Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Na taip turbut niekur nera padaryta Bet ideja idomi, taciau manau tikrai netikslinga. Visu pirma butu problemos del eismo saugumo - kas butu jei neveikiant blokuotei zmones suklystu ir paleistu 2 traukinius viena priesais kita.. Jei del greicio, geriau jau tada ideti 1/18 markes iesma , per kuri i sonini kelia galima 80 Km/h vaziuoti. Tokiu LG nera labai daug, bet jie ir naudojami pagrindinese magistralese (tokie iesmai pvz yra Kaisiadoryse, Livintuose ir daugelyje kitu stociu pagrindiniuose keliuose, kur traukiniai daznai dideliu greiciu turi rikiuotis i kita kelia). Egzistuoja beje ir iesmai, kuriu marke 1/22, per juos i sonini kelia galima lekti 120 km/h, bet tokiu iesmu LG nera.
    Ir aisku, tiek 1/18 tuo labiau 1/22 markiu iesmai yra labai ilgi, jiems reikia gerokai sudetinesnes prieziuros ir kas svarbiausia - yra labai brangus..
    O taip, tikrai valstybinis LG požiūris. Svarbu sutaupyti, o ne padaryti patogiau keleiviams. Dėl jau plačiai šioje temoje dikutuotų priežasčių, šiame ruože yra svarbu kiekviena sutaupyta minutė. Net ir namie darydamas kapitalinį remontą ne visada renkiesi pigiausius variantus, dažnai užsimanai kokio patogumo, kad ir brangaus. O čia - kam tie keleiviai, tegul nevažiuoja, tik vargas dėl jų, krovininiams juk kelios minutės nėra svarbu, užtat kokius pelnus neša. Ar ne taip?

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Ir aisku, tiek 1/18 tuo labiau 1/22 markiu iesmai yra labai ilgi, jiems reikia gerokai sudetinesnes prieziuros ir kas svarbiausia - yra labai brangus..
      Manau greitai atsiperka, nes nereikia stabdyri pvz. iki 40km/h, o paskui vėl traukti sąstatą iki leidžiamo greičio.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė John
        Aciu uz apsvietima del iesmu, gan idomus reikalas.

        Tai kaip visgi bus su tuo tuneliu? Kodel anksciau cituotame straipsnyje kalbama apie du kelius? Ar bus montuojami tie brangus iesmai? Ar isvis nebus niekas keiciama siuo poziuriu? Ir koks numatomas greitis tunelyje po rekonstrukcijos. Kai kur rasoma, kad iki remonto greitis buvo apribotas iki 40km/h. Ar jis toks ir isliks ar visgi bus didinamas?
        Dvieju keliu nebus, kodel, jau raseme auskciau, o ka spauda priraso tai bala zino.. Smulkemnomis nesidomejau, tad nezinau kokius iesmus klos, odel greicio - tai aisku bus didesnis nei 40 km/h, bet ir ne 120, nes juk stotis Kauno prie pat, o ten greitis per iesmus 40-60 km/h, tad niekur per daug neisibegesi..
        Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.01, 17:59.

        Comment


          Parašė Linas Rodyti pranešimą
          O taip, tikrai valstybinis LG požiūris. Svarbu sutaupyti, o ne padaryti patogiau keleiviams. Dėl jau plačiai šioje temoje dikutuotų priežasčių, šiame ruože yra svarbu kiekviena sutaupyta minutė. Net ir namie darydamas kapitalinį remontą ne visada renkiesi pigiausius variantus, dažnai užsimanai kokio patogumo, kad ir brangaus. O čia - kam tie keleiviai, tegul nevažiuoja, tik vargas dėl jų, krovininiams juk kelios minutės nėra svarbu, užtat kokius pelnus neša. Ar ne taip?
          Noriu pabrezti, kad visa tai ka rasau - mano asmenine nuomone, o as nesu vienas is LG vadu Tad nesakyk, kad tai LG poziuris. Man asmeniskai keleiviu pervezimas tikrai nera pirmoje vietoje..
          Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.01, 13:39.

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Netiesa. Valstybinė LAL šiame tūkstantmetyje gavo pelno vieną vienintelį kartą - kai pardavė slot'ą Heathrow.


            400 litų (kuriuos, tavo paskaičiavimais, reikėtų surinkti iš vieno reiso, kad atsipirktų "kuras") nėra tokia jau kosminė neįsivaizduojama ir nepasiekiama suma.

            33 keleiviai, beje, irgi - tai vienas "minkštas" autobusas.

            Žinoma, be "kuro" yra dar ir kitų išlaidų (pradedant mašinisto ir valytojos alga ir baigiant bėgių remontu).


            Lietuvių liaudies mitologijoje atstumas tarp Vilniaus ir Kauno 100 km, o greitis autostradoje 100 km/h, todėl kelionės trukmė lygiai 1 valanda.

            Taigi kai traukinys įveikia šį atstumą greičiau nei per 1 valandą - jis mūsų galvose pradeda tapti greitesnis už automobilį. Pacituotame straipsnyje apie dviaukštį traukinį buvo paminėta 45 minutės - tai jau neblogai.
            O aname tukstantmetyje kaip LAL dirbo? Tada ir skraidanciu buvo nedaug, taip kad jei ji ir dirbo nuostolingai, tai dle to buvo kalta bendras Lietuvos ekonominis nuosmukis. Tuomet daug valstybiniu imoniu dirbo nuostolingai, net ir gelezinkeliai, jei neklystu. Arba ant ribos. Privatininkai tokiomis salygomis, manau, butu neissilaike. Nes butent tuomet daug imoniu po privatizacijos buvo uzlenkta, nes daug kas nemate perspektyvu, o parduoti iranga i metalo lauza buvo bene geriauia perspektyva ir garantuotas pelnas is karto, o ne po 10 metu.
            Esme tame, kad "Lietuvos avialinijos" buvo privatizuotos siame tukstantmetyje, o kaip zinia, pries kai kurias privatizacijas dirbtinai dirbama nuostolingai keleta metu.

            Kas del keleiviu surinkimo - tikrai jei traukinys i Kauna vaziuos 50 minuciu, nereikia tiketis, kad zmogus is automobilio perses i traukini. Jei jau net i parduotuve uz 300 m maisto tulas vaziuoja su automobiliu, jei i darba 0.5-1 km vaziuoja (kai kurie mano bendradarbiai, bet ne jie vieni tokie), nors laisviausiai geletu nueiti... Nereikia tiketis, kad daug kas perses i traukinius.
            Tik autobusu keleivius bus galima persivilioti - greiciu ir, aisku, kaina. Naujuose traukiniuose, manau, komforto pakaks.
            Kai kuriu zmoniu galvose velnia zino kas vyksta - jokio loginio mastymo. Tokie ir tokiau vazines golfukais, bulkom, BMW...

            Parašė sauls Rodyti pranešimą
            Gali, bet neprivalo O jei neveiks - nieko jai uz tai nebus. O jei privati imone neveiks, tai ji arba bankrutuos arba bus keiciama jos vadovybe. Toks ir skirtumas..
            Valstybine taip pat bankrutuos. Arba ja pigiai privatizuos.

            Parašė julius Rodyti pranešimą
            vytauto fotke:
            Atvaizdas



            panasu kad naujasis traukinys gerokai siauresnis uz tarybinius, gal pralys kaip nors pro ta tuneli?
            Jo gabaritai - Vakaru Europos. Sis traukinys - tai Cekijoje eksploatuojamu traukiniu adaptacija 1520 mm vezei. Kebulas is esmes tas pats, skiriais "idaras".

            Parašė John
            O ar negaletu buti taip, kad dvi vezios ten butu ne tam, kad traukiniai galetu prasilenkti paciame tunelyje, bet tiesiog, kad nereiktu pries tuneli per iesmus sukinetis ir mazinti greicio? Esant dviems keliams traukiniai galetu islaikyti didesni greiti, nors tunelyje prasienkti du traukiniai ir negeletu. Ar klystu?
            Kokia prasme naudoti sudvejinta veze? Vis tiek reikia vaziuoti per iesmus (tikriauiais tai kitaip vadinasi), kad issiskirtu keliai ar "sueitu" i sudvejinima.

            Stai tunelio matmenys is Wikipedios

            Tunelio skerspjūvis pasagos formos, suprojektuotas ir pastatytas 8,44 m pločio, 6,95 m aukščio, dvikelis, su 3772 mm tarpukeliu.

            Tunelio plotis - tai placiausia pasagos formos vieta. Grunto lygyje tunelio plotis yra lygus dvieju tarpukeliu dydziui - 7.544 m.
            Tarpukelis - tai atstumas nuo tunelio krasto begiu (grunto) lygyje iki tunelio isilgines asies.
            Turint omeny, kad tuo metu ir iki pat mazdaug XX a. ketvirtojo desimtmecio pradzios, Rusijos gelezinkeliuose buvo naudojamis mazesi gabaritai (tikriausiai europiniai), i tuneli tilpo du keliai. Tarpukaryje Lietuvoje naudojama europine veze ir gabaritai. Irgi tilpo du keliai. Itariu, kad net ir naujieji tarybiniai gabaritai isipaise i tuneli. Galbut buvo neleidziama priesingais keliais i tuneli ivaziuoti dviems traukiniams. Kol galiausiai, del prasidejusio tunelio irimo ir sutvirtinimo, ko pasekoje tunelis vietomis susiaurejo, buvo palinktas vienas kelias. Dar prie vieno kelio nutiesimo prisidejo ir avarija tunelyje.

            Comment


              /\/\/\ Pala pala... Kokia avarija? Gal galima plačiau apie tai?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                /\/\/\ Pala pala... Kokia avarija? Gal galima plačiau apie tai?
                Buvo kada senais laikais apie 1962 metus, tuomet tunelyje neprasilenkė du garvežių traukiami traukiniai.

                Comment


                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                  Buvo kada senais laikais apie 1962 metus, tuomet tunelyje neprasilenkė du garvežių traukiami traukiniai.
                  Ir kas tada? Kaip juos iš ten iškrapštė? Ar nenukentėjo keleiviai (ar jie buvo prekiniai)?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Del vilniaus-kauno marsruto galetu ir LG pasistengti.Jau kiek laiko laukiam tu traukiniu.
                    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                    Comment


                      man regis nuo spalio 1 vazineja ar as klystu
                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                      - Rusija su Amerika kariauja.
                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                      - O amerikiečiai?
                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                      Comment


                        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                        man regis nuo spalio 1 vazineja ar as klystu
                        Traukiniai važinėja nuo XIX amžiaus. Nebent klausi dėl dviaukščių, tai jie bus paleisti į tikrą darbą tik apie Kalėdas.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Du dviauksciai traukiniai,tai mazokai....
                          "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                          Comment


                            Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                            Du dviauksciai traukiniai,tai mazokai....
                            Tai ne pabaiga.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Manau, vertėtų džiaugtis, kad iš viso LG perka dviaukščius traukinius, o ne bambėti, kad jų per mažai ir t.t...

                              Comment






                                (c) Rustam www.parovoz.com
                                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                Comment


                                  Bus dar du EJ-575, informacija iš:
                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Citata iš straipsnio: "Pasak bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos, pagal sutartį su Čekijos kompanija "ČKD vagonka" nutarta pirkti du dviaukščius keleivinius elektrinius traukinius. Sandorio suma - 62,1 mln. litų."

                                    Plačiau

                                    Comment


                                      Parašė jeesus Rodyti pranešimą
                                      Pasak bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos, pagal sutartį su Čekijos kompanija "ČKD vagonka" nutarta pirkti du dviaukščius keleivinius elektrinius traukinius. Sandorio suma - 62,1 mln. litų.
                                      Čia suma su atgabenimu iki Vilniaus?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Čia suma su atgabenimu iki Vilniaus?
                                        Žinok nežinau, niekur nerandu pilnos informacijos.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Čia suma su atgabenimu iki Vilniaus?
                                          Jo, zinok 40 % sios sumos sudarys atgabenimo i LT islaidos... (juokauju aisku) Siaip tai koks cia skirtumas su atgabenimu kaina ar be.. Tikrai atgabenimas nekainuoja keliu simtu tukstanciu..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X