Parašė aesde
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKaip tai "nesinaudoja" - pervažos juk kerta bėgius, ir tiesiogiai įtakoja geležinkelio eismą. Kalbėti apie "greitąjį traukinį", o nei žodžio neparašyti apie vieno lygio pervažų panaikinimo galimybes - nelogiška.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąBet pirmenybė pervažoje visada traukiniui. Nebent yra koks nors nurodymas, kad pervaža negali būti uždaryta ilgiau, nei tarkim 20 min. arba greičio važiuojant per pervažą apribojimai. Tokiu atveju tu teisus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGeležinkelių subforume buvo rašyta, kad greitis vieno lygio pervažose ribojamas iki 100km/h, taigi tai įtakoja tik greituosius keleivinius traukinius. Nors praktiškai ir krovininiai dažnai sulėtina greitį stotyse ir pervažoseTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKaip tai "nesinaudoja" - pervažos juk kerta bėgius, ir tiesiogiai įtakoja geležinkelio eismą. Kalbėti apie "greitąjį traukinį", o nei žodžio neparašyti apie vieno lygio pervažų panaikinimo galimybes - nelogiška.Parašė Wycka Rodyti pranešimąGeležinkelių subforume buvo rašyta, kad greitis vieno lygio pervažose ribojamas iki 100km/h, taigi tai įtakoja tik greituosius keleivinius traukinius. Nors praktiškai ir krovininiai dažnai sulėtina greitį stotyse ir pervažose
ir beje jokių greičių apribojimo traukiniams pervažose nėra. nuo traukinių greičio priklauso tik privalomos saugos įrangos kiekisSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKa reiskia stabilus? Koks traukinio greitis? Pas mus irgi traukinys pries pervaza greicio neletina, jei vaziuoja, pavyzdziui, 60 km/h.
Greitųjų traukinių linija atskira eina, tai ten jokio sąlyčio su kitu rūšių transportu nėra. Greitis Olandijoj iki 300, klausiau Thalys mašinisto, kai Amsterdame sustojo.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Reportažas apie problematišką Lentvario geležinkelio pervažą iš laidos "Žurnalisto tyrimas"
Milijardai keliams ir geležinkeliams, tačiau ši industrija tarnauja kroviniui, o ne žmogui. Tuo dar kartą įsitikino Lentvario gyventojai, kurių namus jau antrą šimtmetį drebina traukiniai. Vis greitesni ir didesni. Rekonstravus geležinkelio ruožą tarp Vilniaus ir Kauno, ketinama juo paleisti traukinius, lekiančius 160 kilometrų per valandą greičiu. Milijardinės vertės investiciniame projekte numatytos saugios perėjos per geležinkelį gyvūnams – net pelėms ir varlėms, o žmonėms – nesuprojektuota. Nors kitos tokios progos – milijardo iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo daugiau nebus. Kaip gyvena žmonės, tapę geležinkelio įkaitais, namuose, kur neįmanoma užmigti, o vibracijos pasekmes patiria net vaikai, apie tai Rūtos Sinkevičienės parengtas siužetas.Dear Sir,
Comment
-
Gegužės mėnesį dėl kelio darbų beveik kiekvieną dieną kitoks tvarkaraštis. Tai atskiri traukiniai nevažiuoja, tai važiuoja pakeistu tvarkaraščiu...
Prieš kiekvieną kelionę traukiniu tarp Kauno ir Vilniaus tikslinga pasiskambinti informacijos tarnybai ir pasiklausti, ar išrinktasis traukinys tikrai bus.
Žinoma, ir www.litrail.lt viskas nurodyta.
Comment
-
Pajudėjo reikalai dėl Lentvario pervažos
2010-05-18
Susisiekimo ministro 2010 m. gegužės 12 d. įsakymu Nr. 3-312 sudaryta darbo grupė 2 –jų lygių sankryžos per geležinkelį Lentvaryje įrengimo klausimams spręsti. Darbo grupės pirmininkas – susisiekimo viceministras Arūnas Štaras. Darbo grupėje dalyvauja seimo narys Jaroslav Narkevič, Trakų rajono savivaldybės administracijai atstovauja administracijos direktorius Rimantas Kulys, Lentvario seniūnijos seniūnas Jonas Kietavičius ir Architektūros skyriaus vyriausiasis specialistas Jonas Kriaučiūnas.
Šių metų gegužės 18 d. Susisiekimo ministerijoje įvyko pirmasis darbo grupės posėdis. Nutarta šiais metais atlikti galimybių studiją dėl dviejų lygių sankryžos per geležinkelį įrengimo.
Sekantį darbo grupės posėdį numatoma surengti šių metų birželio 1 dieną.
Jonas Kriaučiūnas, savivaldybės administracijos architektūros skyriaus specialistas
http://www.trakai.lt/index.php?2404438732
Comment
-
2010-05-24 „Žalgirio“ aistruoliams – specialus traukinys iš Vilniaus
Matydami milžinišką Kauno „Žalgirio“ ekipos aistruolių susidomėjimą lemiamomis septintosiomis Lietuvos krepšinio lygos (LKL) finalo serijos rungtynėmis su Vilniaus „Lietuvos rytu“, prie krepšinio šventės nusprendė prisidėti ir „Lietuvos geležinkeliai“. Kauniečiai po rungtynių į Kauną galės grįžti specialiu traukiniu.
Šiuo metu didžiajame LKL finale – pusiausvyra 3:3. Tad būtent šį vakarą paaiškės naujasis LKL čempionas. „Lietuvos geležinkeliai“ visiems krepšinio gerbėjams dovanoja specialų traukinį iš Vilniaus į Kauną, kuris iš sostinės geležinkelio stoties laikinosios sostinės link pajudės lygiai 23.00 val. Kelionės trukmė – 1.11 val.
Bilieto kaina – nuo 15 iki 17 litų. Bilietus rekomenduojama įsigyti iš anksto.
„Lietuvos geležinkeliai“ kviečia „Žalgirio“ aistruolius į Vilnių vykti ir reguliariais reisais. Išsamesnė informacija ir tvarkaraščiai kelionei iš Kauno į Vilnių – oficialiame „Lietuvos geležinkelių“ tinklalapyje www.litrail.lt.
Informacija: www.zalgiris.lt
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą2010-05-24 „Žalgirio“ aistruoliams – specialus traukinys iš Vilniaus
Comment
-
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąGal kas fiksuos, kaip tai atrodys ?KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Jei teisingai supratau, nuo gegužės 30 d. (naujo tvarkaraščio įsigaliojimo dienos) pastoviai važinės trys dviaukščiai elektriniai traukiniai.
Antai " 2 klasė" parašyta prie išvykimo iš Vilniaus laikų 5:05; 6:20 ir 7:20 h, tai traukinių reikia tikrai trijų. Kitas 2 klasės reisas išv. 10:20h, juo važiuoti gali į Vilnių grįžęs iš antro reiso (grįžęs iš anksčiausio reiso bus grąžinamas į Naująją Vilnią).Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.25, 22:13.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTaip tai teisingai supratai. Kiek būdavau Kauno GS tai daug paprastų elektrinių ER9M pakeitė dviaukščiai.
Atvaizdas
GS-geležinkelio stotis
Kadangi kitose geležinkelio linijose (iš Vilniaus į Ignaliną, Marcinkonis) kai kuriems dyzeliniams traukiniams sustojimų kiekiai paretinti, verta pagalvoti apie liniją Vilnius-Kaunas (kurioje traukiniai važinėja pakankamai dažnai), ar neperdaug traukinių stoja Sausiuose, Baltamiškyje, Kaugonyse, Pagiriuose, Pamieryje, taip pat - ar ne perdaug dviaukščių stoja Pravieniškėse?
Comment
Comment