Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Taip, dviaukščiai traukiniai reisų Vilnius-Kaunas aptarnauja daug. Tik nelabai jiems tinka (bent mano nuomonė tokia, bet jai radau pritarimų) dažni sustojimai. Kaip antai - iš Kauno išvažiavus 9:11 ir 13:40 h.
    Verta pagalvoti apie liniją Vilnius-Kaunas (kurioje traukiniai važinėja pakankamai dažnai), ar neperdaug traukinių stoja Sausiuose, Baltamiškyje, Kaugonyse, Pagiriuose, Pamieryje, taip pat - ar ne perdaug dviaukščių stoja Pravieniškėse?
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pravieniškėse keleivių būna. Bet Sausiuose, Klaugonyse, Pamieryje, Baltamiškyje jų tikrai labai nedaug.
    Ekspresiniai traukinių reisai jau beveik tapo retenybe. Štai iš Vilniaus į Kauną išvyksta tik trys greitieji (važiuoja greičiau nei per 1:05h) traukiniai: EJ811 5:05, EJ826 16:30 ir EJ825 17:25. Pirmieji du stoja tik Kaišiadoryse, o pastarasis Kaišiadoryse ir Lentvaryje.
    Maršrutuose iš kauno į Vilnių dar šiek tiek liūdniau, greičiausias traukinio maršrutas važiuoja 1:12h, stoja Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose, Vievyje; o pats pirmasis nestoja Žasliuose, bet stoja Palemone:

    Nekaupiau duomenų, kokiu tvarkaraščiu traukiniai važiavo 2008 metais (iki krizinio reisų sumažinimo), tačiau tada berods greitųjų 'ekspresų' buvo daugiau. Dažniausiai naudodavausi 11:00h išvykstančiu greituoju Vilnius-Kaunas...
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Nr E873 liepos 22 d. važiuos tvarkaraščiu: Vilnius išv. 8.45;... Kaišiadorys 9.49-50; ... Pravieniškės 10.04-05; ... Kaunas atv. 10.25.
      Nr E880 liepos 22 d. važiuos tvarkaraščiu: Kaunas išv. 11.17;... Pravieniškės 11.38-39; ... Kaišiadorys 11.59-12.00; ... Vilnius 13.08-13; ...

      Tokie vienadieniai traukinių tvarkaraščio pakeitimai Vilniaus-kauno ruože man sukelia mįslę („Apspėk stotis“), kuriame tarpstotyje vykdomi darbai, dėl kurių eismas kelias valandas vyksta tik vienais bėgiais.
      Tai šį kartą spėju, kad liepos 22 d. darbai vyks lyginės krypties kelyje iš Pravieniškių į Kaišiadoris. Traukinys Nr E880 (iš Kauno pagal pastovų tvarkaraštį išvykstantis 11:00h) išvyks 17 minučių vėliau, kad Pravieniškėse pateitų į 11:35h RŽD traukinio Nr 147 atlaisvintus kairiuosius bėgius. Taip pat matyti, kad iš Pravieniškių į Kaišiadoris jis važiuos net 20 minučių, kai normaliai dešiniaisiais bėgiais važiuoja tik 14 minučių.
      O traukinys Nr 873 (iš Vilniaus normaliai išvykstantis 8:35h) važiuos 10-čia munučių vėliau, kad Kaišiadoryse praleistų dviaukštį Nr E878 (čia jo laikas 9:41-9:42).

      Traukinio Nr 393 Vilnius-Šeštokai atskiromis dienomis 10 min. anksčiau (iš Vilniaus numatytom išvyks 11:50h) ir Nr 394 Šeštokai-Vilnius 10 min. vėliau važinėjimai tęsis iki spalio 1 dienos.

      Comment


        Ant bėgių užvirtus medžiui, nebevažinėja traukiniai tarp Kauno ir Vilniaus

        Antradienio rytą ties Palemonu ant bėgių užgriuvus medžiui, laikinai sustabdytas traukinių eismas iš Kauno į Vilnių, skelbia Lietuvos radijas. „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Dalius Žebrauskas sako, kad eismas bus atkurtas tik tada, kai bus patikrinta, ar nepažeisti bėgiai.

        "Pirminė informacija, kad dėl audros ten nugriuvo medžiai ant bėgių. Mes nežinome, per kiek laiko pavyks išvalyti, sutvarkyti. Reikia patikrinti, ar nepažeista pati bėgių struktūra", - sako D.Žebrauskas.

        Kol kas keleiviams į Vilnių rekomenduojama vykti autobusais.

        „Lietuvos geležinkeliai“ skelbia, kad atšaukta po du traukinius iš Kauno ir Vilniaus.

        „Nevažiuos traukiniai Nr. 815 ir Nr. 873 Naujoji Vilnia-Vilnius-Kaunas; Nr. 876 ir Nr. 814 Kaunas-Vilnius-Naujoji Vilnia“, – skelbiama bendrovės puslapyje internete.
        Paskutinis taisė aRa; 2010.08.17, 09:17.

        Comment


          Geležinkelininkai ir žurnalistai dirba sparčiai

          Ant bėgių užvirtus medžiui, buvo sutrikdytas traukinių eismas tarp Kauno ir Vilniaus

          Antradienio rytą ties Palemonu ant bėgių užgriuvus medžiui, buvo laikinai sustabdytas traukinių eismas iš Kauno į Vilnių, skelbia Lietuvos radijas. „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direkcijos direktorius Albinas Ragauskis DELFI sakė, kad traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno vėl važinėja nuo 8.30 val.

          Tiesa, jie gali vėluoti iki 10 min.

          „Vienas kontaktinis kelias atstatytas, tačiau maži vėlavimai galimi, nes traukiniams reikia prasilenkti“, - sakė jis.

          Planuojama, kad apie 12 val. nesklandumai bus visiškai pašalinti.

          Comment


            Šiandien apie pusę dvylikos, antrajame kelyje stovėjo kelyje stovėjo dviaukštis traukinys. Jame švieslentės neveikė...
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Nesuprantu kas ten tokiu kvailus skelbimus rašo.... Pvz.

              Informacija keleiviams


              Dėl audros padarinių 2010 m. rugpjūčio 17 d. galimi keleivinių traukinių vėlavimai geležinkelio ruože Vilnius–Kaunas, prašome atidžiai sekti informaciją stotyse.
              Nevažiuos traukiniai:

              Nr. 815 ir Nr. 873 Naujoji Vilnia–Vilnius–Kaunas;
              Nr. 876 ir Nr. 814 Kaunas–Vilnius Naujoji Vilnia.

              Keleivių vežimo direkcijos informacija

              Ar labai buvo sunku parašyti vietoje Nr. traukinių vykimo laikus? Tai pamatęs tokį skelbimą, aš turiu ieškoti grafikuose ką tie numeriai reiškia...

              Kitas skelbimas:

              Informacija keleiviams

              Nuo šių metų rugpjūčio 17 d. 15 val. keleiviniai traukiniai dėl oro sąlygų nevėluos.

              Keleivių vežimo direkcijos informacija

              Ką šitas absurdas reiškia? Oi, tiksliau "Broli, bet ką šitas norėjo pasakyti? " Ir jie garantuoti kad nevėluos, gal vėl bus audra...

              Ir dar toptelėjo durna mintis - o tai gerbiant klientus neturėjo būti paleisti dyzeliniai traukiniai?

              Comment


                O dyzeliniai traukiniai oru skrenda? Jei buvo nutrauktas visų traukinių eismas, vadinasi, buvo nutrauktas visų traukinių eismas. O kai po to vieną kelią atidarė, tai irgi jokio skirtumo, elektrinis ar dyzelinis neteisingu keliu rieda, vėlavimai vienodi.

                Comment


                  Bet faktas, kad Keleivių vežimo direkcija eilinį kartą nesugebėjo tinkamai informuoti keleivių apie traukinių eismo sutrikimus.

                  Comment


                    /\ Kas neleidžia LG bent jau aplink elektrifikuotas linijas išpjauti senesnius medžius? Kiek žinau, 10m žemė aplink bėgius yra geležinkelio infrastruktūros valdytojo (faktiškai — LG) teritorija, ir medžiams pjauti jokio leidimo nereikia.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      udriau, o kas čia blogai? gi ne tuo pat metu paskelbti pranešimai.

                      Comment


                        Man tas antras pramuša... Garantuoja kad traukiniai nevėluos...

                        Comment


                          čia matyt kalbama apie vėlavimus susijusius su buvusiais karščiais

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            /\ Kas neleidžia LG bent jau aplink elektrifikuotas linijas išpjauti senesnius medžius? Kiek žinau, 10m žemė aplink bėgius yra geležinkelio infrastruktūros valdytojo (faktiškai — LG) teritorija, ir medžiams pjauti jokio leidimo nereikia.
                            10m atstumu nėra medžių, o toliau juos prižiūri tokia AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai", kur kiekvienas medis yra jų turtas (kapitalas) ir bėgant laikui jis (kapitalas) auga
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Parašė aesde Rodyti pranešimą
                              10m atstumu nėra medžių, o toliau juos prižiūri tokia AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai", kur kiekvienas medis yra jų turtas (kapitalas) ir bėgant laikui jis (kapitalas) auga
                              Kuria prasme turtas? Malkos?
                              O kas LG kompensuos patirtus vėtros nuostolius? Draudimo kompanija ar ta AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai"?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                /\ Kas neleidžia LG bent jau aplink elektrifikuotas linijas išpjauti senesnius medžius? Kiek žinau, 10m žemė aplink bėgius yra geležinkelio infrastruktūros valdytojo (faktiškai — LG) teritorija, ir medžiams pjauti jokio leidimo nereikia.
                                Medžiai šalia geležinkelio atlieka tam tikras funkcijas: mažina traukinių skleidžiamą triukšmą į aplinką; žiemą apsaugo nuo užpustymo; neutralizuoja lokomotyvų vidaus degimo variklių išmetamąsias dujas.
                                Šiaip tai medžiai šalia geležinkelio vadinami apsauginiais želdiniais ir juos prižiūri tam tikra tarnyba (ne LG).

                                Remiantis tokiu požiūriu, siūlyčiau visuose miestuose išpjauti visus medžius ir pradėti nuo Kauno laisvės alėjos.

                                Comment


                                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                  Medžiai šalia geležinkelio atlieka tam tikras funkcijas: mažina traukinių skleidžiamą triukšmą į aplinką; žiemą apsaugo nuo užpustymo; neutralizuoja lokomotyvų vidaus degimo variklių išmetamąsias dujas.
                                  Šiaip tai medžiai šalia geležinkelio vadinami apsauginiais želdiniais ir juos prižiūri tam tikra tarnyba (ne LG).

                                  Remiantis tokiu požiūriu, siūlyčiau visuose miestuose išpjauti visus medžius ir pradėti nuo Kauno laisvės alėjos.
                                  Juk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
                                  Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Šiandien apie pusę dvylikos, antrajame kelyje stovėjo kelyje stovėjo dviaukštis traukinys. Jame švieslentės neveikė...
                                    Atvaizdas
                                    Tai gal buvo nuleidę pantografą? Už tai ir elektros galėjo nebūt(t.y. nedegė šviestlentės)

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Nesuprantu kas ten tokiu kvailus skelbimus rašo.... Pvz.

                                      Informacija keleiviams


                                      Dėl audros padarinių 2010 m. rugpjūčio 17 d. galimi keleivinių traukinių vėlavimai geležinkelio ruože Vilnius–Kaunas, prašome atidžiai sekti informaciją stotyse.
                                      Nevažiuos traukiniai:

                                      Nr. 815 ir Nr. 873 Naujoji Vilnia–Vilnius–Kaunas;
                                      Nr. 876 ir Nr. 814 Kaunas–Vilnius Naujoji Vilnia.

                                      Keleivių vežimo direkcijos informacija

                                      Ar labai buvo sunku parašyti vietoje Nr. traukinių vykimo laikus? Tai pamatęs tokį skelbimą, aš turiu ieškoti grafikuose ką tie numeriai reiškia...

                                      Kitas skelbimas:

                                      Informacija keleiviams

                                      Nuo šių metų rugpjūčio 17 d. 15 val. keleiviniai traukiniai dėl oro sąlygų nevėluos.

                                      Keleivių vežimo direkcijos informacija

                                      Ką šitas absurdas reiškia? Oi, tiksliau "Broli, bet ką šitas norėjo pasakyti? " Ir jie garantuoti kad nevėluos, gal vėl bus audra...

                                      Ir dar toptelėjo durna mintis - o tai gerbiant klientus neturėjo būti paleisti dyzeliniai traukiniai?
                                      Šiuo atveju Udriau nėra taip paprasta. Pirmasis elektrinis traukinys į Vilnių jau buvo išvykęs iš Kauno ir audra jį užklupo tik pajudėjus iš Palemono geležinkelio stoties. Dėl žaibo iškrovos dingo elektros energijos tiekimas ir prieš elektrinio traukinio nosį išvirto šimtametis beržas nutraukdamas kontaktinio tinklo elektros energijos tiekimo laidus. Operatyviai įvertinti ir pašalinti audros padarinius yra pakankamai sudėtinga, kadangi niekas iš anksto to nesitikėjo.

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Juk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
                                        Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
                                        Prie ko čia seni medžiai? Kada paskutinį kartą buvo medis užvirtęs ant bėgių ar nutraukęs ryšius, kontaktinį tinklą? Po tokios vėtros buvo sulaužyti kai kur ištisi hektarai neseno miško...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Prie ko čia seni medžiai? Kada paskutinį kartą buvo medis užvirtęs ant bėgių ar nutraukęs ryšius, kontaktinį tinklą? Po tokios vėtros buvo sulaužyti kai kur ištisi hektarai neseno miško...
                                          Kam užduodi klausimą, jeigu pats puikiai žinai atsakymą??? Paskutinį kartą medis nutraukė geležinkelio kontaktinį tinklą vakar ryte.
                                          jauni medžiai yra mažesnio aukščio ir svorio, todėl daug mažesnė tikimybė, kad jie virsdami pridarys tiek daug žalos.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X