Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Jei pastebėjai, veikiantys TE3 važinėja:

    -neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
    -pramoninėse linijose (Rusija).

    Matomai čia veikia ekonomijos principas: kol važiuoja, tol ir dirba.
    Man atrodo, kad nekeicia del neturtingumo ir del neveiklumo, jei taip galima issireiksti. Ir pas mus Lietuvoje zmones neturtingi su senais automobiliais vazineja, nes naujam ar geresniam neturi pinigu, o geresniam paskola bijo imti.. Taip manau ir ten, kol imanoma dar sutaisyti, tai ir vaziuoja, nors remontui manau dideles sumas isleidzia. Pas mus LG pvz isigijo naujus, modernizavo senus lokomotyvus, tuo sutaupydami dideles sumas pinigu (pvz Siemens, palyginus su nemodernizuotu 2M62 apie 40 proc, maziau naudoja dyzelino, tepalo ekonomija dar didesne, gali dvigubai sunkesnius traukinisu tempti ir t.t.). Tad ideti pinigai naujai technikai atsipirks labai greitai. O tuose skurdziuoe krastuose tokio mastymo nera matomai.. Todel ir naudoja neekonomiskas senienas..
    LG beje kazkuo panasi situacija su TEP-60 Bet ir ju eksploatavimo pabaiga matoma vis aiskiau..

    Comment


      Kas gi pakeis TEP-60? Negi numatoma pirkti naujus? Netikiu, kad toliau bus pasikliaunama tik turimais BS'ais, kurių dar ir neužtenka...

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Kas gi pakeis TEP-60? Negi numatoma pirkti naujus? Netikiu, kad toliau bus pasikliaunama tik turimais BS'ais, kurių dar ir neužtenka...
        Yra dar 4 senesni TEP-70, tad is viso TEP-70 (su BS) yra 8. Bus didelis reikalas, skirs Siemensu keleiviniams tampyti (nors ne tam jie sukonstruoti). O kad pakeis TEP-60 - neisvengiamas dalykas. Prabanga tokias senienas eksploatuoti.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Jei pastebėjai, veikiantys TE3 važinėja:

          -neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
          -pramoninėse linijose (Rusija).

          Matomai čia veikia ekonomijos principas: kol važiuoja, tol ir dirba.


          O tokiu tikriausiai dar turi kas rezervuose?
          Не мы такиe, жизнь такaя...

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Man atrodo, kad nekeicia del neturtingumo ir del neveiklumo, jei taip galima issireiksti. Ir pas mus Lietuvoje zmones neturtingi su senais automobiliais vazineja, nes naujam ar geresniam neturi pinigu, o geresniam paskola bijo imti.. Taip manau ir ten, kol imanoma dar sutaisyti, tai ir vaziuoja, nors remontui manau dideles sumas isleidzia. Pas mus LG pvz isigijo naujus, modernizavo senus lokomotyvus, tuo sutaupydami dideles sumas pinigu (pvz Siemens, palyginus su nemodernizuotu 2M62 apie 40 proc, maziau naudoja dyzelino, tepalo ekonomija dar didesne, gali dvigubai sunkesnius traukinisu tempti ir t.t.). Tad ideti pinigai naujai technikai atsipirks labai greitai. O tuose skurdziuoe krastuose tokio mastymo nera matomai.. Todel ir naudoja neekonomiskas senienas..
            LG beje kazkuo panasi situacija su TEP-60 Bet ir ju eksploatavimo pabaiga matoma vis aiskiau..
            na jei konkreciai tai : pvz 2m62 kelionei degina 1000
            tai 2m62m *0.75
            er20 *0.68
            2xer20*0.75
            2m62k*0.85
            cia kuro normos
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Jei pastebėjai, veikiantys TE3 važinėja:

              -neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
              -pramoninėse linijose (Rusija).
              Kas jau kas, bet Azerbaidzanas nera tokia jau neturtinga salis. Naftos tai turi. Valdzioje sedintys seimyniniai klanai graibo grietine nuo naftos biznio...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kas jau kas, bet Azerbaidzanas nera tokia jau neturtinga salis. Naftos tai turi. Valdzioje sedintys seimyniniai klanai graibo grietine nuo naftos biznio...
                Rusija irgi galėtų būti turtinga šalis, jei ne oligarchai, "graibantys grietine" nuo naftos ir dujų biznio. Na, bet neikim į lankas ir diskutuokim į temą.

                Comment


                  gal ir senas linkas, bet daug geru nuotrauku:
                  http://englishrussia.com/?p=2081#more-2081
                  siaip sitas saitas labai smagus, ji visuomet naudinga prachekinti.

                  Comment


                    Oi taigi čia visos foto iš parovozo. Kam kartoti jas. Pačiame parovoze kas dien atnaujinimai eina ir ateina kažkur apie 100 naujų foto. Tai jau geriau ten žiūrėti...:

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Pabandykit įvesti: Стройка №501
                      Bus 10 nuotraukų.
                      Čia nuoroda skaitantiems rusiškai apie "Стройка №501" istoriją ir ekspediciją "mirties keliu"...
                      http://www.parovoz.com/stories/501.html

                      Comment


                        Pirmasis "Sapsanas" jau Rusijoje:
                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          ka tie TEP'ai galuose daro ? ar cia vykdomas testavimas ?

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Ir garsusis mašinistas BS-001 Maksimas Lastovka lange

                            Comment


                              Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                              ka tie TEP'ai galuose daro ? ar cia vykdomas testavimas ?
                              Transportavimas iš uosto į depą.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                ka tie TEP'ai galuose daro ? ar cia vykdomas testavimas ?
                                Įdomu kodėl TEPai, o ne M62... ir be prekinių vagonų, kurie būtų stabdančioms ašims...

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Įdomu kodėl TEPai, o ne M62... ir be prekinių vagonų, kurie būtų stabdančioms ašims...
                                  Todėl matyt, kad jo paties stabdžiai normaliai dirbo

                                  Comment


                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    Todėl matyt, kad jo paties stabdžiai normaliai dirbo
                                    Tai jau greiciau persasi mintis, kad pas ji visai stabdziai nedirbo, nes tik tokiu budu (kai lokomotyvai priekyje ir gale) vezami riedmenys be stabdziu. Kad gale pastatyti veikiancius stabdancius vagonus, turi buti tvarkinga viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale. Siuo atveju manau ir buvo problemos kazkokios del to - gal nepasitikejo rusai tuo "sapsanu", jo stabdziu magistrale, kad ir i gala lokomotyva ikabino. Tokiu atveju, atsikabinus (nenumatytai) nuo priekinio lokomotyvo satatui, ji pilnai sustabdytu galinis lokomotyvas (ko nepadarytu paprasti gale esantys vagonai, jei iskiltu kazkokiu problemu su viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale).

                                    Comment



                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Kas tas "Sapsanas"?
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2008.11.26, 09:59.

                                      Comment



                                        http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%...81%D0%B0%D0%BD
                                        http://lt.wikipedia.org/wiki/Sakalas_keleivis

                                        Comment


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Tai jau greiciau persasi mintis, kad pas ji visai stabdziai nedirbo, nes tik tokiu budu (kai lokomotyvai priekyje ir gale) vezami riedmenys be stabdziu. Kad gale pastatyti veikiancius stabdancius vagonus, turi buti tvarkinga viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale. Siuo atveju manau ir buvo problemos kazkokios del to - gal nepasitikejo rusai tuo "sapsanu", jo stabdziu magistrale, kad ir i gala lokomotyva ikabino. Tokiu atveju, atsikabinus (nenumatytai) nuo priekinio lokomotyvo satatui, ji pilnai sustabdytu galinis lokomotyvas (ko nepadarytu paprasti gale esantys vagonai, jei iskiltu kazkokiu problemu su viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale).

                                          Parovozo forume TEP70BS-001 mašinistas parašė, kad tas lokomotyvas gale atsargai, nes buvo pasiruošę tempimui ir tuo atveju, jei "Sapsano" stabdžiai būtų nedirbę

                                          Comment

                                          Working...
                                          X