Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    Jei neklystu petrasiunuose prie gelezinkelio tilto?
    Vadinasi, žinai. Geros kelionės.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Mjso Rodyti pranešimą
      Jei neklystu petrasiunuose prie gelezinkelio tilto?
      Visiškai teisingai.
      http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...54fc4a68c8e6a3

      Comment


        Iš Kauno į sostinę traukiniai nuskries žaibišku greičiu

        Comment


          3 mėnesiai laiko bandymams... kažkoks absurdas, toks vaizdas, kad LG tą traukinį nepirko o pati suprojektavo ir pastatė, o dabar išbando naują savo gaminį...

          Comment


            Parašė Miningan Rodyti pranešimą
            3 mėnesiai laiko bandymams... kažkoks absurdas, toks vaizdas, kad LG tą traukinį nepirko o pati suprojektavo ir pastatė, o dabar išbando naują savo gaminį...
            Kalbi, nes neisivaizduoji koks tai procesas.. Is tiesu - tai nauja technika, kurios lietuvoje nebuvo. Traukinys - tai ne automobilis, kad sedai ir vaziuok. Cia turi vieningai veikti daugybe sistemu - ir traukinyje ir infrastrukturos irenginiuose. Tai visu pirma del eismo saugumo (nemanau, kad cia kazkas noretu aptarineti kokia nors LG ivykusia katastrofa..). Tad neskubekite, ateis laikas ir pasivazinesite tuo traukiniu Kita vertus, geriau ilgiau vykdyti bandymus ir viska sustyguoti, nei kazka ne iki galo padaryti.. Pasikartosiu -tai del keleiviu saugumo visu pirma. Beje, pasakojo man kolegos, kazkada buvo Sovietu valdzios nustatytas grieztas terminas, kada turi buti paleistas Lietuvoje pirmasis elektrinis traukinys. Aisku musiskiai nelabai spejo pasiruosti, tad per pirmaji elektrinio traukinio reisa ji stume silumvezis... Tad ir cia jei nekantrus busite, tai dviauskti tures stumti TEP'as (aisku cia juokai )

            http://lrytas.lt/?data=20080927&id=l...7080927&view=2

            Beje, tauksciau esanciame straipsnyje parasyta, kad kontaktinis tinklas silpnas.. Nezinau ka cia tas korespondentas nuklause, bet tikrai ne tame esme.. Visa problema kelyje, kuriuo galima tik 120 km/h vaziuoti siuo metu. Na gal po metu kitu tas dviaukstis riedes kai kuriais tarpstociais 140 km/h, na o 160 km/h dar lauksime manau ilgai.. (beje, cia mano asmenine nuomone, o ne infrastrukturos specislistu)
            Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.27, 20:22.

            Comment


              Paulius Keras, Kauno miesto transporto skyriaus vedėjas
              „Jokio specialaus projekto, atsižvelgdami į planuojamus paleisti greitaeigius traukinius, Kaune nerengiame, bet atvykstančių geležinkelio keleivių srautai nuolat stebimi.
              Šiuo metu jie nedideli: iš Vilniaus į Kauną atskirais traukiniais per dieną atvyksta 100 – 200 keleivių.
              Hmmm... Kaunas nepajudins minkštos vietos tol, kol (atidarius tunelį) trumpu intervalu į stotį suvažiuos traukiniai iš Vilniaus (dviaukštis), Šeštokų, Šiaulių ir Kaliningrado. Pagaliau Vytauto prospektu išsivažinėja keleiviai ne tik iš geležinkelio, bet ir iš autobusų stoties. Prognozuoju, kad paleidus dviaukščius traukinius, keleivių (nežymiai, gal tik iki ketvirčio) padaugės.
              P.S.: tas pats biurokratas teigia, kad Kauno centras per tankiai užstatytas, kad būtų galima jame pastatyti keliaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę. Deja, bet... vienas iš variantų: ties Girstupio ir Tunelio gatvių sankryža esantis kalnas. Galima arba kalną nukasti, arba ten įrengti požemines aikšteles. Gal šis variantas ir ne pats tobuliausias, bet esu įsitikinęs, kad kas ieško - tas visada randa.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                "Per artimiausius keletą mėnesių paaiškės ir traukinių važiavimo laikas. Planuota, kad iš pradžių šie traukiniai važiuos tik penktadieniais ir tik piko metu, nesiskirs ir kelionės kaina."

                nu ka dar galima pasakyti apie tokia valstybe........ tai gal ir atomine ijunginekim tik pirmadieniais nuo 8 iki 9 ryto, kada elektros sunaudojimas didziausias. Nesvarbu kad 10 miljardu litu kainusos, bet uztai greitai nesusideves? Tai KUR tada sitas supermodernus ir brangus traukinys bus likusia savaites dali (nuo penktadienio vakaro iki kito penktadienio pietu??)

                Ryanair turi moderniausius lektuvus, bet jie ilgiau buna ore negu ant zemes, taip jie ir uzdirba pelna. Lietuvos gelezinkeliai kaip suprantu atrado Nobelio premijos verta buda didinti pelninguma kitaip.

                Comment


                  /\ Pritardamas siūlau tuos dviaukščius traukinius palikti naujajame geležinkelių muziejuje Kaune. Kas norės - apžiūrės, tik rankom liesti - šiukštu. Tada jie tarnaus super ilgai, gal net kelis šimtmečius. Per tiek laiko už parduotus muziejaus bilietus traukinys atsipirks, gal net pelno duos, tai ne kažkoks amžinai nuostolingas keleivių vežimas...
                  Paskutinis taisė Wycka; 2008.09.28, 16:10.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Kalbi, nes neisivaizduoji koks tai procesas.. Is tiesu - tai nauja technika, kurios lietuvoje nebuvo. Traukinys - tai ne automobilis, kad sedai ir vaziuok. Cia turi vieningai veikti daugybe sistemu - ir traukinyje ir infrastrukturos irenginiuose. Tai visu pirma del eismo saugumo (nemanau, kad cia kazkas noretu aptarineti kokia nors LG ivykusia katastrofa..). Tad neskubekite, ateis laikas ir pasivazinesite tuo traukiniu Kita vertus, geriau ilgiau vykdyti bandymus ir viska sustyguoti, nei kazka ne iki galo padaryti.. Pasikartosiu -tai del keleiviu saugumo visu pirma. Beje, pasakojo man kolegos, kazkada buvo Sovietu valdzios nustatytas grieztas terminas, kada turi buti paleistas Lietuvoje pirmasis elektrinis traukinys. Aisku musiskiai nelabai spejo pasiruosti, tad per pirmaji elektrinio traukinio reisa ji stume silumvezis... Tad ir cia jei nekantrus busite, tai dviauskti tures stumti TEP'as (aisku cia juokai )

                    http://lrytas.lt/?data=20080927&id=l...7080927&view=2

                    Beje, tauksciau esanciame straipsnyje parasyta, kad kontaktinis tinklas silpnas.. Nezinau ka cia tas korespondentas nuklause, bet tikrai ne tame esme.. Visa problema kelyje, kuriuo galima tik 120 km/h vaziuoti siuo metu. Na gal po metu kitu tas dviaukstis riedes kai kuriais tarpstociais 140 km/h, na o 160 km/h dar lauksime manau ilgai.. (beje, cia mano asmenine nuomone, o ne infrastrukturos specislistu)
                    Aš galvoju, kad testai dėl keleivių saugumo atliekami imtuojant traukinių avarijas, susidurimus ir t.t. Nejau LG nežino ar tie traukiniai galės važiuoti 140 km greičiu, rizikuos mašinitų gyvybėmis... 30 milijonų šen ar ten, koks skirtumas jai mano alga 70 tūkst be priedų kuriuos gaut ne gėda, kolegos šone irgi ramiai sėdi ir nieko nesiskundžia. Jai būtų konkurencija keleivių vežime tai tą traukinį paleistų per kelias savaites, o dabar per 3 mėnesiuis - kažkas kažko nematys, o kažkas prisikraus daug gražaus pinigėlio...

                    Comment


                      Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                      Aš galvoju, kad testai dėl keleivių saugumo atliekami imtuojant traukinių avarijas, susidurimus ir t.t. Nejau LG nežino ar tie traukiniai galės važiuoti 140 km greičiu, rizikuos mašinitų gyvybėmis... 30 milijonų šen ar ten, koks skirtumas jai mano alga 70 tūkst be priedų kuriuos gaut ne gėda, kolegos šone irgi ramiai sėdi ir nieko nesiskundžia. Jai būtų konkurencija keleivių vežime tai tą traukinį paleistų per kelias savaites, o dabar per 3 mėnesiuis - kažkas kažko nematys, o kažkas prisikraus daug gražaus pinigėlio...
                      Siaip as keleiviu vezimu domiuosi minimaliai, bet jei paziuretumem, aplinkui, tai nei Latvijoj, nei Estijoj tokiu traukiniu (dviauksciu) isvis nera. O cia matai musu "Superasams" dar negerai, kad ilgai testuoja, dar kas nors nepatinka.. Kaip sako - ileisk kiaule i baznycia, tai ir ant altoriaus uzlips.. Reikia aplamai dziaugtis, kad kazkas nors siek tiek juda i prieki, o ne atgal, nes visas sitas keleiviu vezimas yra nuostolingas. Gal ir galima is kai kuriu marsrutu uzdirbti, taciau dar iki to reikes palaukti, nes tik dabar perkama technika, kuria keleivius bus galima privilioti (aisku bus prikisamas ir neefektyvus valdymas - teisybes tame butu, bet 120 mln. litu nuostolio jokiais metodais nepanaikinsi, efektyviau dirbant galima gal butu sumazinti trecdaliu ar daugiau, bet ne tiek, kad pelninga butu (cia ekonomistu klausti reikia))
                      O man net kartais juokingai skamba mintys, kai diskutuojama, kaip gerai butu, kad is vieno kaimelio i kita vaziuotu traukinys.. (tuoj uzsimanys is kokiu Marcinkoniu traukiniu tiesiogiai Daugpili pasiekti Viskas remiasi i ekonomika, ir jei reikia nuvesti viena deze, niekas jos neves didziuliu sunkvezimiu, o nuves lengvaja masina. Taip ir cia - i atokius kampelius galima keleivius ir mikroautobusais nuvezti, o ne traukiniu ar net automotrise (cia beje ir savivaldybiu reikalas kaip keievius nuvezti, net tik Vyriausybes ar tuo labiau LG).
                      Nepykite ant LT-1, jis tik savo asmenine nuomone issake ir truputi gara nuleido, kuris susikaupe skaitant visokius beveik utopinius svaiciojimus

                      Comment


                        LT-1 jei galėtų, visų keleivinių traukinių eismą nutrauktų. Klausimas LT-1, ar tu buvęs (NE skaitęs, matęs, klausęs ar girdėjęs) Vakarų valstybėse? Toje pačioje Vokietijoje netgi ten, kur nevežami kroviniai, bet yra geležinkelio linija, važiuoja traukiniai. Nesvarbu, kad įlipa vienas ar du keleiviai.
                        N-tąjį kartą kartoji, kad keleivių vežimas LG yra nuostolingas. Nu ir ką? Kitose valstybėse taip pat, tačiau kodėl aptarnaviams skirtingas?
                        Deja, bet LT-1 asmeninė nuomonė stebėtinai labai jau panaši į LG krovinių vežimo direkcijos poziciją.
                        Kodėl pastoviai prikaišiojamos tos savivaldybės? Pasidomėkime askirų savivladybių biudžetais, išlaidomis. Dažna iš jų tegali sau leisti kelius apsilopyti, lėšų trūksta minimaliausiai žvyrkelių priežiūrai. Daugiau kaip 2/3 Lietuvos žvyrkelių yra nudulkėję.
                        Yra aiškiai įvardinta - keleivinių vežimas vietiniais maršrutais geležinkeliais vykdomas daugiau kaip socialinė paslauga. Ir taip yra visame pasaulyje
                        Paskutinis taisė 2Pack; 2008.09.28, 19:13.

                        Comment


                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                          Kodėl pastoviai prikaišiojamos tos savivaldybės? Pasidomėkime askirų savivladybių biudžetais, išlaidomis. Dažna iš jų tegali sau leisti kelius apsilopyti, lėšų trūksta minimaliausiai žvyrkelių priežiūrai. Daugiau kaip 2/3 Lietuvos žvyrkelių yra nudulkėję.
                          Yra aiškiai įvardinta - keleivinių vežimas vietiniais maršrutais geležinkeliais vykdomas daugiau kaip socialinė paslauga. Ir taip yra visame pasaulyje
                          Dauguma savivaldybiu nepajegios normaliai organizuoti ir finansuoti net keleiviu vezimo autobusais. Arba tiesiog nenori normaliai - su nauda ir patogumu gyventojams - vykdyti sios joms patiketos funkcijos.

                          Siaip triju menesiu bandymai nera daug. Juk ir Siemensus bande ne pora savaiciu... Reikai suvokti viena - sis dviaukstis traukinys, kaip ir Siemens lokomotyvai - tai pirmieji tos serijos gaminiai (o Siemensui ir pirmasis zingsnis i rusiskos vezes rinka), skirti 1520 mm vezei. O tai ne vien tik skirtumas vezes plotyje, bet ir eileje kitu konstrukciniu ir eksploatciniu sprendimu, kuriu ne visus buvo galima patikrinti gamykloje.
                          Paskutinis taisė Al1; 2008.09.28, 19:49.

                          Comment


                            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                            LT-1 jei galėtų, visų keleivinių traukinių eismą nutrauktų. Klausimas LT-1, ar tu buvęs (NE skaitęs, matęs, klausęs ar girdėjęs) Vakarų valstybėse? Toje pačioje Vokietijoje netgi ten, kur nevežami kroviniai, bet yra geležinkelio linija, važiuoja traukiniai. Nesvarbu, kad įlipa vienas ar du keleiviai.
                            N-tąjį kartą kartoji, kad keleivių vežimas LG yra nuostolingas. Nu ir ką? Kitose valstybėse taip pat, tačiau kodėl aptarnaviams skirtingas?
                            Deja, bet LT-1 asmeninė nuomonė stebėtinai labai jau panaši į LG krovinių vežimo direkcijos poziciją.
                            Kodėl pastoviai prikaišiojamos tos savivaldybės? Pasidomėkime askirų savivladybių biudžetais, išlaidomis. Dažna iš jų tegali sau leisti kelius apsilopyti, lėšų trūksta minimaliausiai žvyrkelių priežiūrai. Daugiau kaip 2/3 Lietuvos žvyrkelių yra nudulkėję.
                            Yra aiškiai įvardinta - keleivinių vežimas vietiniais maršrutais geležinkeliais vykdomas daugiau kaip socialinė paslauga. Ir taip yra visame pasaulyje
                            mano nuomone normalus kapitalistinis požiūris. kodėl AB turėtų teigti nuostolingas paslaugas? avelių (gyventojų) ganymas yra savivaldybės funkcija. ji ir turėtų užsakinėti bei apmokėti šias paslaugas. Beje, ir tose vakarų valstybėse keleivių pervežimas yra dotuojamas arba kitaip tariant valstybė kompensuoja vežėjo patiriamus nuostolius.
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              LT-1 jei galėtų, visų keleivinių traukinių eismą nutrauktų. Klausimas LT-1, ar tu buvęs (NE skaitęs, matęs, klausęs ar girdėjęs) Vakarų valstybėse? Toje pačioje Vokietijoje netgi ten, kur nevežami kroviniai, bet yra geležinkelio linija, važiuoja traukiniai. Nesvarbu, kad įlipa vienas ar du keleiviai.
                              N-tąjį kartą kartoji, kad keleivių vežimas LG yra nuostolingas. Nu ir ką? Kitose valstybėse taip pat, tačiau kodėl aptarnaviams skirtingas?
                              Deja, bet LT-1 asmeninė nuomonė stebėtinai labai jau panaši į LG krovinių vežimo direkcijos poziciją.
                              Kodėl pastoviai prikaišiojamos tos savivaldybės? Pasidomėkime askirų savivladybių biudžetais, išlaidomis. Dažna iš jų tegali sau leisti kelius apsilopyti, lėšų trūksta minimaliausiai žvyrkelių priežiūrai. Daugiau kaip 2/3 Lietuvos žvyrkelių yra nudulkėję.
                              Yra aiškiai įvardinta - keleivinių vežimas vietiniais maršrutais geležinkeliais vykdomas daugiau kaip socialinė paslauga. Ir taip yra visame pasaulyje
                              Visi lygina su vakaru valstybemis. Kad ir kaip bebutu, mums iki ju visom prasmem dar labai toli.. O kodel niekas nelygina Lietuvos su rytu valstybemis? Koks ten aptarnavimas?
                              Kiti kalba dar apie konkurencijos nebuvima.. Prasom - rinka laisva, gali nors ir keletas vezeju pradeti uzsiimti keleiviu vezimais gelezinkeliu - bet kazkodel nei vieno nera..
                              O dabar, kai ekonomika "leteja", bus matyt kas bus.. Nes tikrai joks sodininkas negenes sakos, duodancios daug vaisiu, o apipjaustys ta, kuri vaisiu neduoda.. Cia pamastymams.. (tik nereikia kalbu apie prasta sodininka, nes jau kaip kazkas minejo, beveik visose salyse jie blogi - is kazkurios sakos nesugeba vaisiu pririnkti )
                              Na, bet tikesimes, kad viskas bus gerai ir jokiu neigiamu aspektu nei kroviniu nei keleiviu vezimas gelezinkeliais nepajus.

                              Comment


                                O sakykit tada, ką čia planuojama testuoti? Kokia dar ypatinga infrastuktūra? Kaip suprantu pagrindinę saugumo infrastuktūrą LG sudaro MRC relės. Jos šitam dviaukščiui taukšės lygiai taip pat kaip ir visiems, negi gali būti kitaip? Pravažiuot tais bėgiais keletą kartų ir paleist, tikrai nesuprantu tokios gaišaties.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Dauguma savivaldybiu nepajegios normaliai organizuoti ir finansuoti net keleiviu vezimo autobusais. Arba tiesiog nenori normaliai - su nauda ir patogumu gyventojams - vykdyti sios joms patiketos funkcijos.
                                  Su tuo sutinku. Tik niekaip nesuprantu, kodėl autobusu vežti apsimoka, pilna privačių kompanijų. Privatūs vežėjai veža ir autobusais, ir mikroautobusais, ir taksi, ir gauna pelną, dotacijų garsiai nereikalauja. Nu bet tačiau štai traukiniais vežti tuos pačius keleivius žiauriai nuostolinga, nors vežti traukiniais savikaina mažesnė, todėl ir bilietas pigesnis, ir greitis didesnis, ir kamščiai negresia, pagaliau saugiau ir ekologiškiau. Tai kame reikalas?
                                  Paskutinis taisė Wycka; 2008.09.28, 20:19.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Apie savivadybes ir AP. Nepajėgios jos dėl to, akd rajonų autobusų parkams vadovauja bet kas (paprastai valdžios statytiniai ). Žiniasklaidoje kelis kartus pasirodė pranešimų apie bebankrutuojantį Vilkaviškio a.p., Alytaus a.p. savivaldybė pardavė Kautrai. Kitų rajonų autobusų parkai visi be išimties dirba nuostolingai ir nutraukia, retina arba trumpina maršrutus. Jie gyvena iš gaunamų kompensacijų už vežamus moksleivius. Juk kai kurie (pvz. Joniškio, Kupiškio) teturi vos 2-3 tarpmiestinius maršrutus.
                                    Parkus atnaujinti nėra iš ko, perkami dėvėti autobusai, kurie problemos neišprendžia. Dėl prastos rajoninių kelių būklės autobusai ilgą laiką praleidžia remonto dirbtuvėse.
                                    Savivaldybės nepajėgios organizuoti susisiekimo, nes nėra tam lėšų ir svarbiausia, dažnu atveju, specialistų. Galų gale - technikos, vairuotojų. Koks vairuotojas eis dirbti už minimumą ?

                                    Būdami ES pradėkime orientuotis į Baltarusiją ar Ukrainą? Logikos truputį trūksta...
                                    Paskutinis taisė 2Pack; 2008.09.28, 20:37.

                                    Comment


                                      Parašė nierka2c Rodyti pranešimą
                                      O sakykit tada, ką čia planuojama testuoti? Kokia dar ypatinga infrastuktūra? Kaip suprantu pagrindinę saugumo infrastuktūrą LG sudaro MRC relės. Jos šitam dviaukščiui taukšės lygiai taip pat kaip ir visiems, negi gali būti kitaip? Pravažiuot tais bėgiais keletą kartų ir paleist, tikrai nesuprantu tokios gaišaties.
                                      Na labai klysti, jei manai, kad infrastruktura vien reles sudaro.. Beje, jau yra nemazai stociu, kur vietoje tavo minetu reliu mikroprocesoriai veikia (vietoje relines, kuri uzimdavo viena (ar met kelias) didele patalpa, dabar stovi maza spintele su mikroprocesoriu blokais). Kas dar del testavimo - tai butina patikrinti daugeli dalyku - kaip minetas traukinys isibegeja, stadbo, ar tinkamai si traukini fiksuoja asideziu ikaicio irenginiai, ar traukinys atitinka nustatyto gabarito reikalavimus, kaip veikia lokomotyvo signalizacijos irenginiai, masinisto budrumo prietaisai, kaip suntuojami begiai, (ypac iesmai) ir dar mase visokiu kitokiu aspektu..

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Nepajėgios dėl to, akd rajonų autobusų parkams vadovauja bet kas (paprastai valdžios statytiniai ). Žiniasklaidoje kelis kartus pasirodė pranešimų apie bebankrutuojantį Vilkaviškio a.p., Alytaus a.p. savivaldybė pardavė Kautrai. Kitų rajonų autobusų parkai visi be išimties dirba nuostolingai ir nutraukia, retina arba trumpina maršrutus. Jie gyvena iš gaunamų kompensacijų už vežamus moksleivius. Juk kai kurie (pvz. Joniškio, Kupiškio) teturi vos 2-3 tarpmiestinius maršrutus.
                                        Parkus atnaujinti nėra iš ko, perkami dėvėti autobusai, kurie problemos neišprendžia. Dėl prastos rajoninių kelių būklės autobusai ilgą laiką praleidžia remonto dirbtuvėse.
                                        Savivaldybės nepajėgios organizuoti susisiekimo, nes nėra tam lėšų ir svarbiausia, dažnu atveju, specialistų. Galų gale - technikos, vairuotojų. Koks vairuotojas eis dirbti už minimumą ?
                                        Tai cia uz visu klaidas turi atsakyti ir dirbti LG?

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Su tuo sutinku. Tik niekaip nesuprantu, kodėl autobusu vežti apsimoka, pilna privačių kompanijų. Privatūs vežėjai veža ir autobusais, ir mikroautobusais, ir taksi, ir gauna pelną, dotacijų garsiai nereikalauja. Nu bet tačiau štai traukiniais vežti tuos pačius keleivius žiauriai nuostolinga, nors vežti traukiniais savikaina mažesnė, todėl ir bilietas pigesnis, ir greitis didesnis, ir kamščiai negresia, pagaliau saugiau ir ekologiškiau. Tai kame reikalas?
                                          Cia reiketu ekonomistu klausti, kodel taip yra.. Siaip tai ir Sovietu laikais, kai traukiniai sausakimsi vazinedavo, jie buvo nuostolingi (saltinia patvirtinti )

                                          Comment

                                          Working...
                                          X