Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    įdomu, kodėl BČ juos perka? Kai LG jie kelia tik problemas...
    Šitas BS'as kažkoks kitoks, lempos skiriasi nuo mūsiškų ir dažymo schema. Nors pirmieji baltarusių buvo tokie patys, kaip mūsų.

    Comment


      Gal čia TEP70U

      Comment


        parovoze rašo, kad BS

        Comment


          TEP70U taip atrodo:
          http://www.tmholding.ru/main/catalog...3334/3335/3862

          Comment


            Azerbaidžano geležinkeliai

            TE3 7181 Salyan`o stotyje 2007 m.



            TE3 7152 ir E4S 277A Aly Baryamli stotyje 2007 m.



            E4S 345A netoli Baku 2007 m.



            WL8 645 netoli Gence 2007 m.



            WL8 442 Gence stotyje 2007 m.

            Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.12, 09:53.

            Comment


              Parašė AnD Rodyti pranešimą
              įdomu, kodėl BČ juos perka? Kai LG jie kelia tik problemas...
              LG buvo pirmieji serijiniai ir turbūt žali labai, o dabar matyt susitvarkė su kaprizais įvairiais, o ir pasirinkimo didelio nėra, dar turint galvoje kainą.

              Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
              Gal čia TEP70U
              Parašė AnD Rodyti pranešimą
              parovoze rašo, kad BS
              BS ten, nuo kažkurio numerio buvo pakeista buferinių žibintų išvaizda, į blogąją pusę mano nuomone.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Manau, kad ir mūsiškus BS'us ilgainiui patobulins. Juk jei gamintojas išsprendė problemas, tai turi būti galimybė tai padaryti ir anksčiau nupirktiems.

                Comment


                  Missile Train in St. Petersburg

                  Comment


                    [unique]y1k3s:
                    Missile Train in St. Petersburg

                    Comment


                      Kas ten per bokstas uz traukinio ? Ispudingas toks...

                      Comment


                        /\ balistine raketa...

                        Comment


                          Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                          Azerbaidžano geležinkeliai

                          TE3 7181 Salyan`o stotyje 2007 m.

                          %20[800x600].jpg]Atvaizdas


                          TE3 7152 ir E4S 277A Aly Baryamli stotyje 2007 m.

                          %20[800x600].jpg]Atvaizdas


                          E4S 345A netoli Baku 2007 m.

                          %20[800x600].jpg]Atvaizdas


                          WL8 645 netoli Gence 2007 m.

                          %20[800x600].jpg]Atvaizdas


                          WL8 442 Gence stotyje 2007 m.

                          %20[800x600].jpg]Atvaizdas


                          Kiek jie važinės dar tokiais antikvarais kaip TE3?
                          Не мы такиe, жизнь такaя...

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            /\ balistine raketa...
                            Man įdomu, kaip ta raketa į vagonus telpa nuleista...

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Man įdomu, kaip ta raketa į vagonus telpa nuleista...
                              Galima paskaityti čia: http://www.new-factoria.ru/missile/w...61/15g61.shtml. Ten ir schema yra.

                              Comment


                                Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                Kiek jie važinės dar tokiais antikvarais kaip TE3?
                                Kol neturės pamainos jiems.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Kol neturės pamainos jiems.

                                  O tokiu niekas nemodernizuoja?
                                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                                  Comment


                                    Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                    O tokiu niekas nemodernizuoja?
                                    O kam juos modernizuoti? Jie važinėja jau daugiau kaip 40 metų ir yra tiek techniškai, tiek morališkai pasenę. Jau 1976 metais pradėtos šilumvežių 2M62 gamybos paskirtis buvo pakeisti šilumvežius TE3 magistraliniame eisme.

                                    Bijau suklysti su faktais, bet esu girdėjęs, kad šilumvežis per eksploatacinį laikotarpį (daugiau nei 30 metų) nuvažiuoja virš 5 milijonų kilometrų. Tai paskaičiuokim, kiek kartų būtų galima apvažiuoti visą žemės rutulį.
                                    Paskutinis taisė vectron; 2008.11.15, 13:36.

                                    Comment


                                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                      O kam juos modernizuoti? Jie važinėja jau daugiau kaip 40 metų ir yra tiek techniškai, tiek morališkai pasenę. Jau 1976 metais pradėtos šilumvežių 2M62 gamybos paskirtis buvo pakeisti šilumvežius TE3 magistraliniame eisme.

                                      Bijau suklysti su faktais, bet esu girdėjęs, kad šilumvežis per eksploatacinį laikotarpį (daugiau nei 30 metų) nuvažiuoja virš 5 milijonų kilometrų. Tai paskaičiuokim, kiek kartų būtų galima apvažiuoti visą žemės rutulį.

                                      Po truputi vazineja ir vazineja, kol savo amziaus gale jau buna prasukes 5mln km. istverme! Na bet jei dar 1976 pradeti gamint 2M62 dar ligišioliai nepakeite TE3, juolab kodel ju nepakeite dar SSRS laikais?
                                      Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.11.15, 18:39.
                                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                                      Comment


                                        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                        Po truputi vazineja ir vazineja, kol savo amziaus gale jau buna prasukes 5mln km. istverme! Na bet jei dar 1976 pradeti gamint 2M62 dar ligišioliai nepakeite TE3, juolab kodel ju nepakeite dar SSRS laikais?
                                        Jei pastebėjai, veikiantys TE3 važinėja:

                                        -neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
                                        -pramoninėse linijose (Rusija).

                                        Matomai čia veikia ekonomijos principas: kol važiuoja, tol ir dirba.

                                        Comment


                                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                          Jei pastebėjai, veikiantys TE3 važinėja:
                                          -neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
                                          -pramoninėse linijose (Rusija).
                                          Matomai čia veikia ekonomijos principas: kol važiuoja, tol ir dirba.
                                          O kam taip toli? Latvijoje yra viena veikianti sekcija. Važinėja Daugpilio lokomotyvų remonto gamyklos teritorijoje.

                                          Masiškai nurašinėti TE3 pradėjo apie 1985. Iki tol jie sudarė beveik ketvirtadalį lokomotyvų parko. Iš pradžių jų buvo atsisakyta pagrindinėse linijose, po to perėjo prie mažiau reikšmingų. Apie 1995 jų linijiniouse darbuose jau neliko, tik kaip pagalbiniai pas kelininkus. Dar pernai pora dešimčių jų dirbo Sibire, šiemet ir jų Rusijos geležinkeliai atsisakė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X