Na kas idomiausia,kad jie gerai ten prikisti visko,bet jie gi ir ne auksiniai.Teko vienos keliones metu matyti,kaip vienas tikrinantis bilietus,paspaude migtuka durims tarp vagonu atidaryti ir kaip durys is leto atsidarinejo,jega bande jas lupti i sona.Zinoma,ne durys genda,bet ar tai nerodo paciu LG poziuri i turima technika.Jei zinai gedima,tai paimi ir sutvarkai iki galo ir negenda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąeilini karta kai kurie zmogeliai pamirsta, kad sitas traukinys - naujos serijos. ir jis taipat vargsta, kaip vargo TEP-70BS. na, apie BS'us jau senokai begirdejom bedavojimu, beto, kai juos pakeisdavo senieji TEP'ai, keleiviam vienodai rode. o stai traukinys - taip laukiamas, tarsi atrakcionas - sugedo! ajajai - pasaulio pabaiga... suprasciau to zmogaus nusivylima, kuris is Klaipedos atvaziuoja i Vilniu specialiai, kad "pralekt" dviauksciu traukiniu ir tas sugedes stovi depe... bet kai putojas tie, katrie per savaite kelis sykius vaziuoja tais marsrutais, kad vat butent siandien man nepadave dviaukscio!..
Come on, ciagi ne koks masinu srotas kur renka is penkiu masinu viena ir tikisi kad vaziuos, cia brangi technika uz kuria mokami pinigai ir kur yra griezti tarptautiniai standartai.
Comment
-
Parašė evaldas1 Rodyti pranešimąNoriu paklausti juk į Klaipėdą važinėja elektriniai traukiniai?Jai taip kodėl kokio vieno dviejų aukštų traukinio nepaleidžia į Klaipėda?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė evaldas1 Rodyti pranešimąNoriu paklausti juk į Klaipėdą važinėja elektriniai traukiniai?Jai taip kodėl kokio vieno dviejų aukštų traukinio nepaleidžia į Klaipėda?
Comment
-
Pasijuokti ir linksmai pamastyti sveika...
Parašė evaldas1 Rodyti pranešimąNoriu paklausti: juk į Klaipėdą važinėja elektriniai traukiniai? ...
Vasara - kelionių metas. Siūlau susiruošti į žygį pėsčiomis pagal geležinkelį iš Kaišiadorių per Jonavą, Kėdainius, Radviliškį kad ir iki Klaipėdos (kaip lenkai piligrimai liepos 6-15 dienomis eina iš Kentšyno į Vilnių)...
Aš panašiais būdais į Lietuvos pajūrį turistavęs ne kartą. Bet geležinkelį mačiau neelektrifikuotą ir atitinkamai nemačiau nė vieno elektrinio traukinio.
Tiesa, girdėjau kažkur Gargžduose esnačią metalo supirktuvę, į kurią ardymui nutempti keli atgyvenę elektriniai traukiniai.
Rygos mazge važinėjo keli akumuliatoriniai elektriniai traukiniai. Važiuodami elektrifikuotu geležinkeliu nuo Rygos iki Jelgavos užkrautomis baterijomis jie nuvažiuodavo iš Jelgavos iki Meitenės (Elėjos) ir atgal... Bent taip rašė Solvijus. Aš žinojau kitą jų maršrutą: Ryga-Jelgava-Tukums (Tukume vėl pasikrovus baterijoms - atgal iki Jelgavos).
Rygoje matęs ir akumuliatorinį manevrinį elektrovežį, išvaizda kažkiek panašų į šilumvežius TEM2 ir ČME3... Dabar (kiek žinau) Latvijoje šios technikos jau nėra, Lietuvoje nė nebuvo, ir nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos tokiems akumuliatoriniams elektriniams riedmenims važiuoti per toli.
P.S.: žinutė gavosi ne į temą, bet nerašęs neiškenčiau...
Ir vis tik - grįžkime į temą "Vilnius-Kaunas"...
Comment
-
Parašė evaldas1 Rodyti pranešimąNoriu paklausti juk į Klaipėdą važinėja elektriniai traukiniai?Jai taip kodėl kokio vieno dviejų aukštų traukinio nepaleidžia į Klaipėda?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Aš žinojau kitą jų maršrutą: Ryga-Jelgava-Tukums (Tukume vėl pasikrovus baterijoms - atgal iki Jelgavos).
Rygoje matęs ir akumuliatorinį manevrinį elektrovežį, išvaizda kažkiek panašų į šilumvežius TEM2 ir ČME3... Dabar (kiek žinau) Latvijoje šios technikos jau nėra, Lietuvoje nė nebuvo, ir nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos tokiems akumuliatoriniams elektriniams riedmenims važiuoti per toli.
P.S.: žinutė gavosi ne į temą, bet nerašęs neiškenčiau...
Ir vis tik - grįžkime į temą "Vilnius-Kaunas"...
tema tikrai superine kazkieno deka Na bent jau dabar i Tukums per Jelgava marsruto nebelike, eismas vyksta tiesiogiai per Jurmala, Kemeri ir Sloka. Siaip smagus marsrutas, nors vaziavau tik pora kartu, nes nelabai tam Tukums yra ka gero pasiziuret
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNors ir juokinga, bet iš ties, ruožas Klaipėda - Vilnius galėtų būti elektrifikuotas. Tai nėra pigu, suprantama, bet gal būtent sutrumpėjusi kelionės trukmė ir pritrauktų dar daugiau keleivių.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąĮsibėgėjimas ne viskas, dar maksimalus leistinas greitis yra.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąBet ar nebūtų galima suderinti leistinojo greičio su traukinio greičiu? jeigu kelionė sutrumpėtų bent 1 valanda, tai jau būtų privalumas.
Comment
-
Traukinio išvystomas greitis ir leistinas greitis kelyje
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąBet ar nebūtų galima suderinti leistinojo greičio su traukinio greičiu? jeigu kelionė sutrumpėtų bent 1 valanda, tai jau būtų privalumas.
Kiek geležinkelio kelio rekonstrukcijos tam reikėtų, nagrinėti nesiimu.
Kiek žinau, tarp Vilniaus ir Kauno maksimalus leisitinas greitis keleiviniams traukiniams yra 120 km/h. Taigi, dviaukščiam elektriniui įsivažiuoti iki 160 km/h šansų nėra.
Liepos 9 d. važiuodamas iš Kaunas1 į Kaišiadoris dar Kauno mieste (tarp Kaunas1 ir Amalių) pastebėjau įdomią geležinkelio ženklų kombinaciją. Ženklas "Pavojingos vietos pradžia" nenustebino nė kiek. Nustebino su šiuo ženklu vis naudojamas antrasis maksimalaus greičio ženklas, rodęs 100 km/h. Iki kur galioja toks greičio apribojimas, dviaukščiam traukiniui įsilėkėjus nepastebėjau (ženklo "Pavojingos vietos pabaiga" nepamačiau). Gal būt tarp Amalių pervažos ir Palemono stoties kelyno pradžios, kur dviaukštis traukinys lenkė dešinėje daug prekinių vagonų iš Petrašiūnų pramoninio rajono kelyno lėtai traukiantį TEM2 ?
Comment
-
/\ Kas domisi greičiais geležinkelyje, verta prisiminti ir dar kartą persiskaityti forumiečio LT-1 pranešimus. Jis minėjo, kad maksimalus leistinas greitis priklauso ne tik nuo bėgių būklės, jų tiesumo, lokomotyvo ar motorinio traukinio vagono išvystomo maksimalaus greičio ar stabdymo ypatumų, bet ir iešmų. Labai supaprastintai aiškinant, kuo smailesniu kampu per iešmus susikerta bėgiai, tuo didesniu greičiu per juos gali važiuoti traukinys, tačiau tie super iešmai ir kainuoja...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąČia tur būt žodis supainiotas. Tur būt norėta paklausti, ar negalima leistiną greitį pritaikyti prie traukinio išvystomo greičio?
Kiek geležinkelio kelio rekonstrukcijos tam reikėtų, nagrinėti nesiimu.
Kiek žinau, tarp Vilniaus ir Kauno maksimalus leisitinas greitis keleiviniams traukiniams yra 120 km/h. Taigi, dviaukščiam elektriniui įsivažiuoti iki 160 km/h šansų nėra.
Liepos 9 d. važiuodamas iš Kaunas1 į Kaišiadoris dar Kauno mieste (tarp Kaunas1 ir Amalių) pastebėjau įdomią geležinkelio ženklų kombinaciją. Ženklas "Pavojingos vietos pradžia" nenustebino nė kiek. Nustebino su šiuo ženklu vis naudojamas antrasis maksimalaus greičio ženklas, rodęs 100 km/h. Iki kur galioja toks greičio apribojimas, dviaukščiam traukiniui įsilėkėjus nepastebėjau (ženklo "Pavojingos vietos pabaiga" nepamačiau). Gal būt tarp Amalių pervažos ir Palemono stoties kelyno pradžios, kur dviaukštis traukinys lenkė dešinėje daug prekinių vagonų iš Petrašiūnų pramoninio rajono kelyno lėtai traukiantį TEM2 ?
Comment
Comment