Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIr aisku, tiek 1/18 tuo labiau 1/22 markiu iesmai yra labai ilgi, jiems reikia gerokai sudetinesnes prieziuros ir kas svarbiausia - yra labai brangus..
Comment
-
Parašė JohnAciu uz apsvietima del iesmu, gan idomus reikalas.
Tai kaip visgi bus su tuo tuneliu? Kodel anksciau cituotame straipsnyje kalbama apie du kelius? Ar bus montuojami tie brangus iesmai? Ar isvis nebus niekas keiciama siuo poziuriu? Ir koks numatomas greitis tunelyje po rekonstrukcijos. Kai kur rasoma, kad iki remonto greitis buvo apribotas iki 40km/h. Ar jis toks ir isliks ar visgi bus didinamas?Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.01, 17:59.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąO taip, tikrai valstybinis LG požiūris. Svarbu sutaupyti, o ne padaryti patogiau keleiviams. Dėl jau plačiai šioje temoje dikutuotų priežasčių, šiame ruože yra svarbu kiekviena sutaupyta minutė. Net ir namie darydamas kapitalinį remontą ne visada renkiesi pigiausius variantus, dažnai užsimanai kokio patogumo, kad ir brangaus. O čia - kam tie keleiviai, tegul nevažiuoja, tik vargas dėl jų, krovininiams juk kelios minutės nėra svarbu, užtat kokius pelnus neša. Ar ne taip?Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.01, 13:39.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNetiesa. Valstybinė LAL šiame tūkstantmetyje gavo pelno vieną vienintelį kartą - kai pardavė slot'ą Heathrow.
400 litų (kuriuos, tavo paskaičiavimais, reikėtų surinkti iš vieno reiso, kad atsipirktų "kuras") nėra tokia jau kosminė neįsivaizduojama ir nepasiekiama suma.
33 keleiviai, beje, irgi - tai vienas "minkštas" autobusas.
Žinoma, be "kuro" yra dar ir kitų išlaidų (pradedant mašinisto ir valytojos alga ir baigiant bėgių remontu).
Lietuvių liaudies mitologijoje atstumas tarp Vilniaus ir Kauno 100 km, o greitis autostradoje 100 km/h, todėl kelionės trukmė lygiai 1 valanda.
Taigi kai traukinys įveikia šį atstumą greičiau nei per 1 valandą - jis mūsų galvose pradeda tapti greitesnis už automobilį. Pacituotame straipsnyje apie dviaukštį traukinį buvo paminėta 45 minutės - tai jau neblogai.
Esme tame, kad "Lietuvos avialinijos" buvo privatizuotos siame tukstantmetyje, o kaip zinia, pries kai kurias privatizacijas dirbtinai dirbama nuostolingai keleta metu.
Kas del keleiviu surinkimo - tikrai jei traukinys i Kauna vaziuos 50 minuciu, nereikia tiketis, kad zmogus is automobilio perses i traukini. Jei jau net i parduotuve uz 300 m maisto tulas vaziuoja su automobiliu, jei i darba 0.5-1 km vaziuoja (kai kurie mano bendradarbiai, bet ne jie vieni tokie), nors laisviausiai geletu nueiti... Nereikia tiketis, kad daug kas perses i traukinius.
Tik autobusu keleivius bus galima persivilioti - greiciu ir, aisku, kaina. Naujuose traukiniuose, manau, komforto pakaks.
Kai kuriu zmoniu galvose velnia zino kas vyksta - jokio loginio mastymo. Tokie ir tokiau vazines golfukais, bulkom, BMW...
Parašė sauls Rodyti pranešimąGali, bet neprivalo O jei neveiks - nieko jai uz tai nebus. O jei privati imone neveiks, tai ji arba bankrutuos arba bus keiciama jos vadovybe. Toks ir skirtumas..
Parašė julius Rodyti pranešimąvytauto fotke:
Atvaizdas
panasu kad naujasis traukinys gerokai siauresnis uz tarybinius, gal pralys kaip nors pro ta tuneli?
Parašė JohnO ar negaletu buti taip, kad dvi vezios ten butu ne tam, kad traukiniai galetu prasilenkti paciame tunelyje, bet tiesiog, kad nereiktu pries tuneli per iesmus sukinetis ir mazinti greicio? Esant dviems keliams traukiniai galetu islaikyti didesni greiti, nors tunelyje prasienkti du traukiniai ir negeletu. Ar klystu?
Stai tunelio matmenys is Wikipedios
Tunelio skerspjūvis pasagos formos, suprojektuotas ir pastatytas 8,44 m pločio, 6,95 m aukščio, dvikelis, su 3772 mm tarpukeliu.
Tunelio plotis - tai placiausia pasagos formos vieta. Grunto lygyje tunelio plotis yra lygus dvieju tarpukeliu dydziui - 7.544 m.
Tarpukelis - tai atstumas nuo tunelio krasto begiu (grunto) lygyje iki tunelio isilgines asies.
Turint omeny, kad tuo metu ir iki pat mazdaug XX a. ketvirtojo desimtmecio pradzios, Rusijos gelezinkeliuose buvo naudojamis mazesi gabaritai (tikriausiai europiniai), i tuneli tilpo du keliai. Tarpukaryje Lietuvoje naudojama europine veze ir gabaritai. Irgi tilpo du keliai. Itariu, kad net ir naujieji tarybiniai gabaritai isipaise i tuneli. Galbut buvo neleidziama priesingais keliais i tuneli ivaziuoti dviems traukiniams. Kol galiausiai, del prasidejusio tunelio irimo ir sutvirtinimo, ko pasekoje tunelis vietomis susiaurejo, buvo palinktas vienas kelias. Dar prie vieno kelio nutiesimo prisidejo ir avarija tunelyje.
Comment
-
/\/\/\ Pala pala... Kokia avarija? Gal galima plačiau apie tai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\/\/\ Pala pala... Kokia avarija? Gal galima plačiau apie tai?
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąBuvo kada senais laikais apie 1962 metus, tuomet tunelyje neprasilenkė du garvežių traukiami traukiniai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąman regis nuo spalio 1 vazineja ar as klystuI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
-
-
Parašė jeesus Rodyti pranešimąPasak bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos, pagal sutartį su Čekijos kompanija "ČKD vagonka" nutarta pirkti du dviaukščius keleivinius elektrinius traukinius. Sandorio suma - 62,1 mln. litų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia suma su atgabenimu iki Vilniaus?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia suma su atgabenimu iki Vilniaus?
Comment
Comment