Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLT-1 manęs nemėgsta. Laikas su juo susidraugauti.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu būtų traukinyje vežioję tą adapterį, tai gal net nebūtų buvę traukinių eismo tvarkaraščio pažeidimo.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTai, kad kai EJ575 užlūžo Vilniaus geležinkelio stotyje nepasiekęs tikslo ir buvo pagrindinė priežastis, kad neturėjo adapterio ir negalėjo susikabinti su lokomotyvu.
Comment
-
Parašė Tano Rodyti pranešimąGal but taip ir buvo,bet jeigu esi LG profi ir žinai labai daug apie viską,kas liečia traukinių eismo organizavimo,gal nerašyk ateityje tokiu dalykų,nes panaši informacija neturetu buti pavešinta... Tiesiog reiketu laikytis kai kuriu taisyklių.
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąKolkas dar gyvenam laisvoje šalyje. Jei pamatei ir parašei nematau nieko blogo. Nes ne paslaptį atskleidė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąLG matyt dar dirba TSRS laikais, kai būdavo draudžiama skleisti bet kokią su darboviete susijusią informaciją, nes tai buvo traktuojama kaip valstybinės paslapties atskleidimu
Net jei ir butu galima teikti info, save gerbiantis darbuotojas "nenes siuksliu" is savo imones.
As beje irgi savo pranesimuose tik "ziedus" teikiu, "siuksles", paslaptis ir visa kita info, kurios placiajai visuomenei nereikia zinoti, pasilieku sau
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąO ka, dabar manai imones platina laisvai visa informacija?? Ir ne prie ko cia TSRS, tada isvis nieko nebuvo galima kalbeti, o dabar kiekviena imone (tebunie tai Mazeikiu nafta, Teo, Omnitel, Maxima ir t.t.) yra nustatciusi tvarka, kokia informacija galima teikti. Visi darbuotojai paprastai buna pasirase susni dokumentu apie paslapciu ir kitos informacijos neviesinima.
Net jei ir butu galima teikti info, save gerbiantis darbuotojas "nenes siuksliu" is savo imones.
As beje irgi savo pranesimuose tik "ziedus" teikiu, "siuksles", paslaptis ir visa kita info, kurios placiajai visuomenei nereikia zinoti, pasilieku sau
Beje - Teo, Mažeikių nafta, Omnitel, Maxima - privačios įmonės, LG- valstybinė monopolininkė (ir ne jokia VSD ar STT). Ką mes čia lyginam...
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTai ir pasilik, o ne girkis, kad žinai, bet nesakai
Beje - Teo, Mažeikių nafta, Omnitel, Maxima - privačios įmonės, LG- valstybinė monopolininkė (ir ne jokia VSD ar STT). Ką mes čia lyginam...
Netinka MN, Omnitel - prasom Klaipedos nafta, Lietuvos pastas, elektriniu eile, Oro uostai ir t.t. - jie gal manai teiks visa informacija, nors priklauso valstybei?? Yra info, kuria galima teikti, ir yra tokia, kurios negalima, nesvarbu ar tai valstybine imone ar privati. Tad nenusisnekek.
Ir dar - kalbedamas apie informacija aname pranesime turejau omenyje kitokio pobudzio informacija - ne tokia, kokia imone privalo pateikti (kaip pvz.finasiniai veiklos rezultatai), o aplamai - kas kur girtas voliojosi, ko Petras ar Juozas nepadare, ar padare ne taip ir t.t. Cia yra imones vidaus reikalai, kuriu tiesiog pasaliniams nereikia zinoti.Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.31, 17:29.
Comment
-
Žinai, nesupyk, bet forume yra ir daugiau dirbančių LG, bet nė vienas čia nesigyrė, kad jis išmano geležinkelius, žino kaip kas ar kaip Tu vadini "niuansus". Tau šito daugiau tikrai neverta aiškinti, nes čia tas pats kas pilstymas iš tuščio į kiaurą. Taip, girtis gali kiek nori, aš to neginčiju. Tačiau pastatyk save į kitų vietą ir pasižiūrėk kaip atrodo tai iš šalies.
Teko bendrauti su ne vienu vienos ar kitos srities ekspertu (tarp jų ir geležinkelių). Su vienu paveldosaugininku teko kalbėti 3 val., per kurias jis nė karto nepasakė, aš žinau tuos niuansus, aš išmanau.,bet va to ir to nesakysiu, nes Dieve, Dieve, negaliu, konfidencialu. Taip, Tu išmanai, dėl to niekas nesiginčija.
O dėl įmonės vidaus reikalų - pašaliniams nereikia žinoti, bet visada yra būdų sužinoti, jei reikia. Ir tikrai man tikrai vienodai, kokius ten kas raštus dėl konfidencialumo pasirašo ar ne (klausimas, kiek tų raštų ir kiek žmonių laikosi 100%). Bet kokią informaciją galima gauti ir praktika tą įrodo. O žmonėms gi kuo šlykščiau - tuo geriau. Kas labiausiai domina žmones? Kur kas ką nužudė, kur kokia avarija, kas ką kur apvogė, pavogė, nusuko, sukčiavo ar girtas važiavo. Nu ar ne ?
Grįžkime prie geležinkelių.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTam tikro turinio mano pranesimai pro tave niekada nepraslysta, butina ziuriu savo trigrasi ikisti Nepatinka - neskaityk, o girtis ar ne - mano, ir tik mano reikalas. Beje, niekada nesigyriau niekur (kita vertus, jei noreciau, galeciau girtis kiek noreciau - tai nera uzdrausta), bet tokiu zmoniu buna, kurie drambli mato, nors ten pele yra
Netinka MN, Omnitel - prasom Klaipedos nafta, Lietuvos pastas, elektriniu eile, Oro uostai ir t.t. - jie gal manai teiks visa informacija, nors priklauso valstybei?? Yra info, kuria galima teikti, ir yra tokia, kurios negalima, nesvarbu ar tai valstybine imone ar privati. Tad nenusisnekek.
Ir dar - kalbedamas apie informacija aname pranesime turejau omenyje kitokio pobudzio informacija - ne tokia, kokia imone privalo pateikti (kaip pvz.finasiniai veiklos rezultatai), o aplamai - kas kur girtas voliojosi, ko Petras ar Juozas nepadare, ar padare ne taip ir t.t. Cia yra imones vidaus reikalai, kuriu tiesiog pasaliniams nereikia zinoti.
Jei tai ko Petras nepadare ar padare ne taip, susije su keleiviu ar kroviniu vezimo saugumu ar tiesiog su musu mokesciu moketoju pinigu svaistymu,tai tokie dalykai ne tik kad turetu buti viesinami,bet ir tie veikejai,kurie bando nuslepti ar riboti tokia informacija,turetu buti sodinami i lukiskes ir ilgam laikui.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŽinai, nesupyk, bet forume yra ir daugiau dirbančių LG, bet nė vienas čia nesigyrė, kad jis išmano geležinkelius, žino kaip kas ar kaip Tu vadini "niuansus". Tau šito daugiau tikrai neverta aiškinti, nes čia tas pats kas pilstymas iš tuščio į kiaurą. Taip, girtis gali kiek nori, aš to neginčiju. Tačiau pastatyk save į kitų vietą ir pasižiūrėk kaip atrodo tai iš šalies.
Teko bendrauti su ne vienu vienos ar kitos srities ekspertu (tarp jų ir geležinkelių). Su vienu paveldosaugininku teko kalbėti 3 val., per kurias jis nė karto nepasakė, aš žinau tuos niuansus, aš išmanau.,bet va to ir to nesakysiu, nes Dieve, Dieve, negaliu, konfidencialu. Taip, Tu išmanai, dėl to niekas nesiginčija.
O dėl įmonės vidaus reikalų - pašaliniams nereikia žinoti, bet visada yra būdų sužinoti, jei reikia. Ir tikrai man tikrai vienodai, kokius ten kas raštus dėl konfidencialumo pasirašo ar ne (klausimas, kiek tų raštų ir kiek žmonių laikosi 100%). Bet kokią informaciją galima gauti ir praktika tą įrodo. O žmonėms gi kuo šlykščiau - tuo geriau. Kas labiausiai domina žmones? Kur kas ką nužudė, kur kokia avarija, kas ką kur apvogė, pavogė, nusuko, sukčiavo ar girtas važiavo. Nu ar ne ?
Grįžkime prie geležinkelių.
Kas del budu informacijai suzinoti - jau geriau tegu suzino is salies, negu ta ispliurpia darbuotojai.
Kad dauguma zmoniu domina visokios pikantiskos ar kitokios tustybes, tai faktas, taciau cia jau zmonijos problema
O dabar, kaip sakei, grizkime prie gelezinkeliu.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąO siaip vieno zmogaus nuomone, supratimas ar poziuris = 0
O dabar, kaip sakei, grizkime prie gelezinkeliu.
Ok, grįžkime.
Comment
-
Parašė LT-1Neikm i krastutinumus Niekas nesako, kad turi buti nuslepiami su sauga susije klausimai. Yra mase dokumentu ir siaip informacijos, kuria kazkam pateikus, imone gali patirti mazesniu ar didesniu nuostoliu.
Pvz. buna vezami labai pavojingi kroviniai, kuriuos lydi iki dantu ginkluota apsauga, apie tokio traukinio vaziavima zino tik mazas ratas zmoniu. Manau railfanams labai butu idomu pafotkinti toki traukini, lygtais kas nors ir galetu is to mineto rato juos informuoti. Taciau niekada nezinai, kur paskui dar gali nukeliauti informacija ir kokiu tai gali padariniu. Vat uz toki liezuvi reikalai gali ir iki Lukiskiu nueiti. Taciau cia jau krastutinumas, o ne tokiu svarbiu informacijos nutekinimu (del kuriu imone patirtu zalos, kad ir nematerialios) galima irgi mineti daug.
Tiesa dar sena tema - parodyk, kur LG yra tavo, kaip mokesciu moketojo pinigai??
LG pati i biudzeta sumoka simtus milijonu mokesciu, is is kuriu finansuojama bet kas - sveikatos apsauga, svietimas ar pan.
Na tu cia pavarei:-)LG yra valstybine imone,visi jos gelezinkelio keliai nutiesti uz mokesciu moketoju pinigus, visa pradine technika supirkta ar pagaminta uz mokesciu moketoju pinigus. O gal pats gali ivardinti nors viena investuotoja,kuris uz savo pinigus nutiese nors kelis km gelezinkeliu begiu?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa tu cia pavarei:-)LG yra valstybine imone,visi jos gelezinkelio keliai nutiesti uz mokesciu moketoju pinigus, visa pradine technika supirkta ar pagaminta uz mokesciu moketoju pinigus. O gal pats gali ivardinti nors viena investuotoja,kuris uz savo pinigus nutiese nors kelis km gelezinkeliu begiu?
Manau nereikia leistis i giliius istorijos labirintus ir ieskoti, kas pirmas investavo i gelezinkelius, t.y. kas idejo sekla i zeme o paskui is jo isaugo medis. Seniai valstybe LG neduoda finansiniu injekciju (isskyrus dotacijas uz keleivius, vaziuojancius su nuolaida, taciau jos toli grazu ne tokio dydzio, kokio turetu butu), apie 60 proc. visu pastaruju metu investiciju padarytos savomis lesomis.
P.S.
Tau "privatus investuotojas" - rusijos caras, nutieses pirmuosius gelezinkelius Lietuvoje
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip jau jei i tikslumus leisimes, LG yra akcine bendrove (net ne specialios paskirties), o ne valstybine imone (sios dvi strukturos labai skiriasi tavo ziniai).
Manau nereikia leistis i giliius istorijos labirintus ir ieskoti, kas pirmas investavo i gelezinkelius, t.y. kas idejo sekla i zeme o paskui is jo isaugo medis. Seniai valstybe LG neduoda finansiniu injekciju (isskyrus dotacijas uz keleivius, vaziuojancius su nuolaida, taciau jos toli grazu ne tokio dydzio, kokio turetu butu), apie 60 proc. visu pastaruju metu investiciju padarytos savomis lesomis.
P.S.
Tau "privatus investuotojas" - rusijos caras, nutieses pirmuosius gelezinkelius Lietuvoje
Comment
-
Kaip ten bebūtų, visi 100 procentų šios akcinės bendrovės akcijų priklauso valstybei.
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip jau jei i tikslumus leisimes, LG yra akcine bendrove (net ne specialios paskirties), o ne valstybine imone (sios dvi strukturos labai skiriasi tavo ziniai).
Manau nereikia leistis i giliius istorijos labirintus ir ieskoti, kas pirmas investavo i gelezinkelius, t.y. kas idejo sekla i zeme o paskui is jo isaugo medis. Seniai valstybe LG neduoda finansiniu injekciju (isskyrus dotacijas uz keleivius, vaziuojancius su nuolaida, taciau jos toli grazu ne tokio dydzio, kokio turetu butu), apie 60 proc. visu pastaruju metu investiciju padarytos savomis lesomis.
P.S.
Tau "privatus investuotojas" - rusijos caras, nutieses pirmuosius gelezinkelius Lietuvoje
Comment
Comment