/\ Kas domisi greičiais geležinkelyje, verta prisiminti ir dar kartą persiskaityti forumiečio LT-1 pranešimus. Jis minėjo, kad maksimalus leistinas greitis priklauso ne tik nuo bėgių būklės, jų tiesumo, lokomotyvo ar motorinio traukinio vagono išvystomo maksimalaus greičio ar stabdymo ypatumų, bet ir iešmų. Labai supaprastintai aiškinant, kuo smailesniu kampu per iešmus susikerta bėgiai, tuo didesniu greičiu per juos gali važiuoti traukinys, tačiau tie super iešmai ir kainuoja...
Perskaitęs kelis paskutiniuosius pranešimus, supratau, kad, ko gero, dar ilgai elektriniai traukiniai nevažinės iki Klaipėdos.
Tvarkaraštis pranašauja remonto darbus tarpstotyje Palemonas-Pravieniškės
Parašė www.litrail.lt tvarkaraštis
Dalinai keičiasi tvarkaraštis, nuo liepos 23 d. iki liepos 30 d. iki Palemono stoties važiuos esamu tvarkaraščiu, toliau...
Taip www.litrail.lt tvarkaraštyje nurodyta prie kai kurių dieninių elektrinių traukinių Vilnius-Kaunas1.
Parašė www.litrail.lt tvarkaraštis
Dalinai keičiasi tvarkaraštis, nuo liepos 23 d. iki liepos 30 d. Kaunas-1 išv. (...)
Taip www.litrail.lt tvarkaraštyje nurodyta prie kai kurių dieninių elektrinių traukinių Kaunas1-Vilnius. Išvykimo laikas iš Kaunas 1 nurodomas 2-3 minutėmis anksčiau negu įprasta.
Kokie „įvykiai“ laukiami Palemono-Pravieniškių tarpstotyje tą savaitę, kol kas nutylima... Galima nujausti tam tikrus kelio remonto darbus... Taip pat šiame tarpstotyje galima tikėtis traukinių eismo abiem kryptimis vienais bėgiais. Laimei, neatšaukamas nė vienas keleivinis traukinys.
Kokie „įvykiai“ laukiami Palemono-Pravieniškių tarpstotyje tą savaitę, kol kas nutylima... Galima nujausti tam tikrus kelio remonto darbus... Taip pat šiame tarpstotyje galima tikėtis traukinių eismo abiem kryptimis vienais bėgiais. Laimei, neatšaukamas nė vienas keleivinis traukinys.
Mažu, greitis bus didinamas leistinas? Juk minėta buvo forume, kad tam problemų ekstremalių nėra.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Idemiau panagrinejus informacija www.litrail.lt, darosi aisku, kad kelio remonto darbai vyks tarp Kaunas1 ir Palemono.
Mes pvz. greitasis traukinys, i6 Vilniaus i6vykstantis 17:25h., vaziuos tik iki Palemono. Dabar Kaunas1 stot5 jis pasiekia 18:24h, t.y.- 12 min veliau nei is Vilniaus 16:35h isvaziaves "letasis". Jei del remonto darbu eismas tarp Kaunas1 ir Palenomo vyks tik vienais begiais, tai antram traukinius ten nebus kur detis.
Greitojo traukinio vaziavimas tik iki Palemono keleiviams dziaugsmo nesukels. Kad darbo dienomis tuo reisu keleiviu buna daug, isitikinau kelis kartus.
Idemiau panagrinejus informacija www.litrail.lt, darosi aisku, kad kelio remonto darbai vyks tarp Kaunas1 ir Palemono.
Mes pvz. greitasis traukinys, i6 Vilniaus i6vykstantis 17:25h., vaziuos tik iki Palemono. Dabar Kaunas1 stot5 jis pasiekia 18:24h, t.y.- 12 min veliau nei is Vilniaus 16:35h isvaziaves "letasis". Jei del remonto darbu eismas tarp Kaunas1 ir Palenomo vyks tik vienais begiais, tai antram traukinius ten nebus kur detis.
Greitojo traukinio vaziavimas tik iki Palemono keleiviams dziaugsmo nesukels. Kad darbo dienomis tuo reisu keleiviu buna daug, isitikinau kelis kartus.
tunelyje kelią klos
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Nuo liepos 15d. važiuos dviaukštis ar modernizuotas traukinys, nes dabar prie EJ reisų prierašas "Traukinyje visos vietos 2 klasės"????
Iš tikro, kaip čia yra? Nes pagal dabartinį jų tvarkaraštį litrail.lt, atrodo, kad dviaukščiai nebevažinėja. Gal kas neseniai važiavo ir žino tiksliau?
Iš tikro, kaip čia yra? Nes pagal dabartinį jų tvarkaraštį litrail.lt, atrodo, kad dviaukščiai nebevažinėja. Gal kas neseniai važiavo ir žino tiksliau?
Šiandien (tiksliau - jau vakar, pirmadienį) prieš pat 12h dienos važiavau per Petrašiūnus. Tai stotyje Kaunas1 stovėjo dviaukštis. Kai privažiavau Amalių pervažą, ji užsidarė, ir Vilniaus link nuvažiavo tas pats dviaukštis.
Skambinau į Vilniaus geležinkelio stoties informaciją norėdamas paklausti, kurie iš greitųjų traukinių būna dviaukščiai. Gavau tokį atsakymą: Kaunas-1 - Vilnius 6.45 15.40 19.40. Vilnius - Kaunas-1 5.20 14.00 17.25. Tuomet paklausiau, kada važiuoja antras dviaukštis traukinys. Tačiau atsakė, jog tikslios informacijos jie negali pasakyti, nes tą reguliuoja elektrinių traukinių depas. Nuo jų priklauso, kada bus paleistas antras dviaukštis traukinys vietoj modernizuoto. Taip pat paklausiau, ar artimiausiu metu atsiras kažkokia informacija apie abiejų dviaukščių traukinių kursavimą, tačiau kol kas tokios informacijos taip pat negalėjo pateikti.
Jau dabar galima wilno pasieki per 1val. iš Kauno geležinkeliu.
Teoriškai. Gal traukinys ir važiuoja teorines 59 min, bet žmonės gi ne geležinkelio stotyse gyvena. Tai yra traukinys yra tik vienas iš min. 3 transporto priemonių tokiai kelionei.*
*:
Ir tik kelionė juo užtrunka 59 min;
Ir tik naujuoju dviaukščiu traukiniu (kuris važiuoja 2x per dieną anksti ryte);
O priskaičiavus keliones į/iš geležinkelios stotis, kelionės laikas gausis 2x daugiau nei automobiliu...
Deja, bet Lietuvoje viešasis transportas dar nedirba žmonėms. Dirba todėl, kad reikia dirbti...
Teoriškai. Gal traukinys ir važiuoja teorines 59 min, bet žmonės gi ne geležinkelio stotyse gyvena. Tai yra traukinys yra tik vienas iš min. 3 transporto priemonių tokiai kelionei.*
*:
Ir tik kelionė juo užtrunka 59 min;
Ir tik naujuoju dviaukščiu traukiniu (kuris važiuoja 2x per dieną anksti ryte);
O priskaičiavus keliones į/iš geležinkelios stotis, kelionės laikas gausis 2x daugiau nei automobiliu...
Deja, bet Lietuvoje viešasis transportas dar nedirba žmonėms. Dirba todėl, kad reikia dirbti...
Žinau apie ką tu, bet leiskite trumpam apsimesti naivučiu...
Iš Vilniaus GD iki Naujininkų ar Senamiesčio — nuo 2 iki 10 min. kelio pėsčiomis. O iš Kauno į TVOU pats greičiausias ir tikriausiai pigiausias būdas nuvažiuoti yra geležinkelis (Kaunas1-Vilnius + Vilnius-Oro uostas (motrisė)); patikėkite, tai išbandyta praktiškai. Iš Kauno GS iki Aukštųjų Šančių, Vytauto pr. ar LA — nuo 2 iki 8 min. kelio pėsčiomis. Taigi VT patrauklumas nemaža dalimi priklauso nuo keleivių požiūrio į VT.
Žinau apie ką tu, bet leiskite trumpam apsimesti naivučiu...
Iš Vilniaus GD iki Naujininkų ar Senamiesčio — nuo 2 iki 10 min. kelio pėsčiomis. O iš Kauno į TVOU pats greičiausias ir tikriausiai pigiausias būdas nuvažiuoti yra geležinkelis (Kaunas1-Vilnius + Vilnius-Oro uostas (motrisė)); patikėkite, tai išbandyta praktiškai. Iš Kauno GS iki Aukštųjų Šančių, Vytauto pr. ar LA — nuo 2 iki 8 min. kelio pėsčiomis. Taigi VT patrauklumas nemaža dalimi priklauso nuo keleivių požiūrio į VT.
Atsakysiu biški grubiai - NIFIGA....
Dėl Naujininkų ir minučių iki jo nesakysiu nieko - net neįsivaizduoju kur jie yra...
Apie keliavimą geležinkeliu į/iš TVOU jau esu rašęs temoje apie maršrutą iš Vilniaus GS į TVOU...
Bent jau kiek man tenka keliauti lėktuvais - man reikia išskristi anksti ryte (labai anksti) ir grįžti vėlai vakare....
Dabar žiūrim - anksčiausiai traukinys iš Kaunas-1 važiuoja 5.00. Kelionės trukmė - 1:46!!!!!!!. Traukinys atvyksta 06.33. Tuo tarpu motrisė į oro uostą išvažiuoja tik 07:16. Tai yra už 43!!!! min. Ar LG pasilieka tokį rezervą vėlavimams?
Dauguma rytinių lėktuvų išskrenda 6-7-8 ryto. Todėl oro uoste reikia būti 5-6-7 ryto minimum...
Vakare paskutinė motrisė iš TVOU išvažiuoja 19:32. Tuo tarpu vakariniai reisai suskrenda ~22 val.
Tai kur čia patogumas, ir kur čia keleivių požiūris į LG?
Dėl Naujininkų ir minučių iki jo nesakysiu nieko - net neįsivaizduoju kur jie yra...
Apie keliavimą geležinkeliu į/iš TVOU jau esu rašęs temoje apie maršrutą iš Vilniaus GS į TVOU...
Bent jau kiek man tenka keliauti lėktuvais - man reikia išskristi anksti ryte (labai anksti) ir grįžti vėlai vakare....
Dabar žiūrim - anksčiausiai traukinys iš Kaunas-1 važiuoja 5.00. Kelionės trukmė - 1:46!!!!!!!. Traukinys atvyksta 06.33. Tuo tarpu motrisė į oro uostą išvažiuoja tik 07:16. Tai yra už 43!!!! min. Ar LG pasilieka tokį rezervą vėlavimams?
Dauguma rytinių lėktuvų išskrenda 6-7-8 ryto. Todėl oro uoste reikia būti 5-6-7 ryto minimum...
Vakare paskutinė motrisė iš TVOU išvažiuoja 19:32. Tuo tarpu vakariniai reisai suskrenda ~22 val.
Tai kur čia patogumas, ir kur čia keleivių požiūris į LG?
Taip, Tamsta teisus, bet šie nepatogumai atsiranda tik skrendantiems anksti ryte arba labai vėlai vakare. Kažkada motrisė važiavo nuo ~5h iki 1h, vėliau, bankrutavus FlyLAL, buvo nuimti ankstyviausi ir vėlyviausi reisai, šiek tiek praretintas tvarkaraštis.
Pripažinkite, kad iš kitų miestų atvažiuoti savo automobiliu, palikti jį savaitei ar dar ilgiau saugojamoje/mokamoje aikštelėje nėra labai patogu, juolab nepigu. Tas vienodai galioja ir Vilniui, ir Kaunui, ir Palangai.
Taip, Tamsta teisus, bet šie nepatogumai atsiranda tik skrendantiems anksti ryte arba labai vėlai vakare. Kažkada motrisė važiavo nuo ~5h iki 1h, vėliau, bankrutavus FlyLAL, buvo nuimti ankstyviausi ir vėlyviausi reisai, šiek tiek praretintas tvarkaraštis.
Pripažinkite, kad iš kitų miestų atvažiuoti savo automobiliu, palikti jį savaitei ar dar ilgiau saugojamoje/mokamoje aikštelėje nėra labai patogu, juolab nepigu. Tas vienodai galioja ir Vilniui, ir Kaunui, ir Palangai.
Bet gi mes šnekėjom apie greičiausią ir patogiausią būdą kelionei TVOU-Kaunas...
Bet gi mes šnekėjom apie greičiausią ir patogiausią būdą kelionei TVOU-Kaunas...
Taip, ir nuo 7 iki 19h taip ir yra. Kita vertus, esu įsitikinęs, kad jeigu Star1 atidarys dar nors kelis naujus maršrutus arba užsienio aviakompanijos padidins skrydžių skaičių į Vilnių (o tai bus realu, kai ekonomika vėl grįš į 2008m. pavasario lygį arba pakils dar aukščiau), motrisė važiuos dar dažniau ir gal net visą parą (gal net pagaliau bus pratęsta iki maršruto Naujoji Vilnia — Juodšiliai), elektriniai traukiniai važiuos dar dažniau, padaugės greitųjų traukinių. Nebent įvyks kažkas netikėto: LG nutrauks keleivių pervežimus arba bus uždarytas TVOU.
Comment