Turbut yra techniniu problemu. Depo kelyne N. Vilioje jis gana "giliai nugrustas" ir uzstatytas kitais elektriniu traukiniu vagonais. Toks vaizdas buvo praeita savaite.
Turbut yra techniniu problemu. Depo kelyne N. Vilioje jis gana "giliai nugrustas" ir uzstatytas kitais elektriniu traukiniu vagonais. Toks vaizdas buvo praeita savaite.
Paslėpė nuo kitų akių
Nejaugi čekai juos pagamino su tiek daug "bugų"?
Nors iš kitos pusės - šitie pirmieji, skirti naudoti kintamą 25 kV įtampą, taip kad esame lyg "bandomieji triušiai"
Paslėpė nuo kitų akių
Nejaugi čekai juos pagamino su tiek daug "bugų"?
Nors iš kitos pusės - šitie pirmieji, skirti naudoti kintamą 25 kV įtampą, taip kad esame lyg "bandomieji triušiai"
Nuobodu darosi jau varyt ant LG, bet užknisa kodėl šitas riedmuo ten taip ilgai pelyja, juk jo "paskirtis" yra "atsipirkinėti po truputį"
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Pagal www.litrail.lt , tvarkaraščius stotyse, taip pat keleiviams dalijamus tvarkaraščius nesunku nustatyti, kuriais trim greitaisiais reisais iš Vilniaus į Kauną ir atgal turėtų važiuoti dviaukštis , kuriais keturiais - modernizuotas ER9M.
Bet būna dienų, kai šie traukiniai susikeičia. Taip informacija stotyse skelbia 2009m. birželio 10 d.
Kokie "eksperimentai" vyksta?
Pagal www.litrail.lt , tvarkaraščius stotyse, taip pat keleiviams dalijamus tvarkaraščius nesunku nustatyti, kuriais trim greitaisiais reisais iš Vilniaus į Kauną ir atgal turėtų važiuoti dviaukštis , kuriais keturiais - modernizuotas ER9M.
Bet būna dienų, kai šie traukiniai susikeičia. Taip informacija stotyse skelbia 2009m. birželio 10 d.
Kokie "eksperimentai" vyksta?
Viskas vyksta del to,kad kai LG reikia pasirodyti ir padaryti gerą įspudį visokiams seimo nariams arba ministrams,EJ-575 traukinį tam ir pritaiko;prieš tai jį po keletą kartu įšvalo ir įšplauna,o jeigu tiksliau daro labai didelį ,,šucherą'' ir visus pakielia ant kojų,kad ,,pokazucha'' kuo geriau pavyktu... Tikras š...
Iš Lentvario į Kauną važiuoti sumaniau su persėsdimu Kaišiadoryse.
Bilietas iš Lentvario į Kaišiadoris kainavo 9,60 Lt, iš Kaišiadorių į Kaunas1 – 7,30 Lt. Taip kelionės kaina pasidarė 3 Lt 20 ct brangesnė negu rytą iš Kaunas1 į Lentvarį atvažiuojant tiesioginiu traukniu, be persėdimo (13,70 Lt).
Išvada: geriau važiuoti tiesiai į tikslą, o nestovinėti pakeliui, nors vasarą norisi sustoti pabūti ir pasižvalgyti į kažką ...
Iš Kaunas1 į Vilnių paprasto III klasės bilieto kaina dabar yra 15,80 Lt, o darant persėdimą Kaišiadoryse ji iškyla iki 19,10 Lt
Kas čia dedasi.. nupirko naujus traukinius net du o viena leidžiant į reisus ir jam pagedus antraji palieka "pūti" depe.. ir kas čia darosi su tuo traukiniu naujuoju gal kas žinote? kodėl vis genda?
Dar oficialiai nepatvirtintais duomenimis, traukinių eismą rekonstruotu Kauno geležinkelio tuneliu planuojama atnaujinti 2009 m. rugsėjo 15 d. Eismas vyks vienu keliu, kaip ir iki remonto (informacija gauta iš LG el. paštu).
Kas čia dedasi.. nupirko naujus traukinius net du o viena leidžiant į reisus ir jam pagedus antraji palieka "pūti" depe.. ir kas čia darosi su tuo traukiniu naujuoju gal kas žinote? kodėl vis genda?
Eksploatuojami abu traukiniai. Nei vienas nestovi. Pasaulyje tobulų dalykų nėra. Kaip ir kiekvienas žmogaus sukurtas aparatas turi ypatybę sugęsti. Kadangi elektrinis traukinys EJ575 "prifarširuotas" naujausių technologijų, kurių gedimus itin sunku suprognozuoti, ir kurios kartais kelionės metu paveda. Šiuos traukinius prižiūrintys specialistai tikrai supranta kainą, kurią reikia sumokėti ir keleivių požiūrį, jeigu kelionės metu sugenda traukinys. Šie žmonės tikrai nuoširdžiai stengiasi, kad abu traukiniai būtų nuolatos techniškai tvarkingi.
Rūpesčių nebūtų, jeigu LG turėtų bent 10 tokių traukinių.
Kaip tai abu? Dazanai tenka vazineti, bet nei karto net nemaciau EJ575-002. Tik vasario paradzioje vaziuojanti is Vilniaus i Kaisiadoris ir gal toliau iki Palemono. Ir N. Vilnios depo gilumoje...
Eksploatuojami abu traukiniai. Nei vienas nestovi. Pasaulyje tobulų dalykų nėra. Kaip ir kiekvienas žmogaus sukurtas aparatas turi ypatybę sugęsti. Kadangi elektrinis traukinys EJ575 "prifarširuotas" naujausių technologijų, kurių gedimus itin sunku suprognozuoti, ir kurios kartais kelionės metu paveda. Šiuos traukinius prižiūrintys specialistai tikrai supranta kainą, kurią reikia sumokėti ir keleivių požiūrį, jeigu kelionės metu sugenda traukinys. Šie žmonės tikrai nuoširdžiai stengiasi, kad abu traukiniai būtų nuolatos techniškai tvarkingi.
Rūpesčių nebūtų, jeigu LG turėtų bent 10 tokių traukinių.
Hm hm, siuolaikiniai lektuvai "prifarsiruoti" dar daugiau nauju technologiju, kasdien ju skraido desimtys tukstanciu, bet apie gedimus tenka isgirsti ypac retai. Kas ir butu jei Ryanair is Kauno kas kelinta diena del gedimu negaletu pakilti? Manau cia jau zmogiskas faktorius ir betvarke LG lemia.. bijau lyginti, bet pagal technikos gedimu skaiciu 2 traukiniams LG turbut galima statyti i greta ne su Ryanair bet su kokiom Nigerijos avialinijom...
eilini karta kai kurie zmogeliai pamirsta, kad sitas traukinys - naujos serijos. ir jis taipat vargsta, kaip vargo TEP-70BS. na, apie BS'us jau senokai begirdejom bedavojimu, beto, kai juos pakeisdavo senieji TEP'ai, keleiviam vienodai rode. o stai traukinys - taip laukiamas, tarsi atrakcionas - sugedo! ajajai - pasaulio pabaiga... suprasciau to zmogaus nusivylima, kuris is Klaipedos atvaziuoja i Vilniu specialiai, kad "pralekt" dviauksciu traukiniu ir tas sugedes stovi depe... bet kai putojas tie, katrie per savaite kelis sykius vaziuoja tais marsrutais, kad vat butent siandien man nepadave dviaukscio!..
Comment