O Kaune universitetas prie pat stoties?
Tikiu, kad į kai kuriuos fakultetus iš ryto užtrunka iš NV, pvz. MIF (tiek Baltupiuos, tiek Naujamiesty), ar GMF. Bet manau, kad į Saulėtekį galima nuvažiuot gan greit. Spėju, kad teisingai pasirinkus kelius, į centrinius rūmus irgi neužtruktum patekt. 44 autobusas pvz?
Be to, dar tas faktorius. Gerai, sakykim, į Kauną traukiniu pavyksta nuvažiuot greičiau. O grįžt irgi greičiau iš Kauno, nei iš VU, jei ne piko metu? Pridėkim dar traukinio laukimą
Prie gel. stoties Kaune univero nėra nei vieno. Bet iš stoties į bet kurį centre esantį univerą užtrunka nukeliaut apie 10-20 min., o jei jis "Studentų miestelyje", tai irgi panašiai tik iki Veterinarijos ir LŽŪU toliau. Vilnius - Kaunas ekspresas traukinys 1val. 10-20 min. O ne eskpresas apytiksliai 1 val. 45 min.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Jei Kaune studijuosi, tai man atrodo ir daug greičiau, ir gal net pigiau būtų gyventi Kaune bendrabutyje, nei Vilniuje ir iš jo važinėti. Nekalbant jau apie patogumą.
Gal kas žino kada traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno važiuos 160km/h greičiu? Gal greičiau nei po šimto metų?
>...pigiau būtų gyventi Kaune bendrabutyje, nei Vilniuje ir iš jo važinėti...
gal ir pigiau, bet koks ten gyvenimas...?
>...kada traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno važiuos 160km/h greičiu?
bijau tik tada, kai bus pastatytas naujas kelias, nes senuoju vaziuos visi kiti, krovininiai tame tarpe ir jie neduos greitajam isibegeti... be to aibe sustojimu nepadidins vidutinio greicio tikrai.
>...bet ilgai trunkantis važinėjimas į paskaitas - irgi nelabai geras gyvenimas...
sutinku... dvi valandas is namu i univera... ir dvi valandas is univero iki namu - kasdien perdaug laiko veltui. O traukiuniui reik vaziuot virs 200km/val greiciu kad vidutinis butu 160km/val. Teko vaziuot priemiestiniu autobusu, kuris prie kiekvieno stulpo sustoja, tai jo vidutinis greitis 55km/val (matyt pagal tvarkarasti taip nustatyta), tai tarp sustojimu jis laiko 70km/val., kad isipaisyt i grafika. Su traukiniu bus labai panasu, nors jis tures maziau sustojimu, bet jie bus ilgesni, be to stabdymai ir isibegejimai ilgai trunkantys..
>...pigiau būtų gyventi Kaune bendrabutyje, nei Vilniuje ir iš jo važinėti...
gal ir pigiau, bet koks ten gyvenimas...?
>...kada traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno važiuos 160km/h greičiu?
bijau tik tada, kai bus pastatytas naujas kelias, nes senuoju vaziuos visi kiti, krovininiai tame tarpe ir jie neduos greitajam isibegeti... be to aibe sustojimu nepadidins vidutinio greicio tikrai.
Mano draugė gyvena KMU bendrabuty ir nieko, nenumirė. Aišku, "fyfoms" nepatiktų, bet net ir tokios, priverstos finansų trūkumo, renkasi bendrabutį. Be to, išrankesnieji gali su vienu ar keliais draugais nuomotis kambarį Kaune, bet jo reikėtų ieškoti jau liepos mėnesį Be to, jei nuolat važinėjama traukiniu, tai gal geriau pirkt nuolatinį bilietą? Lietuvos geležinkeliai irgi turi tokį dalyką daug pigiau, tiesa, galioja jis tik viename maršrute. Iš kur čia ištraukėt, kad Vilnius - Kaunas bus 160 km/h? Pirmąkart girdžiu...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
>...bet ilgai trunkantis važinėjimas į paskaitas - irgi nelabai geras gyvenimas...
sutinku... dvi valandas is namu i univera... ir dvi valandas is univero iki namu - kasdien perdaug laiko veltui. O traukiuniui reik vaziuot virs 200km/val greiciu kad vidutinis butu 160km/val. Teko vaziuot priemiestiniu autobusu, kuris prie kiekvieno stulpo sustoja, tai jo vidutinis greitis 55km/val (matyt pagal tvarkarasti taip nustatyta), tai tarp sustojimu jis laiko 70km/val., kad isipaisyt i grafika. Su traukiniu bus labai panasu, nors jis tures maziau sustojimu, bet jie bus ilgesni, be to stabdymai ir isibegejimai ilgai trunkantys..
Kad nereikėtų važiuot tokiu autobusu, kuris stoja prie kiekvieno stulpo, gal geriau imkit ekspresą
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Radau tą straipsnį apie dviaukščius traukinius. LG pirks 2 tokius traukinius ir jie ims kursuoti Kaunas - Vilnius nuo 2008 m. rugsėjo mėn. Maršrutą nukeliaus per 50 min. Šaltinis.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
ir kas is tu dviauksciu? visos mobilumo teorijos sako viena - 1 zmogus per diena 3 kartus keliauja po 15 minuciu (3 * 15 = 45). o 50>45. taigi tokiu atveju zmogus paaukojes vienai kelionei visu savo dienos kelioniu laika (ir dar skolintas 5 minutes) nebeturetu laiko nei iki traukinio atvykti, nei is jo issikapanojus sesti i kita transporto priemone, nei peskom kazkur nukakti. praktika sako, jog dabar dar blogiau, taciau teorija labai gerai isaiskina, jog BET KOKIU ATVEJU zmogus patiria nuostolius (finansinius, komfortinius, sveikatos etc).
Na aš apie kelionė kasdien į kitą miestą šnekėjau teoriškai
Nors iki to laiko kai studijuosiu, jau ir tunelį užbaigs ir nauji traukiniai atsiras.
PS. Iš NV į Sauletėkį vienas autobusas važiuoja tiesiai(40min).
>...bet ilgai trunkantis važinėjimas į paskaitas - irgi nelabai geras gyvenimas...
sutinku... dvi valandas is namu i univera... ir dvi valandas is univero iki namu - kasdien perdaug laiko veltui. O traukiuniui reik vaziuot virs 200km/val greiciu kad vidutinis butu 160km/val. Teko vaziuot priemiestiniu autobusu, kuris prie kiekvieno stulpo sustoja, tai jo vidutinis greitis 55km/val (matyt pagal tvarkarasti taip nustatyta), tai tarp sustojimu jis laiko 70km/val., kad isipaisyt i grafika. Su traukiniu bus labai panasu, nors jis tures maziau sustojimu, bet jie bus ilgesni, be to stabdymai ir isibegejimai ilgai trunkantys..
Elektriniai traukiniai greitai įsibėgėja, o tarpiniai sustojimai tarp Vilniaus ir Kauno būna labai trumpi.
ir kas is tu dviauksciu? visos mobilumo teorijos sako viena - 1 zmogus per diena 3 kartus keliauja po 15 minuciu (3 * 15 = 45). o 50>45. taigi tokiu atveju zmogus paaukojes vienai kelionei visu savo dienos kelioniu laika (ir dar skolintas 5 minutes) nebeturetu laiko nei iki traukinio atvykti, nei is jo issikapanojus sesti i kita transporto priemone, nei peskom kazkur nukakti. praktika sako, jog dabar dar blogiau, taciau teorija labai gerai isaiskina, jog BET KOKIU ATVEJU zmogus patiria nuostolius (finansinius, komfortinius, sveikatos etc).
Nu jau gal ne popieriai - nenumirsim nuo kelionių dažnumo O be to, Kaunas - Vilnius 50 min. man kaip tik fainai būtų važiuot, kelionės manęs nevargina.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Na aš apie kelionė kasdien į kitą miestą šnekėjau teoriškai
Nors iki to laiko kai studijuosiu, jau ir tunelį užbaigs ir nauji traukiniai atsiras.
PS. Iš NV į Sauletėkį vienas autobusas važiuoja tiesiai(40min).
Taigi vis tiek tau į Kauną ilgiau gausis kelionė, nei iki Saulėtekio.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nu jau gal ne popieriai - nenumirsim nuo kelionių dažnumo O be to, Kaunas - Vilnius 50 min. man kaip tik fainai būtų važiuot, kelionės manęs nevargina.
pavažinėk kasdien. iškart užsimanysi arba atstumą sumažint iki optimalaus, arba suprasi, kad transporto rūšis pasirinkta blogai.
pavažinėk kasdien. iškart užsimanysi arba atstumą sumažint iki optimalaus, arba suprasi, kad transporto rūšis pasirinkta blogai.
Nu čia kaip kam... Mano mama sovietmečiu kai mokėsi, tai važinėjo į univerą iš Kauno į Vilnių kasdien rytiniu ir vakariniu traukiniu. Ir pamiegot, ir pavalgyt, ir pasimokyt spėdavo
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nu čia kaip kam... Mano mama sovietmečiu kai mokėsi, tai važinėjo į univerą iš Kauno į Vilnių kasdien rytiniu ir vakariniu traukiniu. Ir pamiegot, ir pavalgyt, ir pasimokyt spėdavo
ALIO ALIO
aš nesakau, kad neįmanoma. sakau, kad taip negerai, nepatogu, visiškai neapsimoka. dėl manęs gali kasdien iš skuodo į veisiejus ir atgal važinėti. o šiaip prie socializmo mūsų tėvai ne tik š.. transportu turėjo naudotis, viskas buvo š.. dabar galima rinktis.
>...Ir pamiegot, ir pavalgyt, ir pasimokyt spėdavo..
Istikruju, zmones gan greit pripranta prie aplinkos, pazistu zmogu kuris i darba i Siaulius KASDIEN vazineja is Kedainiu su savo masina! Ir sako nieko tokio...
ALIO ALIO
aš nesakau, kad neįmanoma. sakau, kad taip negerai, nepatogu, visiškai neapsimoka. dėl manęs gali kasdien iš skuodo į veisiejus ir atgal važinėti. o šiaip prie socializmo mūsų tėvai ne tik š.. transportu turėjo naudotis, viskas buvo š.. dabar galima rinktis.
Na na na! Prie socializmo šie traukiniai būno vieni moderniausių, kaip ir kitos transporto priemonės. O Lietuvai pasisekė dvigubai, mūsų el. tr. ER9M patys geriausi iš šios serijos.
Ir ties patys IKARUS`ai, kažkada buvo gero miesto autobuso etalonu.
Na na na! Prie socializmo šie traukiniai būno vieni moderniausių, kaip ir kitos transporto priemonės. O Lietuvai pasisekė dvigubai, mūsų el. tr. ER9M patys geriausi iš šios serijos.
Ir ties patys IKARUS`ai, kažkada buvo gero miesto autobuso etalonu.
ne. čia tu neteisus. socialistiniame bloke sukurti ir pagaminti technikos stebuklai niekada ir niekur nebuvo priskiriami kokybės etalonams. galėjo tokių būti - bet nebuvo ir ačiū dievui.
Na na na! Prie socializmo šie traukiniai būno vieni moderniausių, kaip ir kitos transporto priemonės. O Lietuvai pasisekė dvigubai, mūsų el. tr. ER9M patys geriausi iš šios serijos.
Ir ties patys IKARUS`ai, kažkada buvo gero miesto autobuso etalonu.
Nu cia bajeri suskelei. Tai kodel is Kauno i Vilniu prie Smetonos 1940 metais buvo galima nuvaziuoti greiciau nei su dabartiniais "moderniais" traukinais?
Comment