Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalbame apie laiką po traukinio, nes jie realybėje kyla ir nusileidžia skirtingais tempais.

    Comment


      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
      Kalbame apie laiką po traukinio, nes jie realybėje kyla ir nusileidžia skirtingais tempais.
      Po traukinio labai priklauso, kur yra išvažiavimo iš pervažos zonos riba, paprastai ji būna netoli ir gana greitai išsijungia (nepamenu, kad būtų buvęs koks reikalavimas dėl laiko). Todėl tas skirtumas dažnai priklauso nuo pačių keisčiausių dalykų: pvz kur papuolė bėgio sandūra (kad nepjaustyti bereikalo bėgių) arba nuo esamos šviesoforo vietos (nereikia papildomai izoliuotų sandūrų). bet jis tikrai nebus drastiškai skirtingas.

      Jei diskutuojama žiūrint į tą filmuką, kur moteriškė pervažiavo pervažą per raudoną, tai ten yra įdomus, netgi sakyčiau labai retas, sutapimas, kai dvikeliame ruože, vienas traukinys išvažiavo iš pervažos zonos (ir šviesoforas išsijungė), o kitas, kitu keliu, įvažiavo į zoną (šviesoforas vėl įsijungė) praktiškai tuo pačiu metu (atstumo prasme - tai tarp traukinių jaučiu koks kilometras buvo). Todėl netgi susidaro įspūdis, kad šviesoforas nebuvo išsijungęs. bet įsivaizduojant, kad šviesoforai nebuvo išsijungę, susidaro įspūdis, kad užkardai "keistai" suveikė, nors praktiškai viskas įvyko pagal klasikinę schema: išsijungė šviesoforas, ir užkardai pasikėlė, o nusileido praėjus tam tikram delslaikiui po naujai įsijungusio šviesoforo.

      Comment

      Working...
      X