Senųjų Alksnėnų pervaža - paskutinė Rail Baltica pervaža Lietuvos teritorijoje.
Turbūt vienintelė 1435 mm vėžės pervaža Lietuvoje
Pasienio kelio numeracijoje - Nr. 8
Link Lenkijos sienos eina kelias Mockai - Senoji Radiškė - Senieji Alksnėnai - Krejwainy/ Kreivėnai - Puńsk / Punskas .
Naikina vieną intensyviausiai naudojamų geležinkelio pervažų Lietuvoje
AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir UAB „YIT Lietuva“ pasirašė sutartį, pagal kurią, vietoje probleminės vieno lygio pervažos greta Vievio bus įrengtas tunelis automobiliams su pėsčiųjų taku.
Anot straipsnio galima suprasti, kad tai pervaza mazdaug 37 km, tarpstotyje Vievis-Lentvaris ?
Lrt.lt 2020.07.28 Šalia Vievio esančią pervaža pakeis tunelis
„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir UAB „YIT Lietuva“ pasirašė sutartį, pagal kurią, vietoje probleminės vieno lygio pervažos, bus įrengtas tunelis automobiliams su pėsčiųjų taku.
Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus, tai ne vienintelė pervaža, kurios laukia pertvarkymas.
„LTG Infra“ vykdo pervažų modernizavimo programą, pagal kurią, siekiant sistemiškai gerinti situaciją geležinkelio pervažose, Atrinktos 27 labiausiai eismo saugos didinimo reikalaujančios pervažos, kurių pertvarkymas atneštų didžiausią naudą visuomenei.
„Pervaža šalia Vievio patenka į 30-uką pačių rizikingiausių ir nesaugiausių Lietuvos pervažų. Todėl jos pertvarkymas yra neabejotinai gera žinia apylinkės gyventojams, kurių nebegaišins uždaryta pervaža, sumažės oro tarša, padidės eismo saugumas bei sumažės nelaimingų atsitikimų rizika.“, – sako Karolis Sankovski.
Vieni ilgalaikės „Lietuvos geležinkelių“ grupės strategijos tikslų – saugios geležinkelio infrastruktūros palaikymas ir vystymas.
Vystantis ekonomikai, didėjant eismo, tame tarpe, traukinių intensyvumui ir atitinkamai traukinių greičiams, vienas „LTG Infra“ prioritetų yra užtikrinti geležinkelio pervažų saugą bei atitikimą techniniams reikalavimams.
Dėl to 2018 m. buvo pradėta įgyvendinti pervažų programa, kurioje apibrėžtos 3-ys pervažų modernizavimo kryptys:
• automatinės pervažos signalizacijos sistemų diegimas pervažose, įrengiant autokelio užtvarus, automatinę pėsčiųjų perėjų signalizacijos sistemą ir vaizdo stebėjimo sistemas;
• dviejų lygių sankirtų įrengimas;
• pervažų uždarymas.
Išanalizavus faktines aplinkybes bei įvertinus visus galimus pervažų modernizavimo prioritetų sudarymo aspektus, buvo sureitinguotos pervažos bei sudarytas pervažų modernizavimo sąrašas, į kurį pateko ir ši, netoli Vievio esanti pervaža, dėl kurios pertvarkymo šiandien pasirašyta rangos darbų sutartis.
Naują tunelį, už beveik 5,8 mln. eurų, planuojama suprojektuoti ir pastatyti per kiek daugiau nei 2,5 metų.
Bandžiau ieškoti CVPP puslapyje vVievio pervažos brėžinių, tačiau nepavyko.
Radau kitą rekonstruojamą pervažą - Vilniaus geležinklelio pietinio aplinkkelio pervažos su plentu A15 Vilnius-Lyda rekonstrukcija į dviejų lygių pervažą
Vieta - Vilniaus r, Kinelių k. (netoli Rudaminos).
3.2. Pirkimo objektas skaidomas į 10 Pirkimo objekto dalių:
1 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 177+458 km pervažos modernizavimas,
2 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 184+626 km pervažos modernizavimas,
3 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 188+631 km pervažos modernizavimas,
4 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 251+767 km pervažos modernizavimas,
5 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 268+102 km pervažos modernizavimas,
6 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 273+348 km pervažos modernizavimas,
7 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 312+779 km pervažos modernizavimas,
8 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 324+519 km pervažos modernizavimas,
9 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 345+441 km pervažos modernizavimas,
10 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 351+780 km pervažos modernizavimas.
Tiekėjas gali pateikti paraišką vienai, kelioms ar visoms Pirkimo objekto dalims. Tiekėjas pasiūlymą galės teikti tik dėl tų Pirkimo objekto dalių, kurioms teiks paraišką ir į kurias bus kviečiamas pateikti pasiūlymą. Tiekėjas pasiūlymą privalės pateikti visam atitinkamos Pirkimo objekto dalies kiekiui/apimčiai.
Bet nera pasakyta kokio aukscio bus tunelis. Jame turi laisvai pravaziuoti 4.30 m aukscio fura nes kitaip bus tik pinigu svaistymas. Jai neklystu kontaktinio laido aukstis toje vietoje 5.30 m
Bet nera pasakyta kokio aukscio bus tunelis. Jame turi laisvai pravaziuoti 4.30 m aukscio fura nes kitaip bus tik pinigu svaistymas. Jai neklystu kontaktinio laido aukstis toje vietoje 5.30 m
Spėčiau, kad atsižvelgiant į kelio kategoriją tikrai nedarys daugiau nei 1,5 metro
Paties rūpestis suprantamas, bet vis vien atrodo komiškai
1 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 177+458 km pervažos modernizavimas, - pervaža kelyje Nr. 3423, pagal aerofotonuotraukas kelias neasfaltuotas
2 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 184+626 km pervažos modernizavimas, - vietinis kelias. Tai paskutinė pervaža prieš Linkaičius.
3 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 188+631 km pervažos modernizavimas, - kelio Nr. 148 pervaža (Tytuvėnai - Karčemos) tarp Linkaičių ir Radviliškio
4 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 251+767 km pervažos modernizavimas, - Raudėnų stoties pervaža. Ale kiek galima, juk prieš kelis metus tiesė ten dvikelį, negi negalėjo sutvarkyti iš karto?
5 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 268+102 km pervažos modernizavimas, - kelio Nr. 4619 pervaža Duseikiuose
6 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 273+348 km pervažos modernizavimas, - vietinio keli pervaža ties Geruliais
7 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 312+779 km pervažos modernizavimas, - Plungė, Salantų gatvės pervaža.
8 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 324+519 km pervažos modernizavimas, - Šateikių pervaža
9 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 345+441 km pervažos modernizavimas, - Voveraičių pervaža
10 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 351+780 km pervažos modernizavima - Kretinga, Šventosios g. (ar Darbėnų plento?) sankryža.
Šiandien pravažiavau naujai asfaltuotu kelio ruožu kuris prasideda nusukimu link Kalnėnų geležinkelio stoties tarp Kalnėnų ir Užusalių gyvenviečių Jonavos rajone. Čia video darytas registratoriumi, gal kam įdomu bus. Neįsivaizduoju kokiu tikslu buvo asfaltuotas šis ruožas, nes juo besinaudojančių tikrai nedaug. https://www.youtube.com/watch?v=oiX2S9UHB6c
Comment