„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Atrodo ispudingai ir nenuobodziai. Speju, daugelis sio forumo railfan'u (galbut, ir as pats ) vien noredami "isbandyti" sita aparata, ispirks didziaja dali pirmuju reisu bilietu
O lyginti siu traukiniu su ligsioliniais nelabai iseina. ...
Bet 50 min. tarp Vilniaus ir Kauno dar teks ilgokai palaukti. Cekiski traukiniai gali isvystyti 160 km/h. Bet musu gelezinkeliu maksimalus greitis kai kuriuose ruozuose tik 120 km/h. Taip kad sie cekiski traukiniai, kaip ir ER9M, vazines tarp Vilniaus ir Kauno ~ 1 ir 15 min tol, kol nebus visas ruozas pertvarkytas judejimui 160 km/h greiciu. O tai atsitiks geriausiu atveju tik uz keliu metu.
Bet 50 min. tarp Vilniaus ir Kauno dar teks ilgokai palaukti. Cekiski traukiniai gali isvystyti 160 km/h. Bet musu gelezinkeliu maksimalus greitis kai kuriuose ruozuose tik 120 km/h. Taip kad sie cekiski traukiniai, kaip ir ER9M, vazines tarp Vilniaus ir Kauno ~ 1 ir 15 min tol, kol nebus visas ruozas pertvarkytas judejimui 160 km/h greiciu. O tai atsitiks geriausiu atveju tik uz keliu metu.
Manau, kad ta 50 minučių važiavimo iš Vilniaus į Kauną taip ir liks iliuzija. Kol kelio pertvarkymas važiuoti greičiu-160 nukeliaus iš Vilniaus į Kauną, Vilniuje ateis metas kitiems darbams, kurie priverčia riboti greitį. Tegul tvarkaraštyje ir bus ta 50 minučių, bet traukiniai vėluos (kaip dabar vis vėluoja greitieji keleiviniai Vilnius-Klaipėda). Pagaliau vasaros dienomis greitis iki 70 gali būti apribotas dėl aukštos oro temperatūros. O kai dėl kažkokios tai priežasties traukinys nuo greičio-160 stabdomas iki greičio-25, kelyje laikas praradimas susidaro...
LG dabar beliks juos "teisingai" pristatyti kuo daugiau visuomenės. Speju uztektu isleist <3% kiek kaunuoja toks naujas traukinys efektingai ir neilgai vazdo reklamai, parodyt kad jais vazineti daug 1.patogiau 2.greiciau 3. saugiau nei autobusais ( ir pigiau nei su dushmanais )
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
LG dabar beliks juos "teisingai" pristatyti kuo daugiau visuomenės. Speju uztektu isleist <3% kiek kaunuoja toks naujas traukinys efektingai ir neilgai vazdo reklamai, parodyt kad jais vazineti daug 1.patogiau 2.greiciau 3. saugiau nei autobusais ( ir pigiau nei su dushmanais )
Jo LG reklama neprošal. Galėtų pasireklamuot kaip kaikurios LT oro linijų kompanijos
LG dabar beliks juos "teisingai" pristatyti kuo daugiau visuomenės. Speju uztektu isleist <3% kiek kaunuoja toks naujas traukinys efektingai ir neilgai vazdo reklamai, parodyt kad jais vazineti daug 1.patogiau 2.greiciau 3. saugiau nei autobusais ( ir pigiau nei su dushmanais )
Taigi kaip visada atsitvers nuo visu, prisistatys apsauginiu kad nieks nepralystu ir pan... Lygtais i prezentacija teroristai ruosiasi ateis ir padaryt diversija
Idomu, ar paleidus siuos, ir toliau vazines senieji elektriniai? Ir ar liks ta pati bilietu kainodara tuo atveju, jei vazines ir seni ir nauji?
O techniskai turetu pakakti ir dvieju. Problemu bus tik tada, jei suges.
Tai kažkur rašė, kad berods šitie tik penktadieniais važinės (ar kažką panašaus).
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
"Manau, kad ta 50 minučių važiavimo iš Vilniaus į Kauną taip ir liks iliuzija. Kol kelio pertvarkymas važiuoti greičiu-160 nukeliaus iš Vilniaus į Kauną, Vilniuje ateis metas kitiems darbams, kurie priverčia riboti greitį. Tegul tvarkaraštyje ir bus ta 50 minučių, bet traukiniai vėluos (kaip dabar vis vėluoja greitieji keleiviniai Vilnius-Klaipėda). Pagaliau vasaros dienomis greitis iki 70 gali būti apribotas dėl aukštos oro temperatūros. O kai dėl kažkokios tai priežasties traukinys nuo greičio-160 stabdomas iki greičio-25, kelyje laikas praradimas susidaro..."
Gal ir nereikia tos 50 minučių iliuzijos. Kas dar bent kiek naudojasi visuomeniniu transpotu jau pastebėjo, kad greitis geležinkeliuose per pastaruosius 15 metų ženkliai padidėjo. Jau dabar tarp Vilniaus ir Kauno pats lėčiausias traukinys ( su visais sustojimais ) nuvažiuoja greičiau negu pats greičiausias autobusas, jau nekelbant apie greitesnius traukinius. Be to važiavimas autobusu niekada nebus patogesnis už važiavimą traukiniu.
Teisybė. Neseniai važiavau traukiniu į Kauną ir atgal. Tiesą sakant, buvau maloniai nustebintas padoraus važiavimo greičio. Kaune išlipęs iš traukinio dar pagalvojau:"oho, ką tik Vilniuj buvau, o dabar jau Kaune stoviu"
Beje, nelabai suprantu kam perkami būtent dviaukščiai traukiniai, argi ne pigiau ir funkcionaliau būtų porą papildomų vagonų prijungti ?
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment