Čia gal taip pat kaip ir su aukštybiniais pastatais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąČia gal taip pat kaip ir su aukštybiniais pastatais„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąGaila, kad tik 2 traukiniai. Bet gal užteks?
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąVaizdas iš vidaus:
Antra klasė pirmame aukšte:
http://foto.terpe.lt/inkelti/2008072...-471_lower.jpg
Antra klasė antrame aukšte:
http://foto.terpe.lt/inkelti/2008072...-471_upper.jpg
Tarpaukštis:
http://foto.terpe.lt/inkelti/20080726/471_mezzanine.jpg
Pirma klasė antrame aukšte:
http://foto.terpe.lt/inkelti/2008072...irst_class.jpg
foto©Boleslav VranyPaskutinis taisė VytautasRX; 2008.07.29, 07:51.Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
Comment
-
Parašė VytautasRX Rodyti pranešimąKiek pas LG yra pirmos ir kiek antros klasės vagonų?
VL vagonaiPaskutinis taisė LT-1; 2008.07.29, 09:43.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLT-1 keleiviu vezimu minimaliai domisi Taciau kad vazines tik penktadieniais tai visiska nesamone.. O kaip vazines, dabar dar kelevininkai manau masto..
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąMan irgi tokia informacija buvo užkliuvusi, kad pradžioje, bent jau šiais metais, jie važinės nereguliariai. Dėl testavimo ar kažko panašaus...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa be abejo, kol bandymai vyks tai nebus reguliarumo.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąAukštybiniai pastatai paprastai statomi dėl brangios žemės, o čia ?..
Tarp kitko, ER9M (4 vagonu, du galiniai bemotoriai ir du tarpiniai, motoriniai - tokie Lietuvoje ir tevazineja, anksciau buvo 8 vagonu sastatai) vykstant greituoju grafiku sunaudoja nuo Vilniaus iki Kauno 1 sunaudoja 2000 kWh elektros energijos. Kam idomu - kiekvieno motorinio vagono tambure, spintoje su langeliu yra elektros skaitiklis ir ampermetras, rodantis naudojama srove.
Comment
-
Parašė JohnTaip yra todel, kad traukiniu susisiekimas siuo metu nera pakankamai greitas, komfortabilus ir daznas. Paleidus traukinius didesniu greiciu, patogiomis kedemis, bei didesniu dazniu, keleiviu dauges... bilietu sistema irgi tures buti gerinama. Apskritai cia reiktu kalbeti apie marketingo dalykus, kuriu, tikiuosi, LG imsis... aisku, jeigu nesiims, tai net ir su naujaisiais lokomotyvais gali gautis snipstas.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąAš tai manau, kad ir atstumai Lietuvoje biškį per maži. Nuvairuot 100 kilometrų iš Vilniaus į Kauną nesunku, o nuvažiavus į Kauną traukiniu maltis ten be mašinos jau nepatogu. Jei reiktų keliaut tarkim 500 kilometrų jau būtų kitas reikalas.
Kaune miesto transportas nera toks jau prastas, nors atsilieka nuo Vilniaus, ypac susisiekimas autobusais.
Siap tai nera normalios visuomeninio transporto strategijos Lietuvoje, apimancios visas visuomeninio transporto rusis: tiek miesto, tiek priemiescio, tarpmiescio, taip pat ir gelezinkelius. Aviasusisiekimas bei vandens transportas (isskyrus Smiltynes perkela) neturi buti itrauktas, nes vidaus susisiekimui jis neturi reiksmes.
Ypatingai apleistas yra priemiestinis susisiekimas. Jis dar siek tiek geresnis Vilniaus, Kauno, Klaipedos metropolijose. Bet kitur - tragedija. Kas gali juo vaziuoti, jei autobusai vyksta 1-2 kartus per diena, ryte ir vakare? Bet yra tokiu marsrutu, kad autobusai vaziuoja tik, pavyzdziui, pirmadieni, treciadieni ir penktadieni. Kai kurie marsrutai veikia tik mokslo metais, o vasara neveikia.
Taigi ir vazineja tik pensininkai ir mokiniai.
Kodel gelezinkeliai Vilniuje negaletu buti integruoti i bendraja miesto tranpsorto sistema? Rygoje jau apie tai snekama.
Vilniuje yra pakankamai nebloga situacija.
Bentri miesto transporto bilietai galetu galioti Daugpilio kryptimi iki Mickunu (yra 4A autobusas i Mickunus), Kenos kryptimi iki Elektrodepo, Kauno kryptimi iki Lentvario, Salcininku kryptimi iki Vaidotu.
Biski ne i tema prirasiau...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBentri miesto transporto bilietai galetu galioti Daugpilio kryptimi iki Mickunu (yra 4A autobusas i Mickunus), Kenos kryptimi iki Elektrodepo, Kauno kryptimi iki Lentvario, Salcininku kryptimi iki Vaidotu.
Biski ne i tema prirasiau...
man dar nesuvokiama, kodel reikia iskirti troleibusus ir autobusus, jei abu aptarnauja ta pati miesta. manau turetu buti viena kaina tiek trulikui, tiek autikui, tiek traukiniui jei jie vaziuoja miesto ribose. o dabar stovi pylimo gatvej stoties link, bet negali vaziuoti autiku, nes bilietas galioja tik troleibuse.
sorry, akd ne i tema
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąvisiskai tau pritariu. butu labai patogu jei vienas bilietas butu visom trim transporto rusim.
man dar nesuvokiama, kodel reikia iskirti troleibusus ir autobusus, jei abu aptarnauja ta pati miesta. manau turetu buti viena kaina tiek trulikui, tiek autikui, tiek traukiniui jei jie vaziuoja miesto ribose. o dabar stovi pylimo gatvej stoties link, bet negali vaziuoti autiku, nes bilietas galioja tik troleibuse.
sorry, akd ne i tema
na mėnesiniai, tai žinau, kad yra skirtingi (bet yra ir bendras)P.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTikrai. Juk yra galimybė pasirinkti arba autobusams, arba troleibusams skirtą mėnesinį bilietą. O jei reikia, gali rinktis ir bendrą (ypač jei esi studentas - pigiau grybo, taip sakant). O vienkartiniai juk bendri....
as suprantu, kad yra galimybe pasirinkti bendra bilieta, bet jis, kaip zinia kainuos 100 Lt. (apie studentus nezinau). esme ta, kad tiek trulas tiek autikas atlieka ta pati darba ir vaziuoja tom paciom gatvem, bet taupant pinigus turi rinktis tik viena transporto priemone.
suprasciau jei vienas butu pranasesnis pries kita, tada taip. pvz londone. gali rinktis tik autika - kainuos pigiau, gali rinktis metro (automatiskai gausi ir autika) - greitesne priemone - tada kainuos labai daug.
tai labai nepatogu tiems, kas gyvena ten kur tik autikai vaziuoja. pvz fabai, pilaite. atvaziuoji i centra, o cia pagrinde tik trulai. tad jei reikia centre persest i trula - tau kainuoja gerokai daugiau nei tiems, kurie vaziuoja is pasilaiciu galo trulu i centra. abiais atvejais atstumas toks pats, jei kas apeliuotu i tai jog autikai skirti priemiesciu gyventojams
Comment
Comment