Vakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJuk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiaip tai medžiai, ypatingai kurie yra geležinkelio stotyse, yra geležinkelio istorijos dalis. Daugelyje geležinkelio stočių, tam tikromis progomis, juos sodino stočių darbuotojai, puoselėdami stoties aplinką. Ir juos išpjauti, vien tik remiantis grėsmės laidams argumentais, būtų amoralu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIr arkliui aišku, kad jis nebūtų ant laidų virtęs, jeigu iš anksto būtų nupjautas
Na tada moraliai remontuokite kontaktinį tinklą, kurį kažkada tiesė geležinkelininkai, puoselėdami modernesnį geležinkelį ir siekdami keleiviams patogesnės kelionės. Juk darbuotojų atminimas yra gerokai svarbiau, o keleiviai gali nuvažiuoti kitu traukiniu. Arba autobusu
Manau, kad gamtos stichijos atveju reikėtų daugiau supratingumo ir tolerancijos.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠį teiginį galėčiau prilyginti priežastimis, dėl kurių prieš keletą mėnesių vakarų Europoje neskraidė lėktuvai. Tipo: "norite Išsaugoti keleivių srautą, užgesinkite Islandijoje išsiveržusį ugnikalnį".
Manau, kad gamtos stichijos atveju reikėtų daugiau supratingumo ir tolerancijos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai gal buvo nuleidę pantografą? Už tai ir elektros galėjo nebūt(t.y. nedegė šviestlentės)
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąAtleiskite už neapsišvietimą, bet kuriame tarpstotyje tas medis, niekšas, nuvirto: Palemonas-Pravieniškės ar Palemonas-Kaunas? Bandau prisiminti, kurioje vietoje būčiau matęs medį šalia bėgių, ir nepamenu niekaip. Prie magistralės viaduko nebent?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pabandžiau šiek tiek paanalizuoti maršrutą Vilnius-Kaunas ir pažiūrėti, kaipgi čia gaunasi, kad LG jau turi keturis dviaukščius, bet jais atliekami tik maždaug pusė visų reisų šiame maršrute.
Viršuje pateiktame tvarkaraštyje skirtingomis spalvomis pažymėjau skritingus dviaukščius traukinius. Kaip matote, realiai naudojami yra tik du dviaukščiai, o trečiasis atlieka tik vieną Vilnius-Kaunas-Vilnius reisą. Ketvirtasis apskritai nėra naudojamas.
Reiktų atkreipti ir dėmesį į tai, kiek laiko traukiniai stovi stotyse niekur nevažiuodami (nuo 20 min iki bemaž 3 valandų, nors šie skaičiai gali būti ne visai tikslūs, nes tiksliai atsekti kuris traukinys po kurio važiuoja pagal šiuos duomenis neįmanoma). Bereikia prisiminti tik tai, kad Ryanair lėktuvas oro uoste apsisuka per 25 minutes (čia yra laiko tarpas nuo nusileidimo iki pakilimo). Turbūt nereikia įrodinėti, kad lėktuvą nutupdyti ir jį vėl pakelti į orą yra žymiai sudėtingiau, nei sustabdyti ir paleisti traukinį.
Šiam maršrutui aptarnauti, mano skaičiavimais, reikalingi dar trys senieji elektriniai traukiniai. Taigi per dieną šiam maršrutui aptarnauti pasitelkiami šeši traukiniai. Pusė iš jų yra seni kledarai, kurie neatitinka jokių komforto standartų ir gadina LG įvaizdį.
Peržvelgus šį tvarkaraštį, akivaizdų, kad pasitelkus turimus 4 dviaukščius traukinius galima atlikti visus reisus Vilnius-Kaunas-Vilnius ir dar pridėti vieną papildomą. Dar daugiau reisų būtų galima atlikti sumažinus laiką, kurį traukiniai stovi stotyse neteikdami niekam jokios naudos.
Atsargai užtektų vieno (daugiausiai dviejų) modernizuotų elektrinių traukinių. Visą kitą seną šlamštą galima parduoti mūsų buvusiems draugams iš rytų arba supjaustyti.
Iš tiesų tikiuosi, kad šie logiški žingisniai bus padaryti, nes kitu atveju lieka neaišku, kam apskritai reikėjo keturių dviaukščių traukinių, jei realiai naudojami tik du. Nesuprantu ir logikos, kad ketvirtas dviaukštis turėtų būti paliktas "atsargai". Koks verslininkas gali sau leisti nusipirkti gamybos priemonę už dešimtis milijonų litų ir padėti ją į sandėlį, "atsargai". Tame nėra jokios ekonominės logikos.
Comment
-
Atsargai dviejų senų traukinių neužtektų, nes vienu metu gali sugesti du dviaukščiai, o tuomet jau nebeliktų rezervo jei sugestų ir trečiasis. Tai pirma. Antra, tokiu atveju, kai sugestų du ar trys dviaukščiai, o keleivius vežtų seni modernizuoti, kiltų didesnis keleivių nepasitenkinimas. Na, gal LG tai ir nesvarbu. Bet kokiu atveju manau, kad greituosius maršrutus turėtų aptarnauti dviaukščiai, o ketvirtasis būtų leidžiamas pusiau greitaisiais ar kiekvienoje stotelėje stojančiais maršrutais kaip 3 klasės traukinys. Vienam iš dviaukščių sugedus, būtų rezervas, nes į lėtąjį maršrutą būtų paleisdžiamas modernizuotas.
Problema ta, kad dabar tvarkaraščiai sudaromi taip, kad tie patys ER9M elektriniai traukiniai naudojami ir N. Vilnios - Vilniaus - Kauno maršrutuose ir važiuoja į Trakus. Pavyzdžiui, traukinys važiuioja į Kauną, o grįžęs į Vilnių, važiuoja į Trakus. Atskytus šiuos maršrutus ir juos aptarnaujant tik jiems skirtais traukiniais, kasdien reikėtų vieno ar dviejų papildomų elektrinių traukinių tam pačiam maršrutų skaičiui aptarnauti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtsargai dviejų senų traukinių neužtektų, nes vienu metu gali sugesti du dviaukščiai, o tuomet jau nebeliktų rezervo jei sugestų ir trečiasis. Tai pirma. Antra, tokiu atveju, kai sugestų du ar trys dviaukščiai, o keleivius vežtų seni modernizuoti, kiltų didesnis keleivių nepasitenkinimas. Na, gal LG tai ir nesvarbu. Bet kokiu atveju manau, kad greituosius maršrutus turėtų aptarnauti dviaukščiai, o ketvirtasis būtų leidžiamas pusiau greitaisiais ar kiekvienoje stotelėje stojančiais maršrutais kaip 3 klasės traukinys. Vienam iš dviaukščių sugedus, būtų rezervas, nes į lėtąjį maršrutą būtų paleisdžiamas modernizuotas.
Problema ta, kad dabar tvarkaraščiai sudaromi taip, kad tie patys ER9M elektriniai traukiniai naudojami ir N. Vilnios - Vilniaus - Kauno maršrutuose ir važiuoja į Trakus. Pavyzdžiui, traukinys važiuioja į Kauną, o grįžęs į Vilnių, važiuoja į Trakus. Atskytus šiuos maršrutus ir juos aptarnaujant tik jiems skirtais traukiniais, kasdien reikėtų vieno ar dviejų papildomų elektrinių traukinių tam pačiam maršrutų skaičiui aptarnauti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBe galo sunku patikėti, kad vienu metu sugestų du naujutėlaičiai dviaukščiai traukiniai. Nebent vienas būtų sugedęs ar pastatytas į ER, ir tuo metu dar vienas patektų į avariją. Bet kokia tikimybė, kad taip atsitiks?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet kokiu atveju manau, kad greituosius maršrutus turėtų aptarnauti dviaukščiai, o ketvirtasis būtų leidžiamas pusiau greitaisiais ar kiekvienoje stotelėje stojančiais maršrutais kaip 3 klasės traukinys. Vienam iš dviaukščių sugedus, būtų rezervas, nes į lėtąjį maršrutą būtų paleisdžiamas modernizuotas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąProblema ta, kad dabar tvarkaraščiai sudaromi taip, kad tie patys ER9M elektriniai traukiniai naudojami ir N. Vilnios - Vilniaus - Kauno maršrutuose ir važiuoja į Trakus. Pavyzdžiui, traukinys važiuioja į Kauną, o grįžęs į Vilnių, važiuoja į Trakus. Atskytus šiuos maršrutus ir juos aptarnaujant tik jiems skirtais traukiniais, kasdien reikėtų vieno ar dviejų papildomų elektrinių traukinių tam pačiam maršrutų skaičiui aptarnauti.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąČia lyginant su oro linijų sektorium, išeitų, kad vienam lėktuvui turėtų būti atsarginis nenaudojamas. Toks Ryanair turėtų dabar turėti 500 lėktuvų ir iš jų naudoti 250. Logiška? Ne! Taip tiesiog nedaroma. Jei atsitiktų toks neįtikėtinas įvykis, kad sugestų keli traukiniai iš karto, blogiausiu atveju galima išsinuomoti autobusus, kurie vežtų tuo maršrutu. Galų gale yra kažkokie atsarginiai dyzeliniai traukiniai ir pan.
Aš manyčiau, kad maršrute Vilnius-Kaunas trys dviaukščiai turėtų dirbti maksimaliu apkrovimu, o ketvirtasis išriedėti tik 1-2 kartus per darbo dieną (piko valandomis). Tuo pačiu jis būtų kaip rezervinis. Arba kitas variantas — trys dirba kasdien maksimaliu apkrovimu, o ketvirtasis išrieda tik sugedus vienam iš likusių trijų arba spec. užsakymu (kurių gali būti per EČ-2011).
Į Trakus dviaukščių leisti neapsimokėtų, nebent būtų labai geras oras vasarą ir Trakuose tą dieną vyktų kokia nors masinė šventė.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš manyčiau, kad maršrute Vilnius-Kaunas trys dviaukščiai turėtų dirbti maksimaliu apkrovimu, o ketvirtasis išriedėti tik 1-2 kartus per darbo dieną (piko valandomis). Tuo pačiu jis būtų kaip rezervinis. Arba kitas variantas — trys dirba kasdien maksimaliu apkrovimu, o ketvirtasis išrieda tik sugedus vienam iš likusių trijų arba spec. užsakymu (kurių gali būti per EČ-2011). Į Trakus dviaukščių leisti neapsimokėtų, nebent būtų labai geras oras vasarą ir Trakuose tą dieną vyktų kokia nors masinė šventė.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąČia lyginant su oro linijų sektorium, išeitų, kad vienam lėktuvui turėtų būti atsarginis nenaudojamas. Toks Ryanair turėtų dabar turėti 500 lėktuvų ir iš jų naudoti 250. Logiška? Ne! Taip tiesiog nedaroma. Jei atsitiktų toks neįtikėtinas įvykis, kad sugestų keli traukiniai iš karto, blogiausiu atveju galima išsinuomoti autobusus, kurie vežtų tuo maršrutu. Galų gale yra kažkokie atsarginiai dyzeliniai traukiniai ir pan.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment