Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Neteisingas informacijos šaltinis, http://www.118.lt/Pages/Transport/ irgi nerodo. Na bent jau traukinius jie žino teisingai.
    Jie informuoja tik apie vidaus reisus, apie tarptautinius informacijos neturi, o tie paskutiniai ir yra tarptautiniai (Minskas - Palanga ir Vilnius - Kaliningradas).

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Ar žinote, kad į dieną maršrutu Kaunas-Vilnius važiuoja 67 tarpmiestiniai autobusai (duomenys be priemiestinių) ir 15 traukinių?
      http://www.118.lt/Pages/Transport/De...rom=&dto=&sf=2
      Toks didelis autobusų skaičius bylotų, kad pelningas šis ruožas. Traukiniai, deja, tuštoki. Kaip ten iš tiesų yra?
      Tai tik rodo, kokie morališkai atgyvenę yra mūsų Lietuvos geležinkeliai. Nesugebėti konkuruoti tokiame ruože yra gėda. Jei LG pasisamdytų kokią konsultacinę firmą ir investuotų į gerą rinkodarą ir reklamą, per labai trumpą laiką šis ruožas galėtų būti auksinis LG.

      Labai labai tikiuosi, kad po Kauno tunelio atidarymo LG pasinaudos šia galimybe. Gyvenam juk 21 amžiuje, nebeužtenka sukurti kažkio pasiūlymėlio tik tam, kad kažką sukurti (pvz. baneris Delfyje, su nuotrauka ir tekstu "Keliauk iš Vilniaus į Palangą arba atgal, kišenėje turėdamas tik 50 Lt" - kokia dar kompanija Lietuvoje gali leisti išsipirkti tokį didžiulį banerį Delfyje ir prirašinėti jame tokių pasakėlių???). Reikia labai aiškios ir kryptingos strategijos, sukurtos išanalizavus keleivių poreikius. O po to reikia tą strategiją aiškiai ir gražiai komunikuoti žmonėms.

      Ne keleivis kaltas, dėl to, kad geležinkelis nepopuliarus. Tačiau kartais susidaro nuomonė, kad visi LG vadukai sėdi ten kažkur Vilniuj ir galvoja, kokie visi keleiviai blogi, kad nevažinėja geležinkeliais. Įdomu, ką jie padarė, kad būtų kitaip???
      Paskutinis taisė Berliner; 2009.10.01, 15:37.
      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

      Comment


        Parašė zanaz Rodyti pranešimą
        Prieš tai paskambinau 118, sakė lyg ir 21:00 paskutinis, apie 22:45 nė žodžio
        22:45h iš Vilniaus išvykstantį maršruto Minskas-Palanga autobusą rodo http://www.autobusubilietai.lt/index.php?cl=select&
        Įdomu, kad aptarnauja ne baltarusių ir ne palangiškių, o Vilniaus TOKS autobusas.
        23:50h. išvykstantį maršruto Baranovičiai-Kaliningradas (ne Vilnius -Kaliningradas, kaip kažkas minėjo) šis saitas nerodo (autobusas lyg tai Kaliningrado "Kioning avto").
        Atitinkamas rodymas internete ir iš Kauno naktį su 1:30h. į Baranovičius ir 3:35h į Minską.

        Bilieto kainą autobusu iš Vilniaus į Kauną http://www.autobusubilietai.lt/index.php?cl=select&
        rodo 23,- Lt

        P.S.: apie autobusus geležinkelio forume diskutuoti (ir nuo temos nukrypinėti) gal nevisai tinka, bet gyvenimas verčia - iš Vilniaus vėlai vakare į Kauną grįžti išties sudėtinga ir tik malonūs prisiminimai lieka apie naktinius traukinius Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Ryga.
        Paskutinis taisė Vitas; 2009.10.05, 11:02.

        Comment


          Kokia ten situacija su Kauno geležinkelio tuneliu?
          Jau greit eismas turi prasidėt?
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Parašė praetor Rodyti pranešimą
            Kokia ten situacija su Kauno geležinkelio tuneliu?
            Jau greit eismas turi prasidėt?
            Dar metai, kiti ir pradės važiuot...

            Comment


              Šiaip tunelis techniškai yra pabaigtas. Tik atsirado kažkokių trūkumų su elektros įžeminimu, todėl atidarymas buvo nukeltas. Tkėsimės iki lapkričio atidarys.

              Comment


                Spalio 27 d. dėl kelio darbų ...

                Kaip perskaičiau www.litrail.lt surinkęs maršrutus Kaunas1-Vilnius ir Vilnius-Kaunas1, spalio 27 d. dėl kelio darbų sutriks keleivinių traukinių eismas. Vieni traukiniai važiuos anksčiau pastovaus laiko, kiti - vėliau, yra tą dieną išvis atšaukiamų. Taigi, spalio 27 d.(antradienį) svarbu nepakliūti į nemalonią situaciją (rudeniškomis oro sąlygomis palūkuriuoti tokiose stotelėse kaip Rykantai, Kaugonys, Karčiupis ir kt. didelio malonumo nebūtų...
                Kiek panagrinėjęs pakeitimus supratau, kelio remontas rurėtų būti susijęs su eismu vienais bėgiais tarp Vievio ir Žaslių. O gal aš suklydau?
                Kaip ten bebūtų, iš Vilniaus 10:20 h išvykstantis dviaukštis elektrinis traukinys Vievyje pastovės 9 minutes - praleis greitąjį Nr 18 Klaipėda-Vilnius, kuris tą dieną jau nuo Lieplaukės važiuos ne pagal pastovų tvarkaraštį.

                Comment


                  Ne visai apie traukinius, bet...

                  Kautra pigina autobusų bilietus tarp Kauno ir Vilniaus iki 16 litų (perkant internetu autobusubilietai.lt - 15,20 Lt, perkant pirmyn atgal atitinkamai 28,80 Lt ir 27,36 Lt). Kol kas atrodo kainos pakeistos ne visų reisų, populiariausiu metu paliktos senos.

                  Delfi straipsnis - Pinga autobuso kelionė tarp Vilniaus ir Kauno.

                  Įdomu kuo atsakys Lietuvos geležinkeliai, ar iš vis teiksis ką daryti - gi visada gali pasakyti, kad traukiniu patogiau ir daugelyje šalių brangiau.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Ne visai apie traukinius, bet...

                    Kautra pigina autobusų bilietus tarp Kauno ir Vilniaus iki 16 litų (perkant internetu autobusubilietai.lt - 15,20 Lt, perkant pirmyn atgal atitinkamai 28,80 Lt ir 27,36 Lt). Kol kas atrodo kainos pakeistos ne visų reisų, populiariausiu metu paliktos senos.

                    Delfi straipsnis - Pinga autobuso kelionė tarp Vilniaus ir Kauno.

                    Įdomu kuo atsakys Lietuvos geležinkeliai, ar iš vis teiksis ką daryti - gi visada gali pasakyti, kad traukiniu patogiau ir daugelyje šalių brangiau.
                    Ši akcija reiškia, kad tuoj atsidarys eismas tuneliu. Matyt, Kautra žino gal ir tikslesnes datas, apie ją (akciją) buvau girdėjęs dar rugsėjo pradžioj. Dar niekada dviaukštis greitas traukinys nevažiavo iki centrinės Kauno stoties, o iš Kaunas-1 nėra pilnavertis konkurentas autobusams. Konkurencija prasidės atidarius tunelį.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Ši akcija reiškia, kad tuoj atsidarys eismas tuneliu. Matyt, Kautra žino gal ir tikslesnes datas, apie ją (akciją) buvau girdėjęs dar rugsėjo pradžioj. Dar niekada dviaukštis greitas traukinys nevažiavo iki centrinės Kauno stoties, o iš Kaunas-1 nėra pilnavertis konkurentas autobusams. Konkurencija prasidės atidarius tunelį.
                      Žinoma taip. Pagal LG e-svetainę, bilietai Vilnius-Kaunas1 kainuoja 16 ir 19,8Lt. Manau, kad LG pakaktų nors pigiausius bilietus dar atpiginti nors simboliškai 10ct, o visa kita padarys elementari logika: komfortas + greitis. Pvz autobusas šį atstumą įveikia per 1h40min (kai nėra kamščių Vilniaus ir Kauno miestuose), o traukinys — nuo 58min iki 1h37min.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Vasara ir "Busturas" is Siauliu i Vilniu siule vezti berods uz ta pacia kaina (ar net apie 1 Lt pigiau) nei traukiniu. Vasara Siauliuose mieste taksi kaikurios firmos veze tik uz 4 Lt i bet kuria vieta. Bent jau taip skelbesi. Bet, itariu, kad greitai buvo uzraukti, nes pazeide vezimo taksi teises aktus. Galbut kas apskunde del nesaziningos konkurencijos. Taip ir "Kautra". Manau, "Kautra" labiau nori atmusti keleiviu is TOKS ir "Transrevio", o ne traukiniu...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Vasara ir "Busturas" is Siauliu i Vilniu siule vezti berods uz ta pacia kaina (ar net apie 1 Lt pigiau) nei traukiniu. Vasara Siauliuose mieste taksi kaikurios firmos veze tik uz 4 Lt i bet kuria vieta. Bent jau taip skelbesi. Bet, itariu, kad greitai buvo uzraukti, nes pazeide vezimo taksi teises aktus. Galbut kas apskunde del nesaziningos konkurencijos. Taip ir "Kautra". Manau, "Kautra" labiau nori atmusti keleiviu is TOKS ir "Transrevio", o ne traukiniu...
                          Tai kad buvo informacija, jog TOKS irgi tokią akciją vykdys.

                          Comment


                            Kautra yra nupirkusi TOKS, taigi...

                            Comment


                              Parašė ...
                              Kaip perskaičiau www.litrail.lt surinkęs maršrutus Kaunas1-Vilnius ir Vilnius-Kaunas1, spalio 27 d. dėl kelio darbų sutriks keleivinių traukinių eismas. Vieni traukiniai važiuos anksčiau pastovaus laiko, kiti - vėliau, yra tą dieną išvis atšaukiamų. Taigi, spalio 27 d.(antradienį) svarbu nepakliūti į nemalonią situaciją (rudeniškomis oro sąlygomis palūkuriuoti tokiose stotelėse kaip Rykantai, Kaugonys, Karčiupis ir kt. didelio malonumo nebūtų...
                              Kiek panagrinėjęs pakeitimus supratau, kelio remontas rurėtų būti susijęs su eismu vienais bėgiais tarp Vievio ir Žaslių. O gal aš suklydau?
                              Kaip ten bebūtų, iš Vilniaus 10:20 h išvykstantis dviaukštis elektrinis traukinys Vievyje pastovės 9 minutes - praleis greitąjį Nr 18 Klaipėda-Vilnius, kuris tą dieną jau nuo Lieplaukės važiuos ne pagal pastovų tvarkaraštį.
                              Kažkodėl forumiečiai spalio 27 diena nesidomi, nors ji čia pat...
                              Oficialios informacijos apie remonto darbus (tiesą sakant) neieškojau, Kauno geležinkelio stotyje apie tos dienos tvarkaraštį info taip pat nėra.
                              O www.litrail.lt nagrinėdamas radau įdomių dalykų, kurie leidžia spėti, kad tik vienais bėgiais tą dieną (antradienį) traukinių eismas vyks ne tik tarp Žaslių ir Vievio, bet ir tarp Vievio ir Lentvario. Nes labai įdomiai tą dieną važiuos elektrinis traukinys Nr 879 ("lėtasis").Iš Vilniaus normaliai išvykstantis 14:35h., spalio 27 d. jis išvyks 14:50h, į Kauną atvyks ne 16:12, o 16:48h., ir kelyje užtruks ne 1:37h., o be dviejų minučių dvi valandas.
                              Lentvaryje jis pastovės 10 minučių (nuo 15:8 iki 15:10h). Nesunku atspėti, kad tas pastovėlijas reikalingas RŽD keleiviniam traukiniui Kaliningradas-Sankt.Peterburgas praleisti (į Vilnių jis atvyksta 15:31 h). Vievyje - kitas pastovėjimas. Jo trukmė - 8 minutės (15:45-15:53h). Šiame intervale per Vievį pravažiuoja greitasis Nr.20 Klaipėda-Vilnius (iš Kaišiadorių išvyksta 15:31h., į Vilnių atvyksta 16:14h).

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Kautra yra nupirkusi TOKS, taigi...
                                kada spėjo nupirkt?

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Kautra yra nupirkusi TOKS, taigi...
                                  Ne, tikrai nenupirko, galvojo, bet nenupirko. Vienas draugas Kautroj dirba, taigi žinau tiksliai. Kautra nupirko Alytaus ir Prienų autobusų parkus.

                                  Comment


                                    tai jau ir Prienų autobusų parką nupirko ? kada ?

                                    Comment


                                      Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                      tai jau ir Prienų autobusų parką nupirko ? kada ?
                                      Pati sutartis pasirašyta maždaug prieš mėnesį, bet gal pertvarkymų atlikti ir nespėjo.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Pati sutartis pasirašyta maždaug prieš mėnesį, bet gal pertvarkymų atlikti ir nespėjo.
                                        Rodos jau prieš kelias savaites jau mačiau Prienų AP priklausiusiame maršrute Kautros Neoplaną.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Neseni įspūdžiai iš kelionės į Vilnių. Kažkaip neįvertinau to fakto, kad yra penktadienio vakaras, taigi ramiausiai užlipęs į Petrašiūnų stotį 10 min iki traukinio išvykimo nustebau radęs kažkur 20 žmonių eilę prie bilietų kasos. Aišku, laimingieji iš tų 20 buvo gal kokie 7, dar reikalą užstabdė užsieniečiai, kurie nežinojo, ko nori. Išvada: Kaunas-1 tikrai reikėtų dar vienos bilietų kasos penktadienį prieš kelis populiariausius reisus. Arba tegu sumažina priemoką perkant traukinyje, kiek žinau autobuse nėra jokios tokios nenormalios priemokos. O ateiti pusvalandžiu anksčiau į traukinį.. Į autobusą gali ateiti, kad tik spėtum įlipti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X