Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
    taip, kalbu apie menesinius.

    as suprantu, kad yra galimybe pasirinkti bendra bilieta, bet jis, kaip zinia kainuos 100 Lt. (apie studentus nezinau). esme ta, kad tiek trulas tiek autikas atlieka ta pati darba ir vaziuoja tom paciom gatvem, bet taupant pinigus turi rinktis tik viena transporto priemone.
    suprasciau jei vienas butu pranasesnis pries kita, tada taip. pvz londone. gali rinktis tik autika - kainuos pigiau, gali rinktis metro (automatiskai gausi ir autika) - greitesne priemone - tada kainuos labai daug.

    tai labai nepatogu tiems, kas gyvena ten kur tik autikai vaziuoja. pvz fabai, pilaite. atvaziuoji i centra, o cia pagrinde tik trulai. tad jei reikia centre persest i trula - tau kainuoja gerokai daugiau nei tiems, kurie vaziuoja is pasilaiciu galo trulu i centra. abiais atvejais atstumas toks pats, jei kas apeliuotu i tai jog autikai skirti priemiesciu gyventojams

    Na jau ne 100 Lt. Vilniuje 60 Lt bendras bilietas vaziuoti visomis dienomis be lengvatu. Detaliau:
    http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53

    Kaune is viso nera skirstymo i autobusu ir troleibusu bilietus. Yra tik bendri menesiniai bilietai. Ir, kaip nekeista, nors vienkartinis bilietas Kaune kainuoja 1,20 Lt (Vilniuje - 1,10 Lt), o menesinis bilietas vaziuoti visomis dienomis yra 48 Lt - popierinis ir 46 Lt - elektroninis.

    http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=43

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Na jau ne 100 Lt. Vilniuje 60 Lt bendras bilietas vaziuoti visomis dienomis be lengvatu. Detaliau:
      http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53

      Kaune is viso nera skirstymo i autobusu ir troleibusu bilietus. Yra tik bendri menesiniai bilietai. Ir, kaip nekeista, nors vienkartinis bilietas Kaune kainuoja 1,20 Lt (Vilniuje - 1,10 Lt), o menesinis bilietas vaziuoti visomis dienomis yra 48 Lt - popierinis ir 46 Lt - elektroninis.

      http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=43
      zinau kiek kainuoja dabar, bet kaip zinia, dar siais metais kainuos 100 (dar turi patvirtinti - kuom net neabejoju). tai jau daug. o kas liecia kauna - tai labai sveikintina. del to ir rasau, kad ir vilniuj taip turi buti. nes dabar diskriminuojami tu rajonu gyventojai, kur nevazineja trulai, nes miesto centre jie neisvengiamai turi naudotis troleibusu (arba vaikscioti pesciomis), nes trulu eismas geriau isvystytas.

      Comment


        Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
        zinau kiek kainuoja dabar, bet kaip zinia, dar siais metais kainuos 100 (dar turi patvirtinti - kuom net neabejoju). tai jau daug. o kas liecia kauna - tai labai sveikintina. del to ir rasau, kad ir vilniuj taip turi buti. nes dabar diskriminuojami tu rajonu gyventojai, kur nevazineja trulai, nes miesto centre jie neisvengiamai turi naudotis troleibusu (arba vaikscioti pesciomis), nes trulu eismas geriau isvystytas.
        Nemanau. Jei vinekartinis bus 1,5 Lt - kas visai realu, tai, proporcingai didinant kainas bendras menesinis turetu kainuoti apie 80-85 Lt. Aisku, jei vienkartinis kainuos 1,8 Lt, tai menesinis kainuos apie 95-100 Lt.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nemanau. Jei vinekartinis bus 1,5 Lt - kas visai realu, tai, proporcingai didinant kainas bendras menesinis turetu kainuoti apie 80-85 Lt. Aisku, jei vienkartinis kainuos 1,8 Lt, tai menesinis kainuos apie 95-100 Lt.
          Autobusų ir troleibusų bilietai Vilniuje gali brangti dar šiemet:

          http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=17757395

          Comment


            Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
            Autobusų ir troleibusų bilietai Vilniuje gali brangti dar šiemet:

            http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=17757395
            Tai geriau, kad paskaičiavę padarytų, jog nebėra skirtingų autbusų/troleibusų ir paliktų tik bendrą (ir beveik neabejoju, kad paliktų su bendra kaina, t.y. brangiausius).

            Šiuo atveju, kaip tik išlošia vartotojas. Kadangi, jei jis nesinaudoja troleibusais jam užtenka pigesnio mėnesinio bilieto.
            P.

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              ... Važiavau 11.00h greituoju reisu. Ar verta stebėtis, kad VISAME TRAUKINYJE važiavo 14 keleivių (suskaičiavau). Kaišiadoryse 2 išlipo ir 2 įlipo. Kažkur esu skaitęs, kad viešojo transpoto savikaina atsiperka kai ji yra užpildyta bent 1/3. ER9M traukiniu vienu metu gali važiuoti apie 200 žmonių (labai suapvalinus, jeigu nėra stovinčių), vadinasi nuostolinga leisti traukinį jeigu juo važiuoja mažiau nei 67 keleiviai. ... [/url].
              Citatą paėmiau iš temos "Geležinkeliai Lietuvoje".

              Apie atskirų elektrinio traukinio reisų iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių padiskutuotyi ruošiuosi seniai. Bet vasara nevisada leidžia ilgiau prisėsti prie interneto, tai vis neprisiruošiu. Bet šį kartą prisitaikiau iš temos "Geležinkeliai Lietuvoje" perkelti vieną žinutę - ji labai tiktų šioje temoje. Tikriausiai apie traukinių traukinių grafikus minčių bus. Pvz., nuo kurios stoties reikalingu pasidaro traukinys, iš Kaunas1 stotelės išvykstantis 4:14h ryto ? Nes kiek pastebėjau, jis išvažiuoja tuščias.
              Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.19, 19:25.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Apie atskirų elektrinio traukinio reisų iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių padiskutuotyi ruošiuosi seniai. Bet vasara nevisada leidžia ilgiau prisėsti prie interneto, tai vis neprisiruošiu. Bet šį kartą prisitaikiau iš temos "Geležinkeliai Lietuvoje" perkelti vieną žinutę - ji labai tiktų šioje temoje. Tikriausiai apie traukinių traukinių grafikus minčių bus. Pvz., nuo kurios stoties reikalingu pasidaro traukinys, iš Kaunas1 stotelės išvykstantis 4:14h ryto ? Nes kiek pastebėjau, jis išvažiuoja tuščias.
                Labai teisingas pastebėjimas!!! Va tokie reisai taip "pataiso" LG keleivių vežimo statistiką, kad tada jie randa argumentą siekdami mažinti keleivinių maršrutų bei reisų kiekį.
                P.S.: tik šiandien bilietų kainos ruože Vilnius-Kaunas1 portale www.litrail.lt pakeistos, nors realiai taikomos beveik savaitę. Ot tai pagarba klientui...
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Pvz., nuo kurios stoties reikalingu pasidaro traukinys, iš Kaunas1 stotelės išvykstantis 4:14h ryto ? Nes kiek pastebėjau, jis išvažiuoja tuščias.
                  Man jis reikalingas nuo pat Kauno. Penktadienį galvoju juo važiuoti į oro uostą. Alternatyvų nėra daug - arba dar beveik valanda ankščiau važiuojantis autobusas Palanga-Minskas, arba mašina.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Labai teisingas pastebėjimas!!! Va tokie reisai taip "pataiso" LG keleivių vežimo statistiką, kad tada jie randa argumentą siekdami mažinti keleivinių maršrutų bei reisų kiekį.
                    P.S.: tik šiandien bilietų kainos ruože Vilnius-Kaunas1 portale www.litrail.lt pakeistos, nors realiai taikomos beveik savaitę. Ot tai pagarba klientui...
                    Teko važinėtis Šveicarijos geležinkeliais. Tai jie turi tokią akciją "Click and rail", kai per www galima nusipirkti žymiai pigesnių bilietų. Suprantama, tokius pardavinėja tik ne piko meto reisams. Į darbą ar iš darbo traukiniai ten pilni ir taip. Man tai atrodo visai neblogas būdas užpildyti nepopuliarius reisus.

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      ...
                      Važiavau 11.00h greituoju reisu. Ar verta stebėtis, kad VISAME TRAUKINYJE važiavo 14 keleivių (suskaičiavau). Kaišiadoryse 2 išlipo ir 2 įlipo.
                      ... [/url].
                      Citatą paėmiau iš temos „Geležinkeliai Lietuvoje“ http://www.miestai.net/forumas/showt...470#post277470

                      Vakare iš Vilniaus į Kauną (dabar Kaunas1) traukiniai išvyksta : ...18:45; 19:35; 20:42h (visi trys važiuoja kasdien). Ar visi trys reikalingi?
                      Vasaros sezone – taip. O žiemą ????
                      Pernai ir užpernai lapkričio mėnesiais tekę užsilaikyti Vilniuje ir išvažiuoti jau tamsoje 19:35 h (aišku, išvykimo laikas keliomis minutėmis skyrėsi). Iki Lentvario keleivių buvo, Lentvario stotyje daug išlipo, pakeliui iki Vievio vagonai ėmė tuštėti pastebimai, toliau į Kauną elektrinis traukinys stovinėdamas kiekvienoje stotelėje važiavo beveik tuščias. Tiesą sakant, kelionė nuo Vievio iki Kauno nusibodo (į Kaunas1 stotelę tas traukinys dabar atvyksta 21:12h., taigi iš Vilniaus į Kauną važiuoja 1h 37min.
                      Būtų galima galvoti, kad tas traukinys vis tiek kažkam gal atskiromis savaitės dienomis reikalingas, bet tokiems pavieniams keleiviams dar yra iš Vilniaus išvykstantis 20:42h.
                      Dažnai važinėdamas iš Kauno į Vilnių pastebėjau keleivių srauto skirtumus pagal atskirus metų laikus. LG „keleivininkai“ to „nepastebi“ – tvarkaraštyje sezoniškumo nėra. Tiesa, jis yra tik maršrute į Trakus: nuo rugsėjo 1 dienos abiem kryptimis iš tvarkaraščio dings po du elektrinius traukinius.
                      Vasaros metu gal būt nelabai reikalingas greitasis elektrinis traukinys, iš Vilniaus į Kauną išvykstantis 11:00h (į Kauną atvyksta 12:05h): švinta anksti, ir visi vilniečiai keliauninkai išvažiuoja anksčiau, o Vilniaus svečiai vasariniu Vilniumi pasigėrėti nori ilgiau. Bet gal šis traukinys reikalingesnis pasidaro laikotarpyje nuo vėlyvo rudens iki pavasario ?

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                        Vasaros metu gal būt nelabai reikalingas greitasis elektrinis traukinys, iš Vilniaus į Kauną išvykstantis 11:00h (į Kauną atvyksta 12:05h): švinta anksti, ir visi vilniečiai keliauninkai išvažiuoja anksčiau, o Vilniaus svečiai vasariniu Vilniumi pasigėrėti nori ilgiau. Bet gal šis traukinys reikalingesnis pasidaro laikotarpyje nuo vėlyvo rudens iki pavasario ?
                        Vitai, aš tau neoponuoju, bet man (labai subjektyviai asmeniškai) šis traukinys labai reikalingas (nors juo važiuoju tikrai ne kasdien). Matai, mano situacijoje vaikas pabunda apie aštuntą ryto, tad lieka trys valandos susiruošti ir nuvykti iki stoties, įsigyti bilietus. Atvykus į stotį ir nuvažiavus į Eigulius (Kauno mikrorajonas) jau būna apie pirmą dienos. Žmonai lieka valanda pamaitinti vaiką ir guldom perpiečio miegui.
                        Gal pernelyg asmeniškai (ir subjektyviai), bet mano šeimai šis reisas reikalingas. Beje, kartais šiuo traukiniu važiuoja nemažai žmonių (vagone - virš dvidešimt), kartais - labai mažai.
                        Siūlau: LG internetinėje svetainėje nurodyti, kad tam tikras traukinys yra greitasis (pvz.: žvaigždute, šriftu, spalva), nes (pasakoju vėl iš asmeninės patirties) pirmą kartą traukiniu važiavau kokių šešių metų, vėliau tik po dešimtmečio pertraukos. Tada man labai nepatiko, nes traukinys važiavo net virš dviejų valandų - ilgiau negu autobusas (juo labiau mikroautobusas ar dušmanai). Tik prieš kokius trejus metus netyčia užtaikiau į greitąjį ir tada susižavėjau traukiniais. Taigi traukinio koziris yra greitis, ir LG PRIVALO tai išnaudoti.
                        P.S.: Tai kada tiksliai bus tie dviaukščiai traukiniai paleisti į reisą?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Vitai, aš tau neoponuoju, bet man (labai subjektyviai asmeniškai) šis traukinys labai reikalingas (nors juo važiuoju tikrai ne kasdien). Matai, mano situacijoje vaikas pabunda apie aštuntą ryto, tad lieka trys valandos susiruošti ir nuvykti iki stoties, įsigyti bilietus. Atvykus į stotį ir nuvažiavus į Eigulius (Kauno mikrorajonas) jau būna apie pirmą dienos. Žmonai lieka valanda pamaitinti vaiką ir guldom perpiečio miegui.
                          Gal pernelyg asmeniškai (ir subjektyviai), bet mano šeimai šis reisas reikalingas. Beje, kartais šiuo traukiniu važiuoja nemažai žmonių (vagone - virš dvidešimt), kartais - labai mažai.
                          Siūlau: LG internetinėje svetainėje nurodyti, kad tam tikras traukinys yra greitasis (pvz.: žvaigždute, šriftu, spalva), nes (pasakoju vėl iš asmeninės patirties) pirmą kartą traukiniu važiavau kokių šešių metų, vėliau tik po dešimtmečio pertraukos. Tada man labai nepatiko, nes traukinys važiavo net virš dviejų valandų - ilgiau negu autobusas (juo labiau mikroautobusas ar dušmanai). Tik prieš kokius trejus metus netyčia užtaikiau į greitąjį ir tada susižavėjau traukiniais. Taigi traukinio koziris yra greitis, ir LG PRIVALO tai išnaudoti.
                          P.S.: Tai kada tiksliai bus tie dviaukščiai traukiniai paleisti į reisą?

                          Kiek pamenu iš tarybinių laikų, lėčiausias traukinys važiuodavo apie 2 val 25 min

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Vakare iš Vilniaus į Kauną (dabar Kaunas1) traukiniai išvyksta : ...18:45; 19:35; 20:42h (visi trys važiuoja kasdien). Ar visi trys reikalingi?
                            Reikalingi visi. Iš tikrųjų reikia, kad važiuotų dar gerokai dažniau. Tik tada juose ir bus keleivių. Nes man kaip ir kitiems mokiems keleiviams kai reikia važiuoti neįdomu, kad traukinys važiuos už valandos ar tuo labiau už dviejų valandų. Aš tiesiog nueisiu į autobusų stotį kur greičiausiai iškart įlipsiu į autobusą (paprastai gal kas 15 min važiuoja).
                            Jei sumažinti traukinių reisų, tai bijau, kad paliktuose keleivių nepadaugėtų, o dar labiau sumažėtų. Nes kokia prasmė domėtis jų tvarkaraščiu, jei vis tiek greičiausiai reikalingu laiku traukinio nebus. Iš tikrųjų ir dabar taip yra. Todėl ir važiuoja autobusai gerokai pilnesni nei traukiniai.
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Vitai, aš tau neoponuoju, bet man (labai subjektyviai asmeniškai) šis traukinys labai reikalingas (nors juo važiuoju tikrai ne kasdien). Matai, mano situacijoje vaikas pabunda apie aštuntą ryto, tad lieka trys valandos susiruošti ir nuvykti iki stoties, įsigyti bilietus. Atvykus į stotį ir nuvažiavus į Eigulius (Kauno mikrorajonas) jau būna apie pirmą dienos. Žmonai lieka valanda pamaitinti vaiką ir guldom perpiečio miegui.
                              Gal pernelyg asmeniškai (ir subjektyviai), bet mano šeimai šis reisas reikalingas. Beje, kartais šiuo traukiniu važiuoja nemažai žmonių (vagone - virš dvidešimt), kartais - labai mažai.
                              Siūlau: LG internetinėje svetainėje nurodyti, kad tam tikras traukinys yra greitasis (pvz.: žvaigždute, šriftu, spalva), nes (pasakoju vėl iš asmeninės patirties) pirmą kartą traukiniu važiavau kokių šešių metų, vėliau tik po dešimtmečio pertraukos. Tada man labai nepatiko, nes traukinys važiavo net virš dviejų valandų - ilgiau negu autobusas (juo labiau mikroautobusas ar dušmanai). Tik prieš kokius trejus metus netyčia užtaikiau į greitąjį ir tada susižavėjau traukiniais. Taigi traukinio koziris yra greitis, ir LG PRIVALO tai išnaudoti.
                              P.S.: Tai kada tiksliai bus tie dviaukščiai traukiniai paleisti į reisą?
                              Taigi, Wyckai reikalingas greitasis traukinys, kuris dabar iš Vilniaus 11:00h išvyksta į Kauną...
                              Bet gal kada į šitą traukinį nespėjusiems siūlau pabandyti iš Vilniaus važiuoti 11:40 Šeštokų traukiniu iki Palemono. Išlipę Palemono stotyje, pereisite pėsčiųjų viaduką, nuo jo į Eigulius – 9 maršruto mikriuku?
                              Nesiūlau to daryti primygtinai, nes ir aš esu užaugęs prie geležinkelio, iš vaikystės prisimenu dažnus važinėjimus traukiniu iš Gusevo į Kybartus, netgi kokį mėnesį – šiuo maršrutu į pirmą klasę... Tik žadėto greičio iš Vilniaus į Kauną pralaukiau ilgai...
                              Pilnai pritariu minčiai, kad iš Vilniaus į Kauną važiuojančiuose traukiniuose rodiklis Nr 1 yra greitis. Traukinys Vilnius-Šeštokai (kaip dyzelinis DR1A) šį reikalavimą atitinka – kelionė iš Vilniaus į Palemoną juo trunka 1h 13 min (traukinys pakeliui stoja Lentvaryje ir Kaišiadoryse).
                              Pasibaigus tunelio remonto darbams, traukinys iš Vilniaus į Šeštokus važinės vėl per Kauną. Kol kas (tikriausiai dar ir kitą vasarą ar jos dalį?) šį traukinį bus galimybė išnaudoti pasigrožėti Kauno mariomis. Prisipažinsiu, traukiniui važiuojant per Kauno hidroelektrinės užtvanką vagone snūduriuojantys keleiviai atrodo nekaip (nors prisipažinsiu: kartą pats į Šiaulius nemiegojęs naktiniame traukinyje paskui rytą vos nepramiegojau Lyduvėnų tiltą). Gal apie artėjančias Kauno marias galėtų pranešti mašinistas? Gal dargi info-juostelę šiam maršrutui reiktų ruošti su pranešimu apie važiavimą pro Kauno marias? Aplamai, geras ir kultūringas aptarnavimas – turėtų būti keleivinių traukinių rodiklis Nr 2.

                              Comment


                                Vitai, man pačiam keista kad mūsų nuomonės apie traukinius taip sutampa. Labai pritariu aptarnavimo kokybei, čia tobulybei ribų niekada nebus. Visgi aš manau kad šiandien elektrinių ir dyzelinių traukinių tvarkaraščiai šiek tiek "pjaunasi" (pvz.: 11h ir 11.40h), todėl elektriniai dėl sąlyginio maršruto trumpumo galėtų rasti savo vietą nedubliuodami dyzelinių traukinių tvarkaraščių. Manau, reikalingas kad ir vienas į dieną reisas maršrutu Vilnius-Kybartai. Nes dabar reikia persėsti Kazlų Rūdoje (Vilnius-Šeštokai, Kaunas-Kybartai), o baigus tunelio remontą bus galima persėsti ir Kaune. Dar reikėtų reiso maršrutu Kaunas-Ignalina, ypač vasarą. Net keista, kad nėra reiso Kaunas-Trakai. Tiesioginis reisas yra ir pigesnis, ir greitesnis.
                                P.S.: Man, kaip dažnai besilankančiam Panevėžy, žiauriai reikia vasarinio maršruto Panevėžys-Klaipėda (dabar reikia persėsti Radviliškyje arba Šiauliuose).
                                Paskutinis taisė Wycka; 2008.08.19, 21:58.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Gal kas žino, kokią tiksliai rugsėjo dieną pradės kursuot nauji greitieji traukiniai Vilnius-Kaunas? Gal jie jau Lietuvoj?

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Pasibaigus tunelio remonto darbams, traukinys iš Vilniaus į Šeštokus važinės vėl per Kauną. Kol kas (tikriausiai dar ir kitą vasarą ar jos dalį?) šį traukinį bus galimybė išnaudoti pasigrožėti Kauno mariomis. Prisipažinsiu, traukiniui važiuojant per Kauno hidroelektrinės užtvanką vagone snūduriuojantys keleiviai atrodo nekaip (nors prisipažinsiu: kartą pats į Šiaulius nemiegojęs naktiniame traukinyje paskui rytą vos nepramiegojau Lyduvėnų tiltą). Gal apie artėjančias Kauno marias galėtų pranešti mašinistas? Gal dargi info-juostelę šiam maršrutui reiktų ruošti su pranešimu apie važiavimą pro Kauno marias? Aplamai, geras ir kultūringas aptarnavimas – turėtų būti keleivinių traukinių rodiklis Nr 2.

                                    DR1A vaziuoja per Kauno HE uztvanka.



                                    Traukinys Maskva - Kaliningradas.

                                    Comment


                                      Na, dėl traukinių greičio negaliu pykti. Vilnius - Kaunas-1 su sustojimu tik Kaišiadoryse nuvažiavo per valandą ir 5 min. Ko daugiau reikia. Šaunu.

                                      Comment


                                        Sveiki, internete netyčia radau gausybę šviežutėlių mūsų dviaukščio traukinio nuotraukų, kurios papildo kelių dienų senumo publikaciją apie čekiškus traukinius tarpukario ir šiandieninėj Lietuvoje. L. jaudinančiai parašytą čekų tyrinėtojo straipsnį aš šiaip taip sau pasiverčiau, bet dėl "autorininių" reikalų savo "vertimo" talpinti nesiryžau, dedu tik nuorodą tiesiai į nuotraukas 2 iš dviejų puslapių
                                        http://vlaky.net/servis/galeria.asp?...&sort=1&page=2
                                        blaivumas išlaisvina

                                        Comment


                                          Parašė Zosys Rodyti pranešimą
                                          Sveiki, internete netyčia radau gausybę šviežutėlių mūsų dviaukščio traukinio nuotraukų, kurios papildo kelių dienų senumo publikaciją apie čekiškus traukinius tarpukario ir šiandieninėj Lietuvoje. L. jaudinančiai parašytą čekų tyrinėtojo straipsnį aš šiaip taip sau pasiverčiau, bet dėl "autorininių" reikalų savo "vertimo" talpinti nesiryžau, dedu tik nuorodą tiesiai į nuotraukas 2 iš dviejų puslapių
                                          http://vlaky.net/servis/galeria.asp?...&sort=1&page=2
                                          Specialiai važiuosiu į Kauną, kad pačiupinėti šituos dalykus. Foto bus, žinoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X