Dėja nepavyko
Vokietojoje kitas principas, ten esti elektrovėžis ir vagonai, kurių vienas valdo elektrovėžį važiuojant atgal.
O LG perka būten čekų, kurie rastaman`o poste. Tai pilnai EMU.
Na jei mūsiškis bus toks pats, kad tas nuotraukoj DB, tai bus suepr. Esu važiavęs būtent tokiu vokišku traukiniu, iš Berlyno priemiesčio. NEREALU. Jokio garso, jokios vibracijos, didelis greitis. Smagu, jei pas mus būtų toks pats...
Tai šitas traukinys negali turėti daugiau vagonų? Tik tris?
Mum tai tikrai užteks, pas mus ar ne iš 2 vagonų važinės?
Pirmos klasės vagono keleiviai galės prisijungti savo nešiojamus kompiuterius prie maitinimo tinklo.
Ir dar klausimas dėl kompiuterio pasijungimo. Galėtų kažkaip ir interneta viduje suorganizuot Tada tikrai rinkčiaus tokį kelionės būdą, nes nei autobusas, nei automobilis šito neperspjautų Ir taip keliaujant laikas tikrai greit ir naudingai prabėgtų.
o kaip bus su traukinių srautu? per kur kreips maršrutus?
Maršrutas Kaunas-N.Vilnia bus sutrumpintas ir bus Palemonas-N.Vilnia. Taip rašė spauda prieš keletą mėn. Iš Palemono už tą patį traukinio bilietą nuveš LG nemokamas autobusas iš Palemono iki Kauno stoties. Bet netrukus atsirado spaudoj naujas straipsnis, kuriame minima, jog keleiviai iš Palemono turės į Kauną grįžt savarankiškai, nes LG samdyt autiką per brangu, juolab, kad vieno autiko neužtektų. Tad dėl šito neaišku, žinoma tik tai, kad maršrutas bus Palemonas - N.Vilnia. Taip pat minėta, kad po tunelio rekontrukcijos, maršrutą dviaukščiu traukiniu maršrutu Kaunas - N. Vilnia keleiviai pasieks per 50 min., manau puikus rezultatas Nors ir dabar su popietiniu traukiniu apie 16 val. iš Vilniaus į Kauna patenku per 1 val. ir 15 min., nes čia ekspresas, tiesiog su vėjeliu, smagu važiuot, net kryžiažodžio nespėjau išspręst
Aš neseniai galvojau, kur stuodijuoti ir radau įdomią vietą Kaune.
Tačiau paskaičiavęs, kiek iš NV iki Kauno važiuoti traukiniu, gaunasi, kad man nuo namų iki Kauno Universiteto greičiau, negu iki VU.
Aišku prie naujų tr. greičių.
Aš neseniai galvojau, kur stuodijuoti ir radau įdomią vietą Kaune.
Tačiau paskaičiavęs, kiek iš NV iki Kauno važiuoti traukiniu, gaunasi, kad man nuo namų iki Kauno Universiteto greičiau, negu iki VU.
Aišku prie naujų tr. greičių.
Nič nieko nesupratau. Kas tas NV? Kokiam mieste gyveni? Kam traukinys, imk autiką.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Iš N.Vilnios į kai kuriuos VU fakultetus (ekonomikos, tesiės, ir fizikos) galima nuvažiuoti net neužsukant į miesto centrą, tas pats galioja VGTU ir teisės universtitetui. ir netgi autobuso maršrutas yra tais aplinkeliai važiuojantis.
ir apskritai, įvertinant geležinkelių atnaujinimo tempus ir mokymosi terminus - manau per artimiausius 5-6 metus daugiau laiko prarasi traukinyje važinėdamas, iki Palemono (tunelio remontas) ir mikruške ar autobusu iki kažkokio Kauno universiteto (KTU, VDU?) bei laukdamas kol pakels greitį iki 160 km/h, nei leisdamas laiką Vilniaus kamščiuose, kad pasiekti centre esantį VU fakultetą.
Iš N.Vilnios į kai kuriuos VU fakultetus (ekonomikos, tesiės, ir fizikos) galima nuvažiuoti net neužsukant į miesto centrą, tas pats galioja VGTU ir teisės universtitetui. ir netgi autobuso maršrutas yra tais aplinkeliai važiuojantis.
As daznai pro Rokantiskiu kapines apvaziuodavau kamscius ir islysdavau Sauletekyje
O Kaune universitetas prie pat stoties?
Tikiu, kad į kai kuriuos fakultetus iš ryto užtrunka iš NV, pvz. MIF (tiek Baltupiuos, tiek Naujamiesty), ar GMF. Bet manau, kad į Saulėtekį galima nuvažiuot gan greit. Spėju, kad teisingai pasirinkus kelius, į centrinius rūmus irgi neužtruktum patekt. 44 autobusas pvz?
Be to, dar tas faktorius. Gerai, sakykim, į Kauną traukiniu pavyksta nuvažiuot greičiau. O grįžt irgi greičiau iš Kauno, nei iš VU, jei ne piko metu? Pridėkim dar traukinio laukimą
Comment