Arba tegu sumažina priemoką perkant traukinyje, kiek žinau autobuse nėra jokios tokios nenormalios priemokos. O ateiti pusvalandžiu anksčiau į traukinį.. Į autobusą gali ateiti, kad tik spėtum įlipti.
Tik prieš mėnesį pakėlė...
Buvo 1, 2 ir 3 lt, o dabar 5 lt.
Neseni įspūdžiai iš kelionės į Vilnių. Kažkaip neįvertinau to fakto, kad yra penktadienio vakaras, taigi ramiausiai užlipęs į Petrašiūnų stotį 10 min iki traukinio išvykimo nustebau radęs kažkur 20 žmonių eilę prie bilietų kasos. Aišku, laimingieji iš tų 20 buvo gal kokie 7, dar reikalą užstabdė užsieniečiai, kurie nežinojo, ko nori. Išvada: Kaunas-1 tikrai reikėtų dar vienos bilietų kasos penktadienį prieš kelis populiariausius reisus. Arba tegu sumažina priemoką perkant traukinyje, kiek žinau autobuse nėra jokios tokios nenormalios priemokos. O ateiti pusvalandžiu anksčiau į traukinį.. Į autobusą gali ateiti, kad tik spėtum įlipti.
Kaunas-1 jau nereiks išvis jokios kasos. Atidarys tunelį, ir traukiniai važinės iš Kauno stoties.
Taigi...
Visos senos "elektryčkos" sustos visose stotelėse ir važiuos 1val. 45 min., tik dviaukščiai važiuos per 1 val 12 min.
Iš 15 reisų 7 bus greitųjų traukinių.
Nežinau ar tai gerai, ar tai blogai, bet tvarkaraštis įspūdžio nedaro...
Kaunas 1 nebestos jau nuo 17 d. Šeštokų traukinys, kaip ir Charkovas - Kaliningradas, važiuos per Kauną nuo tos pat dienos, tik jų tvarkaraščiai dar nepakeisti,tik pastabos prirašytos.
Taigi...
Visos senos "elektryčkos" sustos visose stotelėse ir važiuos 1val. 45 min., tik dviaukščiai važiuos per 1 val 12 min.
Iš 15 reisų 7 bus greitųjų traukinių.
Nežinau ar tai gerai, ar tai blogai, bet tvarkaraštis įspūdžio nedaro...
Labai labai nusivyliau šiuo tvarkaraščiu. Jie sukišo milijonus į Kauno ir Vilniaus stočių atnaujinimą, į naujus traukinius, į tunelį. O koks rezultatas?
ir toliau važiuos tik 15 traukinių per dieną į vieną pusę (t.y. kas 1-2 val!)
paskutinis traukinys iš Vilniaus į Kauną - 19.50!
reklamuotieji greitieji traukiniai važiuos tik 7 kartus per dieną ir stos 4 tarpinėse stotelėse, todėl sugaiš 1val 11min.
Ar čia aš vienas nematau absoliučiai jokios pažangos?
Kodėl aš važiuočiau traukiniu į Vilnių, jei autobusai važiuoja kas 10 minučių? Kokia tikimybė, kad aš nuėjęs į traukinių stotį sulauksiu traukinio už 10 minučių?
Kodėl aš grįščiau iš Vilniaus į Kauną traukiniu, jei paskutinis traukinys yra 19.50?
Kam iš viso tokie traukiniai reikalingi? Ką daugiau, jei ne orą, jie gali vežti tokiu tvarkaraščiu?
Absurdas. Kol tie sovietiniai žmonės nebus išguiti iš LG, kaip kad buvo išguiti iš Vilniaus oro uosto, tol mes dar ilgai girdėsim kaip yra dažomos ir atnaujinamos kažkokios kaimų stotys, bet nesugebama sudaryti elementariausio tvarkaraščio ir patiriama 150 Mln nuostolių keleivių pervežime.
O traukinys Kaliningradas- Maskva pro kauną nevažiuos?
Prieš tunelio remontą kai kurie važiuodavo per Kauną, kai kurie per Jiesią, gal ir dabar bus panašiai. Bet jie važiuoja specialiu statusu (Rusija - Rusija) ir stoja tik Vilniuje, kur yra įrengtas PKP ir muitinė. Tik Lietuvą pervažiuojantiems keleiviams vizų nereikia. Kenoje ir Kybartuose tik įlipa/ išlipa pasieniečiai, kurie važiuojant tikrina keleivių dokumentus.
Labai labai nusivyliau šiuo tvarkaraščiu. Jie sukišo milijonus į Kauno ir Vilniaus stočių atnaujinimą, į naujus traukinius, į tunelį. O koks rezultatas?
ir toliau važiuos tik 15 traukinių per dieną į vieną pusę (t.y. kas 1-2 val!)
paskutinis traukinys iš Vilniaus į Kauną - 19.50!
reklamuotieji greitieji traukiniai važiuos tik 7 kartus per dieną ir stos 4 tarpinėse stotelėse, todėl sugaiš 1val 11min.
Ar čia aš vienas nematau absoliučiai jokios pažangos?
Kodėl aš važiuočiau traukiniu į Vilnių, jei autobusai važiuoja kas 10 minučių? Kokia tikimybė, kad aš nuėjęs į traukinių stotį sulauksiu traukinio už 10 minučių?
Kodėl aš grįščiau iš Vilniaus į Kauną traukiniu, jei paskutinis traukinys yra 19.50?
Kam iš viso tokie traukiniai reikalingi? Ką daugiau, jei ne orą, jie gali vežti tokiu tvarkaraščiu?
Absurdas. Kol tie sovietiniai žmonės nebus išguiti iš LG, kaip kad buvo išguiti iš Vilniaus oro uosto, tol mes dar ilgai girdėsim kaip yra dažomos ir atnaujinamos kažkokios kaimų stotys, bet nesugebama sudaryti elementariausio tvarkaraščio ir patiriama 150 Mln nuostolių keleivių pervežime.
Tvarkaraštis nekoks. Kažkodėl iš Vilniaus į Kauną kai kurie dviaukščiai sugebės atvažiuoti per 1 val.1 min., o iš Kauno tik per 1 val.11 min. Kam tų sustojimų tiek?
Prieš tunelio remontą kai kurie važiuodavo per Kauną, kai kurie per Jiesią, gal ir dabar bus panašiai. Bet jie važiuoja specialiu statusu (Rusija - Rusija) ir stoja tik Vilniuje, kur yra įrengtas PKP ir muitinė. Tik Lietuvą pervažiuojantiems keleiviams vizų nereikia. Kenoje ir Kybartuose tik įlipa/ išlipa pasieniečiai, kurie važiuojant tikrina keleivių dokumentus.
Įdomu, iš kur ištraukei tokią informaciją, kad Kenoje ir Kybartuose įlipa/išlipa tik pasieniečiai? Klysti tamsta.
Tvarkaraštis nekoks. Kažkodėl iš Vilniaus į Kauną kai kurie dviaukščiai sugebės atvažiuoti per 1 val.1 min., o iš Kauno tik per 1 val.11 min. Kam tų sustojimų tiek?
cia turbut nuolydis lemia - Vilnius juk auksciau Kauno yra. i pakalne lengviau isibeget.
Tame sąraše pažymėta, kad Šeštokai vis dar važiuos per Palemoną.
Įdomu, ar bus Kaunas-Jonava priderintas pie Klaipėda-Vilnius, nes iš Šiaulių į kauną neliko nė vieno tiesioginio traukinio.
I Ssetokus vaziuos per Kauna. Kol kas tvarkarasciu pasieska nesuranda sio traukinio, kai ieskai traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno. Bet tvarkarastyje yra pastaba. Kaunas - Jonava -Kaunas traukiniu nebus. Tvarkarasciuose nera.
cia turbut nuolydis lemia - Vilnius juk auksciau Kauno yra. i pakalne lengviau isibeget.
tokie dalykai labiau kuro sanaudom įtakos turi o ne greičiui. Aišku kažkiek įsibegėjimo laikas irgi laiko suryja, bet daugiau nei 10% visos kelionės laiko kad suryt visi isibegėjimai turėtų but vienu atveju (i vilniu) papult butent į kalną o kitu (į kauną) nuo kalno, nemanau kad tai realu. Labiau tikėtina, kad kažkur greitį riboja dėl kokio kito traukinio ar pan.
Keleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.
Tai kodėl litrail duoda pasirinkt maršrutus tranzitiniais traukiniais pvz. nuo Kenos iki Kybartų arba nuo Kybartų iki Vilniaus? Be to, šią vasarą pats Kybartuose stebėjau tranzitinių traukinių atvykimą ir nemaža dalis keleivių išlipo patys, t.y. baigė savo kelionę.
Kauno geležinkelio stotyje esančiame nauajme tvarkaraštyje parašyta, kad traukinys Nr 363 Vilnius-Šeštokai išvyks 13:17 h., Nr 394 Šeštokai-Vilnius 16:35 h.
Kodėl informacijos apie jį dar nėra www.litrail.lt, galima tik spėlioti ir įtarti pasiteisinimą nespėjimu, laiko stoka. Šį traukinį po tunelio atidarymo toliau leisti per HES-ą būtų didelė kvailystė. Esu tikras, kad traukiniai Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas-Kaliningradas per Kauną nevažiuos. Naujame Kauno stoties tvarkaraštyje traukinys Charkovas-Kaliningradas (ir Kaliningradas-Charkovas) yra.
Traukinio iš Kauno į Jonavą nėra.
Traukinys Gomelis-Kaliningradas nuo lapkričio 16 d. važinėti nustoja.
Comment