Parašė furtivete
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
>...pigiau būtų gyventi Kaune bendrabutyje, nei Vilniuje ir iš jo važinėti...
gal ir pigiau, bet koks ten gyvenimas...?
>...kada traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno važiuos 160km/h greičiu?
bijau tik tada, kai bus pastatytas naujas kelias, nes senuoju vaziuos visi kiti, krovininiai tame tarpe ir jie neduos greitajam isibegeti... be to aibe sustojimu nepadidins vidutinio greicio tikrai.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...pigiau būtų gyventi Kaune bendrabutyje, nei Vilniuje ir iš jo važinėti...
gal ir pigiau, bet koks ten gyvenimas...?
Comment
-
>...bet ilgai trunkantis važinėjimas į paskaitas - irgi nelabai geras gyvenimas...
sutinku... dvi valandas is namu i univera... ir dvi valandas is univero iki namu - kasdien perdaug laiko veltui. O traukiuniui reik vaziuot virs 200km/val greiciu kad vidutinis butu 160km/val. Teko vaziuot priemiestiniu autobusu, kuris prie kiekvieno stulpo sustoja, tai jo vidutinis greitis 55km/val (matyt pagal tvarkarasti taip nustatyta), tai tarp sustojimu jis laiko 70km/val., kad isipaisyt i grafika. Su traukiniu bus labai panasu, nors jis tures maziau sustojimu, bet jie bus ilgesni, be to stabdymai ir isibegejimai ilgai trunkantys..
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...pigiau būtų gyventi Kaune bendrabutyje, nei Vilniuje ir iš jo važinėti...
gal ir pigiau, bet koks ten gyvenimas...?
>...kada traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno važiuos 160km/h greičiu?
bijau tik tada, kai bus pastatytas naujas kelias, nes senuoju vaziuos visi kiti, krovininiai tame tarpe ir jie neduos greitajam isibegeti... be to aibe sustojimu nepadidins vidutinio greicio tikrai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...bet ilgai trunkantis važinėjimas į paskaitas - irgi nelabai geras gyvenimas...
sutinku... dvi valandas is namu i univera... ir dvi valandas is univero iki namu - kasdien perdaug laiko veltui. O traukiuniui reik vaziuot virs 200km/val greiciu kad vidutinis butu 160km/val. Teko vaziuot priemiestiniu autobusu, kuris prie kiekvieno stulpo sustoja, tai jo vidutinis greitis 55km/val (matyt pagal tvarkarasti taip nustatyta), tai tarp sustojimu jis laiko 70km/val., kad isipaisyt i grafika. Su traukiniu bus labai panasu, nors jis tures maziau sustojimu, bet jie bus ilgesni, be to stabdymai ir isibegejimai ilgai trunkantys..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Radau tą straipsnį apie dviaukščius traukinius. LG pirks 2 tokius traukinius ir jie ims kursuoti Kaunas - Vilnius nuo 2008 m. rugsėjo mėn. Maršrutą nukeliaus per 50 min. Šaltinis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
ilestmort
ir kas is tu dviauksciu? visos mobilumo teorijos sako viena - 1 zmogus per diena 3 kartus keliauja po 15 minuciu (3 * 15 = 45). o 50>45. taigi tokiu atveju zmogus paaukojes vienai kelionei visu savo dienos kelioniu laika (ir dar skolintas 5 minutes) nebeturetu laiko nei iki traukinio atvykti, nei is jo issikapanojus sesti i kita transporto priemone, nei peskom kazkur nukakti. praktika sako, jog dabar dar blogiau, taciau teorija labai gerai isaiskina, jog BET KOKIU ATVEJU zmogus patiria nuostolius (finansinius, komfortinius, sveikatos etc).
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...bet ilgai trunkantis važinėjimas į paskaitas - irgi nelabai geras gyvenimas...
sutinku... dvi valandas is namu i univera... ir dvi valandas is univero iki namu - kasdien perdaug laiko veltui. O traukiuniui reik vaziuot virs 200km/val greiciu kad vidutinis butu 160km/val. Teko vaziuot priemiestiniu autobusu, kuris prie kiekvieno stulpo sustoja, tai jo vidutinis greitis 55km/val (matyt pagal tvarkarasti taip nustatyta), tai tarp sustojimu jis laiko 70km/val., kad isipaisyt i grafika. Su traukiniu bus labai panasu, nors jis tures maziau sustojimu, bet jie bus ilgesni, be to stabdymai ir isibegejimai ilgai trunkantys..
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąir kas is tu dviauksciu? visos mobilumo teorijos sako viena - 1 zmogus per diena 3 kartus keliauja po 15 minuciu (3 * 15 = 45). o 50>45. taigi tokiu atveju zmogus paaukojes vienai kelionei visu savo dienos kelioniu laika (ir dar skolintas 5 minutes) nebeturetu laiko nei iki traukinio atvykti, nei is jo issikapanojus sesti i kita transporto priemone, nei peskom kazkur nukakti. praktika sako, jog dabar dar blogiau, taciau teorija labai gerai isaiskina, jog BET KOKIU ATVEJU zmogus patiria nuostolius (finansinius, komfortinius, sveikatos etc).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNa aš apie kelionė kasdien į kitą miestą šnekėjau teoriškai
Nors iki to laiko kai studijuosiu, jau ir tunelį užbaigs ir nauji traukiniai atsiras.
PS. Iš NV į Sauletėkį vienas autobusas važiuoja tiesiai(40min).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
ilestmort
Parašė amiko Rodyti pranešimąNu jau gal ne popieriai - nenumirsim nuo kelionių dažnumo O be to, Kaunas - Vilnius 50 min. man kaip tik fainai būtų važiuot, kelionės manęs nevargina.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąpavažinėk kasdien. iškart užsimanysi arba atstumą sumažint iki optimalaus, arba suprasi, kad transporto rūšis pasirinkta blogai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
ilestmort
Parašė amiko Rodyti pranešimąNu čia kaip kam... Mano mama sovietmečiu kai mokėsi, tai važinėjo į univerą iš Kauno į Vilnių kasdien rytiniu ir vakariniu traukiniu. Ir pamiegot, ir pavalgyt, ir pasimokyt spėdavo
aš nesakau, kad neįmanoma. sakau, kad taip negerai, nepatogu, visiškai neapsimoka. dėl manęs gali kasdien iš skuodo į veisiejus ir atgal važinėti. o šiaip prie socializmo mūsų tėvai ne tik š.. transportu turėjo naudotis, viskas buvo š.. dabar galima rinktis.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąALIO ALIO
aš nesakau, kad neįmanoma. sakau, kad taip negerai, nepatogu, visiškai neapsimoka. dėl manęs gali kasdien iš skuodo į veisiejus ir atgal važinėti. o šiaip prie socializmo mūsų tėvai ne tik š.. transportu turėjo naudotis, viskas buvo š.. dabar galima rinktis.
Ir ties patys IKARUS`ai, kažkada buvo gero miesto autobuso etalonu.
Comment
-
ilestmort
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNa na na! Prie socializmo šie traukiniai būno vieni moderniausių, kaip ir kitos transporto priemonės. O Lietuvai pasisekė dvigubai, mūsų el. tr. ER9M patys geriausi iš šios serijos.
Ir ties patys IKARUS`ai, kažkada buvo gero miesto autobuso etalonu.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNa na na! Prie socializmo šie traukiniai būno vieni moderniausių, kaip ir kitos transporto priemonės. O Lietuvai pasisekė dvigubai, mūsų el. tr. ER9M patys geriausi iš šios serijos.
Ir ties patys IKARUS`ai, kažkada buvo gero miesto autobuso etalonu.
Comment
Comment