na nepamirsk kad silumvezis truputi platesnis nei vezes plotis ir cia dar kreive
nepamirštu, ir nesiginčyju, kad fotkinta kitaip.
tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
fotkinta is CME3M, pro priekini langa is masinisto vietos, tiesiog del to kad kreiveje
...
O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
Taip, pagal Taisyklės viskas atrodytų labai gražu.
Bet realus gyvenimas būna kitoks...
Važiuotų ir pėsčių netikėlių buvo ir bus. Kazlų Rūdoje, pervažoje rytiniame stoties gale, link Kauno, pervažoje Jūrės geležinkelio stotyje pr pervažoje kelyje Veiveriai-Pažėrai avarijų automobilio susidūrimų su traukiniais mačiau. Arba mačiau, kaip į Kauno geležinkelio stotį nuo Kazlų Rūdos pusės atvažiuoja D1 apgadintu priekiu ir remontininkų brigada jau su kūjais laukia stoties perone, paskui pasidarbuoja, kad tas traukinys tuoj galėtų atlikti kitą reisą. Avarijų pervažose tipiška priežastis - vieną traukinį praleidęs automobilio vairuotojas nepastebi ir nepraleidžia kito...
Apie pėsčiųjų suvažinėjimus ir ypač jų išvengimą tik "per plauką" faktų taip pat žinau...
Taigi, Taisyklės ir galiojanti tvarka - dar ne viskas. Pastebėjau, kad jas ignoruoti ypač mėgsta savo didybę demonstruoti linkę vyresnio amžiaus žmonės. Deja, traukinio greitis neretai būna didesnis negu jiems atrodo ir kai kada vos spėja pasitraukti.
Vieną kartą mane, sustojusį prie pervažos degant raudonam šviesoforui, debilas su "Golfu" aplenkė...
Lenkijoje iš viso geležinkelio ruožuose, kuriuose neveikia pervažų signalizacija (pavyzdžiui, dėl remonto, dėl žinomo gedimo), traukiniai stabdo prieš pervažas ir važiuoja 20-30 km/h...
Taip pat prieš kai kurias pavojingas pervažas, net ir magistraliniuose geležinkeliuose, traukiniai smarkiai mažina greitį.
Kaip tai panaikino? O tai kaip su avarijomis? Argi tai nėra gera iliustracija, kad šlagbaumai yra BŪTINI?
Turbūt panaikino dėl eksploatavimo išlaidų. Juk Lietuvoje pinigai svarbiau už žmogaus gyvybę ar sveikatą - tą įrodo ir daugelio darbdavių požiūris į eilinį darbuotoją - dirbk tik daugiau, mažiau skųskis. O paskui tie patys darbdaviai apsimestinai verkšlena, kad trūksta naujų kvalifikuotų darbuotojų.
Neabejoju, kad atitvarus po kurio laiko ir vėl grąžins, nes supras, kad saugumas čia būtinas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kalbejo siandien per radija LG atsotovas per radija, tai kiek minejo, kad is pradziu vairuotojas buvo sustojes, paskui nei is sio nei is to pradejo vaziuoti.. Patys zmones cia kalti. Kaip jie tu traukiniu nemato? Ar tikisi greitai prasokti? Atitvarai cia pagelbeja, bet tai tikriausia daugelis mate, kaip juos niekurie apvazineja. Prie sankryzos galima sustot pagrindiniu vaziuojancius praleist, o traukinio matai jau ne..
Comment