Koks skirtumas iš kur, dvigubai galėjo išplėsti gamybos pajėgumus pvz. TEM2 gamybai ir ČME3 nebūtų reikėję pirkti. Bet dar lieka keleiviniai elektrovežiai, dyzeliniai traukiniai, keleiviniai vagonai...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Prekyba tarp socialistinių šalių vyko. TSRS galėjo pasiūlyti daug ką, o ką galėjo pasiūlyti soc. šalys? Be to darbo kultūra soc. šalyse buvo aukštesnė, todėl gaminių kokybė aukštesnė. Be to viskas buvo lanksčiau nei TSRS - tiek Vakarų patentų ir licencijų įsigijimas, tiek ir vakarietiškų detalių panaudojimas.Paskutinis taisė Al1; 2012.03.12, 21:16.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu nepasivijo ir nepralenkė, tai faktas. Nors kai kuriose srityse pirmavo.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTurbūt Armėnija, Azerbaidžanas, Kirgizija ir Moldova liko paskutiniosios, kuriose niekas nepasikeitė nuo sovietmečio riedmenų srityje.
Comment
-
"SAPSAN" remonto/priežiūros depe.
Daug daugiau nuotraukų ir su remonto depu susiejusios vaizdinės informacijos šaltinio nuorodoje.
Šaltinis: http://englishrussia.com/2012/03/28/...-repair-depot/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visos buvusios TSRS šalys priklauso NVS.
Aš pasiūliau variantą.
Manau, kad LT, LV ir EE geležinkelius galima aptarinėti "Baltijos šalių geležinkelių" temoje. O visos likusios buvusios respublikos gali būti "NVS šalių geležinkelių" temoje. Dėl Gruzijos galima pagalvoti.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąAr nereikėtų šią temą pervadinti kaip nors kitaip, pvz. "NVS šalių geležinkeliai"?
Kažkaip patys nepageidaujame vadintis "buvusi tarybine respublika", o kitus patys vadinam
"1520 mm vezes gelezinkeliai".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1520 mm vėžės netinka. Nes vėlgi apims visą buvusią TSRS, taip pat ir Lietuvą.
Jeigu bus nuspresta dalinti temas, tai gal tada pagal regionus - Užkaukazė ir Vidurio azija. O Moldaviją galima būtų prijungti prie Ukrainos.
Comment
Comment