Šiandien pravažiavau naujai asfaltuotu kelio ruožu kuris prasideda nusukimu link Kalnėnų geležinkelio stoties tarp Kalnėnų ir Užusalių gyvenviečių Jonavos rajone. Čia video darytas registratoriumi, gal kam įdomu bus. Neįsivaizduoju kokiu tikslu buvo asfaltuotas šis ruožas, nes juo besinaudojančių tikrai nedaug. https://www.youtube.com/watch?v=oiX2S9UHB6c
Įdomūs techniniai sprendimai - pvz važiuojant ta pačia kaip filmuota kryptimi užsidega raudonas signalas, o "stop" linija už jo. Kaip stovint prie STOP linijos pamatyti ar jau signalas nebe raudonas?
„Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos dešimt pervažų tarp Vilniaus ir Klaipėdos
Per daugiau nei metus bus įrengtos naujos automatinės signalizacijos sistemos, visą automobilių kelią užtveriantys užtvarai bei vaizdo stebėjimo kameros. Dvejose pervažose ties Radviliškio stotimi ir vienoje – tarp Naujosios Vilnios ir Kyviškių stočių – dar bus įrengta pėsčiųjų tako signalizacija, papildomi šviesoforai bei garsinė signalizacija.
„Lietuvos geležinkeliai“ praėjusių metų pabaigoje paskelbė pervažų modernizavimo konkursus, o paraiškų jiems laukia iki vasario mėnesio. Darbus, kurių vertė neskelbiama, numatoma užbaigti iki šių metų pabaigos.
Pernai liepą skelbta, jog iki 2022 metų bus modernizuota 14 svarbių geležinkelio pervažų. Likusių keturių pervažų konkursai bus skelbiami vėliau.
Įmonės „LTG Infra“ vadovas Karolis Sankovskis anksčiau teigė, kad į pervažų pertvarką įmonė investuos daugiau kaip 10 mln. eurų.
Skelbta, kad pervažos bus atnaujinamos tarpstotyse, kur traukinių ir automobilių eismas yra intensyviausias: Lentvaris–Vievis, Draugystė–Rimkai, Panevėžys–Subačius, Marijampolė–Kalvarija. Kai kuriose jų traukinių skaičius siekia iki 100 per parą, o automobilių – iki 20 tūkstančių.
Nelaimė Kazlų Rūdoje, Miškininkų gatvės pervažoje.
Labai keista, kai miestas padalintas geležineklu, o viena iš dviejų pagrindinių pervažų be šlagbaumų..
Delfi.lt 2022.08.22
Šeštadienį Kazlų Rūdą sukrėtė nelaimė, kai traukiniui susidūrus su automobiliu žuvo du jauni vyrai. Vietiniai gyventojai iškart po to neslėpė pykčio ir tvirtino, kad tragedijos buvo galima išvengti, jei tik jie būtų išgirsti.
Akla pervaža
Kazlų Rūdos gyventojai įsitikinę, kad tragedijos buvo galima išvengti, o problemos esmę, kalbėdamas su Delfi, įvardino miesto meras. „Kol tu nepatenki ant bėgių, tu negali pamatyti atvažiuojančio traukinio“, – sakė M. Varaška. Prieš maždaug 7 metus, vykdant „Rail Baltica“ projektą, Kazlų Rūdoje sumontuoti garsą izoliuojantys barjerai, taip siekiant užtikrinti gyventojų ramybę. Tačiau jie pastatyti taip arti bėgių, kad ženkliai apriboja galimybes pamatyti artėjantį traukinį. (...)
Gyventojai siūlo ir aiškius sprendimus, ką reiktų daryti, kad situaciją keistųsi. Jie stebisi, kad net kai kuriuose atokesniuose kaimuose pervažose įrengti nuleidžiami užkardai. O čia miestas, 4 vėžės, o vienintelė saugumo priemonė – šviesoforas. „Tokio didelio apkrovimo pervaža privalo būti kontroliuojama užtvaru, arba eismas vykdomas ją kertant viaduku. Kiek dar gyvybių reikės paaukoti, kad imtųsi tai spręsti?“
Taip, tie ekranai tai tragedija. Matomumas pervažoje visiškai prastas. Tai čia dar bent šviesoforas buvo. O kiek pervažų be šviesoforų ir su ekranais?
Radviliškyje pagrindinė pervaža Basanavičiaus g. per 10 kelių, įrengus ekranus irgi tapo problematiška. Šviesoforai yra, bet šlagbaumų nėra. Nors traukinių greitis stotyje ir apribotas, bet jų ten važinėja daug, plius visokie manevravimai...
nesuvokiu kaip pervažoje esant veikiančiam (?) šviesoforui ir stop ženklui kažkas sugeba išvažiuoti prieš pat traukinį? ir prie ko tas daugelio prašomas šlagbaumas, jis juk veikia su tuo pačiu šviesoforu...
dėl blogo matomumo, sutinku, gal reiktų peržiūrėti ir gal sumažinti triukšmo sieneles....
1. Žioplumas.
2. Noras pravažiuoti nelaukiant. Ten tas šviesoforas (žinau iš savo patirties) įsijungia gan anksti. Todėl tikrai įmanoma pravažiuoti per bėgius, nelaukiant traukinio pravažiavimo. Šlagbaumas nuo tokių atvejų apsaugo. Ne 100 proc., bet apsaugo. O jei ir tai nepadeda, tai kaip Rusijoje - važiuojamojoje dalyje per visą jos plotą sumontuojami atsiverčiantis uždarant pervažą metalinis užtvaras.
2022-08-23 Kazlų Rūdos meras FB įkėlęs viešą įrašą apie pervažą, kurioje įvyko avarija. Cituoju:
"Šiandien apie 16 val. užfiksuotas bent kelių minučių laikotarpis, kai neveikė pervažos šviesoforas, kurioje neseniai įvyko tragiška avarija. Yra liudininkas."
Po mero įrašu daug komentarų, nus kreipiamasi dėl pervažos saugumo.
Vat už tai ir neturi būti sienelių prie pervažos įrengtų taip, kad jos maišytų pervažos apžvelgimui į abi puses dar tik artėjant prie pervažos, o ne tik sustojus prieš bėgius, nes sustojus prie ženklo ar šviesoforo, sienelė trukdo apžvelgti....
Žeimių geležinkelio pervaža (Jonavos r.).
Kelias KK232 Kaunas-Žeimiai-Šėta kerta geležinkelį Kaišiadorys - Jonava - Kėdainiai - Radviliškis
Foto 2024.03
Pastatytos elektrifikuojamo ruožo atramos.
Tolumoje matosi statomas "Rail Baltica" viadukas per šį geležinkelį ir per KK144 Jonava - Kėdainiai - Šeduva
Gudžiūnų geležinkelio pervaža (Kėdainių r.).
Kelias RK 3019 Krekenava-Devynduoniai-Gudžiūnai kerta geležinkelį Kaišiadorys - Jonava - Kėdainiai - Radviliškis
Foto 2024.04
Vaizdas Kėdainių link
Pastatytos elektrifikuojamo ruožo atramos
Vaizdas Gudžiūnų stoties ir Kėdainių link
Tolumoje matosi ir elektrifikuojamo ruožo atramos skersiniai
Kazlų Rūda.
Nereguliuojama pervaža kur prieš du metus traukinys mirtinai sutraiškė ant pervažos sustojusią mašiną su 2 žmonėm. Prevencijai - įrengti veidrodžiai ir ryškesni kelio ženklai.
Tragedijai atminti.
O šlagbaumą įrengti žaba užspaudė šimtatūkstantinius (per metus) atlyginimus gaunančius gelžkeliečių vadus? Vieno tokio išbuožinimas leistų įrengti kokius 10 šlagbaumų... O jei imant visą kadenciją, tai ir visos Lietuvos pavojingose pervažose...
O šlagbaumą įrengti žaba užspaudė šimtatūkstantinius (per metus) atlyginimus gaunančius gelžkeliečių vadus? Vienos tokios kiaulės išbuožinimas leistų įrengti kokius 10 šlagbaumų... O jei imant visą kadenciją, tai ir visos Lietuvos pavojingose pervažose...
O jų darbo rezultatai ką duoda? Vieni kažkada išnaikino šlagbaumus ar pervažų budėtojus, o kiti negali metai iš metų šlagbaumų pavojingose parvažose? Už ką jie algą ima? Ir nereikia sakyti, kad jie gerai vadovauja. Algas ima ir už nieką realiai neatsako. Net jei įmonę prives prie bankroto... Efektyvūs manageriai... Pristatė sienelių, o jos matomumą mažina... Vėlgi, niekas už nieką neatsako... Patys vairuotojai kalti... Kalti. Bet jei įmonėje įvyksta nelaimė, tai kaltu būna visgi dažniausiai ir atsakingi asmenys, kurie potencialiai pavojinguose objektuose ar vietose nesiėmė pakankamų priemonių pavojingos situacijos susidarymui ar įvykiui įvykti, nors darbuotojai gali būti ir gerai prainstruktuoti...
Comment