Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar t.y. 2008-12-31 16.30 iš Vilniaus geležinkelio stoties važiavau į Kaunas-1 su šiuo traukiniu. Žmoniu buvo pilna, atvykus sąstatui pirmas įvaidis super. Duris reikia paciam atsidaryti t.y. paspaudus mygtukus duru sonuose. Bet bobulytes stovejusios prieki nesuprato kaip atsidaromos ir pradejo masinistui saukti , Durys atidarė, nenorejau grustis į antrą aukšta pasilikau pirmame (virkliniame vagone). Vidinės durys taip pat atsidaro su mygtuku paspaudimi. Atsisedau prie lango salono sone kur yra tik viena sedyne. Del patogumo aišku palyginus su senom elektrickom tai nepaliginsi, o su autobuso sedynem ner ka lygint autobuso žymiai patogesnės. Kojom vietos ir nera labai daug kai priesais tave sedi zmones.
    Pajudejo Kauno link, garso izoliacija super, informavimo sistema taip pat. Bet su Meier negaliu sutikti dėl prasilenkianciu traukiniu graso. Viestiek jis yra ne toks kaip senuose bet yra.
    O seip tai super, atvaziavom per 55 minutes.

    Comment


      Šaunus pasakojimas, dėkui. Beje neblogai čia dabar, net trimis minutėmis greičiau atvažiavo.
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Pagaliau šiandien ir aš išmėginau tą visų išsvajotą dviaukštį keleivinį traukinį. Važiavau iš Kauno į Kaišiadoris.
        Pirmu nemaloniu siurprizu buvo žinia apie kelionės kainos pakilimą. Dar blogiau, kad išvakarėse http://www.litrail.lt apie tai nebuvo jokios užuominos. Nebuvo jokios špargalikės nė vienoje lankytoje stotyje. Užtai ir Kaunas1 stotyje prie kasos susidarė žmonių eilutė (dauguma pinigus buvo pasiruošę be grąžos, ir tik prie langelio sužinoję apie didesnę kainą jie imdavo ieškoti papildomo "metalo").
        Apie traukinio vidų kažko naujo nepridėsiu. Žinoma, aš nesu išpuikęs - man gerai tiek D1, tiek ER9M. Įsitikinau, kad vagonuose veikia filmavimo kameros, kad monitorius yra valdymo kabinos kairėje pusėje.
        Traukinys išvažiavo pavėlavęs 2 minutes (bent pagal laikrodį švieslentėje vagono viduje), iki bėgių iš Rokų_Jiesios prisijungimo (buvusios Pamario stoties) greitis buvo kažkodėl nedidelis. Ar tai rezervas toliau trumpinti kelionmės laiką iš Kauno į Vilnių, ar buvo pagrindas į Kaišiadoris pavėluoti 3 minutes, neįsitikinau.

        P.S.
        1. Tikriausiai pavydėtų Darius555, nes kai traukinys pralindo po autostrados viaduku, iš antro aukšto pamačiau Jonavos link lėtai važiuojantį 2M62 be vagonų... Taigi, iš Palemono ~10:00-10:05h.
        2. Kelias vasaras 10:42h iš Kauno išvažiuodavusiu elektriniu traukiniu važinėjau į Vievį. Dabar tą lėtąjė pakeitė dviaukštis elektrinis, Vievyje jis nestoja, kitas iš Kaunas1 išvyksta tik 12:16h. Pasirodo, į Vievį važinėti galėsiu iš Kauno 9:55 išvažiuodamas tuo dviaukščiu elektriniu ir Kaišiadoryse persėsdamas į greitąjį Nr.18Klaipėda-Vilnius, nes šis Vievyje stoja.
        3. Patogių pagal laiką traukinių neteko ne vienos stoties gyventojai. Netektis netikėta. Nepavydžiu gruodžio mėnesį iš Vievio ar kitos stoties pirkusiems mėnesinį ar ilgesnį terminuotą bilietą ir netekusiems patogiu laiku važiuodavusio traukinio.
        Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.02, 18:10.

        Comment


          Parašė waidz Rodyti pranešimą
          Mano subjektyvi nuomonė - tvarkaraštis nepritaikytas Vilniuje dirbantiems kauniečiams. Gal šiam keleivių segmentui būtų patrauklu persėsti iš privačių auto į traukinį? Ar turi LG šiai linijai daugkartinių bilietų sistemą (pvz. mėnesio ar pan.)?
          Man atrodo, kad pritaikyta neblogai.
          7:00h darbo dienomis iš Kaunas1 stotelės išvykstantis dviaukštis Vilniuje būna 7:59h. Kam darbo pradžia 9:00, tai juo yra geriau negu anksčiau būdavo išvažiuodavusiu 6:50h. ir Vilniuje būdavusiu 8:08h.
          Kas darbą pradeda anksčiau, tiems iš Kauno greitesnis elektrinis darbo dienomis išvyksta 5:58h., Vilniuje būna 7:16h.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Pirmu nemaloniu siurprizu buvo žinia apie kelionės kainos pakilimą. Dar blogiau, kad išvakarėse http://www.litrail.lt apie tai nebuvo jokios užuominos. Nebuvo jokios špargalikės nė vienoje lankytoje stotyje. Užtai ir Kaunas1 stotyje prie kasos susidarė žmonių eilutė (dauguma pinigus buvo pasiruošę be grąžos, ir tik prie langelio sužinoję apie didesnę kainą jie imdavo ieškoti papildomo "metalo")
            O tai kiek kainavo anksčiau ir kiek dabar (2 ir 1 klase)? Kaip užpildytas traukinys maždaug %?
            Paskutinis taisė zanaz; 2009.01.03, 02:47.
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
              O tai kiek kainavo anksčiau ir kiek dabar (2 ir 1 klase)? Kaip užpildytas traukinys maždaug %?
              Iki Naujų metų bilietas iš Kauno į Kaišiadoris 2 klase kainavo 7,10 Lt, dabar - 8,40 Lt. Daugiau apie kainas palyginti neturiu ką, nes vakar nei Kaunas1, nei Kaišiadorių stotyse jokių kainoraščių nebuvo pakabinta, tai ir nenusirašiau. O internete naujas kainas įdėti galėjo (arba nors senas ištrinti) nors prieš kelias dienas.
              Sausio 2 diena dar šventės, tai anksti rytą važinėjančių mažai. Tuo 9:55h. dviaukščiu važiavo gal 50 gal 100 žmonių (tai kažkiek daugiau negu tikėjausi), nuotaikos buvo tokios, kad specialiai traukiniu (ne kuo kitu) važiuojama pasimėgauti naujoviška keleivinio transporto priemone, parodyti ją vaikams. Į keleivių skaičių nepasigilinau, o apie laisvų vietų skaičių pridursiu tiek, kad per 20 minučių kelio spėjau pasėdėti dviejuose vagonuose tiek 1, tiek 2 aukštuose, tiek vieno vagono tarpe tarp 1 ir 2 aukštų.
              Kaišiadorių miestas 10:30h atrodė dar sumigęs. Beveik tuščias 10:35 h. Kaišiadorių stoties pirmame kelyje sustojo greitasis Klaipėda-Vilnius, 10:44 antrame - elektrinis į Kauną.
              Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.03, 13:10.

              Comment


                na, labai atsiprašau, aš vakar, sausio 2 d. važiavau į Kauną 9.54 traukiniu, ir jis nebuvo dviaukštis. (beje, kainos tai taip, kad pridėtas PVM papildomai, pamatai tik čeky-biliete).

                štai jis, tas labiau išlindęs, jau Kaunas-1 stoty.



                vidus:

                Comment


                  Sveiki!

                  Iškilo toks klausimas, kodėl važiuojant traukiniu, kai kuriuose ruožuose (berods už Kaišiadorių) staiga užgęsta šviesos?

                  Comment


                    Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
                    na, labai atsiprašau, aš vakar, sausio 2 d. važiavau į Kauną 9.54 traukiniu, ir jis nebuvo dviaukštis. (beje, kainos tai taip, kad pridėtas PVM papildomai, pamatai tik čeky-biliete).

                    štai jis, tas labiau išlindęs, jau Kaunas-1 stoty.

                    Atvaizdas


                    vidus:

                    Atvaizdas
                    9:54h. iš Vilniaus į Kauną išvykstantis traukinys ir neturėjo būti dviaukštis.
                    Dviaukštis 9:55 išvyksta iš Kaunas1.
                    Iš Vilniaus išvažiavę 9:54h. dviaukštį susitikti turėjote kažur apie Kaugonis (tarp Vievio ir Žaslių).
                    Nufotkintą elektrinį traukinį Kaišiadoryse mačiau.
                    Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.03, 13:17.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      9:54h. iš Vilniaus į Kauną išvykstantis traukinys ir neturėjo būti dviaukštis.
                      Dviaukštis 9:55 išvyksta iš Kaunas1.
                      Iš Vilniaus išvažiavę 9:54h. dviaukštį susitikti turėjote kažur apie Kaugonis (tarp Vievio ir Žaslių).
                      Nufotkintą elektrinį traukinį Kaišiadoryse mačiau.
                      hehe, egocentrizmas sužaidė, nepastebėjau, kad kalba ne apie traukinį "iš Vilniaus", sorius.

                      Comment


                        Parašė mnis Rodyti pranešimą
                        Sveiki!

                        Iškilo toks klausimas, kodėl važiuojant traukiniu, kai kuriuose ruožuose (berods už Kaišiadorių) staiga užgęsta šviesos?
                        Yra atkarpos, kuriose į kontaktinį tinklą netiekiama elektros įtampa. Tose atkarpose mašinistas turi nuleisti pantografą.
                        Kažkas iš dalyvių buvo apie tai rašęs anksčiau.

                        Dviaukščiame, manau, nebeturėtų prigesti šviesos...

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Yra atkarpos, kuriose į kontaktinį tinklą netiekiama elektros įtampa. Tose atkarpose mašinistas turi nuleisti pantografą.
                          Kažkas iš dalyvių buvo apie tai rašęs anksčiau.

                          Dviaukščiame, manau, nebeturėtų prigesti šviesos...
                          Konkrečiau - yra dvi vietos: viena išvažiavus iš Lentvario į Kariotiškių pusę ir antra ties Žaslių geležinkelio stotimi. Ten keičiasi elektros pastotės.

                          Comment


                            Gal kas zinot,kur zada LG deti senus traukinius,gi naujieji dviauksciai pakeis kazkokius kelis?
                            "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                            Comment


                              Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                              Gal kas zinot,kur zada LG deti senus traukinius,gi naujieji dviauksciai pakeis kazkokius kelis?
                              Arba baltarusiams parduos, arba supjaustys... Kito pasirinkimo nematau... Na gal dar modernizuos šiek tiek jų...

                              Comment


                                Šiandien, ateinu į Kaunas-1 kasą, o ten ranka parašytas raštelis su naujom kainom. Nesvarbu kaina, bet specialiai pirkau 1 klasės kaina (21,30 Lt). Nustebau, kad biliete yra nurodyta kuris vagonas ir kuri sedėjimo vieta. 1 klases vietos yra varikliniame vogone antrame aukšte. Sėdynės vienoje eilėje po dvi vietas, kitoje po viena, salono galuose prie sėdyniu yra dideli stalai (sėdynės viena priešais kitą), prie kitu sedyniu is priesais esanciu nusileidzia staliukai (sedynes isdestymas kaip autobuse). Sėdynių patogumas tikrai super, mazdaug 10 cm platesnės negu antroje klasėje, yra porankiai, jos gali nusilenkti, patogiai galima pamiegoti. Ir vėl važiavau vakare, pro langus nieko nesimato, atsispindi vagono salonas, man tas labai nepatiko. Bent jau pirmoje klaseje galėtų šviesas išjungi ir pačiam esant reikalui įsijungti švieseles kur yra virš sėdynių (antroje klasėje, virš sėdynių švieselių nėra).

                                O dėl dingstančių šviesų, tai šiame traukinyje jos nedingsta, tolygiai dega.

                                Comment


                                  Na Lg kaip sake,tai ir pakele nuo naujuju,o dar www.litrail.lt sian kainos nebuvo keistos.
                                  "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                  Comment


                                    Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                                    Na Lg kaip sake,tai ir pakele nuo naujuju,o dar www.litrail.lt sian kainos nebuvo keistos.

                                    Kainos padidejo del panaikintos PVM lengvatos. Vietoj 5 proc. - 19 proc.
                                    Tarpmiestiniu autobusu kainos taip pat padidejo ir gerokai daugiau. Pvz., is Vilniaus i Alytu (~105 km) kainavo 19 Lt, po o siemet griztant teko moketi net 24 Lt.

                                    Comment


                                      Ir as siandien issiruosiau i Kauna. Pasiseke, nes dviaukstis traukinys nesugedo ir neteko belstis ER9M. Keliones ispudziai neblogi. Komforto pakanka. Gal tik kelis trukumus paminesiu.
                                      Siandien ryte buvo nemenkas saltis - bent iseinant is namu -15. Displejuje rode, kad vagone +17, ir is tiesu buvo pakankamai silta. Bet sedint vagone, ir pirmoje ir antroje klasese, visa laika buvo kazkoks skervejis koju lygyje. Tokio skersvejo nera nei ER9M, nei dyzeliniuose traukiniuose. Gal cia tik del zemos temperaturos lauke? Gal kai lauke -5, tai to skersvejo ir nera?
                                      Tualeto konstrukcija nevykusi visiskai. Vietos mazai, bet didziausia beda - i tualeto vidu atsidarancios durys. Kurios atidarant uzima ir taip maza erdve tualeto viduje ir tiesiog reikia issilenkineti, norint iseiti ar ieiti.
                                      Dar vienas trukumas - tai nesandarus perejimas tarp vagonu. Jame pripustyta sniego, plysiai po kelis cm. Na, kazkaip tikejausi sandaraus perejimo, o ne tokio pat kiauro, kaip ir senuose traukiniuose ar keleiviniuose vagonuose. Juk yra sandarus perejimai...



                                      2 klase


                                      Ir zemas laiptelis. Gal tik del fotografavimo kampo atrodo aukstokai, realiai taip nera.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2009.01.06, 13:21.

                                      Comment


                                        Ką gali žinoti, dėl skersvėjo kojų lygyje... kai aš važiavau to nesijautė.
                                        Dėl tualeto yra keturi tualetai: Du yra maži (vienas iš jų apie kurį pasakota). Yra ir du dideli, viename iš didelių tualetu teko užeiti.... Jie tikrai erdvūs. durys taip po gi atsidaro paspaudus mygtuką..
                                        Beje gražios nuotraukos.;D
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kainos padidejo del panaikintos PVM lengvatos. Vietoj 5 proc. - 19 proc.
                                          Tarpmiestiniu autobusu kainos taip pat padidejo ir gerokai daugiau. Pvz., is Vilniaus i Alytu (~105 km) kainavo 19 Lt, po o siemet griztant teko moketi net 24 Lt.
                                          Pagal vieną maršrutą lyginti (reikėtų naudoti tą patį) ir daryti bendras išvadas ne visai tikslu.

                                          Galima palyginti kainas maršrutams Kaunas-Vilnius:

                                          Traukiniu (1 klase; buvo/yra):
                                          17,90 Lt - 21,30 LT. Skirtumas 3,40 Lt.

                                          Autobusu (buvo/yra):
                                          20 Lt - 23 Lt. Skirtumas 3 Lt.

                                          Dar didesnius skirtumus gausim, jei skaičiuosim padidėjimą santykinai nuo buvusios kainos.

                                          Kaina vykstant traukiniu, žinoma, vis tiek mažesnė. Ir važiuoja greičiau, nors rečiau.

                                          Keista matyti, kad per tiek laiko vis dar nėra atnaujintos kainos internetiniame puslapyje.
                                          Paskutinis taisė ; 2009.01.06, 14:27.
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X