Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    BNS / LRT.lt 2024.12.04
    LTG Infra pervažose įrengs 60 vaizdo kamerų
    „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros valdytoja „LTG Infra” intensyviausio eismo pervažose įrengs 60 naujų vaizdo kamerų. Jos papildys šiuo metu veikiančias 200 kamerų, pranešė LTG.
    „Pervažos, kurių Lietuvoje yra daugiau nei 500, yra nuolatos prižiūrimos, atliekamas jų remontas, modernizacija ar rekonstrukcija. 46 pervažose, kur vyksta intensyviausias eismas, jau dabar yra įrengtos vaizdo kameros“, – pranešime sakė „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
    Anot jo, atnaujinus pervažas eismas taps saugesnis – kamerų užfiksuoti eismo taisyklių pažeidimai bus perduodami policijai.


    Šių metų birželį pradėjo veikti pervažų stebėjimo centras, kurio operatorius centralizuotai stebi eismą vienuolikoje pervažų, o ateityje numatoma stebėti apie 90 pervažų. Nuo centro veiklos pradžios užfiksuota 350 pažeidimų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ismo-pervazose

    Comment


      Tikrai saugesnės? Kažkas kamerų išsigąs? O gal geriau šlagbaumus įrenkite, manageriai...

      Comment


        Kadangi tema apie pervažas, o ne baudas, reikėtų akcentuoti ne nuobaudas už KET pažeidimus, o pervažų lempučių sureguliavimą.

        15min.lt 2024.01.21
        VIDEO: Geležinkelio pervaža: dažna vairuotojų klaida

        https://www.15min.lt/video/gelezinkelio-pervaza-261978

        Po traukinio pravažiavimo pakilus šlagbaumui (užkardui) dar kurį laiką dega mirksintis raudonas signalas.
        O kas laukia patekus į pervažos kamerų video sesiją, rašoma straipsnyje.

        15min.lt 2024.01.21
        Lygioje vietoje prarado teisę vairuoti ir susimokėjo baudą
        Ji praleido traukinį ir pradėjo važiuoti per geležinkelio pervažą pradėjus kilti atitvarui. Netrukus gavo 180 EUR baudą ir prarado teisę vairuoti automobilį. (...)
        "Čia trijų sekundžių reikalas. Klausimas: kodėl atitvaras pakyla pirmiau, nei šviesoforas išsijungia? Kur čia logika? Tokia tvarka klaidina žmones. Juk galima sureguliuoti sistemą taip, kadpirma išsijungtų šviesoforas, o tik tada pakiltų užtvaras"

        https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2367836

        Comment


          Šviesoforas išsijungia tik pilnai pakilus atitvarui, kas yra logiška - jei išsijungtų anksčiau, koks fūristas nepastebėtų, kad atitvaras dar nėra pilnai pakeltas ir pradėjęs važiuoti nuskintų jį.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kadangi tema apie pervažas, o ne baudas, reikėtų akcentuoti ne nuobaudas už KET pažeidimus, o pervažų lempučių sureguliavimą.
            Lemputės užsidega - o, ne - anksčiau nei pradeda leistis užtvaras.
            Visur vagys ir žulikai, skriaudžia vargšą darbo žmogų.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
              Visur vagys ir žulikai, skriaudžia vargšą darbo žmogų.
              Traukinys seniai nuvažiavęs...
              Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekundžių vėliau.
              Paskutinis taisė Romas; 2025.01.24, 21:58.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Traukinys seniai nuvažiavęs...
                Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekunčių vėliau.
                Kaip ir rašiau, atsitiktų su pirmu užsižiopsojusiu fūristu. Tuomet būtų straipsniai "Kodėl geležinkelio pervažos šviesoforas išsijungia dar nepakilus atitvarui?".

                Comment


                  Matosi, kad Romas atstovauja nuostatas nemėgstančias taisyklių ir standartų.

                  Comment


                    Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
                    Matosi, kad Romas atstovauja ....
                    Kolega, iš kur pas patį tas apykvailis įprotis dėtį kitiems į burną tai, ko nebuvo sakyta?
                    Jei kas nors tamstai vaidenasi, tai žegnokis ar apsilankyk pas specialistus.

                    Comment


                      Sudarote tokį įspūdį iš pastarųjų temų replikų - prekaištai kelio tiesimui pagal dabartinius europinius standartus, geležinkelio pervažų (pati nesaugiausia vieta keliuose) saugumo garantų kvestionavimas, vietoj padėkos jiems. Juk aiškiai raiškiai matosi, kad šviesioforas neleidžia eismo, iki sulyg užkardas nepakilo. Jei būtūmėt kitoje standartų pusėje, vairuotoją įvardintumet žiople, kuri pati kalta, kad jai povarpa 2s išlaukimui.

                      Comment


                        Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
                        Sudarote tokį įspūdį iš pastarųjų temų
                        Kolega, išdėstyk savo požiūrį, surašyk argumentus, o ne po visas temas ieškok nuomonių skirtumų ten kur jie yra ir ten kur pačiam tik vaidenasi.
                        Tai vadinasi sliekų ieškojimu ant sauso asfalto.
                        Ši tema ne apie sliekų paiešką (kuo tamsta bandai užsiimti), o apie geležinkelio pervažas.

                        Grįžtame į temą.
                        Paskutinis taisė Romas; 2025.01.22, 21:34.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Grįžtame į temą.
                          Ordnung šalyje pervažas uždaro ir pėstiesiems. Ir kol neišsijungia raudona, niekas neina.
                          Fin.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                            Ordnung šalyje pervažas uždaro ir pėstiesiems. Ir kol neišsijungia raudona, niekas neina.
                            Yra tokių pervažų su šlagbaumais ir Lenkijoje.


                            Nežinia, ar Lietuvoje yra pervažų su atskiru dėmesiu pėstiesiems

                            Comment


                              Kelios iš atminties, turinčios atskirus šviesoforus pėstiesiems.

                              Juodšiliai (šviesoforas + atitvaras)

                              https://maps.app.goo.gl/e9Dwxx32feB3mSzR8

                              Video nuo ~04:00

                              Gustonys (šviesoforas)

                              https://maps.app.goo.gl/s8Qnkh3xgBj8F9VbA

                              Comment


                                Fotografas Stanislovas Lukošius (1906 - 1997)
                                Petrašiūnų geležinkelio pervaža I.Černiachovskio (dab. R.Kalantos) g. šalia statomos Kauno ketaus liejyklos 1960 m.

                                Pirminės apskaitos numeris KMM GEK 1831
                                https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/75160302


                                Pirminės apskaitos numeris KMM GEK 2242
                                https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/420199256

                                Kauno miesto muziejus. Fotonegatyvų albumas. Stanislovas Lukošius. "Kaunas tarybiniais metais - 60". II dalis.

                                Comment

                                Working...
                                X