Tunelyje dar išmontuoti bėgiai.
Nuo viaduko kitame tunelio gale matyti.
Nuotraukoje matyti keleivius Kaunas1 stotelėje išlaipinęs traukinys grįžimui važiuoja prie tunelio persirikiuoti į lyginį kelią arba jau persirikiavęs važiuoja į stotelę Kaunas1.
Tunelyje dar išmontuoti bėgiai.
Nuo viaduko kitame tunelio gale matyti.
Nuotraukoje matyti keleivius Kaunas1 stotelėje išlaipinęs traukinys grįžimui važiuoja prie tunelio persirikiuoti į lyginį kelią arba jau persirikiavęs važiuoja į stotelę Kaunas1.
Jo, užtat su šypsenėle ir parašiau. Tuo metu kai fotografavau, važiavo persirikiuot, ir grįžo atgal. Su šuniu panemunės šile lakstėm, tai ir nupleškinau
Beja,jau sausis eina i pabaiga,o antrasis dviaukstis dar neeksplotuojamas?Gal kas zinot,kas ten per situacija? Ir zinant,kad oro uoste mazas keleiviu srautas,ar viena automatrise nebus nuimta?Ir kaip Jus manote,kokiems marsrutams ji tiktu,pvz kaunas-vilnius,kiek realu,91 sedima vieta joje?Aciu,uz atsakymus.
Į oro uostą važinėja viena motrisė, jei nebent sumažins reisų skaičių ir viskas. O kad leisti Kaunas - Vilnius Pesa motrise tai manau nelogiška, juk ji labai lėtai važiuos visą kelią, bei gali susirinkti žmonių daugiau negu 91, tuomet visai nebus kur sėstis. Nesinorėtų dvi valandas važiuoti stovint.
Į oro uostą važinėja viena motrisė, jei nebent sumažins reisų skaičių ir viskas. O kad leisti Kaunas - Vilnius Pesa motrise tai manau nelogiška, juk ji labai lėtai važiuos visą kelią, bei gali susirinkti žmonių daugiau negu 91, tuomet visai nebus kur sėstis. Nesinorėtų dvi valandas važiuoti stovint.
Manau, vakare paskutiniu reisu iš Vilniaus į Kauną ir pirmutiniu rytą iš Kauno į Vilnių užtektų pilnai.
Taip įsitikinau vieną ankstų vasaros rytą tą traukinį matydamas Vievio geležinkelio stotyje. Iki tol jis buvo sustojęs Palemone, Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose. Kiek keleivių padaugėjo Baltamiškyje, Lazdėnuose, Rykantuose, Sausiuose, Kariotiškėse, galima spėlioti. O nuo lentvaruio traukinių į Vilnių yra daugiau - prisideda važiuojantys iš Rūdiškių, Varėnos, Trakų.
Dažnai stoviniuojančiam traukiniui didelio konstrukcinio greičio nė nereikia.
Taip pat manau, kad panašiai apibūdinamų mažai keleivių vežančių "lėtųjų" Vilniaus-Kauno ir Kauno-Vilniaus traukinių būtų galima atrasti daugiau.
O jei ne, tai PESA automotrisa tikrai tiktų maršrute Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai(kur šiuo metu dažniausiai važiuoja tik iš dviejų motorinių vagonų susidedantis D1), gal dar iš Šiaulių į Mažeikius.
Manau daug geresni kadrai gautųsi nuo pėščiųjų tilto ar iš kito Nemuno kranto.
Dėl kadrų kokybės nesiginčiju.
Vienok, Petrašiūnuose dabar esančią stotelę Kaunas 1 nuo rudens gali tekti minėti kaip išnykusią stotį (apie tokias ir išnykusius geležinkelio ruožus yra atskira tema). Todėl joje užfiksuoti video ir foto kadrai ateityje turės istorinę vertę.
Vienok, Petrašiūnuose dabar esančią stotelę Kaunas 1 nuo rudens gali tekti minėti kaip išnykusią stotį (apie tokias ir išnykusius geležinkelio ruožus yra atskira tema). Todėl joje užfiksuoti video ir foto kadrai ateityje turės istorinę vertę.
Bet ne didelę. Kuo ji ypatinga? Mano manymu tik tiek, kad laikina. Ir kitas dalykas: ar tikrai ją naikins? Aš įtariu, kad bus palikta tiesiog kaip "sustojimo punktas". Vietoj to galėtų naikinti Amalių sustojimą.
Galetu palikti abi ir paleisti motrise kursuoti tarp Amaliai-Kaunas1-Kaunas-Garliava manyciau atsipirktu. Nereiketu is vieno miesto galo i kita belstis. O kas gyvena prie pervazos jiems daug paprasciau miesta butu su traukiniu.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment