kartu 1520 ir 1435 mm vėžės) tunelyje matyti. Suprantama, gali būti tik tunelio pradžioje - į tunelį pasižiūrėti nenueisi... Matosi, kaip vėžęs išsiskiria, bet 143 mm jungties tarp tunelio bėgių ir dabar esančių kelių stotyje kol kas nėra. Jungtis yra tik 1520 mm į pirmąjį kelią (į 11 ir 12 aklikelius taip pat nėra). Kad keleiviniai traukiniai galėtų važinėti tiki Kauno stoties, svarbiausia bėgiai tunelyje, jungtis su pirmu keliu ir tais aklikeliais ir nors vienas kelias Kauno-Palemono tarpstotyje. Jei dar nebūtų kontaktinio tinklo, elektrinius traukinius iš Kauno į palemoną patrauktų arba pastumtų šilumvežis. Tegul susisiekimas būna toks primityvus ir neypatingai greitas, bet tvis geriau negu važiavimas iš Kauno į Palemoną autobusais. Dabar iš Kauno į Vilnių kas tik gali stengiasi važiuoti autobusais -Palemone persėsti nenori. Blogiau, kai važiuoji į Kaišiadoris ar Žaslius - traukiniu važiavimas neišvengiamas.
O statybininkai prie kontaktinio tinklo ir 1435 mm bėgių statybos tegul "turkiasi" ir lapkritį...
- 1 patinka
Comment
-
O gal kas turi žinių, kada bus atidarytas ruožas Kaunas - Palemonas. Paskutinį kartą lyg buvo pratęsta iki spalio pabaigos?Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
Comment