Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Neatkreipiau dėmesio į lentelę.

    Comment


      #62
      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Senajame Minsko plente prie Nemėžio, anksčiau buvusi pervaža.

      Atvaizdas


      Atvaizdas

      ...
      Ar prieš tą akigatvį nuo miestelio pusės automobilių eismą draudžiančio kelio ženklo nėra? Kitaip tariant, ar iki buvusios pervažos iš ano galo atvažiuoti galima?

      Comment


        #63
        Galima privažiuoti.
        Vaizdas iš maps.lt.

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            Žaslių pervaža.



            Comment


              #66
              Marijampolės Gedimino g. pervaža.



              Comment


                #67
                N. Vilnia
                Arimų g. pervaža.



                Pramonės g. pervaža (prie Elektrodepo st.).



                Comment


                  #68
                  Ilgam užsidarančios pervažos

                  Parašė Almis Rodyti pranešimą
                  2009 08 08 Pušaloto g. pervaža. Uždaroma min. 15 min. iki traukinio

                  Atvaizdas

                  ...
                  Atvyksta mūsų laukimo priežastis
                  Atvaizdas

                  Atvaizdas
                  Tokia su didesniu vaizdelių kiekiu žinutė buvo temoje apie Panevėžio miesto geležinkelius

                  http://www.miestai.net/forumas/showt...116#post363116

                  Kažkada „žurnaliūgiškų“ galimybių daugiau turėdamas parašinėjau apie pusvalandžio prastovą Mauručių pervažoje (dabar prie jos pėdsakų kartais pastoviniuoju, transporto eiles prisimindamas...). Kažkuris įvykį aprašantis vadinosi straipsnukas „Mažas kelmas didelį vežimą verčia“.
                  Tada po ilgo stovėjimo į Mauručius nuo Kauno pusės atvažiavo drezina. Tai dėl šio mini-riedmens autotransporto eilė nuo Veiverių pusės nutįso per visą Mauručių gyvenvietę.
                  Matyt, drezina su kelio darbininkais buvo sustojusi jau pravažiavusi pervažos daviklį ir ten darbavosi.
                  Bereikalingų pervažos užsidarinėjimų padažnėjimą pastebėjau vasarą, kai oro temperatūra būna aukščiausia. Kartą taip užsidarė ir traukiniui pravažiavus neatsidarė Amalių pervaža. Budėtojas pasiguodė, kad jo „būdelėje“ netgi telefonas veikti nustojo... Tada priežastį spėliodami kažkas užsiminė apie „elektronikos“ perkaitimus metalinėse dėžėse arba vario vagių pasidarbavimą. Pervažos budėtojas apie padėtį stočiai perdavė per stotelėje sustojusio elektrinio traukinio mašinistą.

                  Kodėl rugpjūčio 8 d. taip ilgai išbuvo uždaryta pervaža Pušaloto gatvėje Panevėžyje?

                  Comment


                    #69

                    pervaza tarpstotyje Gimbogala - Baisogala.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #70
                      Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
                      Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
                      Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
                      Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
                        Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
                        Geriausia būtų visiems nukapot...

                        Comment


                          #72
                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
                          Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
                          Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
                          Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
                          Abejoju, ar apskritai visos pervažos tokios. Jei taip, tai matomai daroma dėl automobilių greičio, nes būna "asų", kurie pervažą prašoka net nepristabdę.

                          Comment


                            #73
                            Ne visur STOP ženklas yra. Ir jei pervaža geležinkelio kreivėje yra, tai irgi negerai gaunasi.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #74
                              kiek teko vaziuot per "gumuotas" pervazas - visur jos gerai padarytos.
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #75
                                o ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
                                  Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
                                  Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
                                  Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
                                  na tai priklauso ir nuo kelio kuriame ta pervaza, t.y.
                                  koks ir kokiu autotransporto priemoniu eismas ten yra vykdomas .
                                  Nors man asmeniskai tos gumos "skystokai" atrodo, "furos" jas lengvai ismina
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    o ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso
                                    Kur kelias su mediniais pabėgiais - traukinys važiuoja tyliau. O dar tyliau - jei balastas ne skaldos, o žvyro. Žinoma, tokiais keliais ir traukinio greitis būna ne kažin koks. Priklauso kaip kelio konstrukcijos medžiagos sugeria garsą ir vibraciją. Atkreipkite dėmesį, kad garsas būna daug didesnis traukiniui važiuojant per metalinės konstrukcijos tiltus, negu per gelžbetoninius.

                                    Comment


                                      #78
                                      Pervaža prie Panerių memorialo

                                      Comment


                                        #79
                                        Ta pati pervaza is silumvezio

                                        Comment


                                          #80
                                          šilumvežis taip įdomiai nuo kelio nuslydęs
                                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X