Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...

    Comment


      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
      Jei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...
      Kad ne visur tos budelės išlikusios. Žinau mažiausiai dvi pervažas kur jų nebėra.

      Comment


        Yra pervažos su automatizuotais užtvarais, pvz. Trakų pervaža Lentvaryje.

        Comment


          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
          Yra pervažos su automatizuotais užtvarais, pvz. Trakų pervaža Lentvaryje.
          Taip yra todėl kad arti stotis,o ten ir yra pervažos valdytojas.O kaikurios ES šalis naudoja tokia schema:pervažos signalizacijoje suprogramuota pagal traukinių tvarkaraštį,pvz. 12:00.Ir kai būna 12:00 užtvaras pats leidžiasi.Arba taip:1 km prieš pervaža yra įrengti jutikliai ant bėgių.Kai traukinys užvažiuoja ant jutiklio,užtvaras leidžiasi.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Taip yra todėl kad arti stotis,o ten ir yra pervažos valdytojas.O kaikurios ES šalis naudoja tokia schema:pervažos signalizacijoje suprogramuota pagal traukinių tvarkaraštį,pvz. 12:00.Ir kai būna 12:00 užtvaras pats leidžiasi.Arba taip:1 km prieš pervaža yra įrengti jutikliai ant bėgių.Kai traukinys užvažiuoja ant jutiklio,užtvaras leidžiasi.
            O kaip pvz. su Žasliais? Atsimenu kaip dar stovėjo b0delė, vėliau jos neliko. Tai užtvaro valdytoją perkėlė į Žaslių stotį?

            Comment


              Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
              O kaip pvz. su Žasliais? Atsimenu kaip dar stovėjo b0delė, vėliau jos neliko. Tai užtvaro valdytoją perkėlė į Žaslių stotį?
              Paskaityk mano pranešima iki galo.Gali būti kad ten jutikliai arba suderinta su tvarkaraščiu.

              Comment


                Žinoma, saugiausia yra, kai automobilių ir traukinių keliai nesusikerta viename lygyje. Tačiau Lietuvoje pervažų tiek pristatyta, kad visas jas pakeisti viadukais/tuneliais tiesiog nerealu. Ne visur to ir reikia- juk nestatysi viaduko ten, kur pravažiuoja gal 1 traukinys per parą. Bet tokiose vietose kaip Lentvaris, savaime suprantama, pervažų būti neturėtų. Nyderlanduose naujų pervažų statyba yra uždrausta. Lietuvai gal tai būtų per didelė prabanga, bet Pradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Pradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.
                  OK, bet:1) darbus atlikti nesustabdžius traukinių eismo; 2) darbus fiansuoja Briuselis, biudžetas, automobilių kelių direkcija, tik ne pati LG. Nes traukinys pervažoje visada teisus.

                  Comment


                    Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
                    P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.

                    Comment


                      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                      Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
                      Taip, taikoma. Tik ne Lentvario, o Lentvario Trakų pervažoje.


                      2009

                      Comment


                        Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                        Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
                        P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
                        Reikėtų keisti įstatymus.

                        Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                          Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
                          P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
                          Taip, kameros yra ir Kaišiadorių pervažoj per liniją į Jonavą.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Reikėtų keisti įstatymus.

                            Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...
                            Nereikia jokių įstatymų keisti. Tik techninius reikalavimus ar pan. Kad esant tam tikram automobilių srautui per parą ir tam tikram pravažiuojančių traukinių skaičiui, būtų privalomas šlagbaumas. Ir kad jis būtų privalomas ten, kur matomumas prastas.

                            Comment


                              Salininkų pervaža (2011 m. vasaris).





                              Comment


                                Žaslių GS pervaža. Gerai pamenu, anksčiau dar stovėjo užtvarų prižiūrėtojo namelis.




                                Pervaža ties Tauckūnų kaimu linijoje Kaišiadorys-Šiauliai. Gandrams traukinių kaimynystė netrukdo.


                                Kita pervaža toje pačioj linijoj ne per toliausiai nuo Tauckūnų pervažos ir Kaišiadorių miesto ribos.

                                Comment


                                  gal kas turite informacijos kas bus vykdoma su geležinkelio pervaža Kaune Geležinkelio gatvėje (tarp Juozapavičiaus prospekto ir Prancūzų g.)?
                                  kadangi užvakar pastebėjau kad buvo nuimti šlagbaumai, o vakar jau ir kiti ženklai bei uždengti pervažos šviesoforai.
                                  ta pervaža jau ganėtinai "pagyvenus", galbūt ją planuoja rekonstruoti ar likviduoti visai, nes naudojama labai retai.

                                  Comment


                                    Prieš kelias dienas 6:30h Amalių stotelėje laukiau elektrinio traukinio į Kauną. Nebe primą kartą vietoje ER9M sulaukiau dviaukščio.
                                    Apie 6:25h per Amalių stotelę nestodamas pralekia greitasis dviaukštis į Vilnių. Tai šįsyk suveikus pervažos šviesoforui ir skambučiui užfiksavau laiką. Ir dviaukštis traukinys pervažoje pasirodė gana greitai - lygiai po vienos minutės.
                                    Praktiškai - nesusidarė joks automobilių kamštis, kas būdavo įprasta anksčiau, prieš pervažos signalizacijos modernizavimą.
                                    -----------------------------------------------------------------------
                                    Po kokios savaitės paaiškėjo, kad aną kartą arba aš laiką nuėmiau netiksliai, arba dviaukštis traukinys važiavo lėčiau (greitį buvo sulėtinęs). Tuo pačiu ryto laiku Amalių pervažoje laiką užfiksavau 50 sekundžių.
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2013.04.18, 15:03. Priežastis: Kitas atvejis...

                                    Comment


                                      Vilnius, Naujoji Vilnia, Arimų g. pervaža.







                                      Buvusi Baniškių g. pervaža.







                                      Pramonės g. pervaža.







                                      Juodojo kelio pervaža.





                                      Comment


                                        Amalių pervažoje Kaune jau ne kartą pastebėjau, kad įsijungus siglnalizacijai ir nusileidus užtvarui traukinio lakti tenka gerokai mažiau, kad per tą laiką abipus bėgių dar nespėja susidaryti autotransporto eilės...
                                        O kaip situacija Lentvario pervažoje? Ar padėtis kiek pagerėjo?

                                        Comment


                                          Lentvaryje niekas nepasikeitė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X