Parašė AnD
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Azerbaidžano geležinkeliai
TE3 7181 Salyan`o stotyje 2007 m.
TE3 7152 ir E4S 277A Aly Baryamli stotyje 2007 m.
E4S 345A netoli Baku 2007 m.
WL8 645 netoli Gence 2007 m.
WL8 442 Gence stotyje 2007 m.
Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.12, 09:53.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąįdomu, kodėl BČ juos perka? Kai LG jie kelia tik problemas...
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąGal čia TEP70UParašė AnD Rodyti pranešimąparovoze rašo, kad BS
Comment
-
Parašė trilobitas Rodyti pranešimąAzerbaidžano geležinkeliai
TE3 7181 Salyan`o stotyje 2007 m.
%20[800x600].jpg]Atvaizdas
TE3 7152 ir E4S 277A Aly Baryamli stotyje 2007 m.
%20[800x600].jpg]Atvaizdas
E4S 345A netoli Baku 2007 m.
%20[800x600].jpg]Atvaizdas
WL8 645 netoli Gence 2007 m.
%20[800x600].jpg]Atvaizdas
WL8 442 Gence stotyje 2007 m.
%20[800x600].jpg]Atvaizdas
Kiek jie važinės dar tokiais antikvarais kaip TE3?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą/\ balistine raketa...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąMan įdomu, kaip ta raketa į vagonus telpa nuleista...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąKiek jie važinės dar tokiais antikvarais kaip TE3?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKol neturės pamainos jiems.
O tokiu niekas nemodernizuoja?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąO tokiu niekas nemodernizuoja?
Bijau suklysti su faktais, bet esu girdėjęs, kad šilumvežis per eksploatacinį laikotarpį (daugiau nei 30 metų) nuvažiuoja virš 5 milijonų kilometrų. Tai paskaičiuokim, kiek kartų būtų galima apvažiuoti visą žemės rutulį.Paskutinis taisė vectron; 2008.11.15, 13:36.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO kam juos modernizuoti? Jie važinėja jau daugiau kaip 40 metų ir yra tiek techniškai, tiek morališkai pasenę. Jau 1976 metais pradėtos šilumvežių 2M62 gamybos paskirtis buvo pakeisti šilumvežius TE3 magistraliniame eisme.
Bijau suklysti su faktais, bet esu girdėjęs, kad šilumvežis per eksploatacinį laikotarpį (daugiau nei 30 metų) nuvažiuoja virš 5 milijonų kilometrų. Tai paskaičiuokim, kiek kartų būtų galima apvažiuoti visą žemės rutulį.
Po truputi vazineja ir vazineja, kol savo amziaus gale jau buna prasukes 5mln km. istverme! Na bet jei dar 1976 pradeti gamint 2M62 dar ligišioliai nepakeite TE3, juolab kodel ju nepakeite dar SSRS laikais?Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.11.15, 18:39.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąPo truputi vazineja ir vazineja, kol savo amziaus gale jau buna prasukes 5mln km. istverme! Na bet jei dar 1976 pradeti gamint 2M62 dar ligišioliai nepakeite TE3, juolab kodel ju nepakeite dar SSRS laikais?
-neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
-pramoninėse linijose (Rusija).
Matomai čia veikia ekonomijos principas: kol važiuoja, tol ir dirba.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąJei pastebėjai, veikiantys TE3 važinėja:
-neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
-pramoninėse linijose (Rusija).
Matomai čia veikia ekonomijos principas: kol važiuoja, tol ir dirba.
Masiškai nurašinėti TE3 pradėjo apie 1985. Iki tol jie sudarė beveik ketvirtadalį lokomotyvų parko. Iš pradžių jų buvo atsisakyta pagrindinėse linijose, po to perėjo prie mažiau reikšmingų. Apie 1995 jų linijiniouse darbuose jau neliko, tik kaip pagalbiniai pas kelininkus. Dar pernai pora dešimčių jų dirbo Sibire, šiemet ir jų Rusijos geležinkeliai atsisakė.
Comment
Comment