Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ne tik kaimų.
    Kad ir Vilniaus miesto dalis Paneriai (prie Panerių geležinkelio stoties). Kiek žinau, autobusas į stoties prieigas neatvažiuoja joks – nei miesto, nei užmiestinis. Stoties prieigų gyventojams į artimiausią miesto autobusą (kiek žinau) yra pakankamai toli (tiesa, nežinau takelių, kaip į jį ir į kokią kokio maršruto stotelę arčiausia nueiti).Tiems žmonėms ko gero vienintelis susisiekimas su miesto centru yra keleivinis traukinys.
    Gal dėl šitos mano minties kažkas paprieštaraus, o gal kažkas Vilniaus apylinkes už mane geriau žinantis papildys.
    Važiuoja autobusai ten. Bet kitoj pusėj kelyno, reikia pereiti pėsčiųjų tiltu į kitą pusę ir iš karto stotelė (Aukštieji Paneriai). Bet traukiniu miesto centrą pasiekti vis tiek patogiau, nes pravažiuojančių autobusų maršrutai yra tokie:
    8 Žemieji Paneriai - Vaidotai
    9 Ž.Paneriai - Keturiasdešimt Totorių
    20 Žemieji Paneriai - Lazdynai
    51 Žemieji Paneriai - Daniliškės

    Nė vienas nepasižymi tankiu grafiku.

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Jei siuo metu autobuso nera, nereiskia, kad negalima i reikiama vieta sukurti marsruto.
      Nežinau, kad laukia kurių kaimų žiemą ir ar išvis užsuks į juos koks autobusas, jei šiemet turėsime sniego .
      Kaip aiškėja iš publikacijos, šiemet bus barstomi tik keliai, kuriais pravažiuoja bent 700 per parą.

      http://www.alfa.lt/alfa/straipsnis/1...08-11-07_13-58

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Nežinau, kad laukia kurių kaimų žiemą ir ar išvis užsuks į juos koks autobusas, jei šiemet turėsime sniego .
        Kaip aiškėja iš publikacijos, šiemet bus barstomi tik keliai, kuriais pravažiuoja bent 700 per parą.

        http://www.alfa.lt/alfa/straipsnis/1...08-11-07_13-58
        Na, cia jau daug kartu diskutuota siais klausimais, taciau kad ir kaip ten bebutu - savivaldybiu problemos - ne LG reikalas (nebent vyriausybe (arba savivaldybes) skirtu pakankamai pinigu nuostolingiausiems marsrutams islaikyti).
        Manau ekonomine krize neaplenks ir LG, tad manau bus stengiamasi itin nuostolingos veiklos apimtis sumazinti arba jos isvis atsisakyti (tai gresia kai kuriems keleiviniams marsrutams arba ju kursavimo daznumui, taip pat visu direkciju darbuotoju gali buti sumazinta sumazejus darbo apimtims, gali buti atsisakyta kai kuriu investiciniu projektu ir t.t.). Aisku bus "apkarpytos" sakos, nesancios didziauisa nuostoli. Beje cia mano kaip paprasto piliecio asmenine nuomone, tad kaip daugeliu atveju nemanykite, kad tai LG pozicija..
        Paskutinis taisė LT-1; 2008.11.08, 15:05.

        Comment


          Sutikčiau su tuo, bet... tada kam buvo padauginta reisų ir maršrutų nuo gegužės 25 d.? Jeigu jie vėl būtų retinami, tada nematau loginio ryšio...

          Comment


            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
            Sutikčiau su tuo, bet... tada kam buvo padauginta reisų ir maršrutų nuo gegužės 25 d.? Jeigu jie vėl būtų retinami, tada nematau loginio ryšio...
            Na, buvo galimybe, buvo lesu, tad buvo nutarta pakelti keleiviu pervezimo lygi Lietuvoje. Jei visgi ekonomine krize nepaliestu (kuo labai abejoju) LG ir nemazetu krovininiu traukiniu, tai progresas tiek keleiviu vezimo ukyje tiek kitur LG isliktu. Dar pavasari jokiu aiskiu ekonomines krizes zenklu nebuvo, tad ir judejo viskas i prieki..

            Comment


              Nesutikčiau, kad krizės ženklų nebuvo. Gi vien kylanti infliacija tą rodė. Daug buvo rašoma apie tai. Ekspertai prognozavo, kad taip bus. Buvo ginčinamasi dėl "minkšto" ir "kieto" nusileidimo". Kirkilas vis ramino (kada jis ramus nebuvo..?), kad viskas kontroliuojama, bet realybė buvo ir yra kitokia. Pasiklausykit vissų televizijų ir raidijų šiandienos žinias. Nu čia nukrypom nuo temos

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Nesutikčiau, kad krizės ženklų nebuvo. Gi vien kylanti infliacija tą rodė. Daug buvo rašoma apie tai. Ekspertai prognozavo, kad taip bus. Buvo ginčinamasi dėl "minkšto" ir "kieto" nusileidimo". Kirkilas vis ramino (kada jis ramus nebuvo..?), kad viskas kontroliuojama, bet realybė buvo ir yra kitokia. Pasiklausykit vissų televizijų ir raidijų šiandienos žinias. Nu čia nukrypom nuo temos
                Dar siek tiek nukrypimas nuo temos - pavasari buvo tik labai abstraktus pamastymai (as ten rasiau - nebuvo aiskiu krizes zenklu). O jei nezinai kas bus, tikrai nereikia laukti ir kazkuriuos projektus marinuoti. Buvo gicijimasi del nusileidimu, ir visi tada mane kad bus "minkstas" nusileidimas. O LG beje neigiamai daugiau paveiktu ne vidine LG krize, o krize aplinkinese salyse (ypac Baltarusijoje ir Rusijoje, Ukrainoje (dar ir Kazachasatana galima pamineti) is kuriu kroviniu nemazai gabename)

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Karijotiškių stotelė yra Trakų rajone. Bet jos prieigose jokios autobusų stotelės neradau. Iš rajono centro į čia autobuso maršruto nerodo ir http://www.trakuautobusai.lt
                  Na eina autobusas, bet tik vienas.
                  Lentvaris - Kariotiškės 13.55 d.d.
                  http://www.trakuautobusai.lt/

                  Comment


                    Nuo kada marsrutu Vilnius-Kaunas vazineje ledi Krize? Tam yra tema lietuvos gelezinkeliai tai ir rasykit ten apie savo krizes ir traukiniu marsrutu mazinima. Siam marsrutui panaikinimas negresia tad ir nerasykit apie tai.
                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                    - Rusija su Amerika kariauja.
                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                    - O amerikiečiai?
                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                    Comment


                      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                      Nuo kada marsrutu Vilnius-Kaunas vazineje ledi Krize? Tam yra tema lietuvos gelezinkeliai tai ir rasykit ten apie savo krizes ir traukiniu marsrutu mazinima. Siam marsrutui panaikinimas negresia tad ir nerasykit apie tai.
                      Ledi Krize gali ir siame marsrute pralekti - gali buti daugiau neperkama dviauksciu traukiniu, nerekonstruojamas ruozas didesniam nei 120 km/h greiciui ir t.t. Tad viskas cia i tema. O jei ne i tema - maziausiai rupinkis - adminai nukels ten kur reikia

                      Comment


                        Na reikia tiketis,kad LG nuolat ples savo turima traukiniu arsenala.Gal kokia uzsienio kompanija sugalvos investuoti kada.Lesos dideles,bet uztat gyventojams butu labai gerai,sakykim padidintu greiti iki 200-300km/h.LG be konkurencijos laimetu pries autobusus.
                        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                        Comment


                          Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                          Na reikia tiketis,kad LG nuolat ples savo turima traukiniu arsenala.Gal kokia uzsienio kompanija sugalvos investuoti kada.Lesos dideles,bet uztat gyventojams butu labai gerai,sakykim padidintu greiti iki 200-300km/h.LG be konkurencijos laimetu pries autobusus.
                          Galiu beveik garantuoti, kad 300 km/h Lietuvoje traukiniai bent pora desimtmeciu (o gal ir gerokai ilgiau) tikrai nevazines. Nera tokios rinkos Lietuvoje tokiems traukiniams, tokiems greiciams. Ko per artimiausia desimtmeti galbut galime sulaukti - tai 160 km/h greicio kai kuriuose ruozuose.

                          Comment


                            Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                            Na reikia tiketis,kad LG nuolat ples savo turima traukiniu arsenala.Gal kokia uzsienio kompanija sugalvos investuoti kada.Lesos dideles,bet uztat gyventojams butu labai gerai,sakykim padidintu greiti iki 200-300km/h.LG be konkurencijos laimetu pries autobusus.
                            Svajonė be perspektyvos į realybę
                            Kad to nebus, duočiau garantiją, didesnę negu duoda LT-1

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Galiu beveik garantuoti, kad 300 km/h Lietuvoje traukiniai bent pora desimtmeciu (o gal ir gerokai ilgiau) tikrai nevazines. Nera tokios rinkos Lietuvoje tokiems traukiniams, tokiems greiciams.
                              Esant greičiui 300 km/h keleivių rinka būtų jau visai kita (Vilnius - Kaunas per pusvalandį gal ne toks radikalus pokytis, o štai Vilnius - Klaipėda per valandą jau tikra revoliucija).

                              Bet ir investicijos visai kitos (šiuo metu, spėju - kažkur tarp fantazijos ir tolimų planų 2030 - 2050 metams).

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Esant greičiui 300 km/h keleivių rinka būtų jau visai kita (Vilnius - Kaunas per pusvalandį gal ne toks radikalus pokytis, o štai Vilnius - Klaipėda per valandą jau tikra revoliucija).

                                Bet ir investicijos visai kitos (šiuo metu, spėju - kažkur tarp fantazijos ir tolimų planų 2030 - 2050 metams).
                                Geležinkelyje be pastogės lietui lyjant ar šaltukui spaudžiant padirbėtum su "kirka" ir "lopeta" (o toks darbas - tikrai ne sėdėti prie kompo), apie juokius traukinių greičius, apie radikalius, pokyčius, investicijas minčių neliktų ...
                                Lėktuvas iš Vilniaus į Palangą nuskrisdavo per valandą. Bet jam ore nesipainiodavo niekas... O dėl geležinkelio kapitalinio rekonstravimo ar naujo supergreito geležinkelio tiesimo dar pasipriešintų kiekvienas Lietuvos Ūkininkėlis", pro kurio žemės rėžį tas geležinkelis eitų.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Esant greičiui 300 km/h keleivių rinka būtų jau visai kita (Vilnius - Kaunas per pusvalandį gal ne toks radikalus pokytis, o štai Vilnius - Klaipėda per valandą jau tikra revoliucija).

                                  Bet ir investicijos visai kitos (šiuo metu, spėju - kažkur tarp fantazijos ir tolimų planų 2030 - 2050 metams).
                                  Kiekvienas litas, idetas investuojant, turi duoti kazkokia graza. Lietuvoje nera milijoniniu miestu, kuriu vazinejanciu gyventoju pakaktu tokiam grandioziniam projektui bent is dalies atsipirkti. Tegul visi imanomi keleiviai perses i traukinius, bet ju vis tiek bus ypatingai mazai, norint toki gelezinkeli racionaliai eksploatuoti.(aplamai cia tas pats kaip kokiame Balbieriskyje metro statyti ) Tad apie vazinejima tarp Vilniaus ir Kauno 300 km/h greiciu galite tik graziai pasvajoti..
                                  Paskutinis taisė LT-1; 2008.11.10, 12:05.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Geležinkelyje be pastogės lietui lyjant ar šaltukui spaudžiant padirbėtum su "kirka" ir "lopeta" (o toks darbas - tikrai ne sėdėti prie kompo), apie juokius traukinių greičius, apie radikalius, pokyčius, investicijas minčių neliktų ...
                                    Nuo kada kasėjai su "lopetomis" sprendžia įmonės strategiją? Ar nori pasakyt kad LG šitaip yra?

                                    Kasėjo darbas gerai kasti. Iš savo griovio jis neturi galimybės matyt bendros perspektyvos, ir jam to nereikia.

                                    Tad apie vazinejima tarp Vilniaus ir Kauno 300 km/h greiciu galite tik graziai pasvajoti..
                                    Tai ir svajojame. Ar idealas turėtų būti biurokratinis pasitenkinimas "gerai kaip yra, rodiklius rodom, ir netrukdykit čia mums dirbti"?

                                    p.s.: didelis greitis būtų gerokai svarbesnis maršrute Vilnius - Klaipėda

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Geležinkelyje be pastogės lietui lyjant ar šaltukui spaudžiant padirbėtum su "kirka" ir "lopeta" (o toks darbas - tikrai ne sėdėti prie kompo), apie juokius traukinių greičius, apie radikalius, pokyčius, investicijas minčių neliktų ...
                                      Ką čia turėtų reikšti toks pareiškimas? Su tokiu požiūriu tai apskritai pasauly pažangos nebūtų.
                                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                      Comment


                                        Na bent del 160km/h galetu ir pasistengti.
                                        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                        Comment


                                          Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                          Ką čia turėtų reikšti toks pareiškimas? Su tokiu požiūriu tai apskritai pasauly pažangos nebūtų.
                                          Svajojantiems apie greitą susisiekimą iš Vilniaus į pajūrį, reikėtų iš geležinkelių keltis į Oro uostą. Dar išlikę prisiminimai kaip už prieinamą kainą An24 ir Jak40 tipų lėktuvai iš Vilniaus į Palangą nuskraidindavo per valandą. Lėktuvai ore kliūčių nesutinka, užtai svajojant verta paskaičiuoti, kiek traukiniui nuo Vilniaus iki Klaipėdos (arba iš Vilniaus į Kauną) kelyje yra tokių greitį sumažinti priverčiančių "kliūčių" stotys, tiltai, pervažos, kiti geležinkelio objektai... Ir greičio svajonių tikrai sumažės...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X