Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Taip, ir nuo 7 iki 19h taip ir yra. Kita vertus, esu įsitikinęs, kad jeigu Star1 atidarys dar nors kelis naujus maršrutus arba užsienio aviakompanijos padidins skrydžių skaičių į Vilnių (o tai bus realu, kai ekonomika vėl grįš į 2008m. pavasario lygį arba pakils dar aukščiau), motrisė važiuos dar dažniau ir gal net visą parą (gal net pagaliau bus pratęsta iki maršruto Naujoji Vilnia — Juodšiliai), elektriniai traukiniai važiuos dar dažniau, padaugės greitųjų traukinių. Nebent įvyks kažkas netikėto: LG nutrauks keleivių pervežimus arba bus uždarytas TVOU.
    Koks tikslas pratęsti motrisę iki Juodšilių? Nuostoliai būtų dar didesni, o keleivių manau būtų ne kažin kiek (tą įrodo ten stojantys tik 2 Vilniaus - Stasylų-Vilniaus traukiniai). Į Salininkus motrisei pratęsti reikėtų įrengti naujus sustojimus, parengti esančią ten praeinančio ruožo infrastruktūą. Viskas kainuoja.
    Apskritai dar kartą pasikartosiu, kad motrisė į Oro uostą yra tuščias reikalas. Nuolat ją tenka matyti vežiojančią vien orą iš ir į Oro uostą. Keleivių 0. Tikrai būtų daug tikslingiau ją leisti nuostolingiausiais maršrutais (pvz. reisais po 18 val.).

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Koks tikslas pratęsti motrisę iki Juodšilių? Nuostoliai būtų dar didesni, o keleivių manau būtų ne kažin kiek (tą įrodo ten stojantys tik 2 Vilniaus - Stasylų-Vilniaus traukiniai). Į Salininkus motrisei pratęsti reikėtų įrengti naujus sustojimus, parengti esančią ten praeinančio ruožo infrastruktūą. Viskas kainuoja.
      Rašau iš savo asmeninės patirties. Prieš dvejus metus reikėjo skristi iš Vilniaus į Miuncheną. Skrydis buvo sekmadienį, apie 12h, tad oro uoste reikėjo būti dar prieš 10h. Tada laikinai gyvenau Salininkuose. Atėjau su didžiausia rankine į stotelę apie 9.15h. Nors buvo balandžio vidurys, temperatūra buvo +7, pūtė labai stiprus vėjas. Oi kaip aš keikiausi, kai per 20min. nevažiavo joks autobusas, o dar ir tiesioginio reiso į oro uosto nebuvo ir dabar nėra. Galiausiai mano išsigelbėjimui atvažiavo mikroautobusas. Išlipau ties Eišiškių-D ir G gatvių sankryža ir... o varge, autobusas į oro uostą tik ką nuvažiavo, kitas bus tik kažkur už pusvalandžio. Kągi, tik 3 (ar 4) stotelės, tai su ta 16kg sveriančia rankine nuėjau į oro uostą pėsčias. Buvau jau po 10h, bet į chek-in spėjau. Vat kai pakliūni į tokią ar panašią situaciją, tada ir norisi paklausti, kodėl negalima nuvažiuoti tiesiai, kai yra tokia galimybė? Nuo tos stotelės iki bėgių man paeiti būtų buvę apie 5min, dar 5-6 min užtruktų traukinuko važiavimas iki oro uosto. jeigu jis savaitgaliais važinėtų pakankamai retai, tai iš vakaro susižinojęs tvarkaraštį galėtum ramiai planuotis rytdienos išvyką ir nešvaistyti pinigų taxi. Dabar kelionė autobusu (su persėdimu) į vieną pusę kainuoja 4Lt, o traukinuku — 2,5 Lt; + traukinuku/motrise greičiau.

      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Apskritai dar kartą pasikartosiu, kad motrisė į Oro uostą yra tuščias reikalas. Nuolat ją tenka matyti vežiojančią vien orą iš ir į Oro uostą. Keleivių 0. Tikrai būtų daug tikslingiau ją leisti nuostolingiausiais maršrutais (pvz. reisais po 18 val.).
      Pritariu, kad nuostolingiausiais maršrutais arba nuostolingiausiu laiku verta leisti ne traukinius, o motrises. Jeigu keleivių 0, tai ko miega vadyba? Jeigu jau vis tiek ji važiuoja tuščia ar beveik tuščia, tai važiavimą ja galima panaudoti kaip premiją kitiems traukinių keleiviams. Pvz.: nusipirkai Kaune, Šiauliuose, Klaipėdoje ar kitame mieste (nutolusiame bent 100km nuo Vilniaus GS) bilietą į Vilnių, ir čia pat gauni nemokamai bilietą tą pačią dieną važiuoti motrise į oro uostą. Efektas būtų iš kelių pusių, ypač kauniečiams: a) padidėtų traukinių, ypač greitųjų Kaunas1-Vilnius populiarumas/užimtumas; b) motrisė nevežiotų oro ir tai būtų pati geriausia reklama šiam maršrutui; c) padaugėtų traukinių keleivių net keliuose maršrutuose iš karto; d) padaugėjus keleivių motrisėje, oro uoste veikiančioms kompanijoms atsirastų papildomas stimulas reklamuotis motrisės viduje, o tai neštų papildomas pajamas pačiai LG; e) keleivių pervežimas traukiniais būtų mažiau nuostolingas.
      P.S.: Kad nesužlugdyti tokių idėjų dar pradinėje stadijoje, motrisių reisus derėtų priderinti prie populiariausių skrydžių, o greituosius traukinius (kiek tai įmanoma) — prie motrisių.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Rašau iš savo asmeninės patirties. Prieš dvejus metus reikėjo skristi iš Vilniaus į Miuncheną. Skrydis buvo sekmadienį, apie 12h, tad oro uoste reikėjo būti dar prieš 10h. Tada laikinai gyvenau Salininkuose. Atėjau su didžiausia rankine į stotelę apie 9.15h. Nors buvo balandžio vidurys, temperatūra buvo +7, pūtė labai stiprus vėjas. Oi kaip aš keikiausi, kai per 20min. nevažiavo joks autobusas, o dar ir tiesioginio reiso į oro uosto nebuvo ir dabar nėra. Galiausiai mano išsigelbėjimui atvažiavo mikroautobusas. Išlipau ties Eišiškių-D ir G gatvių sankryža ir... o varge, autobusas į oro uostą tik ką nuvažiavo, kitas bus tik kažkur už pusvalandžio. Kągi, tik 3 (ar 4) stotelės, tai su ta 16kg sveriančia rankine nuėjau į oro uostą pėsčias. Buvau jau po 10h, bet į chek-in spėjau. Vat kai pakliūni į tokią ar panašią situaciją, tada ir norisi paklausti, kodėl negalima nuvažiuoti tiesiai, kai yra tokia galimybė? Nuo tos stotelės iki bėgių man paeiti būtų buvę apie 5min, dar 5-6 min užtruktų traukinuko važiavimas iki oro uosto. jeigu jis savaitgaliais važinėtų pakankamai retai, tai iš vakaro susižinojęs tvarkaraštį galėtum ramiai planuotis rytdienos išvyką ir nešvaistyti pinigų taxi. Dabar kelionė autobusu (su persėdimu) į vieną pusę kainuoja 4Lt, o traukinuku — 2,5 Lt; + traukinuku/motrise greičiau.



        Pritariu, kad nuostolingiausiais maršrutais arba nuostolingiausiu laiku verta leisti ne traukinius, o motrises. Jeigu keleivių 0, tai ko miega vadyba? Jeigu jau vis tiek ji važiuoja tuščia ar beveik tuščia, tai važiavimą ja galima panaudoti kaip premiją kitiems traukinių keleiviams. Pvz.: nusipirkai Kaune, Šiauliuose, Klaipėdoje ar kitame mieste (nutolusiame bent 100km nuo Vilniaus GS) bilietą į Vilnių, ir čia pat gauni nemokamai bilietą tą pačią dieną važiuoti motrise į oro uostą. Efektas būtų iš kelių pusių, ypač kauniečiams: a) padidėtų traukinių, ypač greitųjų Kaunas1-Vilnius populiarumas/užimtumas; b) motrisė nevežiotų oro ir tai būtų pati geriausia reklama šiam maršrutui; c) padaugėtų traukinių keleivių net keliuose maršrutuose iš karto; d) padaugėjus keleivių motrisėje, oro uoste veikiančioms kompanijoms atsirastų papildomas stimulas reklamuotis motrisės viduje, o tai neštų papildomas pajamas pačiai LG; e) keleivių pervežimas traukiniais būtų mažiau nuostolingas.
        P.S.: Kad nesužlugdyti tokių idėjų dar pradinėje stadijoje, motrisių reisus derėtų priderinti prie populiariausių skrydžių, o greituosius traukinius (kiek tai įmanoma) — prie motrisių.
        Nepamirškim, kad iki geležinkelio stoties reikia irgi autobusu važiuoti, tai irgi kainuoja. Pripliusuok dar 2-2,5 Lt.
        O jei ką - pats važiavau motrise ir galiu pasakyti, kad jos tvarkaraštis ir dabar yra priderinats prie skrydžių tvarkaraščio.
        Kol VNO nėra bent jau 30 skrydžių motrisė yra nereikalinga.

        Comment


          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
          Nepamirškim, kad iki geležinkelio stoties reikia irgi autobusu važiuoti, tai irgi kainuoja. Pripliusuok dar 2-2,5 Lt.
          O jei ką - pats važiavau motrise ir galiu pasakyti, kad jos tvarkaraštis ir dabar yra priderinats prie skrydžių tvarkaraščio.
          Kol VNO nėra bent jau 30 skrydžių motrisė yra nereikalinga.
          Truputį keista, kad dauguma taip suabsoliutina važiavimą iki stoties. Juk iki oro uosto taip pat reikia važiuoti, dažniausiai net dar toliau nei iki autobusų ar traukinių stoties (ar stotelės). Kauno m. Petrašiūnų ar Kaišiadorių miesto gyventojams norint patekti į geležinkelio stotį (kad nuvažiuotų į Vilnių) nėra reikalo važiuoti, nebent per sunku kaulus iki 1km pajudinti.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Šiaip motrisės svarba sumenko ne tik sulig Flylal bankrotu, bet ir pietinio aplinkkelio atidarymu bent jau vilniečiams. Nes šis kelias leidžia kur kas greičiau pasiekti oro uostą asmeniu automobiliu visą parą (pamirškim dabartinius remontus, aišku). Pats nuo Lazdynų iki oro uosto per septynias gal minutes nuvažiavau. Tai...
            Bet šiaip tai akivaizdu, kad LG trūksta normalios rinkodaros. Patyręs darbuotojas plius pora jo padėjėjų kainuotų per mėnesį su viskuo apie 15 tūkst. LTL.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Grįžtant prie temos

              Gal žinote, kada bent numatomi tunelio remonto pabaigimo darbai ir atidarymas?

              Comment


                Siame forume buvo rasyta,kad rugsejo 15d,bent jau taip sake stotyje,kai skambino.Kiek teko pravaziuoti pro tunelio teritorija,jau klojami begiai,tvarkoma aplinka,vyksta paskutiniai darbai,tai panasu,kad apie ta laika ir bus atidaryta.
                "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                Comment


                  Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                  Siame forume buvo rasyta,kad rugsejo 15d,bent jau taip sake stotyje,kai skambino.Kiek teko pravaziuoti pro tunelio teritorija,jau klojami begiai,tvarkoma aplinka,vyksta paskutiniai darbai,tai panasu,kad apie ta laika ir bus atidaryta.
                  Spalio mėn., o ne rugsėjo. Jūsų žinios smarkiai pasenusios. Štai, skaitykite.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.29, 01:01.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Kokio dar rugsėjo, spalio mėn., o ne rugsėjo. Jūsų žinios smarkiai pasenusios.
                    2009m. rugpjūčio 27d. vakare, berods per "Lietuvos Ryto" televiziją buvo rodoma žinių laida, joje kalbėjo LG generalinis S. Dailydka. Interviu metu jis pasakė, kad suremontuotas tunelis bus atidarytas ir parodytas visuomenei rugsėjo mėnesį, tik nepasakė, kurią dieną. Dar minėjo, kad atidarymo dieną tuo tuneliu pirmą kartą istorijoje pravažiuos dviaukštis traukinys.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Keista, dar prieš kelias savaites pranešė, kad atidarys spalį... Po to jokių oficialių pranešimų internete nemačiau.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Kad jau dabar tenka pro ji pravaziuoti ir matyti,kaip veza begiu sastatus tuneliui,juos ten kloja,dabar tunelio ivaziavima lygina,virsuje esancia zeme,iki spalio ten butu jau veloka.
                        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                        Comment


                          Siandien skaiciau "Kauno dienoje", kad rugsejo 16..

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                            Atsakysiu biški grubiai - NIFIGA....

                            ...

                            Dabar žiūrim - anksčiausiai traukinys iš Kaunas-1 važiuoja 5.00. Kelionės trukmė - 1:46!!!!!!!. Traukinys atvyksta 06.33. Tuo tarpu motrisė į oro uostą išvažiuoja tik 07:16. Tai yra už 43!!!! min. Ar LG pasilieka tokį rezervą vėlavimams?

                            Dauguma rytinių lėktuvų išskrenda 6-7-8 ryto. Todėl oro uoste reikia būti 5-6-7 ryto minimum...

                            Vakare paskutinė motrisė iš TVOU išvažiuoja 19:32. Tuo tarpu vakariniai reisai suskrenda ~22 val.

                            Tai kur čia patogumas, ir kur čia keleivių požiūris į LG?
                            Nejaugi keleivių srautai lėktuvais didesni nei traukiniais? Ir dar krizės sąlygomis, kai netgi nuo kelionių po Lietuvą susilaikai, netgi suspenduoji pasivažinėjimus miesto transportu...
                            Atsitiktiniams skraidūnams ir Kauno į tolimus užsienius rytui dar neišaušus iš Kauno į Vilnių galima išvažiuoti 1:30h pravažiuojančiu autobusu Kaliningradas-Baranovičiai, 3:30h TOKS autobusu Palanga-Minskas...
                            Iš Vilniaus į Kauną šių maršrutų autobusai važiuoja vėlai vakare - po 23 h.

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Nejaugi keleivių srautai lėktuvais didesni nei traukiniais? Ir dar krizės sąlygomis, kai netgi nuo kelionių po Lietuvą susilaikai, netgi suspenduoji pasivažinėjimus miesto transportu...
                              Atsitiktiniams skraidūnams ir Kauno į tolimus užsienius rytui dar neišaušus iš Kauno į Vilnių galima išvažiuoti 1:30h pravažiuojančiu autobusu Kaliningradas-Baranovičiai, 3:30h TOKS autobusu Palanga-Minskas...
                              Iš Vilniaus į Kauną šių maršrutų autobusai važiuoja vėlai vakare - po 23 h.
                              Be reikalo mano pasisakyma cituoji. Kontekstas gavosi visai kitas. Mano atsakymas buvo į pasakymą, kad greičiausias ir ko gero patogiausias yra važiuoti traukiniu....

                              Diskusija buvo ne apie srautus, ne apie krizes, o būtent apie patogumą ir greitumą...

                              Deja, nepasakyčiau kad norint 5 val būti VNO, labai jau patogu 1:30 išvažiuoti iš Kauno. Tai reiškia, kad keltis reikės (o gal gultis nereikės?) kokia 00:30... Vietoj 3:00 važiuojant savo automobiliu....

                              Comment


                                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                Be reikalo mano pasisakyma cituoji. Kontekstas gavosi visai kitas. Mano atsakymas buvo į pasakymą, kad greičiausias ir ko gero patogiausias yra važiuoti traukiniu....

                                Diskusija buvo ne apie srautus, ne apie krizes, o būtent apie patogumą ir greitumą...
                                Kadangi goolfiečio cituojamas komentaras buvo atsakas į mano post'ą, būtų teisinga ir man paaiškinti situaciją. Taip, darbo valandomis ir pavakare nuvykti iš Kauno į TVOU greičiausias ir ko gero patogiausias būdas yra važiuoti traukiniu, bet, kaip ir sakė Vitas, lėktuvo keleivių srautai niekada neprilygs traukinio srautams. Palyginimui, iš Vilniaus į TKOU veža viso labo tik mikroautobusas. Abejoju, kad Vilniuje yra tiek daug skrydžių, kad oro uostas yra apkrautas net nuo 22h iki 7.30h, nors skrydžių ir tuo laiku yra (nes apkrauti tie oro uostai, į kuriuos skrenda lėktuvai iš Vilniaus). Prieš du metus parskridau į Vilnių apie 22.30h, dar kol atsiėmėm lagaminus, atsisveikinome, buvo jau apie 23.30h. Tuo metu gyvenau Salininkuose. Visi mano draugai važiavo į šiaurinę miesto dalį, apie MARTONĄ buvau tiek prisiklausęs, kad nedrįsau su jais važiuoti (ne kažin kiek pinigų atgal parsivežiau), tad pasiėmiau lagaminą ir nuėjau iki Eišiškių plento. Galbūt pasisekė, nes 'pagavau' pravažiuojančią taxi. Grįžau namo sumokėjęs 33Lt (vis dar pamenu). Kodėl tai pasakoju? Moralas tiesiog šlykščiai paprastas: kas ieško, tas randa. Netinka traukiniai — yra autobusai. Netinka autobusai — važiuoji taxi. Kiekvienam savo.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Aplamai tai mes buvom beveik priėję išvados, kad visuomeninis transportas bus naudingas ir patogus tik tada, kai veiks kaip vieninga sistema... Deja dabar visos jo rūšys Lietuvoje dirba kas sau ir tik jiems patiems suprantama logika ir principais....

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                    Aplamai tai mes buvom beveik priėję išvados, kad visuomeninis transportas bus naudingas ir patogus tik tada, kai veiks kaip vieninga sistema... Deja dabar visos jo rūšys Lietuvoje dirba kas sau ir tik jiems patiems suprantama logika ir principais....
                                    Žinoma taip. Tik klausimas, kas turėtų sukurti tą vieningą sistemą. Logika kužda, kad SM. Kokia logika leisti autobusų maršrutus, kurie dubliuoja traukinių maršrutus, pvz.: Šiauliai-Panevėžys, Panevėžys-Rokiškis arba Vilnius-Šiauliai per Kėdainius? Ir išvis, jau laikas apsispręsti, ar nesame pernelyg turtingi, kad galime leisti tais pačiais maršrutais važiuoti ir traukiniams, ir autobusams? Arba naikiname keleivinių vežimą traukiniais, arba autobusus padarome tik transportu, papildančiu traukinių maršrutus (vežančius ten, kur nėra traukinių), bet tada greituoju autobusu linijomis Vilnius-Kaunas, Vilnius-Šiauliai (per Kėdainius), Šiauliai-Klaipėda, Panevėžys-Klaipėda ir t.t. nukeliausime nebent tarptautiniais reisais.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                      Siandien skaiciau "Kauno dienoje", kad rugsejo 16..
                                      Šiandienos Lietuvos rytas taip pat rašo apie geležinkelio tunelio rekonstrukcijos pabaigą ir traukinių eismo juo paleidimą rugsėjo 16 d. Matyt oficialus tunelio rekonstrukcijos pabaigos atidarymas vyks diena anksčiau.

                                      Beje, minėtame laikraštyje rašoma, kad "traukiniai tuneliu galės pasiekti 100 km/h greitį", tik dėl trumpo įsibėgėjimo jis faktiškai bus mažesnis.

                                      Įdomu būtų iš šios srites žinovų išgirsti, kokios markės iešmai ties tuneliu pakloti, jei traukinių eismo greitis tuneliu išauga nuo buvusių iki rekonstrukcijos 40 km/h iki 100 km/h.

                                      Comment


                                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                        Šiandienos Lietuvos rytas taip pat rašo apie geležinkelio tunelio rekonstrukcijos pabaigą ir traukinių eismo juo paleidimą rugsėjo 16 d. Matyt oficialus tunelio rekonstrukcijos pabaigos atidarymas vyks diena anksčiau.

                                        Beje, minėtame laikraštyje rašoma, kad "traukiniai tuneliu galės pasiekti 100 km/h greitį", tik dėl trumpo įsibėgėjimo jis faktiškai bus mažesnis.


                                        Įdomu būtų iš šios srites žinovų išgirsti, kokios markės iešmai ties tuneliu pakloti, jei traukinių eismo greitis tuneliu išauga nuo buvusių iki rekonstrukcijos 40 km/h iki 100 km/h.
                                        Tiksliai nežinau, tačiau prieš tunelį (iš Palemono pusės) bus pakloti nuo 1/18 iki 1/22 kryžmėženklio iešmai. Tik jais traukiniai galės važiuoti į šoninį kelią (iš Palemono pusės) nuo 80 iki 120 km/h.
                                        O iš Kauno, pagrindiniu keliu ir visą 100 km/h, tačiau ištikrųjų yra kitų dalykų, kurie tikriausiai ribos traukinių greitį.
                                        Paskutinis taisė specialistas; 2009.08.29, 20:19.

                                        Comment


                                          Tai reikia manyti tunelis prides iki 5-7 minuciu papildomai?
                                          "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X