Pritariu John. Nereikia kompleksuoti dėl termino buv. TSRS respublikos. Kas buvo juk nepakeisi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPritariu John. Nereikia kompleksuoti dėl termino buv. TSRS respublikos. Kas buvo juk nepakeisi.
Tiesiog sunku suprasti, kodėl yra atskiros temos apie geležinkelius Čekijoje, Niederlanduose, Gruzijoje ar Suomijoje, bet nėra apie geležinkelius Rusijoje ar Ukrainoje
Juk ir pats padarei temą Švedijos geležinkeliams, nors buvo Skandinavijos tema.Paskutinis taisė oranger; 2012.04.01, 12:45.
Comment
-
Šiandien Paneriuose mačiau kelis naujus šešiaašius dumpkarus, skirtus Norilsko geležinkeliui. Dumpkarai pagaminti Kaliningrade ir transportuojami į Norilską. Norilsko geležinkelis yra visiškai uždara sistema, neturinti jungties su likusiais Rusijos geležinkeliais. Dumpkarai bus plukdomi iš Krasnojarsko Jenisėjumi.
Comment
-
Baltarusija laikinai perorientuos naftos produktų eksportą per kitas šalis, nes Latvijos uostai nesusitvarko su krovinių srautu.
http://news.tut.by/economics/282454.html
Comment
-
Baltarusijoje, balandžio mėnesį pradėti montavimo darbai elektrifikojamoje linijoje Osipovičiai - Žlobinas. Tai 107 km. Šiai dienai pastatyta jau 1200 atramų. Viso bus 4300.
Pagal 2011 - 2015 merų valstybinę programą numatytas šių linijų elektrifikavimas: Osipovičiai - Žlobinas - Homelis, Žlobinas - Kalinkovičiai ir Molodečnas- Gudagojis - valst. siena. Viso 387 km.
Pirmąją atkarpą Osipovičiai - Žlobinas numatyta elektrifikuot iki šių metų pabaigos.
http://xpress.by/content/pdf/27-07.04.2012.pdf (3 psl.)
Paskutinis taisė Zorro; 2012.04.09, 16:57.
Comment
-
RŽD ir jos dukterinės įmonės FPK (Federalinė keleivinė kompanija; aptarnauja visus RŽD tolimojo susisiekimo maršrutus) šiemet planuoja įsigyti šių keleivinių riedmenų:
-382 vagonus, jų tarpe mikstus (liuksas ir SV viename vagone); mikstai buvo paplitę caro laikais. Vėliau jų nebegamino.
-30 RIC tipo vagonų iš 200 vnt., planuojamų įsigyti iki 2015 m. Šie vagonai bus gaminami Austrijoje. Apie 35 dalių bus pagaminta Rusijoje. Jų greitis bus 200 km/h ir jie skirti tarptautiniams traukiniams.
-Bus išbandomi nauji dviaukščiai vagonai, pagaminti Tverėje. Kitais metais bus jų perkama 50 vnt.
Toliau bus tęsiamas bendradarbiavimas su Talgo dėl keičiamos vėžės greitųjų traukinių gamybos.
Šią vasarą važiuojantys į Suomiją firminiu traukiniu "Levas Tolstojus" galės pasiimti ir automobilį - pradės kursuoti vagonai automobilių vežimui. FPK turi tris tokius vagonus, kuriuose telpa iki 5 automobilių.
http://press.rzd.ru/news/public/pres...=4065&id=79438
Comment
-
Tai kad ir pati Rusija perka Vakarietišką techniką ar ima surinkinėti bendrai su gamintojais pas save... Ukrainiečiai gi irgi ėmė importuoti bent jau elektrinius traukinius iš Hyundai ir Škodos. Beje, Ukrainos geležinkelių riedmenų nusidėvėjimas siekia 80 proc. Dyzelinių - net 93 proc. Dar daug D1... Tik įdomu, kodėl taip mažai perkama dyzelinių traukinių?
http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=37696Paskutinis taisė Al1; 2012.04.26, 21:04.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad visi elektriniai lokomotyvai buvusioje TSRS 2x2.
Parašė JohnĮdomiausia, kad abiem atvejais pasirinkta ne rusiška produkcija. Įdomu, ar čia kokie nors politiniai motyvai ar tiesiog racionalumas?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVL 85, 15, 65 turi tris dviašius vežimėlius.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąЕР'ai jau nebe TSRS laikų.
Dėl vežimėlių taip pat reikia prisiminti VL60 ir visus 1940-50 metų elektrovežius, kurie turėjo po du triašius vežimėlius.
Comment
-
Galioja. ER20 atveju galingas lokomotyvas gavosi sunkus ir jam reikėjo triašių vežimėlių. Nors jei būtų buvęs pagal masę kaip M62, bet pagal galią koks yra dabar, tai su šiuolaikiniu varikliu ir generatoriumi bei kita įranga tikriausiai būtų pakakę 4 ašių. ČME yra manevrinis, o jiems reikia didesnės sukibimo jėgos nei magistraliniams.
Comment
Comment