Gal but taip ir buvo,bet jeigu esi LG profi ir žinai labai daug apie viską,kas liečia traukinių eismo organizavimo,gal nerašyk ateityje tokiu dalykų,nes panaši informacija neturetu buti pavešinta... Tiesiog reiketu laikytis kai kuriu taisyklių.
Įdomu, ar kas nors paaiškino tuo traukiniu važiavusiems keleiviams, dėl kokių priežasčių iki finišo likus apie 500 m. jie turėjo beveik valandą papildomai praleisti traukinyje, kai aplinkui (Vilniaus stotyje) zuja kiti lokomotyvai.
Manau, kad tiesos sakymas šiuo aspektu tikrai nesumenkins LG įvaizdžio. Klysti yra žmogiška, svarbu, kad iš klaidų būtų mokomasi. Ir jeigu to traukinio keleiviams būtų pasakyta tiesa, jog truputį apsižioplinome, manau, kad tikrai visi keleiviai būtų buvę supratingi ir ramiai iškęstų nenumatytą prastovą.
Manau, kad tiesos sakymas šiuo aspektu tikrai nesumenkins LG įvaizdžio. Klysti yra žmogiška, svarbu, kad iš klaidų būtų mokomasi. Ir jeigu to traukinio keleiviams būtų pasakyta tiesa, jog truputį apsižioplinome, manau, kad tikrai visi keleiviai būtų buvę supratingi ir ramiai iškęstų nenumatytą prastovą.
O dabar maždaug kaip Ostapas Benderis pasakė: "Pūsk žandus ir atrodyk orus. Geriau nieko nekalbėk, bet svarbiausia pūsk žandus."
Įdomu, ar kas nors paaiškino tuo traukiniu važiavusiems keleiviams, dėl kokių priežasčių iki finišo likus apie 500 m. jie turėjo beveik valandą papildomai praleisti traukinyje, kai aplinkui (Vilniaus stotyje) zuja kiti lokomotyvai.
Manau, kad tiesos sakymas šiuo aspektu tikrai nesumenkins LG įvaizdžio. Klysti yra žmogiška, svarbu, kad iš klaidų būtų mokomasi. Ir jeigu to traukinio keleiviams būtų pasakyta tiesa, jog truputį apsižioplinome, manau, kad tikrai visi keleiviai būtų buvę supratingi ir ramiai iškęstų nenumatytą prastovą.
Keleiviams tikrai neįdomu,del kokios priežasties jie negali atvykti laiku į numatyta stotį,nes daugumai iš jų dažnai traukinių velavimas - tai ir nemalonus dialogas su darbdaviais,asmeninių planų sužlugdymas,arba tiesiog ne per gera nuomone apie LG darbą.Vakar vel EJ-575 nesugebejo laiku įšvykti iš Kauno stoties.Neaišku del kokios priežasties,bet į Vilnių pavelavo beveik 15 min.,o šiandien - važiuojant į Kauną irgi pavelavo. Nemanau,kad man,kaip keleiviui įdomu,del ko tai atsitiko.Bet kam reikejo tiek reklamos del šių traukinių įsigyimo,jeigu jie dažnokai važineja praščiau,netgi rusiški.
Keleiviams tikrai neįdomu,del kokios priežasties jie negali atvykti laiku į numatyta stotį,nes daugumai iš jų dažnai traukinių velavimas - tai ir nemalonus dialogas su darbdaviais,asmeninių planų sužlugdymas,arba tiesiog ne per gera nuomone apie LG darbą.Vakar vel EJ-575 nesugebejo laiku įšvykti iš Kauno stoties.Neaišku del kokios priežasties,bet į Vilnių pavelavo beveik 15 min.,o šiandien - važiuojant į Kauną irgi pavelavo. Nemanau,kad man,kaip keleiviui įdomu,del ko tai atsitiko.Bet kam reikejo tiek reklamos del šių traukinių įsigyimo,jeigu jie dažnokai važineja praščiau,netgi rusiški.
O man kaip keleiviui būtu įdomu sužinoti, kodėl neatvyko traukinys kurio aš laukiu stotyje. Arba kodėl vėluoja traukinys kuriuo aš važiuoju. Toks tylėjimas ir "paslaptys" tik smukdo geležinkelio kaip patikimos transporto priemonės įvaizdį, nes nežinai ir nesuprasi ar atvažiuosi laiku kita karta planuodamas kelionę ar apskritai sulauksi traukinio ir ar verta jo laukti.
Bet kam reikejo tiek reklamos del šių traukinių įsigyimo,jeigu jie dažnokai važineja praščiau,netgi rusiški.
Nu jau...
Jei, tamsta, esate visiškas asketas ir jums keliauti užtenka sunkvežimio krovinių skyriaus, tai prašome taip apie kitus negalvoti. Nes kitiems keleiviams, gal būt, svarbus ir kelionės komfortas.
Būtent atnaujindama keleivinių riedmenų parką LG ir siekia paversti kelionę traukiniu bent kiek malonesne nei, kad su elektriniu "chaladilniku" ER9M
Nu atsiprašau...
Jei, tamsta, esate visiškas asketas ir jums keliauti užtenka sunkvežimio krovinių skyriaus, tai prašome taip apie kitus negalvoti. Nes kitiems keleiviams gal būt svarbus ir kelionės komfortas.
Būtent atnaujindama keleivinių riedmenų parką LG ir siekia paversti kelionę traukiniu bent kiek malonesne nei, kad su elektriniu "chaladilniku" ER9M
Ir dar... Nejau manote, kad RA2 yra geresni?
Nemanau ir nesakau,kad rusiški traukiniai - kažkoks stebuklas,bet puikiai atsimenu,kaip ,,chaladilnikai'' buvo daromi 90-isias,kada specialiai buvo vagonose reguliojami termoreguliatoriai iki +5 C,nes kaip buvo aiškinta - BLOKADA;ir daroma buvo tai del elektroenergijos taupymo ir visi tai suprazdavo,važiavo šaltame vagone ir džiaugiesi,kad traukinys išvys važiuoja . Bet ištikruju,visą tai atrode,specialistu požiuriu, tiesiog juokingai,nes toks taupimas ant šilumos buvo ištikruju menkas ir neefektingas;papraščiau galima buvo atkeisti keletą reisu arba sastate sumažinti vagonų kiekį.
Aš kodel apie tai parašiau,o todel,kad per šį laikotarpį, kai mes gyvename laisvai ir nepriklausomai,geležinkelys galejo buti kitoks negu dabar. Jis jau senai galetu buti šiuolaikinys,ekologiškas ir komfortinys,nes kaip pagalvoji,kad niekas iš LG vadovų nesugebiejo jo elektrifikuoti del to iki Klaipedos ir iki Baltarusijos,nors liešų tam tikrai užtektu per akys. Ir važiuotu dabar žmones komfortiškai su čekiška arba vokiška technika - čia jau nesvarbu.
O jeigu per ER-9M modernizaciją,išmetus milionus, kažkas iš jų padarė ,,CHALADILNYKus'',tai reikia šitų specų ir paklausti,kodel tai įvyko.
LG matyt dar dirba TSRS laikais, kai būdavo draudžiama skleisti bet kokią su darboviete susijusią informaciją, nes tai buvo traktuojama kaip valstybinės paslapties atskleidimu
Visi normativiniai dokumentai,pagrindynes instrukcijos ir taisykles galiojančios LG sistemoje yra niekas kitas,kaip nuo sovietmečių laikų galiojančių instrukcijų vertimas į lietuvių kalba.Prie jų LG valdyninkai pridėjo ivairių statutu,kodeksu ir kitų įvairių dalykų. Be to,LG isteigta daugybė tarnybų,atsakingu už saugumą,slaptumą ir eismo kontrolė.Ir visiems tiesiog mažiausia paprasto darbuotojo klaida tampa geru pretekstu padaryti iš to rimtą įvykį. Taigi nesunku suprasti,kam ištikruju gali buti naudinga šiame forume pavešinta informacija.
Pirmiausia,ER-9M nera numatyta jokių sujungimo kabelių tarp atskirų traukinių,todel sujungiami tik oro žarnos... O antra tai,kad du EJ-575 traukiniai į vieną sastatą sujungiami automatiškai be jokių papildomų mašinisto veiksmų ir tai atrodo puikiai.Tiesiog idealiai patys susijungia visi traukiniu sujungimai,ne tik elektriniai,bet ir oriniai. Tokiu budu galima suformuoti sastatą iš trijų EJ-575 traukinių ir visą šio sastato irangos darbą ir valdymą,kaip ir viso sastato vaizdo stebejimo kameros galima kontrolioti iš pirmos valdymo kabinos.
ER9M net ir Lietuvoje kartais vazineja sujungti, nors ir be jokiu valdymo kalbeliu. Ir net keleivius veza. Bet tai nera kasdiene eksploatacija. Berods ER22 galima sujungti ir valdyti is vienos kabinos...
Bet, griztant prie EJ575, tai SA-3 irengimas ir rozeciu valdymo kabeliams sumontavimas buvo galimas. Tie patys valdymo kabeliai dabar sueina i Sarfenbergo autosankabos elektros jungciu bloka. Taip kad du EJ575 sukabinti (jei toks poreikis kada nors Lietuvoje isvis butu) nebutu problemos nei su SA-3: mechaninis sukabinimas kaip ir visi kiti (suderinami su bet kuriais kitais riedmenimis), oro stabdziu sistemos - taip pat. Beliktu tik papildomai sujungti kabeliais elektrines sistemas. Nemanau, kad tai didele problema, reikalaujanti daug darbo sanaudu. Tuo tarpu dabar, sugedus traukiniui ir jam negalint paciam vaziuoti, tenka sugaisti daugiau laiko ir panaudoti daugiau zmogisku istekliu, sukabinant traukini per adapteri su lokomotyvu
Taip. Lokomotyvuose, priekinių stiklų apačioje yra po dvi nedideles rozetes. Kiekviename lokomotyve, įrankių spintose yra sudėtos jungtys, kurias pats mašinistas esant poreikiui sujungia.
ER9M net ir Lietuvoje kartais vazineja sujungti, nors ir be jokiu valdymo kalbeliu. Ir net keleivius veza. Bet tai nera kasdiene eksploatacija. Berods ER22 galima sujungti ir valdyti is vienos kabinos...
Bet, griztant prie EJ575, tai SA-3 irengimas ir rozeciu valdymo kabeliams sumontavimas buvo galimas. Tie patys valdymo kabeliai dabar sueina i Sarfenbergo autosankabos elektros jungciu bloka. Taip kad du EJ575 sukabinti (jei toks poreikis kada nors Lietuvoje isvis butu) nebutu problemos nei su SA-3: mechaninis sukabinimas kaip ir visi kiti (suderinami su bet kuriais kitais riedmenimis), oro stabdziu sistemos - taip pat. Beliktu tik papildomai sujungti kabeliais elektrines sistemas. Nemanau, kad tai didele problema, reikalaujanti daug darbo sanaudu. Tuo tarpu dabar, sugedus traukiniui ir jam negalint paciam vaziuoti, tenka sugaisti daugiau laiko ir panaudoti daugiau zmogisku istekliu, sukabinant traukini per adapteri su lokomotyvu
Aš jau kažkaip rašiau - niekas negalvoja,užsakant riedmienį,apie visas ploblemas,kurios atsiras jo eksploatacijos metų. Gal todel,kad toks yra specialistų lygis. Ir neabejoju to - pernai,žinau,prieme į darbą inžinierių pareigas atlikti iš sričių,nieko bendro neturinčiu su geležinkeliu transportu. Žiuri,nu kaip bambukai - jokio supratimo apie techniką,bet kažkas jų protegavo...
Aš jau kažkaip rašiau - niekas negalvoja,užsakant riedmienį,apie visas ploblemas,kurios atsiras jo eksploatacijos metų. Gal todel,kad toks yra specialistų lygis. Ir neabejoju to - pernai,žinau,prieme į darbą inžinierių pareigas atlikti iš sričių,nieko bendro neturinčiu su geležinkeliu transportu. Žiuri,nu kaip bambukai - jokio supratimo apie techniką,bet kažkas jų protegavo...
Cha cha cha... Tas pats buvo (manau, ir tebėra) FlyLAL, savivaldybėse, apskrityse, Seimo ir Vyriausybės kanceliarijose, net (mažesniu mastu) VP Market. Kažkaip net sunku įsivaizduoti Lietuvoje valstybinę veiklą arba stambų verslą be saviškių protekcijos.
Aš jau kažkaip rašiau - niekas negalvoja,užsakant riedmienį,apie visas ploblemas,kurios atsiras jo eksploatacijos metų. Gal todel,kad toks yra specialistų lygis. Ir neabejoju to - pernai,žinau,prieme į darbą inžinierių pareigas atlikti iš sričių,nieko bendro neturinčiu su geležinkeliu transportu. Žiuri,nu kaip bambukai - jokio supratimo apie techniką,bet kažkas jų protegavo...
Prikepa riomeris ir ism'ai tvm'ai visokie vadybininkėlių ir po to turtingi tėveliai kiša visur kur.
Šiandien važiavau Lentvaris - Vilnius dviaukščiu.
Antras aukštas pilnas, praktiškai nebuvo kur sėsti, nueijau į pirmą aukštą. Ten jau truputi mažiau žmonių.
Galima ir reklamuotis šiame traukinyje.
Atvykus į Vilniaus keleivių stotį.
Aš jau kažkaip rašiau - niekas negalvoja,užsakant riedmienį,apie visas ploblemas,kurios atsiras jo eksploatacijos metų. Gal todel,kad toks yra specialistų lygis. Ir neabejoju to - pernai,žinau,prieme į darbą inžinierių pareigas atlikti iš sričių,nieko bendro neturinčiu su geležinkeliu transportu. Žiuri,nu kaip bambukai - jokio supratimo apie techniką,bet kažkas jų protegavo...
Su šiuo teiginiu visiškai sutinku. LG tai labai didelė problema.
Tačiau, dar yra LG specialistų, kurie užsiima riedmenų modernizavimu ir įsigijimu, ir kurie į savo darbą įdededa labai daug energijos ir dvasios.
Su šiuo teiginiu visiškai sutinku. LG tai labai didelė problema.
Tačiau, dar yra LG specialistų, kurie užsiima riedmenų modernizavimu ir įsigijimu, ir kurie į savo darbą įdededa labai daug energijos ir dvasios.
Neabejoju tuo,nes jeigu jų nebebutu - tai jau galas. Pasakysiu daugiau,ant tokiu viskas ir laikosi,nes jie atlieka darbą ir už tų,kurie mažai ką išmano,na nebent pasirašo po dokumentais... na ir algas gauna.
Kažkas "vaišino" gandais apie būsimą antro dviaukščio elektrinio traukinio paleidimą gegužės 31 d.
Bet pagal naują tvarkaraštį iš Kaunas1 stoties 12:00h. kaip greitasis išvažiavo dar modernizuotas ER9M.
Į šią stotį 15:07h atvažiavo dviaukštis (tai kol kas yra pirmas dviaukščio reisas sekmadienį, iš Vilniaus išvažiuojant 14:00h), atgal į Vilnių jis išvažiavo 15:40 h.
Beje, 14:00h greitojo traukinio išvykimas iš Vilniaus gali būti naudingas Vilniuje paviešėti suspėjusiems ir grįžti jau norintiems kauniečiams. Anksčiau tokiu laiku važiavo "lėtasis".
Kažkas "vaišino" gandais apie būsimą antro dviaukščio elektrinio traukinio paleidimą gegužės 31 d.
Bet pagal naują tvarkaraštį iš Kaunas1 stoties 12:00h. kaip greitasis išvažiavo dar modernizuotas ER9M.
Į šią stotį 15:07h atvažiavo dviaukštis (tai kol kas yra pirmas dviaukščio reisas sekmadienį, iš Vilniaus išvažiuojant 14:00h), atgal į Vilnių jis išvažiavo 15:40 h.
Beje, 14:00h greitojo traukinio išvykimas iš Vilniaus gali būti naudingas Vilniuje paviešėti suspėjusiems ir grįžti jau norintiems kauniečiams. Anksčiau tokiu laiku važiavo "lėtasis".
Vakar i Kauna vazinejo modernizuotas ER9M ir dviaukstis EJ575-001. Antrasis stovi depe ir artimiausiu metu nevazines.
Comment