Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ hmm tai jeigu maršrutas prasideda 14,52 iš naujosios vilnios, vadinasi man reikia sekti laiką, kada jis atvažiuoja į vilniaus kel. ir ten tuo laiku lipti?

    Comment


      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      /\ hmm tai jeigu maršrutas prasideda 14,52 iš naujosios vilnios, vadinasi man reikia sekti laiką, kada jis atvažiuoja į vilniaus kel. ir ten tuo laiku lipti?
      Arba tamsta labai juokaujate, arba niekada neteko važiuoti nei su traukiniu, nei su autobusu? Tai juk elementaru ir nesuprantu kur problema. Pasirenki tam www, kad važiuoji iš Vilniaus į kažkur. Tik tau geriau būtų eiti http://www.litrail.lt/www.nsf/Naujienos?OpenView ir dešinėje pusėje pasirinkti maršrutą.
      Ten parašo kada tas traukinys išvažiuoja iš Vilniaus stoties. Panašiai tuo metu ir atvažiuos tas baisus traukinys Tu įlipsi į jį ir laimingai važiuosi.

      Comment


        Isedi Vilniuj 15:10 Kaune buni 16:28
        Isedi Vilniuj 16:30 Kaune buni 17:38

        kad visai isitikint gali paskambint i informacija:
        http://www.litrail.lt/kel.nsf/kb_uzsakymas
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          ačiū labai jums abiems man yra 19,5 metų, o traukiniu paskutinį kartą važiavau gal prieš 18 autobusais taip nevažinėju, čia ieškau tų grafikų savo draugei autobusų grafikus kažkaip lengvai radau, o čia su traukiniais kažkaip susimečiau bet kokiu atveju dar kartą ačiū suglumino tas 3 stočių faktorius vilniui mane

          Comment


            Tai, kad labai lengva atmetimo principu patikrint. Pasirenkį vieną Vilniaus stotį ir išmeta: Tiesioginio nėra, antrą - Tiesioginio nėra, nu vo o trečioje ir prašau visas sąrašas
            P.

            Comment


              Parašė Delfi.lt

              Rudenį rekonstrukcijai bus uždarytas Kauno geležinkelio tunelis

              DELFI (P.Garkauskas)

              Spalio mėnesį bus pradėta prieš 145 metus pastatyto vienintelio Baltijos šalyse Kauno geležinkelio tunelio renovacija. Po to, kai II Pasaulinio karo metu Vokietijos armija susprogdino tunelį, o rusų specialistai jį atstatė, prasidėjo negrįžtama statinio deformacija.

              2000 metais Danijos bendrovė parengė 1285 metrų ilgio tunelio atnaujinimo galimybių studiją. Po trejų metų projektą šiek tiek pakoregavus, buvo duota paraiška ES struktūrinių fondų lėšoms gauti.

              Galimybių studijoje numatyta renovacijos kaina siekė 65 milijonus litų, tačiau derantis su darbų rangovais kaina pakilo iki 81 milijono litų. Iš jų 53 milijonai bus gauti iš ES. Likusią sumą finansuos Vyriausybė ir AB "Lietuvos geležinkeliai".

              Paskutinį kartą tunelis remontuotas 1972 metais, kai buvo įrengtas atraminis skliautas. Nuo to laiko ženklesnių darbų atlikta nebuvo. Per porą metų truksiančią renovaciją tunelis bus sutvarkytas iš pagrindų.

              „Planuojama renovuoti kelio konstrukcijas, visas sistemines dalis – eletros tiekimą, signalizacijas, apšvietimą. Planuojama įrengti naujas saugos sitemas – evakuacinius išėjimus, avarinį ryšį. Pagrindiniai darbai susidės iš tunelio šlapių vietų renovacijos ir tunelio išplatinimo. Yra nustatytos blogiausios vietos ir priimti techniniai sprendimai kokiu keliu vyks darbai. 100 metrų ruožas bus praktiškai naujai perstatomas, nes jis nuo 1944 metų sprogdinimų deformuotas ir jį reiks perstatyti naujai", - sakė AB "Lietuvos geležinkeliai" atstovas Mindaugas Papakulis.

              Atliekant renovacijos darbus eismas tuneliu bus sustabdytas. Geležinkelininkai yra numatę kelis variantus, kaip išspręsti kilsiančias problemas, tačiau tikisi ir Kauno miesto savivaldybės pagalbos.

              „Viena iš alternatyvų – stabdyti traukinius Palemone. Antra – įvažiavus į miestą įrengti laikiną peroną, laikiną išlaipinimo vietą ir talkinant miesto savivaldybei išvežioti keleivius po miestą", - DELFI sakė M.Papakulis .

              Jau rekonstruotu tuneliu traukiniai važinėti pradės 2009 metų spalį
              Pagaliau zada sutvarkyti tuneli, tik stoty bus dar tyliau nei anksciau. Kazin kuri varianta pasirinks, Palemonas ar laikinas sustojimas?
              I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

              Comment


                O atgaivint bėgius pro Ž. Šančius trbt neapsimoka bet kokiu atveju, ten jie galėtų tik vilktis, tad turbūt greičiau su autobusu iš tos laikinos stoties pasiektum centrinę stotį.

                Comment


                  /\ Papildoma informacija apie tunelio remontą:

                  Birželio 28 dieną miesto Savivaldybėje vyko pasitarimas dėl geležinkelio tunelio remonto ir laikino uždarymo. Pasitarimui pirmininkavo mero pavaduotojas R.Mikaitis. Jis sakė: "Miesto vadovai supranta, kad bus įgyvendinamas svarbus ir sudėtingas projektas. Mes pasistengsime padaryti visa tai, kas priklauso. Teks pasirūpinti keleivių pervežimu. Sudarysime jūsų pageidaujamą darbo grupę. Šie asmenys, kartu su jūsų atstovais pasistengs, kad darbai vyktų sklandžiai".<...>
                  <...> Tuneliu kasdien važiuoja 28 elektriniai traukiniai, per dieną pervežama maždaug 4,5 tūkst. keleivių. Be to, tuneliu vyksta ir tarptautiniai traukiniai. Juos galima nukreipti nesiekiant Kauno - per Rokus.
                  Uždarius tunelį, keleiviams pablogės sąlygos patekti į vykstantį traukinį. Buvo kalbėta apie tai, kad laikiną traukinių stotį galima perkelti į 3 vietas: Petrašiūnuose, prie geležinkelio viaduko, R.Kalantos gatvėje, Amaliuose ir Palemone.
                  .
                  Informacijos šaltinis: http://www.kaunas.lt/
                  Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                  Comment


                    Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcija

                    Lietuvos Geležinkeliai siūlo keleiviams pareikšti savo nuomonę:
                    http://www.litrail.lt/www.nsf/0/73C7...2573210044C5D1

                    Ypatingai aktualu turbūt būtų Kauno gyventojams.

                    Comment


                      Kauno geležinkelio tunelio remonto pradžia vėluoja

                      BNS. 2007.09.25

                      Užtrukus projektavimui bei vėluojant pasirengimo darbams, Kauno geležinkelio tunelis remontui bus uždarytas vėliau nei planuota. Manoma, kad pasiruošimo darbai gali užtrukti dar mėnesį ar ilgiau. 95,2 mln. litų vertės tunelio atnaujinimas užtruks apie dvejus metus - manoma, kad jis vėl bus atidarytas 2009 m. pabaigoje. "Lietuvos geležinkelių" Kauno tunelio renovacijos projekto vadovas M. Papakulis BNS sakė negalintis tiksliai nurodyti, kada tunelis bus uždarytas.
                      "Iki to laiko dar reikia įrengti infrastruktūrą Petrašiūnuose, Kalantos gatvėje, kur bus įrengtas laikinas traukinių sustojimo punktas - platforma, bilietų kasa ir kiti būtini įrenginiai. Jie dabar projektuojami ir spalio pradžioje tikimasi pradėti darbus", - teigė M.Papakulis.
                      "Darbai vėluoja, nes buvo pakeista laikinosios stoties vieta. Ją
                      pastatyti galima greitai, tačiau svarbiausia - gauti leidimus, o tai užtrunka. Šis procesas ne nuo mūsų priklauso, todėl negalime tiksliai pasakyti, kiek jis truks", - BNS sakė "Kauno tiltų" generalinis direktorius N. Eidukevičius.
                      Keleiviai, Petrašiūnuose išlipę iš traukinio, Kauną galės pasiekti kitu miesto visuomeniniu transportu. Tokią išeitį pasiūlė speciali darbo grupė, nagrinėjusi tris galimus keleivių pervežimo variantus, uždarius tunelį. Remontuojant beveik 150 metų senumo tunelį, bus renovuotos kelio konstrukcijos, elektros, signalizacijos, avarinio ryšio linijos, įrengtos naujos saugos sistemos, atnaujintas apšvietimas.
                      Kauno geležinkelio tunelį rekonstruos investicijų grupei "Invalda"
                      priklausanti viena didžiausių kelių ir tiltų statybos bendrovių "Kauno tiltai" bei Nyderlandų koncerno "VolkerRail" geležinkelių remonto darbų įmonė "Volkerrail Lietuva".
                      85 proc. lėšų tunelio remontui skyrė Europos Sąjunga, likusią dalį padengs Vyriausybė ir "Lietuvos geležinkeliai".

                      Comment


                        Nuo 2008 m. vasario 1 d. nutraukiamas traukinių eismas tuneliu.


                        Įgyvendinant Kauno geležinkelio tunelio renovacijos projektą nuo 2008 metų vasario 1d. nutraukiamas traukinių eismas tuneliu. Keleivių patogumui atidaromanauja keleivinių traukinių stotelė sąlyginiu pavadinimu Kaunas-1, įrengta Kauno miesto Petrašiūnų mikrorajono Kalantos gatvėje. Visi maršruto Vilnius – Kaunas keleiviniai traukiniai važiuos iki Kaunas-1 stotelės, o maršruto Kaunas – Vilnius keleiviniai traukiniai – nuo Kaunas-1 stotelės.

                        TraukinioVilnius-Šeštokai-Vilnius maršrutas aplenks Kauno geležinkelio stotį, o važiuojantys iš Kauno į Šeštokus ir atgal keleiviai galės persėsti Marijampolės stotyje.

                        Traukinys Vilnius-Šiauliai-Vilnius važiuos aplenkdamas Kauno geležinkelio stotį ir sustos stotelėje Kaunas-1.


                        www.litrail.lt

                        Comment


                          Butu labai idomu nors keletas fotkiu kaip tas Kaunas-1 atrodo
                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                          Comment


                            Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                            Butu labai idomu nors keletas fotkiu kaip tas Kaunas-1 atrodo
                            Paprastas peronas šalia bėgių ir tiek
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              Nuo 2008 m. vasario 1 d. nutraukiamas traukinių eismas tuneliu

                              Įgyvendinant Kauno geležinkelio tunelio renovacijos projektą nuo 2008 metų vasario 1 d. nutraukiamas traukinių eismas tuneliu. Keleivių patogumui atidaroma nauja keleivinių traukinių stotelė sąlyginiu pavadinimu Kaunas-1, įrengta Kauno miesto Petrašiūnų mikrorajono Kalantos gatvėje. Visi maršruto Vilnius – Kaunas keleiviniai traukiniai važiuos iki Kaunas-1 stotelės, o maršruto Kaunas – Vilnius keleiviniai traukiniai – nuo Kaunas-1 stotelės.
                              TraukinioVilnius-Šeštokai-Vilnius maršrutas aplenks Kauno geležinkelio stotį, o važiuojantys iš Kauno į Šeštokus ir atgal keleiviai galės persėsti Marijampolės stotyje.
                              Traukinys Vilnius-Šiauliai-Vilnius važiuos aplenkdamas Kauno geležinkelio stotį ir sustos stotelėje Kaunas-1.

                              www.litrail.lt
                              Paskutinis taisė Metropolis; 2008.01.03, 16:08.

                              Comment


                                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                Paprastas peronas šalia bėgių ir tiek
                                Na idomu ir kaip priejimas iki tu peronu suorganizuotas, ar toli iki troleibusu stoteles zygiuot, apsauga nuo lietaus ir vejo laukiantiems, liftai neigaliesiems gal net?
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  Gal kas galit įmest nuotraukų, kaip ten ta laikina stotis "Kaunas-1" atrodo, labai noriu pamatyt, o nuotraukų niekur nerandu
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Ten nuo stotelės tikrai kapeikos eiti iki petrašiūnų geležinkelio stoties. Važiuojant nuo miesto - bijau sumeluoti, bet 100-150 metrų. O važiuojant nuo Kauno marių - apie 50 metrų. Tik kad į kalną kopti reik (aukštis apie 7 metrai)
                                    Dėl fotkių - galėsiu padaryti. Kiekvieną sekmadinį pro ten važiuoju.

                                    Comment


                                      Šiaip ten neblogas susisiekimas. Važiuoja 4, 5, 9 ir 12 troleibusai, 39 autobusas ir mikriukai. Tiesiogiai autobusu ar troleibusu galima pasiekti centrą, stotį, Vilijampolę, Šilainius, Savanorių pr., Kanūkus, Eigulius, Pramonės pr... Žodžiu, susisiekimas labai geras iš ten.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Šiaip ten neblogas susisiekimas. Važiuoja 4, 5, 9 ir 12 troleibusai, 39 autobusas ir mikriukai. Tiesiogiai autobusu ar troleibusu galima pasiekti centrą, stotį, Vilijampolę, Šilainius, Savanorių pr., Kanūkus, Eigulius, Pramonės pr... Žodžiu, susisiekimas labai geras iš ten.
                                        Gal puskilometris (kaip iš senosios geležinkelio stoties į autobusų stotį) laikinąją Kauno geležinkelio stotimi pramintą elektrinių traukinių stotelę Petrašiūnuose skiria nuo VI Forto žiedo. Prie jo yra miesto keleivinio transporto stotelės, iš jų į atskirus miesto kampelius autobusų, troleibusų ir mikriukų važiuoja daugiau.
                                        Laikinajai stotelei vieta parinkta gerai. Kai tunelis buvo savaitei uždarytas 1975 m. balandžio mėnesį, naudotasi Palemono geležinkelio stomi. Patogu nebuvo, nors važinėjo papildomi ekspresiniai autobusai.
                                        P.S.:
                                        Nesusipratimų svarbu išvengti dėl traukinio Nr 193 Vilnius-Šeštokai (iš Vilniaus išvyks 11:44 h.): jis į laikinąją (Petrašiūnų) stotelę neatveš, juo iš Vilniaus į Kauną važiuojantiems teks išlipti Palemone. Tai svarbu užtikrinti, kad 39 maršruto autobuso "valandinis" intervalas nepasitaikytų (nors dar važinėja 56 maršruto mikriukai, o iš kitos geležinkelio pusės, perėjus viaduku, dar prisideda 15 maršruto autobusai ir 44 maršruto mikriukai).

                                        Comment


                                          Ar galima tiksliau parodyt kur tas Kaunas-1 bus?:
                                          http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...&t=h&z=16&om=1

                                          Comment

                                          Working...
                                          X