Parašė x21
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
pagal maps.lt nuo stotelės iki stoties yra 250 metrų. Nuo artimesnės stotelės (važiuojant nuo Kauno marių) - 110 metrų.
o stotį žemėlapyje pažymėjau vėliavėle:
http://www.maps.lt/redirect.asp?eid=1585
nežinau, kiek ten tas žemėlapis jų serveryje bus laikomas, tai siūlau, jei kas nori, moka ir gali - įmesti jį normalia forma
Comment
-
Į Vilnių traukiniu – žaibišku greičiu
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Vilniaus ir laikinosios sostinės gyventojams rengia staigmeną – elektrinį greitaeigį dviejų aukštų traukinį, nuo vieno miesto iki kito miestų švilpsiantį 160 km/val. greičiu. Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius tikino, kad Vilnių kauniečiai galės pasiekti per 45 min. Tiek pat laiko trunka rytinė spaudos apžvalga. Modernusis traukinys išvystys kur kas didesnį greitį nei važinėjantieji dabar. Šiuo metu visi „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai gali važiuoti ne greičiau kaip 120 km/val.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąĮ Vilnių traukiniu – žaibišku greičiu
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Vilniaus ir laikinosios sostinės gyventojams rengia staigmeną – elektrinį greitaeigį dviejų aukštų traukinį, nuo vieno miesto iki kito miestų švilpsiantį 160 km/val. greičiu. Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius tikino, kad Vilnių kauniečiai galės pasiekti per 45 min. Tiek pat laiko trunka rytinė spaudos apžvalga. Modernusis traukinys išvystys kur kas didesnį greitį nei važinėjantieji dabar. Šiuo metu visi „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai gali važiuoti ne greičiau kaip 120 km/val.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15532834
Bet neramina kelios straipsnio vietos
Pirmą Čekijoje pagamintą greitaeigį traukinį geležinkelininkai žada paleisti jau šių metų rugsėjį, o antrą – gruodį. Metų pabaigoje vienas jų išjudės iš Vilniaus į Kauną, kitas tuo pačiu metu – priešinga kryptimi. Kadangi iš pradžių jų bus tik du, šie traukinukai važiuos tik piko metu ir tik penktadieniais, kai yra daugiausia keleivių.
Be to, juos bus privalu kaskart tikrinti, todėl iš pradžių bus neįmanoma prognozuoti, kuriuo reisu važiuos modernusis traukinys.
Comment
-
siaip tai gelezinkelio stoties foje esancioje svieslenteje raso kada traukinys atvyks i ta miesta, kuri vaziuoji. Taip pat rodome ir internete esanciam grafike. O del ko sie dviauksciai nevaziuos kitom dienom, manau jie bus paleisti tik esant didziausiam keleiviu kiekiui (penktd.). Gal but jiems per brangu leist kitom dienom. Tai tik mano pasvarstymas. Delfi esanciam straipsny neaiskiai parasyta apie tai. Reiketu maziau bambet, o pirmiau pamastyt. Dar Delfyje kazkas komentavo, kad pro tuneli nepralis tas traukinys. Tai kazin ar juos pirktu jei nepralistu man sis projektas patiko ir ji sveikinu. Tik truputi nuliudau, kad kelione sutrumpes, nes man labai patinka keliaut traukiniaiswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBūtų puiki naujiena - geležinkelis pagaliau [vėl?] aplenks automobilį.
Bet neramina kelios straipsnio vietos
O ką šie naujieji traukiniai veiks likusias 6 savaitės dienas? Ir kaip jie atpirks savo kainą, jeigu nevažinės?
O jei dar koks budulis sėdynę perpjaus?
Nusipirkai bilietą tikėdamasis po 45 min būti Kaune, nueini į peroną, o ten bac - sena električka, ir pavėluoji. Nerimta. Ar "senos električkos" irgi gali važiuoti tokiu pat greičiu (tokiu atveju iš naujienos lieka tik vagonų naujumas, bet ne greitis)?
Pasak A.Ragauskio, kitu laiku traukinių paleisti nėra prasmės, mat būtina supažindinti keleivius su naujove ir jos teikiamais patogumais.
Šiaip su tokiu požiūriu kaip p. Ragauskio keleivių vežimas LG dar ilgai neš tik nustolius ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Tęsiant temą. Jei jau tikrai tarp Vilniaus ir Kauno atsiras padorus greitasis traukinys, tai labai šauniai jį papildytų kad ir kokia "matrisė" vazinejanti tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Vilniaus oro uosto. Servisas artėtų prie europietiškoIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTęsiant temą. Jei jau tikrai tarp Vilniaus ir Kauno atsiras padorus greitasis traukinys, tai labai šauniai jį papildytų kad ir kokia "matrisė" vazinejanti tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Vilniaus oro uosto. Servisas artėtų prie europietiško
Pasak A.Ragauskio, kitu laiku traukinių paleisti nėra prasmės, mat būtina supažindinti keleivius su naujove ir jos teikiamais patogumais.
Ir dar nedidukas pastebėjimas. Kodėl LG vasara su modernizuotais el. traukiniais nesupažindino leisdami tik vienąkart į savaitę ? Visiškai tam neprieštaraučiau. Nes atsiprašant koks privalumas važiuot "moderniu" traukiniu, kai už lango kepinant saulei ir tvyrant +30C temperatūrai, viduje beprotiškai tvanku ir karšta tarsi pirtyje ? O kondicionierių istatyt tai kažkas "pamiršo", tačiau nepamiršo užsandarint viso traukinio ir vagone palikt tik ~8 nedidukus atsidarančius langelius, vietoj anksčiau buvusių daugybės kiaurų langu pro kuriuos bent gaivus vėjelis pūsdavo. Gal žiema ir patogu tokiu traukiniu važiuot, bet vasara tai tikra kankyne.Paskutinis taisė sleader; 2008.01.08, 16:35.
Comment
-
Kadangi iš pradžių jų bus tik du, šie traukinukai važiuos tik piko metu ir tik penktadieniais, kai yra daugiausia keleivių.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr tokia motrisė važinėtų viena karta į menesį, juk "reik supažindint ir pripratint keleivius prie naujovių".It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
siaip tai gelezinkelio stoties foje esancioje svieslenteje raso kada traukinys atvyks i ta miesta, kuri vaziuoji. Taip pat rodome ir internete esanciam grafike.
O del ko sie dviauksciai nevaziuos kitom dienom, manau jie bus paleisti tik esant didziausiam keleiviu kiekiui (penktd.). Gal but jiems per brangu leist kitom dienom.
Gal kas nors iš žinančių paaiškintų, kaip ten yra iš tiesų?
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąVienintelis racionalus paaiškinimas būtų toks, kad žurnaliūga straipsnyje kažką pridėjo nuo savęs - t.y., nusišnekėjo. Jei iš tiesų būtų taip, kaip parašyta (važiavimas 1x per savaitę, kad keleiviai priprastų), tai jau būtų kažkokia mistika.
p.s.: traukiniu paskutinį kartą važiavau 2000 metais Vilnius-Kaunas. Vėliau tuo pat maršrutu važiuodavau autobusu. Ir prašom nesakyti kad aš pats kaltas, kad aš nesidomiu, nežinau - kaltinti pirkėjus kad jie nepasidomėjo ir nežino jūsų prekės privalumų nėra gera pardavimų taktikaPaskutinis taisė c2h5oh; 2008.01.09, 15:58.
Comment
-
nebe naujiena, tiesiog pranešimas spaudai su foto apie LG pasieksiančius dviaukščius traukinius.
http://www.skoda.cz/en/skoda-holding...a-aid1297.html
Smagu, kad ČKD mus laiko perspektyvia rinka.
Tiesa, gamintojas modelį City Elefant vadina priemiestiniu traukiniu.Paskutinis taisė fow; 2008.01.10, 04:26.
Comment
-
-
Oficialiam gamintojo puslapyje rašo jog "City Elefant" konstrukcinis greitis yra 160km/h, o PR'iniuose straipsniuse mes skaitom, kad "žaibišku greičiu" "švilpsiantį 160 km/val"... Tai kaip čia dabar yra? Plius daug kas sako jog tokiam greičiui netinka esanti infrastruktūra. Kaip yra iš tiesų? Ar nebus taip, kad realiai "žaibo greičiu, švilpsim" ~120km/h.
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15568639
štai čia ties 35 sekunde galima viena akimi pamatyti naująją petrašiūnų geležinkelio stotį.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąOficialiam gamintojo puslapyje rašo jog "City Elefant" konstrukcinis greitis yra 160km/h, o PR'iniuose straipsniuse mes skaitom, kad "žaibišku greičiu" "švilpsiantį 160 km/val"... Tai kaip čia dabar yra? Plius daug kas sako jog tokiam greičiui netinka esanti infrastruktūra. Kaip yra iš tiesų? Ar nebus taip, kad realiai "žaibo greičiu, švilpsim" ~120km/h.
Manau, kad turėtų įsibėgėti. Iki Kauno-1 stoties yra 101 km (pagal LG puslapio informaciją), tad net ir be sustojimų jam reikėtų važiuoti greičiau, nei 120 km/val., kad nuvyktų per 45 minutes, nes važiuodamas "ant" 120 km/val., tenuvažiuotų 90 km, o kur dar įsibėgėjimo ir stabdymo kelias.
Manau, kad reikės paskambinti ir tiksliau pasiaiškinti.
Comment
Comment