Tikrai nežinau, bent jau pačioje Latvijoje dauguma važinėja tik pasenusių ER-2.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTikrai nežinau, bent jau pačioje Latvijoje dauguma važinėja tik pasenusių ER-2.
Būtų Tano svajonių traukinysPaskutinis taisė alm; 2009.03.20, 20:32. Priežastis: ER2 yra tik modernizuojami, naujai dyzelinius tik gamina..kaip?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTikrai nežinau, bent jau pačioje Latvijoje dauguma važinėja tik pasenusių ER-2.
argi senas?
Comment
-
Naujas dviaukstis traukinys siandien ryte vaziuojant marsrutu Vilnius - Kaunas
http://www.metacafe.com/watch/259132...nia_new_train/Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
EJ 575 Kaišiadorys
http://www.metacafe.com/watch/259156..._in_lithuania/Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Tano Rodyti pranešimąO kaip gi kitaip... Daugelis žmonių atsisakytu skristi lektuvais,jeigu sužinotu apie visus techninius nesklandumus... O galvojat - geležinkeleje jų nėra... Ką gi - reikia tiketis,kad viskas bus gerai...
O vis del to gaila,kad nepradejome,kaip rusai su ,,Siemens'',ten tai rimtos mašinos,ir greitis 250km/v. Kursuoja Maskva - Sant-Peterburgas.Visą kelionę pirmo vagono keleiviai gali stebeti per mašinisto langą,nes kabinos pertvara yra pagaminta iš stiklo. Aisku,mums butu toks per super,120 vaziuoji ir kazkaip nepatogu atrodo...
O svarbiausia - saugumo klausimas.Pavizdžiui,dviaukšcio traukinyje yra daug visokių elementų,kurie tesiog išsikyšia už kebulo išore,nes pats kebulas buvo suprojektotas pagal Europos geležinkielio standartus,taip pat yra labai mažai laisvos erdves vagono viduje,kas yra labai svarbu rimtos avarijos,ypač susidurimo su kitu lokomotyvu,atvejų,kadangi traukinio kebulas yra pagamintas iš aliuminijo ir tokiais atvejais neišvengtu didesnių deformacijų.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąNaujas dviaukstis traukinys siandien ryte vaziuojant marsrutu Vilnius - Kaunas
http://www.metacafe.com/watch/259132...nia_new_train/
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPirmojo motorinis vagonas "žiūri" į Kauno pusę,antrojo į Vilniaus. Atrodo taip
Comment
-
Parašė Tano Rodyti pranešimąTiesa sakant - traukinukas yra kol kas tik grazus zaisliukas,ypac tiems,kurie apie technika nieko nesuvokia,na nebent spalvas gali atskirti. O jeigu rimtai,tai panasu,kad turi rimtu konstruktyviniu problemu.Ir jo bandymai tai po truputi patvirtina...
Comment
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko tobulo nera. Manai, D, D1, ER. DR1 traukiniai, lokomotyvai problemu neturejo? Viskasyra issprendziama. Taip, tai kainuoja, tai uztrunka. Bet tai ir yra progresas. Niekas is karto nieko tobulai nesukuria. Net ir garveziai nuejo 100 su metu evoliucijos procesa... Neaisku, kaip ten su tai "Sapsanais" bus. Aiksu, rusai perka ne visa partija is karto. Kelis paeksploatuos, nustatys trukumus ir likusius "Siemens" prives...Paskutinis taisė Tano; 2009.03.23, 10:21.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisų pirma - ne "kursuoja", o "kursuos" nuo 2009 gruodžio.
O pagal kuriuos geležinkelio standartus (ir iš kokių medžiagų) buvo suprojektuotas "Baklanas" (taip naują traukinį Rusijoje vadina)? Europos ar neEuropos? Ir kaip tokį EJ *75 kėbulą leido Čekijoje (o taip pat Slovakijoje) nauduoti? Ir kas ten išsikiša apart turėklų, veidrodžių?
O gal turima omeny ne standartus, o gabaritus?Paskutinis taisė Tano; 2009.03.23, 16:05.
Comment
-
Parašė Tano Rodyti pranešimąGal gabaritai,čia aš tik norejau pabrežti,kad traukinius iš geležes gamino rusai ir amerikečiai... Paskutinieji tai ir daro butent del saugumo reikalavimu,o rusai,tai aišku - iš ko sugeba,iš to ir daro ir vienintelis dalykas,kas pas jas gerai gaunasi,tai kad jų traukinių įrangos paprastumas leidžia jai veikti bet kuriom oro salygom. Aišku,kad del keleivių komforto tada niekas ypač nesirupino,nes,kaip taisykle,tai nebuvo labai ilgi maršrutai.
Gal ir susidaro įspūdis, kad rusijos riedmenų paprastumas susijęs su tuo, kad veiktų įvairiom oro sąlygom, tačiau taip nėra. Tai susiję su tuo, jog rusijoje iki šiol, šioje srityje vyrauja stagnacija. Pereiti prie inovacijų jiems labai sudėtinga.
Svarstant apie maršrutų ilgumą, siūlyčiau paimti žemėlapį ir pamatuoti atstumą nuo Kaliningrado iki Kamčiatkos.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTarp kitko TEP60 kėbulai irgi iš aliuminio lydinio, kuris prie karkaso pritvirtintas kniedėmis.
Dėl rusiškos stagnacijos. Visada taip buvo. Kitaip TEP70BS būtų visiškai kitokio dizaino, o ne "kaip kirviu tašyti", anot mano tėvo.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąBroliai rusai nėra kvailiai, jų mokslininkai ir inžinieriai transporte pritaiko labai daug įdomių ir genialių sprendimų, tačiau jų išpildymas...
Jei technika rusiška, nereiškia, kad ji bloga. Ji tiesiog kitokia, kaip kai kurie žmonės sako - "turi charakterį". Mokant dirbti su šia technika, galima labai sėkmingai darbuotis. Dėl išpildymo - sovietmečiu žmonės nusipirkę Zaporožietį ar Moskvičiuką, jį sąžiningai perrinkdavo, nes surinkimas būdavo labai prastas. Šį bruožą turi dauguma rusų gamybos technikos, taigi, eksploatuojant visuomet reikia šį bei tą keisti, modernizuoti, išbaiginėti inžinierių (ir šaltkalvių - be abejonės) paliktas spragas...
Comment
Comment