sveiki, gal kas galit parodyt žemėlapyje kur yra Kaunas-1 stotis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė cacao Rodyti pranešimąsveiki, gal kas galit parodyt žemėlapyje kur yra Kaunas-1 stotis?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė JohnAtrodo ispudingai ir nenuobodziai. Speju, daugelis sio forumo railfan'u (galbut, ir as pats ) vien noredami "isbandyti" sita aparata, ispirks didziaja dali pirmuju reisu bilietu
O lyginti siu traukiniu su ligsioliniais nelabai iseina. ...
http://www.youtube.com/watch?v=m5vz4...eature=related
Comment
-
Vaizdas iš vidaus:
Antra klasė pirmame aukšte:
Antra klasė antrame aukšte:
Tarpaukštis:
Pirma klasė antrame aukšte:
foto©Boleslav VranyMiestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Bet 50 min. tarp Vilniaus ir Kauno dar teks ilgokai palaukti. Cekiski traukiniai gali isvystyti 160 km/h. Bet musu gelezinkeliu maksimalus greitis kai kuriuose ruozuose tik 120 km/h. Taip kad sie cekiski traukiniai, kaip ir ER9M, vazines tarp Vilniaus ir Kauno ~ 1 ir 15 min tol, kol nebus visas ruozas pertvarkytas judejimui 160 km/h greiciu. O tai atsitiks geriausiu atveju tik uz keliu metu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet 50 min. tarp Vilniaus ir Kauno dar teks ilgokai palaukti. Cekiski traukiniai gali isvystyti 160 km/h. Bet musu gelezinkeliu maksimalus greitis kai kuriuose ruozuose tik 120 km/h. Taip kad sie cekiski traukiniai, kaip ir ER9M, vazines tarp Vilniaus ir Kauno ~ 1 ir 15 min tol, kol nebus visas ruozas pertvarkytas judejimui 160 km/h greiciu. O tai atsitiks geriausiu atveju tik uz keliu metu.Paskutinis taisė Vitas; 2008.07.27, 11:34.
Comment
-
LG dabar beliks juos "teisingai" pristatyti kuo daugiau visuomenės. Speju uztektu isleist <3% kiek kaunuoja toks naujas traukinys efektingai ir neilgai vazdo reklamai, parodyt kad jais vazineti daug 1.patogiau 2.greiciau 3. saugiau nei autobusais ( ir pigiau nei su dushmanais )You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąLG dabar beliks juos "teisingai" pristatyti kuo daugiau visuomenės. Speju uztektu isleist <3% kiek kaunuoja toks naujas traukinys efektingai ir neilgai vazdo reklamai, parodyt kad jais vazineti daug 1.patogiau 2.greiciau 3. saugiau nei autobusais ( ir pigiau nei su dushmanais )Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąLG dabar beliks juos "teisingai" pristatyti kuo daugiau visuomenės. Speju uztektu isleist <3% kiek kaunuoja toks naujas traukinys efektingai ir neilgai vazdo reklamai, parodyt kad jais vazineti daug 1.patogiau 2.greiciau 3. saugiau nei autobusais ( ir pigiau nei su dushmanais )
Comment
-
Parašė JohnIdomu, ar paleidus siuos, ir toliau vazines senieji elektriniai? Ir ar liks ta pati bilietu kainodara tuo atveju, jei vazines ir seni ir nauji?
O techniskai turetu pakakti ir dvieju. Problemu bus tik tada, jei suges.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Vilnius - Kaunas
"Manau, kad ta 50 minučių važiavimo iš Vilniaus į Kauną taip ir liks iliuzija. Kol kelio pertvarkymas važiuoti greičiu-160 nukeliaus iš Vilniaus į Kauną, Vilniuje ateis metas kitiems darbams, kurie priverčia riboti greitį. Tegul tvarkaraštyje ir bus ta 50 minučių, bet traukiniai vėluos (kaip dabar vis vėluoja greitieji keleiviniai Vilnius-Klaipėda). Pagaliau vasaros dienomis greitis iki 70 gali būti apribotas dėl aukštos oro temperatūros. O kai dėl kažkokios tai priežasties traukinys nuo greičio-160 stabdomas iki greičio-25, kelyje laikas praradimas susidaro..."
Gal ir nereikia tos 50 minučių iliuzijos. Kas dar bent kiek naudojasi visuomeniniu transpotu jau pastebėjo, kad greitis geležinkeliuose per pastaruosius 15 metų ženkliai padidėjo. Jau dabar tarp Vilniaus ir Kauno pats lėčiausias traukinys ( su visais sustojimais ) nuvažiuoja greičiau negu pats greičiausias autobusas, jau nekelbant apie greitesnius traukinius. Be to važiavimas autobusu niekada nebus patogesnis už važiavimą traukiniu.
Comment
-
Beje, nelabai suprantu kam perkami būtent dviaukščiai traukiniai, argi ne pigiau ir funkcionaliau būtų porą papildomų vagonų prijungti ?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
Comment